Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
 Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
 Суперскан България www.decbg.com
 Машинно почистване на DPF/FAP филтър
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44
 
 Ремонта на електрониката не е извършен както трябва ! Фордовете са по капризни - нестават с "какъв да е" ремонт, смени професионалиста ...Първоначално публикуван от KOLDI811 Преглед на мнениездравей,колега точно така стана с моя фокус след ремонт на ел блок от професионалист,работи в авариен режим и не се трият грешките.много те моля за съвет ,как да процедирам? Благодаря предварително!
 
 Колата пали нормално ... но е в авариен режим ! Грешките излизат още докато подадеш на контакт - без дори да си въртял на стартер.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни
 
 Здравейте,
 много добра тема и поздрави на всички.
 Моля за съвет. Ситуацията е следната на бусчето ми форд транзит 2,0 55 kw, както си карах и изгасна , запалих отново и поработи малко и пак изгасна (все едно е свършило горивото).
 Смених горивният филтър , но няма палене . Отвих една от дюзите и пуска нафта , но не пали . Закарах го на ремонт и ми казаха , че дало грешки в електронния блок на помпата (какви грешки не са ми казали ). Свалиха ми помпата и ми я дадоха 0 470 004 002 - в интернет се дава , че тази помпа е от форд фокус . Видимо попмата е ренонтирвана , кабелчетата са рязани , на аванса е лепено и мазано със силикон и т.н. . С каква помпа бих могъл да я заменя и от какви автомобили , смятам , че ремонта на тази може би е не е рационален 1-во не е оригинална за този бус , второ е пипана , но нямам кой знае какви пари и затова пък ако е нещо дребно като този транзистор и да тръгна пък колкото кара пак е вариант.
 Благодаря предварително , чета от дни и тук най коректно отговаряте . Звънях на море от майстори всеки иска стряскащи суми без много приказки .
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни
 
 Привет,
 Колата е астра г ДВГ Y20DTH. Сутрин не пали или поскоро пали изключително трудно! Като запали цял ден работи нормално. Имах съмнения за затлачена цедка в резервоара и въздух в горивопроводите. Изчистих цедката и проверих всички маркучета, вкл. и тези за обратната нафта. Колата започна да пали още по-трудно. Има тъмно сив пушек и при подаване на газ не се форсира или след форсиране гасне. Проверих потока на горивото и се оказа, че при въртене на стартер горивото достига до ГНП и след това от там не достига до дюзите. На диагностка изписва грешка p1220- недостатъчно гориво. Моля, насочете ме към възможно решение на проблема! Благодаря!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни
 
 Като са свалили помпата, защо не са я проверили на стенд ?? Как иначе да се разбере какво се случва ??Първоначално публикуван от zezziok Преглед на мнениеЗдравейте,
 много добра тема и поздрави на всички.
 Моля за съвет. Ситуацията е следната на бусчето ми форд транзит 2,0 55 kw, както си карах и изгасна , запалих отново и поработи малко и пак изгасна (все едно е свършило горивото).
 Смених горивният филтър , но няма палене . Отвих една от дюзите и пуска нафта , но не пали . Закарах го на ремонт и ми казаха , че дало грешки в електронния блок на помпата (какви грешки не са ми казали ). Свалиха ми помпата и ми я дадоха 0 470 004 002 - в интернет се дава , че тази помпа е от форд фокус . Видимо попмата е ренонтирвана , кабелчетата са рязани , на аванса е лепено и мазано със силикон и т.н. . С каква помпа бих могъл да я заменя и от какви автомобили , смятам , че ремонта на тази може би е не е рационален 1-во не е оригинална за този бус , второ е пипана , но нямам кой знае какви пари и затова пък ако е нещо дребно като този транзистор и да тръгна пък колкото кара пак е вариант.
 Благодаря предварително , чета от дни и тук най коректно отговаряте . Звънях на море от майстори всеки иска стряскащи суми без много приказки .0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
 Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
 Суперскан България www.decbg.com
 Машинно почистване на DPF/FAP филтър
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни
 
