Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дискови или барабанни спирачки?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Дисковите спирачки са най-доброто))





    Това дори не е в брода. А иначе са най-по-хубавите, кой спори?

    Коментар


    • #32
      може и да бъркам но този диск не е ли прекалено изтънен .съдя по големия ръб по периферията.според мен е огромен и този диск отдавна е трябвало да бъде сменен.ако е така .......хм.спирам
      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

      Коментар


      • #33
        Да, още преди няколко километра. Още на асфалта, когато е бил на стотина километра. После пътя до лагера, после старта на разходката. После това.
        Ще намеря и картинките преди да са скъсани, къдрави като юфка. Тогава пък разтриса, никъв демпфер не помага. Пак смъртно опасно. Имаше и с разкъсани супорти, парчетата са се извъртели. Имаше и едно падане, километър и половина по склона. Колата като изцеждан чаршаф, късмет че хората са излетели през бившите прозорци в началото. Тогава просто е заклинило като се е счупил диска.
        Важното е че с дииискоооовиитеее спирааачкии са кооомфортниии, хич да не ти пука.

        Коментар


        • #34
          За барабанните спирачки

          Аз ще разкажа една случка:
          Караме с една уазка от старите (текезесарка) по един ловен раьон,спускаме байр и минаваме през локва, след което трябва да караме на спирачка за да изсъхне феродото и да дойдат спирачките...
          Нямам коментар
          LZ1HKW
          Реглаж на преден и заден мост
          My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

          Коментар


          • #35
            Ти знаеш тип спирачки, които не искат сушене след локвите??? Научи народа, ти разполагаш със секретни сведения!

            Коментар


            • #36
              Стефане ,абе няма ли начин по-простичко някак да го кажеш.наречи ме тъп,ама не разбрах изхабени ли са дисковете или ги иронизираш.кажи го по ясно(моля)
              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

              Коментар


              • #37
                Според мен този диск найстина е много износен и това е основната причина но наистина и мойто мнение е ,че дисковете имат своите недостатъци. Лятото си карах из една хубава глина, по-принцип никакви проблеми но на другия ден тръгвам за София и проблем Хънтара се мята насам натам скърца, страшна работа слизам и виждам, че предните джанти са изцяло набити с изсъхнала глина спирачен апарат не се вижда и на всичкото отгоре изсъхнала като бетон доста си поиграх с една отверка и чука докато се оправиха нещата. Странно ми е, че за толкова години/километри включително и в този район с Нивата не съм имал подобен проблем. Според мен това се дължи на джантата на Хънтара много е близо до спирачният апарат. За дисковете това ми е бил единствен проблем. Виж барабаните вече няколко пъти отварям и почиствам от събралата се вътре кал, на спирачките не ми се е отразявало пряко но скърца и няма начин да не износва накладките.

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от Стефан
                  Ти знаеш тип спирачки, които не искат сушене след локвите??? Научи народа, ти разполагаш със секретни сведения!
                  Минаваме по същият терен с други машини с дискови спирачки и нямаме този проблем !

                  Аз не знам къде е тайната !
                  LZ1HKW
                  Реглаж на преден и заден мост
                  My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                  Коментар


                  • #39
                    Естествено че се подигравам, диска си е бил нов, преди човекът да го вкара там, където обичат да ходят УАЗовете. По навик, никога преди това не е имал ядове с барабанните.

                    Иване бе, аз ли да те уча, тва верно е смешно)) От глината - в първата прилична локва да се измие, не те ли мързи да чукаш калта?)

                    Коментар


                    • #40
                      Хайде пак старата тема на Нов глас, нема угодия, Дисковите спирачки се охлаждат Много по добре и са ЕДИНСТВЕНАТА Опция при Динамично каране ПО ПЪТ, Но имат недостатъка да си имат проблеми с калта, пясъка и дребните камъчета.........

                      За това и моят камйон си има "за всекиго по нещо" Дискове от пред - барабани от зад, белким едните го спрАТ - но най-добрият съвет който съм чувал до сега е от Корифея Вушев - "Не пипай спирачката - ГАЗ, бе ГАЗ"

                      Коментар


                      • #41
                        Тая не се миеше и мокра само се стържеше нали в хижата се пробвах да направя обувката си по лека от 5кг. Направо безнес да въртиш с нея спомням си че едно време купувахме топки от такава глина от кирковсия пазар за да правим склупторки по рисуване в училище.

                        Коментар


                        • #42
                          Големият проблем на дисковите е че могат и да не пуснат когато трябва да се правят че ги няма. И няма да хванат когато в тях има три песъчинки - ефективността им НЕ МОЖЕ да е голяма заради малката площ.
                          Дисковите съхнат по-бързо от барабанните. Щото са по-открити, и щото греят. Което значи че не държат на голямо натоварване и умират бързо от това че са открити. Песните тип "ама те са с вентилируеми дискове" са безсмислени - това работи само на високи обороти и не на дълго държане.

                          Коментар


                          • #43
                            Първоначално публикуван от alex_markov
                            Хайде пак старата тема на Нов глас, нема угодия, Дисковите спирачки се охлаждат Много по добре и са ЕДИНСТВЕНАТА Опция при Динамично каране ПО ПЪТ, Но имат недостатъка да си имат проблеми с калта, пясъка и дребните камъчета.........

                            За това и моят камйон си има "за всекиго по нещо" Дискове от пред - барабани от зад, белким едните го спрАТ - но най-добрият съвет който съм чувал до сега е от Корифея Вушев - "Не пипай спирачката - ГАЗ, бе ГАЗ"
                            Газ, бе Газ и малко предна спирачка .
                            LZ1VMH

                            Коментар


                            • #44
                              Хе, че нали твойта СК е арзамаска? Поне ти е лесно да го разклатиш) Клати бе човек, клати, просто правилно, ти си по-млад от мене мнооого!)

                              Коментар


                              • #45
                                Re: За барабанните спирачки

                                Първоначално публикуван от vladi333
                                Аз ще разкажа една случка:
                                Караме с една уазка от старите (текезесарка) по един ловен раьон,спускаме байр и минаваме през локва, след което трябва да караме на спирачка за да изсъхне феродото и да дойдат спирачките...
                                Нямам коментар
                                Тва ще го успоря!!!!!!!!
                                Вече 2ра година се возим с едно ТКЗС и никаде не са ни изложили спирачките камоли във вода!!!!!!!!!!!!!!
                                Може би сме вадили късмет
                                [size=7][color=GREEN]EnDuRo[/color][color=blue] & [/color][color=green]OFF_rOaD[/color][color=blue] TeAm[/color][color=green] BiStRiCa[/color][/size]
                                [img]http://www.autonet.bg/Offroad/deso%20tuning.jpg[/img]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X