Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моята Кия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Моята Кия

    Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
    Странното е, че колата не стои на една страна, или поне не толкова, че да забележа.
    ...
    И моята едната беше счупена. На равно място с рулетка даваше 2-3 мм разлика от двете страни. То си е в рамките на статистическата грешка.

    Да ти праща чичо Гошо една здрава пружина по куриер. Разчекваш задницата и с една скоба за пружини за 10 мин. си готов.

    В търсачката на Колос въведи номер 0K01128015 и ще ти излезне подложката на 3,20 лв. в момента.



    Последно редактирано от bullet_pk; 11-04-16, 07:36.
    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • От: Моята Кия

      Сигурно ли е, че за тези подложки става въпрос?
      Щото и аз ги открих, но няма снимка. Пък ми изглежда доста евтино...
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • От: Моята Кия

        Такааааа...
        Днес свалих кулера, за да проверя как са вакуумите на МАП-а и на управлението на ЕГР-а.
        Не намерих скъсани маркучета, но всички бяха стари и някои напукани. Това от вакуумната помпа ужасно усукано.
        Сглобих набързо, отидох и купих метър маркуче вътрешно 4мм, външно 9. Опригиналните външно са 8мм, но нямаха такива.
        Последва разглобяване отново и подмяна на абсолютно всички вакуумчета, както и почистване с контакторен спрей на всички куплунги.
        На мъжките пинчета, дори механично с парцалче и отвертчица.

        На снимките се вижда кое къде води при мен, и къде е щуцерчето на което се закача вакуума на МАП-а.
        Без да се свали кулера, не може да се стигне до него.

        Ето МАП-а демонтиран:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0429.jpg
Прегледи:1
Размер:135.5 КБ
ID:5710685

        Щуцера, където се закача маркучето:


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0423.jpg
Прегледи:1
Размер:85.8 КБ
ID:5710686

        Ето тези около клапаните на ЕГР-а:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0417.jpg
Прегледи:1
Размер:109.8 КБ
ID:5710687

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0418.jpg
Прегледи:1
Размер:101.4 КБ
ID:5710688

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0419.jpg
Прегледи:1
Размер:106.5 КБ
ID:5710689

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0420.jpg
Прегледи:1
Размер:105.4 КБ
ID:5710690

        Ето и сменени, заедно с тези от вакуум помпата до съдчето ( не знам какво е , филтър някакъв ли), и от съдчето до клапаните. Там са две, а между тях метална тръбичка.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0436.jpg
Прегледи:1
Размер:104.8 КБ
ID:5710695

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0435.jpg
Прегледи:1
Размер:110.4 КБ
ID:5710694

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0434.jpg
Прегледи:1
Размер:124.5 КБ
ID:5710693


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0433.jpg
Прегледи:1
Размер:103.0 КБ
ID:5710692

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0432.jpg
Прегледи:1
Размер:127.9 КБ
ID:5710691

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0437.jpg
Прегледи:1
Размер:114.3 КБ
ID:5710696

        Така са навързани при мен.
        Ще дам линк на колегата, да си каже мнението.


        Друго което открих, е разхлабени скоби на турбо маркучите около кулера.

        След цялата галимация, сякаш прилашкването почти изчезна.
        На четвърта не придърпва до 45км/ч, а на трета до 30.
        Ако е така, ме устройва.
        При бавно каране, придърпването напълно изчезна.
        Двигателя започна да отговаря по-отривисто при рязко подаване на газ.
        Няма толкова забавяне, колкото преди.

        Отдавам го донякъде на факта, че преди не бях чистил куплунга на МАП-а. Сега почистих и този на датчика на кулера.
        Също и превантивно (и отново), този на ТПС-а.

        Намерих под помпата една откачена букса от датчик. Сума време зяпах от къде може да е откачена, докато намеря датчика за налягането на маслото под ГНП-то на блока. Закачих я.
        А аз се чудя, защо никога не ми е светила лампата за маслото преди палене...

        Ето я:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0439.jpg
Прегледи:1
Размер:102.7 КБ
ID:5710698

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0438.jpg
Прегледи:1
Размер:119.0 КБ
ID:5710697
        Последно редактирано от TigerHunter; 13-04-16, 19:38.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • От: Моята Кия

          Може проблема при тебе да е бил от разхлабените турбо маркучи, достатъчно е за да окаже влияние.
          Благодаря за подробния снимков материал.

          П. С. За справка и информация да вметна, пластмасовото казанче над вакум помпата е кухо и няма нищо в него. Установих го, когато сменях тпс-а. Строших му долния щуцер като се опитах да му махна маркучето. Разпробих малко по-голям отвор и навих метален щуцер, който ми се търкаляше из гаража. Явно играе ролята на вакумен демпфер.
          Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
          Renault RX4 '02 2.0 (Архи)

          Коментар


          • От: Моята Кия

            И аз предположих, че е кухо.
            Имаше много спечени маркучета, които бяха залепнали за щуцерите.
            Особено на пластмасовите, не посмях да ги дърпам много. Срязах ги по дължина с макетно ножче.
            Хлабавите скоби около кулера, едва ли са играли роля за придърпването, но вероятно са изпускали по малко и са правили турбото мързеливо.

