От: Какво се развали по Киата днес?
Подозирам, че компа чете от няколко места за да прецени кога да пали свещите, най-вероятно датчик темп. вх. въздух и темп. двигател. В края на краищата, хич не ми се занимава да възстановявам тая корейско-японска архаична електроника. Решението ми макар не най-елегантното на света е надеждно, а за мен това е важно. Иначе, ако остане време да се ровя, ще поставя и светодиод за индикация на коректна работа на системата и най-вече релето. Трябва обаче да поразглобя повече под таблпто, е на корейците нещо им се свидят кабелите...
Междувременно, имам възможност да монтирам и таймер ако реша на мястото или паралелно с бутона. Най-вероятно при първа възможност ще го направя, от само заради удобството да не натискам копчето. Таймера може да е даже и 30 секунди. Самия бутон е монтиран под касетофона, върху пластмасата, която закрива половината дупка от оригиналното дин2 радио. Причината - ползвам + от кабела на касетофона, който е само през контакт за да управлявам релето на свещите. Място там има много, мога да сложа отзад каквото реша.
П. С. Относно ОБД2, след 2001ва е задължителен стандарта в европа за бензиновите, а от 2003та за дизелите. Както винаги сме крачка зад "тъпите" американци, които задължават всички свои производители да оборудват колите за вътрешния пазар с обд2 още през 1996г. Да не говорим пък, че пак тия същите американци от 2008 даже стандартизират и единствен протокол за обд2...
Подозирам, че компа чете от няколко места за да прецени кога да пали свещите, най-вероятно датчик темп. вх. въздух и темп. двигател. В края на краищата, хич не ми се занимава да възстановявам тая корейско-японска архаична електроника. Решението ми макар не най-елегантното на света е надеждно, а за мен това е важно. Иначе, ако остане време да се ровя, ще поставя и светодиод за индикация на коректна работа на системата и най-вече релето. Трябва обаче да поразглобя повече под таблпто, е на корейците нещо им се свидят кабелите...
Междувременно, имам възможност да монтирам и таймер ако реша на мястото или паралелно с бутона. Най-вероятно при първа възможност ще го направя, от само заради удобството да не натискам копчето. Таймера може да е даже и 30 секунди. Самия бутон е монтиран под касетофона, върху пластмасата, която закрива половината дупка от оригиналното дин2 радио. Причината - ползвам + от кабела на касетофона, който е само през контакт за да управлявам релето на свещите. Място там има много, мога да сложа отзад каквото реша.
П. С. Относно ОБД2, след 2001ва е задължителен стандарта в европа за бензиновите, а от 2003та за дизелите. Както винаги сме крачка зад "тъпите" американци, които задължават всички свои производители да оборудват колите за вътрешния пазар с обд2 още през 1996г. Да не говорим пък, че пак тия същите американци от 2008 даже стандартизират и единствен протокол за обд2...
Коментар