най - големия проблем на барабанните спирачки е че като минеш през вода и се пълнят с боклуци и край, няма спиране. другия проблем е като загреят и дисковете станат елипсовидни.
каква бораба беше да направим вранглера с дискове отзад ....
а защо да е само концепцията на сашо ковачев. примерно колата на долфи и тази на десо са доста различни, долфи даже има някакъв много странен двигател 3.2 6 цилиндров редови с един куп доработки и без допълнителна водна помпа
каква бораба беше да направим вранглера с дискове отзад ....
а защо да е само концепцията на сашо ковачев. примерно колата на долфи и тази на десо са доста различни, долфи даже има някакъв много странен двигател 3.2 6 цилиндров редови с един куп доработки и без допълнителна водна помпа
)) На тва кранче му викат Магьосник и го има на всички коли. И на УАЗа. Само на мойта няма щото не съм си намерил, не продават гадовете. За кви заклинания става дума? Тия регулатори са стари като хидравликата. Прехвърлянето на теглото от задната ос на предната е известно още откакто автомобилите са били със спирачки само на предните колела.
Коментар