Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Дискови или барабанни спирачки?
Свий
X
-
Чудя се как спираш с двигателя при автоматиците? В моя мога да фиксирам принудително на първа да речем, ама пак спира с двигателя от висока скорост, като стане по-бавничко си върви по инерция...Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
-
ако не те мързи, включваш лоста на "1" или "2" па да видим дали спира или не...Първоначално публикуван от quadraЧудя се как спираш с двигателя при автоматиците? В моя мога да фиксирам принудително на първа да речем, ама пак спира с двигателя от висока скорост, като стане по-бавничко си върви по инерция...
ако си американец, лоста на "Д" и може и да загрееш накладките /за радост на Стефан/
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Да бе, надежди...спира като лека кола. Колко коли съм имал, определено този туч спира по-добре от много от тях...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Хихихи, скивай как сладурски се е накъдрил само
Прилича на онези готините якички от едно реме
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
както се казва - каран е до пълна победаStop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
До: Y61 дълга база: Воланът тресе при спиране
И какво като накладките са старите? Ако не са изтрити - значи са работоспособни и изправни. Ако са изтрити - няма да спират, и значи няма да греят.
А какво да кажа бе, Яро? Това е класически, известен от как има дискови спирачки проблем. И тука е говорено до повръщане. Ма няма кой да мисли. За слушане и дума не става. И проблемът хич даже не е в изтънелите дискове, щото те са дебели по два сантиметра, а се изхвърлят като се изтрият два милиметра. Съвсем принципен си е, и няма как да се преодолее. Ако щеш ги вентилирай с хитри канали, ако щеш ги прави от сплави с нам си колко келвина на ват по сантиментър. Първото охлаждане в кофти режим води до това. Всяко следващо естествено задълбочава проблема. Ако не ти провърви и са много нагрети, изобщо може да се пръснат от първия път. Нали съм слагал снимки?
Малката маса си е малка маса. Термодинамиката не прощава на никого, само защото не ще да разбере че конструкция, оптимизирана за една среда, не става за нищо в друга. Барабаните хем са по-големи, хем използват и джантата за радиатор. Така че и да не се движи бързо колата, все някак се охлаждат. От диска няма какво да отвежда, нито къде.
Коментар
-
До: Y61 дълга база: Воланът тресе при спиране
А, нищо - като са износени неравномерно накладките - преебават после и новите дискове. Какво толкоз ... 500 лева назад.
ПП: Забавно е точно при сравнение барабани-дискове да прочета че предимството на барабаните е в по-доброто охлаждане, това коя автомобилна школа го постулира ?!
Коментар
-
До: Y61 дълга база: Воланът тресе при спиране
Равномерното, колега, равномерното. А не внезапното на едни участъци, при едновременно загряване на съседни.
Съпромата и термодинамиката са по-първи от каквито и да е автоматически мобили. Когато смяташ продукцията на някоя фирма за по-правилна от природните закони, само защото те стоят мълчаливо в учебниците, а фирмЕто години опищява орталъка с рекламите си, идва изумлението от това, което се случва. А парите отиват на вятъра.Последно редактирано от Стефан; 14-04-08, 14:23.
Коментар
-
До: Y61 дълга база: Воланът тресе при спиране
Мда, по тази логика спирачките са излишни изцяло - човек може да спира с двигател (моторна спирачка). Смятам че дисковите спирачки са еволюция - и като гледам се доказва в практиката. Дай ми пример в какво барабанните са по-добри - че не мога да се сетя ? И ако можеш - без общи приказки.
Коментар
-
До: Дискови или барабанни спирачки?
А защо и до ден днешен слагат и дискове и барабани на една и съща кола? За да ти остане поне нещо в другите условия.
Аз му говоря за маси, скорост на охлаждане и геометрия на топлинното поле, той за критика на рекламният реализъм. Съжалявам брато, в такъв разговор не мога да участвам. Не съм компетентен. Искаш да разбереш какво става с дисковете ти? Ето, написал съм. Искаш да знаеш защо някоя фирма монтира това, а друга друго? Не знам, и не ме интересува.
Коментар
-
До: Дискови или барабанни спирачки?
Мен пък ме интересува. Барабанните се слагат само и единствено заради цената. Затова и до ден днешен румънски, индийски, руски и прочее "коли" ги използват масово - не че и базовите версии на западните нямат барабани. Гледам обаче че нещо камиони и ТИР-ове дори минаха масово на дискове - а това ми говори че недостатъците са в барабанния тип спирачна система. Теорията дето гледам не я и обясняваш май е от 40-те години, света не е спрял оттогава с УАЗ и ГАЗ.
Хайде сполай ти, предпочитам да виждам аргументи все пак... някак убедително става.
ПП: Малък "хинт" - дисковите спирачки за разлика от барабанните позволяват контролирано спиране.
Коментар
-
До: Дискови или барабанни спирачки?
Уважаеми колеги, не виждам причини да водите точно така спора ама вие си знаете... Колкото до фактът на кои автомобили се слагат барабанни спирачки и дали са отживелица, аз мога само да добавя от личен опит че са малко т.н. heavy duty автомобилите които са с дискови задни спирачки... всъщност аз не съм виждал (което не значи че няма)...
И Нисан и Тойота на моделите си GR60 и Тойота 80 са със задни барабанни за разлика от всичките си останали "граждански" модели които са със задни дискови спирачки много години преди това...Последно редактирано от Венцислав Петров; 14-04-08, 16:31.
Коментар
-
До: Дискови или барабанни спирачки?
Айде пак ... Прочети темата от началото. Правиш чисто шосейна кола - слагаш и дискове. Не правиш - не слагаш. Отиваш в библиотеката, намираш монография за барабанните спирачки - научаваш за кво служат и как работят. Не отиваш - не научаваш - не обсъждаш свойствата им публично. Само питаш. Квот ти кажат - това е. Виж, ако не си разбрал нещо от отговора - винаги и с удоволствие, всичко което знам. Но всяко второ изречение да връща разговора в началото и в стила кой ще победи - китът или слонът ...
Ако мислиш от това кой къде какво слага, да стигнеш до това кое защо се чупи, като гледам ще ти трябват 20 години. Реинженерингът е развлечение за напреднали.
Все пак.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар