Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дискови или барабанни спирачки?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Дискови или барабанни спирачки?

    На тировете новите само предните са дискови .Не знам защо така .А съм виждал ремарке триосно за прицеп изцяло с дискови спирачки но не съм карал такова и не мога да кажа има ли разлика
    К мирной жизни не пригоден.
    Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
    ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

    Коментар


    • #92
      До: Дискови или барабанни спирачки?

      Дали е достатъчно тежка експлоатация, ако говорим за 100 - 180 тонни камиони, работещи в открит рудник? Е, ако да, ще ви кажа, че съм виждал и дискови, и барабанни на такива.
      Изглежда, че си е въпрос на конкретно конструктивно решение какви ще сложат.
      И едните, и другите са миризливи и мръсни устройства от по-миналия век. Най-умни спирачки според мен са тези, които улавят излишната енергия при спиране, трупат я в "резервоар" и после я връщат при ускорение! Има ли такива вече?

      Коментар


      • #93
        До: Дискови или барабанни спирачки?

        Нямам представа от технологичните решения в камионите... но съм сигурен че трябва да има някаква сериозна причина задните спирачки да са барабанни само и единствено на машините които са предназначени за KFOR, NATO и прочие... На машини продавани в дилърската мрежа не съм виждал такова решение... (това не значи че го няма)... Последният такъв случай е един култов Нисан Патрул GR 4.2D 1996 година с произход КФОР Косово който си дойде със задни барабанни... Всички знаете откога Патрулите са със задни дискови...

        Но държа да отбележа че според мен със сигурност в края на краищата ще останат само дисковите спирачки... това е всеобща тенденция, явно предимствата на барабанните не са достатъчни за да изравнят недостатъците им отчитайки съвременните условия за експлоатация...
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #94
          До: Дискови или барабанни спирачки?

          Кат се научат да ги правят от нечуплива проводяща керамика ...

          Рекуператорите са много скъпи. Колкото и да спират в рудниците - не се изплаща. Даже на електричките не се изплащало, пък те все пак са влакове. На тролеите и трамваите май отдавна ги зарязаха. Едно време се говореше и за автобуси с маховици, ама и това залезе ...

          Коментар


          • #95
            До: Дискови или барабанни спирачки?

            Преди време аз бях млад и все питах защо, защо, защо един умен човек. Е човека само ми написа следното ?=$ . След време разбрах колко невероятно прав е.

            Коментар


            • #96
              До: Дискови или барабанни спирачки?

              Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
              Но държа да отбележа че според мен със сигурност в края на краищата ще останат само дисковите спирачки... това е всеобща тенденция, явно предимствата на барабанните не са достатъчни за да изравнят недостатъците им отчитайки съвременните условия за експлоатация...
              просто,понятно и доходчиво. в России дилетанты бьются головой в монитор,доказывая обратное.
              первый опыт применения дисковите спирачки УАЗа с военными мостами на Ладога показал их преимущество.
              -спиране есть всегда
              -колодки менять быстро и легко
              за время гонки и проезда Москва-Ладога-Москва заменили три комплект спирачни колодки. потратили 1час
              не убивайтесь так,дамочка! вы так не убьётесь!

              Коментар


              • #97
                До: Дискови или барабанни спирачки?

                При дисковите много по-лесно се постига изравняване на спирачното усилие между отделните колела. Много по-технологични са и освен това поне аз не съм карал кола с барабани, която спира като такава с дискове. Ако сравниш как спира мотоциклет с дискове с такъв с барабани разликата е още по-лесно осезаема.
                Освен това на дискът не му пука в каква посока се върти колелото, докато на предните барабанни спирачки определено не им е все едно.
                Барабаните са относително по-защитени от абразиви но не и от вода. Също така самоочистването им е проблемно. Прахът образуван от накладките, смесен с вода образува нещо като грес. Иначе имат доста по-голяма контактна площ с накладките.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #98
                  До: Дискови или барабанни спирачки?

                  Так у вас рооовнооо ... Тормоза - только чтоб гайцы не плакали. Тут правда нет Саянского перевала, но и своих серпентинов найдется Вот чел сморкается что дорогущие диски за три месяца - кудрявые.
                  А мы ни сплавов, ни составов для колодок с большой теплопроводности не делаем. Я три года ругался считай до драки в тему, только идиотов просто так не прошибешь. Руки поднял. Теперь жду когда помрут - тогда и попытаюсь снова. Дорога то известна ...

                  Коментар


                  • #99
                    До: Дискови или барабанни спирачки?

                    Интересно - досега съм сменил два чифта барабани и нито един дискове - на джипка с предни дискови и задни барабанни. 100 000км. А дисковете ще са "къдрави" ако са руски. УАЗката ми категорично е с изправна спирачна система, но в никой случай не дотам ефективна. И за в гората си трябват спирачки... Примерът който даваш може да е удачен за руските блата - там спирачки не ти трябват наистина.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • До: Дискови или барабанни спирачки?

                      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                      примерът който даваш може да е удачен за руските блата - там спирачки не ти трябват наистина.
                      угу,угу, только от болота до болота ещё надо по дороге общего пользования доехать
                      не убивайтесь так,дамочка! вы так не убьётесь!

                      Коментар


                      • До: Дискови или барабанни спирачки?

                        На Уаз-а след няколко влизания във вода и цилиндърчето ръждясва,при другите автомобили така ли седят нещата или тука просто тия маншони не са свесни?
                        Луд умора нема,само се поти!!!

                        Коментар


                        • До: Дискови или барабанни спирачки?

                          [quote=Стефан;362286]Так у вас рооовнооо ... Тормоза - только чтоб гайцы не плакали. Тут правда нет Саянского перевала, но и своих серпентинов найдется Вот чел сморкается что дорогущие диски за три месяца - кудрявые.
                          quote]

                          можно спорить бесконечно о рельефе местности,только после этого барабанные не будут лучше тормозить
                          не убивайтесь так,дамочка! вы так не убьётесь!

                          Коментар


                          • До: Дискови или барабанни спирачки?

                            Първоначално публикуван от п-к A.Moralez Преглед на мнение
                            угу,угу, только от болота до болота ещё надо по дороге общего пользования доехать
                            Никой не казва, че барабанните не стават за нищо. Просто дисковите спирачки са по-ефективни.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • До: Дискови или барабанни спирачки?

                              Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                              На Уаз-а след няколко влизания във вода и цилиндърчето ръждясва,при другите автомобили така ли седят нещата или тука просто тия маншони не са свесни?
                              Не ръждясват (поне при исузуто), но след влизане във вода се изсушават значително по-късно от предните (дискови). И при УАЗ не би трябвало да ръждясват - въпрос на маншони.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • До: Дискови или барабанни спирачки?

                                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                                дисковите спирачки са по-ефективни.
                                о чём и речь. по-ефективне везде и всегда
                                и легче в обслуживании
                                не убивайтесь так,дамочка! вы так не убьётесь!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X