От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни
Здравейте ! Вектра Б, 99-та година, X20DTH, 2.0 дти мотор, 101 коня. Колата влиза в авариен след 1600-1700 оборота. Грешката е P1220 - проблем с авансатора в помпата. Помпата я отворих - авансатора си движеше, каналите на корпуса на помпата не са запушени. Събрах си помпата обратно след като смених уплътненията. Видях, че изолацията на кабелите за соленоида за изпреварване на впръскването е изгоряла и се е разпаднала, в следствие на което правеше късо. Надявах се грешката да е именно заради това, но уви - промяна няма. Откачих соленоида, закачих мултицет към електрониката и след подаване на контакт, дава 12 волта към соленоида, закачих соленоида към акумулатора - цъка, но това не е гаранция, че работи, нали ? Измерих съпротивлението на соленоида - 10.2 ома. В момента нямам възможност за друга помпа или ремонт на тази, а пък колата стой в гаража, тъй като си имам друг, която карам и тази ако стане - станее, ако не - като имам възможност друга помпа. Просто искам ако мога да си спестя някой лев. Ако може някой да ми каже към къде да се насоча да търся ключа от бараката
Благодаря !
Здравейте ! Вектра Б, 99-та година, X20DTH, 2.0 дти мотор, 101 коня. Колата влиза в авариен след 1600-1700 оборота. Грешката е P1220 - проблем с авансатора в помпата. Помпата я отворих - авансатора си движеше, каналите на корпуса на помпата не са запушени. Събрах си помпата обратно след като смених уплътненията. Видях, че изолацията на кабелите за соленоида за изпреварване на впръскването е изгоряла и се е разпаднала, в следствие на което правеше късо. Надявах се грешката да е именно заради това, но уви - промяна няма. Откачих соленоида, закачих мултицет към електрониката и след подаване на контакт, дава 12 волта към соленоида, закачих соленоида към акумулатора - цъка, но това не е гаранция, че работи, нали ? Измерих съпротивлението на соленоида - 10.2 ома. В момента нямам възможност за друга помпа или ремонт на тази, а пък колата стой в гаража, тъй като си имам друг, която карам и тази ако стане - станее, ако не - като имам възможност друга помпа. Просто искам ако мога да си спестя някой лев. Ако може някой да ми каже към къде да се насоча да търся ключа от бараката
Благодаря !
)
и колата започна да хвърля гориво стегнах дюзите продължих с въртенето но колата не пали. Чува се щракане от въпросния клапан на помпата но пак не иска да запали. Моля дайте съвет какво да я правя просто тези 1600-1700 лв. които ми искат в БОШ няма как да ги дам за нищо и никаквата кола която струва 1300-1700 лева. Възможно ли е да има още въздух в системата, мисля утре да я подърпаме малко да видя дали ще се възпламени
Коментар