Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
    Да добавя, че проблема с внезапното спиране който описваш е характерен за по старите електроники монтирани на помпите. Новият модел електронен блок е с друг тип транзистор на крайното стъпало, освен това е с дублиран сорс. Там внезапно спиране е изключено.
    Здравей кики.т.
    А как да разбера коя помпа с какво е оборудвана, нещо като година или друг белег има ли ? В периода 2001 - 2004 коя модификация се монтира?

    Коментар


    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

      Първоначално публикуван от bopan Преглед на мнение
      Здравей кики.т.
      А как да разбера коя помпа с какво е оборудвана, нещо като година или друг белег има ли ? В периода 2001 - 2004 коя модификация се монтира?
      Няма как. По принцип, преди 2005г. е старият модел най-вероятно. Което не значи, че е лоша и, че колата ще спре след 2 дни.....
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

        Колеги имам проблем с форд фокус 1,8 tdi 90кс 2001г. Преди няколко дена заредих нафта на ром петрол в бургас, пребрах се без броблеми до вкъщи. На другия ден запалих а-ла без проблем но като минах около 200м и угасна и от тогава започнаха ядовете пали и гасне на 3000 оборота после започна и на 2000 об. после ина празни обороти, смених горивния филтър но проблема не се оправи , дръпнах ме я до МП и ми каза ха че е гнп но не съм сигурен показаха се грешки р1563 и р1664. след време свалих гнп разглобихго почистих бяха се оголили кабелите на клапана на аванса сменихги с нови, сложих гнп и по книга центровка запали без проблем като сложих по самотек от туба директно в гпн нафа, роботи наколко време и я ускоравах постепенно и на 3000 оборота пак угасна после пали без проблем и като подадеш газ пак гасне и когато е на 890 об. прихлъцва мотора. Колеги помагайте. Мерси предварително

        Коментар


        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

          Първоначално публикуван от todimitrov Преглед на мнение
          Колеги имам проблем с форд фокус 1,8 tdi 90кс 2001г. Преди няколко дена заредих нафта на ром петрол в бургас, пребрах се без броблеми до вкъщи. На другия ден запалих а-ла без проблем но като минах около 200м и угасна и от тогава започнаха ядовете пали и гасне на 3000 оборота после започна и на 2000 об. после ина празни обороти, смених горивния филтър но проблема не се оправи , дръпнах ме я до МП и ми каза ха че е гнп но не съм сигурен показаха се грешки р1563 и р1664. след време свалих гнп разглобихго почистих бяха се оголили кабелите на клапана на аванса сменихги с нови, сложих гнп и по книга центровка запали без проблем като сложих по самотек от туба директно в гпн нафа, роботи наколко време и я ускоравах постепенно и на 3000 оборота пак угасна после пали без проблем и като подадеш газ пак гасне и когато е на 890 об. прихлъцва мотора. Колеги помагайте. Мерси предварително
          На стенда, за проверка. Особено пък в твоя случай. Ако беше изгаснала и повече да не иска да запали, нещата са по ясни. Но тука-само стенд.
          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
          Суперскан България www.decbg.com
          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

          Коментар


          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

            Здравейте на всички някои да е имал проблем с кан шината при vp44 и дали има оправянеНатиснете снимката за да я уголемите

Име:screenshot.jpg
Прегледи:1
Размер:11.6 КБ
ID:5396097

            Коментар


            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

              Първоначално публикуван от krisdiv Преглед на мнение
              Здравейте на всички някои да е имал проблем с кан шината при vp44 и дали има оправяне[ATTACH=CONFIG]478838[/ATTACH]
              Дай повече подробности. Какво прави на колата?? Това може и да е проблем в лоша връзка между ЕКУ и помпата.
              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
              Суперскан България www.decbg.com
              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

              Коментар


              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                Здравеи Кики,проблема би трябвало да е в самата помпа защото я сменихме и си запали

                Коментар


                • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                  Първоначално публикуван от krisdiv Преглед на мнение
                  Здравеи Кики,проблема би трябвало да е в самата помпа защото я сменихме и си запали
                  Да, или в свръзките, или в помпата. Първо се почва от кабели и връзки, ако не-помпа.
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                    Първоначално публикуван от krisdiv Преглед на мнение
                    Здравеи Кики,проблема би трябвало да е в самата помпа защото я сменихме и си запали
                    Това в свериз на Форд ли стана... защото при фордовете това палене само със смяна не става... трябва да се оправи имото в помпата....
                    Милен Иванов
                    БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
                    0887771559, Пловдив

                    Коментар


                    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                      Опел номер 003

                      Коментар


                      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                        Работя в автоморга и ги проверявам до колкото е възможно ,тая явно съм я пропуснал или е сгънала после

                        Коментар


                        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                          Значи проблема е ,че между 1500-2000 оборота започва да прекъсва и няма мощност след 2000 оборота когато включи турбото няма проблем паднат ли оборотите под 2000 отново прекъсва чека не свети това е странното ,Колата е Зафира 2000DTL-2000 година
                          Диагностика е правена и на самата ГНП помпа VP44 и там нямаше записани грешки ,а с OP-COM излиза само грешка P1635 това е грешка в системата за подгряване но прекъсването няма да е от това ,свалих и живи данни но не мога да ги прочета какво означават ако някой колега разбира ще се радвам да сподели къде може да е проблема с това прекъсване .

                          живи данни -
                          http://dox.bg/files/dw?a=77c3d67b23

                          Коментар


                          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                            Първоначално публикуван от valio_sm Преглед на мнение
                            Диагностика е правена и на самата ГНП помпа VP44 и там нямаше записани грешки [/FONT][/COLOR]http://dox.bg/files/dw?a=77c3d67b23
                            Това е само прочитане за грешки, не диагностика. Много от проблемите по помпата не се записват в паметта за самодиагностика на ПСГ.
                            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                            Суперскан България www.decbg.com
                            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                            Коментар


                            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                              Мерси все пак за отговора а живите данни който съм записал може ли да ги погледнеш за някакви аномалии относно работата на двигателя .

                              Коментар


                              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                                Здравейте колеги,може ли от тази снимка да ми кажете каква е помпата.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20120822_115924.jpg
Прегледи:1
Размер:55.6 КБ
ID:5402437 Колата е на един колега Нисан Тино 2.2 и от 8 месеца е в ремонт и не могат да я оправят.В началото казаха,че е ключа и го препрограмираха но изкара само 3 дни,след това вече му казаха,че било помпата и от тогава до сега търси помпа но не намира,2-ра ръка.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X