Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Здравейте, ето и моята болка свързана с VP44. Колата е BMW E46 320d. Като я изгася и след 10мин искам да запаля стартера върти като луд, но колата не пали (не всеки път). И така след 5мин или след 20-30мин върти пали и няма никакви проблеми. Един път ми се случи да изгасне и в движение около 2-3мин след като беше запалила. Записва грешка 000049 Speed sensor, injection pump. Свалиха ми помпата уж я отремонтираха, но сега пак ми го направи този проблем. Възможно ли е от друго да записва тази грешка? И другото което е, че колата като запали преди да загрее напълно има игра в оборотите и пуши бяло. След като загрее няма проблеми. А на станда човека ми каза че помпата е супер. Не знам къде да търся проблема вече, те по сервизите от врата се хващат за помпата, на никой не му се занимава. Благодаря предварително! Поздрави!

    Коментар


    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

      здравейте, всички. от многобройните опити да запаля Фокуса 1.8тдди с редовен pgs5 от гнп с номер 002 и помпа с номер 006, с която е купена колата , стигам до заключението, че може би е невъзможно, като,че ли комуникацията между pcm и гнп модула е по различен начин в двата случая. пробата с + и -, не даде резултат. отключването на imo забиваше след процедурата in-out code. накрая купих уж редовна помпа втора употреба от ударена кола на доста сносна цена, момчетата, които ми я продадоха казаха, че познават колата преди да бъде ударена и всичко преди е било на 6. отключих imo веднага с Forscan extended licence /ако, има интерес ще обясня как/ без да монтирам помпата, отворих авансовия клапан беше с чиста цедка, авансовото бутало се движеше свободно при въртене на помпата, напред-назад. два дни се мъчих и я монтирах на паркинга, обезвъздуших и запалих след 4 завъртания по 10sec. колата работи чудесно на ниски обороти и се форсира до мах.не съм я карал защото нямам ГО, ГТП, данък и акумулатор. какво друго трябва да проверя преди да я изкарам на пътя?

      Коментар


      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

        Първоначално публикуван от vortep Преглед на мнение
        Здравейте, ето и моята болка свързана с VP44. Колата е BMW E46 320d. Като я изгася и след 10мин искам да запаля стартера върти като луд, но колата не пали (не всеки път). И така след 5мин или след 20-30мин върти пали и няма никакви проблеми. Един път ми се случи да изгасне и в движение около 2-3мин след като беше запалила. Записва грешка 000049 Speed sensor, injection pump. Свалиха ми помпата уж я отремонтираха, но сега пак ми го направи този проблем. Възможно ли е от друго да записва тази грешка? И другото което е, че колата като запали преди да загрее напълно има игра в оборотите и пуши бяло. След като загрее няма проблеми. А на станда човека ми каза че помпата е супер. Не знам къде да търся проблема вече, те по сервизите от врата се хващат за помпата, на никой не му се занимава. Благодаря предварително! Поздрави!
        А веригата как е? Че на старите баварски дизели си им беше дерт - като се поразтегне ангренажа и центровката бягаше - съответно топлото палене ставаше от трудно до невъзможно...
        SUZUKI V-STROM 1000
        Jeep Cherokee 2.5CRD
        TOYOTA PREVIA 2.4 'youngtimer
        о889 525 о74 - Владо

        Коментар


        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

          Първоначално публикуван от Shider Преглед на мнение
          А веригата как е? Че на старите баварски дизели си им беше дерт - като се поразтегне ангренажа и центровката бягаше - съответно топлото палене ставаше от трудно до невъзможно...
          На 300 000км е колата може и да е поразтегната, но ако е от веригата няма ли всеки път да има проблем с паленето на топъл мотор? Тя сега го прави този номер веднъж на 300-400км

          Коментар


          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

            Когато угасиш загряла кола топлината от мотора загрява допълнително помпата. Може или самия датчик обороти в помпата да прекъсва от по-високата температура или електрониката да прекъсва и да не вижда сигнала от датчика. И двата варианта са еднакво възможни , лошото че проблема се появява сравнително рядко

            Коментар


            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

              пробвай да бутнеш леко колата назад с угасен двигател и включена 5ск. ако е верига проблема ще се появи, въпреки, че обтегача и е много як.

              Коментар


              • Първоначално публикуван от vasero Преглед на мнение
                пробвай да бутнеш леко колата назад с угасен двигател и включена 5ск. ако е верига проблема ще се появи, въпреки, че обтегача и е много як.
                Пробвах го ей сага тоава с бутането, но нямах проблем.

                Първоначално публикуван от steveb Преглед на мнение
                Когато угасиш загряла кола топлината от мотора загрява допълнително помпата. Може или самия датчик обороти в помпата да прекъсва от по-високата температура или електрониката да прекъсва и да не вижда сигнала от датчика. И двата варианта са еднакво възможни , лошото че проблема се появява сравнително рядко
                Ами то освен с електорниката нещо да се случва. Датчика би трябвало да е сменен след ремонта.
                Последно редактирано от CarTest™; 08-05-18, 14:30.