 1220 е грешка в механиката или по точно в авансаторния механизъм. Не достига исканият аванс. Причините може да са най различни.Първоначално публикуван от usergad Преглед на мнениеПривет,
 Колата е астра г ДВГ Y20DTH. Сутрин не пали или поскоро пали изключително трудно! Като запали цял ден работи нормално. Имах съмнения за затлачена цедка в резервоара и въздух в горивопроводите. Изчистих цедката и проверих всички маркучета, вкл. и тези за обратната нафта. Колата започна да пали още по-трудно. Има тъмно сив пушек и при подаване на газ не се форсира или след форсиране гасне. Проверих потока на горивото и се оказа, че при въртене на стартер горивото достига до ГНП и след това от там не достига до дюзите. На диагностка изписва грешка p1220- недостатъчно гориво. Моля, насочете ме към възможно решение на проблема! Благодаря!0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
 Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
 Суперскан България www.decbg.com
 Машинно почистване на DPF/FAP филтър
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни
 
 Възможно ли е да е от този клапан?Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение1220 е грешка в механиката или по точно в авансаторния механизъм. Не достига исканият аванс. Причините може да са най различни. 
 
 И ако да от къде може да се купи, защото немога да го открия никъде, освен в чужбина?
 
 Благодаря за бързия отговор!!!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни
 
 И да и ... не!Първоначално публикуван от usergad Преглед на мнениеВъзможно ли е да е от този клапан? ,,,, ,,,, ,,,, ,,,,,,
 Замисли се какво върши този клапан.Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
 
 Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо. " "
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни
 
 Възможно да е и от него!Първоначално публикуван от usergad Преглед на мнениеВъзможно ли е да е от този клапан? 
 
 И ако да от къде може да се купи, защото немога да го открия никъде, освен в чужбина?
 
 Благодаря за бързия отговор!!!
 За начало огледай кабелите към него (изолацията се разкапва).На съпротивление трябва да дава около 10 ом-а. Можеш директно на клапана (разкачен) да подадеш 12в - трябва да се чува отчетливо как чука. Понякога е блокирал - стои в долната част / вода , мизерия ..
 Другия вариант е самата механика - задрало бутало или и + запушен корпус ,подкачване .... и др...
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни
 
 Колеги да използвам темата. Имам такава помпа на Зафира 2.0 Д. Помпата работи, но тече, т.е. проблема не е в електрониката, а в някакво уплътнение сигурно. Не прочетох цялата тема, все пак са си 75 страници. Та въпроса ми е - към кой мога да се обърна за ремонт? Питах няколко сервиза, но ми отказаха! Става въпрос за София, но в краен случай и на друго място, че то иначе алтернативите са мамата си трака!יעבור
 «И това ще мине»
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни
 
 Как така ти отказаха ?? Коя година е Зафирата ??Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнениеКолеги да използвам темата. Имам такава помпа на Зафира 2.0 Д. Помпата работи, но тече, т.е. проблема не е в електрониката, а в някакво уплътнение сигурно. Не прочетох цялата тема, все пак са си 75 страници. Та въпроса ми е - към кой мога да се обърна за ремонт? Питах няколко сервиза, но ми отказаха! Става въпрос за София, но в краен случай и на друго място, че то иначе алтернативите са мамата си трака!0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
 Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
 Суперскан България www.decbg.com
 Машинно почистване на DPF/FAP филтър
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни
 
 2005. Казаха, че помпи с две букси не ремонтират. Заради електрониката. Но моя проблем явно е механичен. Все едно отказаха.Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнениеКак така ти отказаха ?? Коя година е Зафирата ??יעבור
 «И това ще мине»
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни
 
 Обади се на Боби в Дървеница.Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнениеКолеги да използвам темата. Имам такава помпа на Зафира 2.0 Д. Помпата работи, но тече, т.е. проблема не е в електрониката, а в някакво уплътнение сигурно. Не прочетох цялата тема, все пак са си 75 страници. Та въпроса ми е - към кой мога да се обърна за ремонт? Питах няколко сервиза, но ми отказаха! Става въпрос за София, но в краен случай и на друго място, че то иначе алтернативите са мамата си трака!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни
 
 Координати някакви?Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнениеОбади се на Боби в Дървеница.יעבור
 «И това ще мине»
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.




Коментар