Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Единственото което се личи на него е в долния ляв ъгъл са тези номера—— R P718D


    Коментар


    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

      Искам да те питам - за какво ти е да го знаеш този елемент?
      Нали ти работи помпата или каквото там е ремонтирано...
      Панайот Бърдарски
      0887 60 77 22

      Коментар


      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

        N-MOSFET е транзистора, доколкото помня. Из първите 20-ина страници на темата има информация за това. Само че за да работи както трябва, само типа му не е достатъчен - трябва да се мери съпротивление включен и 3 капацитета, и след това да се търси по тях.

        И не на последно място - за да изгори оригиналния си има причина. Не се ли отстрани тя, се лекуват симптомите, а не причината за тях, и следващо скапване на помпата често не е твърде далеч във времето. Доколкото помня тоя транзистор ръководи клапана за количество и тоя клапан се ръководи не само от тоя транзистор, ами и от още един. И двата заедно трябва да работят по определен начин, съответно да имат определени характеристики. Ако клапана механично не е в ред, той продължава да работи не както трябва.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

          Тези работят IRL2905Z , IRLR3705 или FDPF44N25T

          Коментар


          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

            Помпата работи ама искам да знам какъв е точно транзистора,защото този работи на 100000% коректно а и не се налага да се слага керамична подложка за са се изолира от масата на помпата.Затова искам да го знам какъв е а и ще е полезно за всички тук


            Коментар


            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

              FDPF44N25T знаещи може ли да потвърдят за този транзистор дали става на 100% и ще работи ли с него Благодаря


              Коментар


              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                N-MOSFET е транзистора, доколкото помня. Из първите 20-ина страници на темата има информация за това. Само че за да работи както трябва, само типа му не е достатъчен - трябва да се мери съпротивление включен и 3 капацитета, и след това да се търси по тях.
                Спарки, силно се надявам, че горенаписаното не е предназначено за мен

                Колега с въпроса за транзистора - както и Спарки ти каза, и аз те попитах, но ти явно не ме разбра - имаш да кажем точен модел на МОСФЕТ-а
                И какво от това...ще успееш ли да провериш всичко останало, за да отремонтираш помпата?
                В твоя случай транзистора е само една част от цялостния ремонт.
                Панайот Бърдарски
                0887 60 77 22

                Коментар


                • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                  Другите неща са ясни кое и как просто ме интересува транзистора какъв е.Ако имаш инфо за него и не ти е проблем може да го споделиш.Аз за другите неща не ме интересуват само и единствено ме интересува самия транзистор какъв е.Благодаря


                  Коментар


                  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                    Естествено че не знам кой точно е. И никога не ме е интересувало.
                    Ако бях на твое място щях да направя следното:
                    1. Закачам осцилоскопа на сорс-дрейн - измервам при работещ мотор какво се случва като максимални пикове. От там се ориентирам за максималното допустимо напрежение /със запас!!!/
                    2. Последователно на дрейна поставям нискоомен резистор / например 0,05 Ом/ и паралелно на него осцилоскопа. По закона на Ом определяме максималния ток протичащ във веригата. Според него избираме /пак със запас/ максималния ток на мосфет-а
                    3. Измервам капацитета гейт-сорс и по даташийт търся в комбинация с горните две.
                    4. Свалям мосфета и в отпушено състояние пускам ток примерно 5А. Измервам с точен мултицет дрейн - сорс и определям колко милиома е съпротивлението при отпушен канал. Това също помага за определяне на типа който ни е необходим.
                    както написах преди - всеки електрончик, ако го слуша главата може да ти помогне.
                    Успех!
                    Панайот Бърдарски
                    0887 60 77 22

                    Коментар


                    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                      Първоначално публикуван от pansim Преглед на мнение
                      Спарки, силно се надявам, че горенаписаното не е предназначено за мен
                      Първото изречение само.

                      За другото - волтажа дрейн-сорс е ясен - от 50V нагоре. Съпротивлението включен също не е важно - и при най-калпавия MOSFET в тоя корпус за тия напрежения е достатъчно ниско за да е по-ниско от на щатния. Qg, Qgd, и Qgs са вероятно най-важните в случая. Както и Ciss.

                      Изброените по-горе няколко транзистора са с доста близки Q-та и капацитети, и всичките са с 5 волтов гейт. Смятам средното от трите ще е добър ориентир за това какво да се търси.

                      А за това че се лекува симптом, а не причина - съгласен напълно. Транзистора е само крайния резултат от проблема. Смяната му не отстранява проблема. Въпросния, който ги сменя, вероятно не сменя само транзистора а прави и други неща. Поне го сменя както трябва де, поне доколкото се вижда от снимките. Макар че трите жици, потопени в нафта, достигаща до към 60-80 градуса, хич не съм сигурен колко време ще си останат с изолацията по тях.
                      Последно редактирано от sparkybg; 31-12-18, 08:52.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        и всичките са с 5 волтов гейт.
                        Това го бях пропуснал...Не съобразих че може да е с 5 волтов гейт
                        Панайот Бърдарски
                        0887 60 77 22

                        Коментар


                        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                          Първоначално публикуван от blajetoo Преглед на мнение
                          FDPF44N25T знаещи може ли да потвърдят за този транзистор дали става на 100% и ще работи ли с него Благодаря
                          Този е много далече от истината...

                          Коментар


                          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                            Първоначално публикуван от steveb Преглед на мнение
                            Този е много далече от истината...
                            Нали повечето казват че работи.Вчера пробвах този IRFP064N на bmw 320d но няма мощност иначе си пали окей ама няма мощност.Може ли да е от него или е механичен проблема?


                            Коментар


                            • От: До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                              Досега писах и всичко се затри... Явно ще почвам отначало, защото държа да се знае, че има и коректни майстори. Преди 3 г. купих Фронтера Б 2.2 ДТИ, патих с автоматични скорости и хора от форума, сложих ръчка, карах 2 г. и по доста черни пътища до преди месец, когато запалих двигателя, работи 15 сек. и угасна. До днес, когато качих ГНП, купено от Кирил Николов (kiki. t) и колата запали. Преди това купих едно от Бобов дол през ОЛХ и сега се надявам половината пари да върне, което е под съмнение, а дадох 310 лв. с доставката. Може и да прибързвам с поста, т.е. утре не знам какво ще стане, т.е. ще запали ли но до момента, което каза Кирил се случи за което му благодаря!!! Дори ми препоръча да си карам джипа без притеснения!

                              Коментар


                              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                                При стара електроника, дали ще сдаде утре или след 10 години, никой не може да каже. Поне е в заводски параметри със сигурност и без механични проблеми, тоест всички възможни мерки да си караш колата дълго и безаварийно са взети.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X