                Коментар


                • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                  колега пробвай да отстраниш всички възможни източници на въздух към горивната система. от всичко възможно това ми се вижда най-вероятния проблем. огледай всички съединения на горивната система особено към горивен филтър. след това виж проходимостта от резервоара до филтъра, трябва да видиш и помпата в резервоара как работи. под седалка /задна лява/ дали хвърля нафта при подаване на контакт. ако там не откриеш нищо.................... пиши

                  Коментар


                  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                    Аз тези неща уж ги гледах още зимата като ми го направи за пръв път и никъде не видях проблем. То там е работата че навсякъде по сервизите ми казват "докарай колата като не може да пали" добре ама тя след 5мин или 30мин като си пали и върви нормално аз как да им я закарам. И другото което е като видя грешка speed sensor injection pump кажат "е това е". Добре ама нали е сменен. Ще видим, аз разбера ли какво е ще пиша тук 100% какво е било.

                    Коментар


                    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                      колега провери дали е сменян наистина този датчик. за мене става дума за инкременталния датчик на аванса.той се вижда веднага като отвиеш 5те дълги болтчета на капака на помпата. провери ако се вижда, дали са презапоени 4те му извода на самия pgs. на тях може да се видят и съпротивленията дали са в норма, което също не е почти никаква гаранция, че ако са наред в момента датчика ще работи.

                      Коментар


                      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                        Първоначално публикуван от vasero Преглед на мнение
                        колега провери дали е сменян наистина този датчик. за мене става дума за инкременталния датчик на аванса.той се вижда веднага като отвиеш 5те дълги болтчета на капака на помпата. провери ако се вижда, дали са презапоени 4те му извода на самия pgs. на тях може да се видят и съпротивленията дали са в норма, което също не е почти никаква гаранция, че ако са наред в момента датчика ще работи.
                        Да ти кажа колега не смея да пипам там. Горе-долу съм сръчен, сам си сменям дискове, накладки, амортисьори, подгревни свещи, но такива тънки работи избягвам да пипам. Но аз само да кажа, че тя помпата не е правена в някой квартален гараж ей така на място с поялника. Закарах я в колата в сервиз, където са свалили ГНП-то и са я пращали при колега тук от форума със стенди и всичко останало, както си трябва.
                        Варианта е да карам докато спре изобщо да пали, но е кофти понеже ето вчера примерно спирам на паркинга и след 5мин искам да я преместа въртя 2-3 пъти не пали след 1мин си запали все едно нищо не е било. Преди 1 седмица пък спирам на бензиностанцията зареждам паля тръгвам и след 100м изгасна точно на един завой пак 2-3 мин докато запали се чудя триъгълници ли да слагам какво да правя...
                        Както и да е няма да пълня темата с празни приказки, като разбера какво е ще пиша да се знае

                        Коментар


                        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                          Здравейте, имам и аз сагата с въпросната помпа. Тръгнах на нож и смених транзистора(беше стопил проводника).
                          Преебах извода за гейта, но намерих и другия извод от където може да се хване, ако не е коментирано мога да споделя кой е.
                          След смяната изчезнаха грешките(FIP Malfunction) и остана само P1608 FIP Watchdog Malfunction (прекъсната верига нещо от сорта)
                          След опит за палене, записва грешка за предварението (timing circuit), чета че може да е от въздух в системата(и аз се съмнявам).
                          Много въртене и няма признаци да се опита да препали, Дърпахме я по препоръка на патил дизелджия и препали вдигна до 1300 и изгасна, след това няма симптоми да запали. Да се мъча ли да гоня въздуха още или да търся проблема другаде...
                          Колата е Форд Фокус 1.8тдди
                          Лека вечер на всички и само бензин !!!

                          Коментар


                          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                            Първоначално публикуван от resistbody Преглед на мнение
                            ...остана само P1608 FIP Watchdog Malfunction (прекъсната верига нещо от сорта)...
                            Не знам какво значи тая грешка в конкретната джаджа, но в тоя тип техника (с микроконтролери) watchdog се използва в тоя контекст.
                            Не чета коментари и не отговарям на такива.

                            И коментаторите...

                            Коментар


                            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                              P1608 в случая дава когато няма комуникация с помпата . Може и захранване да няма до помпата - след ремонтите и бушон да е изгорял...

                              Коментар


                              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                                Гори един предпазител, отварям помпата гледам стопило кабеляците na drain и sourse, меря соленоида на горивото 1.2ома ми дава, чета че трябва да е под 1ом... дали е в него проблма... взех още транзистори та ще се пробва пак тея дни..

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X