            За утре съм поръчал долен шарнир, че тоя вече ме плаши как дрънка. Поръчах и иглен лагер и семеринга от вътрешната страна на главината. Два били според човека от Колос. Един голям и един по-малък. Провери по ВИН.
            Като ще махам шарнира, поне ще изнижа полуоската да сменя и тия неща. Няма време сега за втулки и за сваляне на целия шенкел.
            Вероятно ще се наложи да сваля и спирачния апарат, та ще използвам да го раздвижа и гресирам.

            Снимки ще има.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • От: Моята Кия

              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
              Сигурно ли е, че за тези подложки става въпрос?
              Щото и аз ги открих, но няма снимка. Пък ми изглежда доста евтино...
              http://www.fairlaw.ru/cat/170/2/47703/123097

              Номер три е. Колко да струва парче гума?

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IeZrsB0Ea3E.jpg
Прегледи:1
Размер:45.6 КБ
ID:5710764
              Nissan Terrano 2,7 TDI

              Коментар


              • От: Моята Кия

                Да. Днес попитах и за тях. Имат ги в централния склад, но трябва да ги поръчам от там.
                По 4 лв са. Отстъпката била само за интернет магазина.
                За мен това е тромав начин за пазаруване, ама щом им харесва...
                Маркирай, постави в количката, попълни една камара формуляри...
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • От: Моята Кия

                  Днес смених долния шарнир.
                  Диагностиката се оказа вярна. Имаше аксиален луфт почти 5мм.

                  Ето го стария. Двата външни болта ги скъсах, но с новия си вървят болтчета и федерки.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0444.jpg
Прегледи:1
Размер:182.6 КБ
ID:5710846

                  Новия е гайка с пластмасова вложка против развиване и не се шплентова.
                  Само този модел имаха в наличност, ама 21лв, какво му плащаш. Колкото кара, толкова.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0443.jpg
Прегледи:1
Размер:153.9 КБ
ID:5710847

                  Заради въпросната вложка, болта трябва първо да се наниже на конуса, за да държи контра. Иначе, превърта вътре ябълката като стигне до пластмасата.

                  После разкачих спирачния апарат и горния шарнир също, за да извадя полуоската от шенкела. Кормилния накрайник го оставих закачен. Там няма луфтове.
                  Маха се зегерката и шайбата на шлиците и полуоската се изнизва, като внимавах да не я изнижа откъм дифа.

                  Ето каква картинка се разкри:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0449.jpg
Прегледи:1
Размер:108.4 КБ
ID:5710848

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0450.jpg
Прегледи:1
Размер:86.8 КБ
ID:5710849


                  Пълно с ръжда и кал. Игленото лагерче почти се е разпаднало.
                  Избих остатъците отвътре на вън.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0451.jpg
Прегледи:1
Размер:131.1 КБ
ID:5710850

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0452.jpg
Прегледи:1
Размер:143.0 КБ
ID:5710851


                  И новото лагерче:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0454.jpg
Прегледи:1
Размер:132.8 КБ
ID:5710852

                  Почистване и набиване на новото и новия семеринг на шенкела. След което ги омазах яко с грес.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0456.jpg
Прегледи:2
Размер:103.8 КБ
ID:5710854

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0455.jpg
Прегледи:1
Размер:84.0 КБ
ID:5710853

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0457.jpg
Прегледи:2
Размер:107.2 КБ
ID:5710855

                  Ето стария семеринг:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0448.jpg
Прегледи:1
Размер:171.2 КБ
ID:5710856

                  И двата семеринга яко опечени.
                  Набих и този на чашката на карето. Двата влизат един в друг.
                  Маншоните на вътрешното и външното каре са в приличен вид и не съм ги пипал.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0447.jpg
Прегледи:1
Размер:127.2 КБ
ID:5710857


                  След като сглобих всичко, закачих и горния шарнир. За смяна е и той, но ще издържи още малко. Има значително по-малко луфт, макар че е хлабав.

                  Маркучето с болтчето, дето съм затапил тръбичката за вакуума си е на мястото.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0460.jpg
Прегледи:1
Размер:90.4 КБ
ID:5710858


                  Последва монтиране на спирачния апарат.
                  Какви са белите там:

                  Поради спичане на долния водач, вътрешната накладка е по-износена, както и диска от вътрешната страна.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0458.jpg
Прегледи:1
Размер:148.4 КБ
ID:5710859

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0459.jpg
Прегледи:1
Размер:97.2 КБ
ID:5710860

                  Положението е грозно. Ще се наложи смяна на дискове и накладки...

