Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво се развали по Киата днес?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво се развали по Киата днес?

    Подозирам, че компа чете от няколко места за да прецени кога да пали свещите, най-вероятно датчик темп. вх. въздух и темп. двигател. В края на краищата, хич не ми се занимава да възстановявам тая корейско-японска архаична електроника. Решението ми макар не най-елегантното на света е надеждно, а за мен това е важно. Иначе, ако остане време да се ровя, ще поставя и светодиод за индикация на коректна работа на системата и най-вече релето. Трябва обаче да поразглобя повече под таблпто, е на корейците нещо им се свидят кабелите...

    Междувременно, имам възможност да монтирам и таймер ако реша на мястото или паралелно с бутона. Най-вероятно при първа възможност ще го направя, от само заради удобството да не натискам копчето. Таймера може да е даже и 30 секунди. Самия бутон е монтиран под касетофона, върху пластмасата, която закрива половината дупка от оригиналното дин2 радио. Причината - ползвам + от кабела на касетофона, който е само през контакт за да управлявам релето на свещите. Място там има много, мога да сложа отзад каквото реша.

    П. С. Относно ОБД2, след 2001ва е задължителен стандарта в европа за бензиновите, а от 2003та за дизелите. Както винаги сме крачка зад "тъпите" американци, които задължават всички свои производители да оборудват колите за вътрешния пазар с обд2 още през 1996г. Да не говорим пък, че пак тия същите американци от 2008 даже стандартизират и единствен протокол за обд2...
    Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
    Renault RX4 '02 2.0 (Архи)

    Коментар


    • От: Какво се развали по Киата днес?

      Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
      Моята Кия умре. Тази сутрин не ще да пали.

      С ГИ съм. Пали задължително на бензин. Има аварийно паленена газ, но дори тогава прави 2-3 оборота на бензин и тогава прехвърля на газ

      От известно време палеше с повечко въртене. На бензин претрисаше, но като обърне на газ се оправяше. Вчера запали много трудно и пушеше с миризма на бензин. Като загря, обърна на газ и след малко се оправи. През деня я палих няколко пъти аварийно. Едвам припалваше на бензин и веднага като обърне на газ работи добре. Вечерта, като се прибрах у нас, колата си беше нормално загряла, работеше добре на газ. Обърнах на бензин и веднага угасна

      Та си мисля за бензинови дюзи. Как се свалят дюзи и има ли смисъл от чистене? Къде в Пловдив чистят дюзи?
      И така-а-а-а. Проведох оперативно-издирвателни дейности. Понеже, както писах по-нагоре вчера изгорлите газове миришеха на неизгорял бензин, реших, че колата се дави. Завъртях 2-3 пъти на стартер, съответно не запали. Свалих свещите (деба и завряните свещи) и очаквах да са мокри от бензин. Да, ама не - изглеждаха нормално. Сухи, чисти, съвсем леко бели без нагар. Теглих им една, монтирах си ги обратно. Изпробвах новият ми динамометричен ключ от Кауфланд, стегнах ги с 30 Нм.

      Откачих щуцерите на бензиновия филтър. Брат ми завъртя на стартер и ... няма никой. Капчица бензин не капва. А налягането, което поддържа регулатора трябва да е към 2,9 бара. Предполагам, че от маркуча преди филтъра трябва да хвърля яко бензин.


      "До тука добре!", казал самоубиецът като прелитал покрай петия етаж...
      Nissan Terrano 2,7 TDI

      Коментар


      • От: Какво се развали по Киата днес?

        Филтъра е преди регулатора-сиреч помпа...
        Последно редактирано от ninja_1; 11-04-17, 21:05.
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • От: Какво се развали по Киата днес?

          Маркуча преди филтъра трябва да е като пожарникарски маркуч като дебит, всд пак идва директно от помпата. Прегледай бушоните и релетата. Може нещо да се е изпържило, но шанса е малък.

          Най-вероятно е заминала помпата.

          Изпушила е черно и с армоат на бензин, понеже не може да разпраши добре горивото поради ниско налягане в рейла. Т. Е. Няма пълно изгаряне и го хвърля в гърнетата суров.

          Преди да тръгнеш да сваляш помпата, може да пробваш да и дадеш директни 12 волта, ако достъпа до кабелите е лесен и пак да гледаш от филтъра. Ако и тогава няма резултат, присъдата е ясна.
          Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
          Renault RX4 '02 2.0 (Архи)

          Коментар


          • От: Какво се развали по Киата днес?

            Много често, помпите ги лекувам с голям чук. Един седи в колата и държи ключа в положение стартер, а аз отдолу два(понякога се налага и повече) сериозни тупаника с чука по резервоара, около мястото на помпата. Чука се държи легнал за по голяма площ на удара. В 80 процента от случаите, колата запалва. Е, понякога е до следващия път, ама много често спрялата помпа заработва за дълго след това. Същото важи и за външните помпи. Просто се чуква внимателно по помпата. Всичко това работи, ако проблема не е електрически по инсталацията и до помпата стига напрежение. В повечето случаи помпите заклинват, а тупаника ги връща към нов живот. Просто споделям опит.
            Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
            SSang Yong Kyron 2.0xdi
            Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

            Коментар


            • От: Какво се развали по Киата днес?

