Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Здравейте ! Вектра Б, 99-та година, X20DTH, 2.0 дти мотор, 101 коня. Колата влиза в авариен след 1600-1700 оборота. Грешката е P1220 - проблем с авансатора в помпата. Помпата я отворих - авансатора си движеше, каналите на корпуса на помпата не са запушени. Събрах си помпата обратно след като смених уплътненията. Видях, че изолацията на кабелите за соленоида за изпреварване на впръскването е изгоряла и се е разпаднала, в следствие на което правеше късо. Надявах се грешката да е именно заради това, но уви - промяна няма. Откачих соленоида, закачих мултицет към електрониката и след подаване на контакт, дава 12 волта към соленоида, закачих соленоида към акумулатора - цъка, но това не е гаранция, че работи, нали ? Измерих съпротивлението на соленоида - 10.2 ома. В момента нямам възможност за друга помпа или ремонт на тази, а пък колата стой в гаража, тъй като си имам друг, която карам и тази ако стане - станее, ако не - като имам възможност друга помпа. Просто искам ако мога да си спестя някой лев. Ако може някой да ми каже към къде да се насоча да търся ключа от бараката Благодаря !

    Коментар


    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

      изпрати ми тел.

      Коментар


      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

        Колеги здравейте.
        Имам терано тди 98 г.2.7 ...та тече ми помпата която е електронна...за инфо.Но тече от долната страна,където има нещо като капачка.
        Ме можах да намеря комплект за смяна на уплътнения...иначе мобе да се подмени без да се разглабя
        Та молбата ми е..ако някой знае къде да отида за да се смени това онова и да спре теча.
        П.с. джипа върви иначе нормално
        Поздрави от София

        Коментар


        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

          здравейте, поредното ми решение в борбата с vp30, след втората смяна на транзистора (след първата смяна изминах 2000км ) е следното: разполагам с"работеща" гнп завършваща на 002 а моята е на 0006, от която ще взема каквото успея - pgs, авансов клапан, соленоид и датчик обороти. монтирам върху моята гнп (без да я свалям от колата форд фикус)и я карам за отключване. Имам ли шанс да успея и дали е най -правилно?

          Коментар


          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

            Не разглобявай работещата - монтирай я комплект цялата !

            Коментар


            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

              Здравейте. Става въпрос за Nissan Almera Tino 2.2 dci 115коня. Помпата е VP44. Лятото направи проблем електрониката и един майстор ми я замени с друга, която купих втора ръка. Сменена е само електрониката. Самата помпа си е оригиналната. След смяната върви, пали вече няколко месеца. Карам я всеки ден.
              Проблема е, че независимо дали е студена или топла пали трудно. Особено сега като е студено въртя по 20-30сек преди да подкачи. Подгрявам по няколко пъти преди да запаля...
              Като е студена, а и дори като загрее, притриса на празен ход, понякога оборотите са неравномерни и в купето всичко дрънчи. Неприятно е усещането, но иначе си върви и има мощност.

              Молбата ми е към някой от вас да ме насочи, трябва ли да правя няакаква адаптация или центровка и къде може това да стане в София? Явно този при който бях не може или не знае или няма нужната апаратура за това... Или друго, не съм специалист.

              Коментар


              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                Вариантите са били 2 : или се ремонтира старата електроника без да се пипа центровката - колата тръгва както преди ремонта , или се сменя цялата помпа комплект без да се разглобява . Всички други варианти ако всичко трябва да е без уговорки минават през стенд !

                Коментар


                • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                  Искаш да кажеш, че няма вариант за настройка и трябва да сменям наново цялото ГНП?
                  Последно редактирано от lyubcho_88; 03-01-17, 09:53.

                  Коментар


                  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                    Първоначално публикуван от lyubcho_88 Преглед на мнение
                    Искаш да кажеш, че няма вариант за настройка и трябва да сменям наново цялото ГНП?
                    Изчакай мнението на колегата създал темата.Има и кординати за връзка.Най-добре му звънни...
                    Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
                    ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

                    Коментар


                    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                      Първоначално публикуван от ognqn Преглед на мнение
                      Изчакай мнението на колегата създал темата.Има и кординати за връзка.Най-добре му звънни...
                      ..
                      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                      Суперскан България www.decbg.com
                      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                      Коментар


                      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                        Първоначално публикуван от lyubcho_88 Преглед на мнение
                        Искаш да кажеш, че няма вариант за настройка и трябва да сменям наново цялото ГНП?
                        Горивата са извън стойности.
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                          Колега имаш лично.
                          Всеки трети е шести

                          Коментар


                          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                            След цял ден каране, вечерта колата ми изгасна пред блока внезапно. Пробвах да запаля 2-3 пъти през 30 секунди, чак на 4-и опит запали и я преместих колкото да не пречи. В момента пали веднага и не записва грешка, но не я местя, т.к. не знам кога ще го повтори тоя номер. Изкара ми грешка p1651, четох в темата, че е свързан с електрониката на помпата, но възможоно ли е да е случайна грешка и всичко да е все още в изправност? Помпата ми е от първите, които слагат на Вектра Б, на 002.

                            Коментар


                            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                              Здравейте колеги имам проблем с Форд Фокус 1.8тдди 99година както си карах по магистрала "Тракия" светна чека и колата "умря". Пробвах да запаля отново колата и тя запали подавам газ и след 2000 оборота светна пак чека и отново изгасна, след това няма палене след диагностика грешките ще видите на снимките (грешката за педала си е обичайна просто смених платката с друга) Проблема е в ГНП то е ясно след като махнах алуминиевия капак видях изкарани кабели на въпросния транзистор и той беше захванат за същия алуминиев капак но едно от крачетата му беше прекъснато така поред на номерата белязах кабелите разпоих стария транзистор замених го с нов IRFZ44N Всичко точно бях откачил щуцерите за нафтата след което сглобих всичко както трябва и дойде момента на истината въртя на стартера като съм отвил 3 тръбички на дюзите за да може да се обезвъздуши системата (тоест 2-3 пъти зареждане на акумулатора) и колата започна да хвърля гориво стегнах дюзите продължих с въртенето но колата не пали. Чува се щракане от въпросния клапан на помпата но пак не иска да запали. Моля дайте съвет какво да я правя просто тези 1600-1700 лв. които ми искат в БОШ няма как да ги дам за нищо и никаквата кола която струва 1300-1700 лева. Възможно ли е да има още въздух в системата, мисля утре да я подърпаме малко да видя дали ще се възпламени

                              Коментар


                              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                                Този транзистор който слагаш въобще не е подходящ за тези помпи . Дори и да запалиш с него колата няма да върви нормално !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X