                  Горния водач го развих и извадих лесно, почистих и смазах с грес на спрей. Гумичките и на двата не са напукани. Но долния ме измъчи.
                  Много бой отнесе и спрей против ръжда. Достраша ме да не го скъсам вътре. Повече от половин час си играх докато го извадя. И то проблема не беше в резбарта, а в самия водач, запекълл вътре в апарата.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0461.jpg
Прегледи:1
Размер:81.3 КБ
ID:5710861

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0463.jpg
Прегледи:1
Размер:116.1 КБ
ID:5710862

                  Почистих го хубаво, също и вътре, където се движи. Многократно със спрей против ръжда. После гресирах леко и сглобих. Сега са наред и двата, но щетата на диска е нанесена...



                  Понеже ми остана време, захванах се със смяната на сервизните ремъци.
                  Особено двата на генератора и перката, бяха в доста окаяно състояние. Но като ще сменям тях, пък и са най-вътрешни...
                  Запалих Ферозата и айде в магазина.

                  В сравнение с Ферозата, обтегачите са измислени много добре. Рзхлабваш леко оста на ролката и развиваш.

                  Само на този на климатика, обтягащата ролка е отдолу и се наложи да сваля тенекиената защита под радиатора.
                  Иначе, свалих само тръбата преди въздушния филтър. Дифузьора, не ми се занимаваше.
                  Двата на генератора, ги прекарах през перката.
                  Общо, около 27 лв четирите ремъка.

                  На снимките ги има и размерите им, така за информация.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0465.jpg
Прегледи:1
Размер:88.4 КБ
ID:5710863

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0466.jpg
Прегледи:1
Размер:97.9 КБ
ID:5710864

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0467.jpg
Прегледи:1
Размер:92.8 КБ
ID:5710865

                  Използвах момента, та свалих малкия капак на ангренажния ремък, за да надникна да видя в какво състояние е.
                  Учудващо, се оказа почти нов. Няма напукано, няма закъсано. Превъртах полека да го огледам целия.
                  Явно е сменяван скоро.
                  Ще остане за по-нататък.


                  Ето какво ми струваха частите+ 27 лв за ремъци:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0470.jpg
Прегледи:1
Размер:66.6 КБ
ID:5710874

                  Цялата галимация, около 4 часа работа без да си давам зор и с биричката.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • От: Моята Кия

                    Замислям се и аз да проверя лагерите отпред, особено след като видях снимките. А и на подобни цени си струва да се подменят лагерите и семерингите без да се замисля човек.

                    Това с водачите на апаратите и аз го ядох. Ако все още не си го направил, свали и от другата страна и почисти и гресирай(аз ползвах високо температурна грес). Явно са слабо място. Най-лесно става като ги хванеш на дрелката и с парче шкурка ги зачистиш да изпадат ръждите и да се позагладят малко язвичките.
                    Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
                    Renault RX4 '02 2.0 (Архи)

                    Коментар


                    • От: Моята Кия

                      Някой занимавал ли се е с неработещи (запушени) пръскалки?
                      Моторчетата въртят, течност има и отзад и отпред, а пръска само тази от страната на пасежера. Лявата само просълзява леко.
                      Ръчках я с игла, ама не става.
                      Някакви хитринки?
                      Запалката има ли подсветка?
                      Пепелника?
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • От: Моята Кия

                        Е иглата е дебела
                        Парче тел от телЕподаващо става идеално. Примерно 0.6
                        Да не си с модерните уни дюзи с клапанче и да се е скапало то?
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • От: Моята Кия

                          Съмнявам се да са толкова модерни.
                          Ще трябва да сваля кората над маторетката и да я сваля нацяло, да видя да я почистя с нещо.
                          Задната също.
                          Не знам какъв е диаметъра...
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • От: Моята Кия

                            Моята прави същия проблем с пръсклките отскоро. Като начало размених маркучите на тройника, че директната и с по-къс маркуч беше към пасажера, а шофьорската е с по-дълъг маркуч и беше на отклонението на тройника. Все още не успявам да я отпуша успешно ��.
                            Последно редактирано от Иван Жоров; 16-04-16, 23:21. Причина: бях писал от телефона...
                            Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                            Телефон - в профила!

                            Коментар


                            • От: Моята Кия

                              Я вместо да се занимаваш с глупости

                              http://nspauto.com/%D0%B4%D1%80%D1%8...%BA%D0%B8.html

                              виж кои са като твоите - гледам че са по два и педесе
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • От: Моята Кия

                                Вероятно ще се наложи да сваля и иазмия съда и да сменя маркучетата.
                                На Ситроена ми го правеше същия номер, но там казанчето беше много несгодно за сваляне. Купих нова пръскалка за скромната сума от осем лева, сложих я и пак се запуши...
                                Явно се натрупват мизерийки в казанчето и по маркучетата.


                                ПП: Супер линкче!
                                Ще видя какви може да паснат.
                                Благодаря, Петьо!
                                Your conscience is all you can take to your grave.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X