              Голям член днес. Бях се надъхал да отворя резервоара и да изкарам бензиновата помпа. Отворих капачето на пода, под задната седалка. Оказа се, че кошницата с помпата не е под дупката в пода, а е отстрани под ламарината. Няма как да се отвърти фланеца и да се изкара кошницата нагоре. Трябва да се сваля резервоара. Хич не ми се ще, защото най-малкото ще има скъсани болтове.

              Дали няма да стане, без да пипам нищо по резервоара, да се монтира външна помпа преди бензиновия филтър?


              П.П. Намерих снимка от нета ...
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:NjXHosQPe5U-225x300.jpg
Прегледи:1
Размер:11.2 КБ
ID:5748873
              Последно редактирано от bullet_pk; 12-04-17, 20:08.
              Nissan Terrano 2,7 TDI

              Коментар


              • От: Какво се развали по Киата днес?

                Става всяка 3 барова помпа.Само трябва да разплетеш инсталацията до щатната,че там са ти и кабелеите за нивомера.
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • От: Какво се развали по Киата днес?

                  Имам правен такъв експеримент веднъж и нямаше проблем. Достатъчно бее помпата да е с правилния дебит и налягане. Това обаче на друг модел и марка автомобил.
                  Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
                  Renault RX4 '02 2.0 (Архи)

                  Коментар


                  • От: Какво се развали по Киата днес?

                    Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                    Става всяка 3 барова помпа.Само трябва да разплетеш инсталацията до щатната,че там са ти и кабелеите за нивомера.
                    Защо? Релето на помпата нали е под предния капак. Ще му прукъсна изходящия кабел и ще го свържа към новата помпа. Инсталацията за нивомера ще си остане .

                    Чуденката ми е дали старата помпа няма да пречи на новата да изпомпва. Не знам на какъв принцип работят тия помпи. Също и дали до мотора няма да и е прекалено топло?
                    Последно редактирано от bullet_pk; 12-04-17, 21:06.
                    Nissan Terrano 2,7 TDI

                    Коментар


                    • От: Какво се развали по Киата днес?

                      Закачи я с една планка отвътре на рамата. На Ферозата е така.
                      Само трябвада окабелиш и да прекъснеш захранването на старата.
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • От: Какво се развали по Киата днес?

                        Хм...гледай да е ниско.Не случайно ги завират под нивото на резервоара...
                        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                        Коментар


                        • От: Какво се развали по Киата днес?

                          Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                          Голям член днес...
                          Днес, като добър атеист, заведох жената на църква, после на пазар. Седнахме на цаца и бира. Наспах се едно хубаво. Надвечер реших, че ще свалям резервоара. Винаги, като съм решавал да претупам някоя работа, после съм я правил повторно. Та този път предпочетох да действам, както е правилно.

                          Започнах да разглобявам. Разкачих всички завряни тръбички и маркучета (поне 7-8 броя). Свалих гърловината на резервоара и одушника. Странния апендицит с три тръбички над задно дясно колело. Източих 16 литра бистър бензин, да олекне резервоара. Качих колата на канала. За късмет болтовете, които държат резервоара се отвиха без да се скъсат.

                          И аха да сваля резервоара, поредния голям кардан ... Пречат ми едната надлъжна щанга на задния мост и кардана. Уморих се, утре ще ги свалям и тях.

                          Бахти филма дето стана за една помпа ...
                          Nissan Terrano 2,7 TDI

                          Коментар


                          • От: Какво се развали по Киата днес?

                            Еми, това е поредната корейска недомислица.
                            Да разглобиш половината кола, за да свалиш резервоара.
                            Поне имаш време и търпение.
                            Успех!
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • От: Какво се развали по Киата днес?

                              Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение

                              ....Бахти филма дето стана за една помпа ...
                              А, моя съвет за чука пробва ли го?
                              Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                              SSang Yong Kyron 2.0xdi
                              Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                              Коментар


                              • От: Какво се развали по Киата днес?

                                Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                                Еми, това е поредната корейска недомислица.
                                Да разглобиш половината кола, за да свалиш резервоара.
                                Поне имаш време и търпение.
                                Успех!
                                И по-голяма тъпотия има.Така,като гледам,ако се наложи смяна на датчика на разпределния вал,нещата отиват към демонтаж на глава....-на място дългите болтове,които го фиксират няма накъде да се развият.Разстоянието до купето е твърде оскъдно.Някой да ме поправи,ако греша,защото моя го сложих нов,когато мотора беше вън.

                                Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 23 потребители онлайн. 0 потребители и 23 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X