Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дискови или барабанни спирачки?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дискови или барабанни спирачки?

    най - големия проблем на барабанните спирачки е че като минеш през вода и се пълнят с боклуци и край, няма спиране. другия проблем е като загреят и дисковете станат елипсовидни.

    каква бораба беше да направим вранглера с дискове отзад ....

    а защо да е само концепцията на сашо ковачев. примерно колата на долфи и тази на десо са доста различни, долфи даже има някакъв много странен двигател 3.2 6 цилиндров редови с един куп доработки и без допълнителна водна помпа
    drive alive

  • #2
    Барабаните елипси? От загряване? Търси няква по-истинска причина, не е било от това.
    Кал може и да влезе в барабаните в блатото. Обаче там все едно не ти трябват никакви спирачки. Пък и не ми е известна конструкция, която до пази дисковите от същия проблем. А тях и не можеш да ги освободиш с екстренците като заклинят. Нито можеш да ги заклиниш принудително ако ти трябва да имитираш блокировки.

    Коментар


    • #3
      че то дисковете като се намокрят въобще немогат да спират! И трудно в барабан проникват "едри" боклуци! В моите на самурая винаги е било аптека! През локвите винаги съм потдържал центробежна сила Незнам кой луд нагазва в тиня и седи там да чака да се напълнат! + тва елипси е невъзможно да стане при положение, че при спиранe се върти барабана и колко трябва да се нагреят, че да се искриват ...
      Челюстите отзад имат твърде много предимства особено при джиповете. Aз определено ги предпочитам!
      4ао
      Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

      Коментар


      • #4
        преди да почна да се състезавам и аз си мислех така

        този проблем е също като АГУ то, няма състезателна кола с барабанни спирачки

        спирачки в блатото не ти трябват, нужни са сед това като излезнеш на правата

        друг е въпроса как ще са конструирани дисковите спирачки и дали функционират правилно, там се стига до много сложни въпроси с баланса на спирачното усилие отпред и отзад, накладки, дискове, спирачни апарати, не е сигурно че като се сложи най - скъпото ще работи, въпрос е на експерименти
        drive alive

        Коментар


        • #5
          )) На тва кранче му викат Магьосник и го има на всички коли. И на УАЗа. Само на мойта няма щото не съм си намерил, не продават гадовете. За кви заклинания става дума? Тия регулатори са стари като хидравликата. Прехвърлянето на теглото от задната ос на предната е известно още откакто автомобилите са били със спирачки само на предните колела.
          Виж, зарежи четенето на реклами, ще ти докарат язва. Азбучните истини за това са азбучни, че ги пише във всеки учебник. Ако искаш да не даваш толкова пари залудо изтрий американските сайтове от любимите си линкове и иди в библиотеката на МЕИ-то. В Америка няма образование, у нас има поне остатъци от него.
          А че всички състезателни коли са с дискови спирачки иди и кажи на руснаците. Ще прекараш супер, те много обичат веселбата, и който им разказва смешни истории го черпят на провала а мадамите се влюбват още преди да ги видиш)) Може да го разкажеш и на израелтяните, те също живеят в труден климат и също обичат да се смеят. И също могат да те усмъртят от пиене и курв... Такова де, от активна почивка)
          Ако искаш мога да ти разкажа 200 страници гадости за барабанните спирачки. Хубаво, ама те са единствените които работят в наистина тежки условия. И в тежката техника, ама това да кажем е друга песен. Джиповете обаче не са пистови мотоциклети, не докарвай излишни мисли на народа. Ти загубИ състезанието на вертикалите и докато търсиш точките, пък после върви да го печелиш на няква финална права ... Вятър. Ми ако финала е със скок в ляв завой?))

          Коментар


          • #6
            стефане

            аз имах барабани на задния мост, сега имам дискове и ти казвам че колата в момента спира с 50 % по - добре от преди във ВСЯКАКВИ условия и стил на каране.

            но това е друга тема, ако има интерес от обсъждането и нека модератора да я обособи и ще си приказваме.
            drive alive

            Коментар


            • #7
              )) А па на мойте четири барабанни като им сипя и спирачна течност на сух асфалт по 10% наклон надолу ме изкарват през прозореца. С един тон чугун в багажника.
              Това е несериозно. На всякакви спирачки можеш да докараш какво да е спирачно усилие, това е въпрос на помпа. За всеки случай обаче ще кажа твоите наблюдения на министъра на железниците, гледам влаковете карат с челюсти. А пък спирачния път на нормална товарна композиция от 100 км/ч е 10 километра.
              Айде пак мисли за експлоатационните условия. Аз изобщо нямам друга кола, и едва ли някой по нашите земи върти повече километри със вечно счупен УАЗ. Внимание, въпрос! Защо тичам около колата и се вайкам за кво да е друго, само не за спирачките?

              Коментар


              • #8
                как разбирате процента на спиране немога само да разбера! Давам пример с моя самурай! Карам зимата в киша, решавам да спирам и само задните гуми ми влачат докато предните исушат дисковете...
                Друго - тия 50% дето ги даваш как ги определи! Аз никога несъм имал проблеми да блокирам задните гуми на 100% и да се влача по тиня, кал и така натам! Каде намираш проблема на барабаните като те ти осигуряват влачене при всякви условия!
                И като казвате нови джипове и т.н. са със дискове - ми да! Никой от новите джипове не е произведен за каране по терени с кал до праговете и джунгли по каквито искаме ние да караме, а напротив! И тези джипове дет сте ги дали на снимката и те са за ралита!!Сигурен съм, че една дърта уазка фабрична ще го слкожи в малкия си джоб по преминаване на препядствия и ще стигне много по-надалеч преди да затъне!Ако става въпрос за преминаване на няква определена дистанция за време тогава нещата ще са съвсем различни, но кому е нужно? Стремежа на повечето тук съм сигурен, че е точно постигане на първия резултат или се лъжа? Има разлика между каране на рали и преодоляване на някви местности дет неможе да мине нищо и то много голяма!
                Комбинация отпред диск и отзад барабан е просто най-добрата система за един джип! Винаги можеш да разчиташ на едното от двете!
                4ао
                Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                Коментар


                • #9
                  мда, интересна тема сте заформили. и то по някакво съвпадение и аз в момента съм на тази вълна - по принцип на тлк -то съм с 4 барабана, спира си перфектно, но се замислям за предни дискови. има ли смисъл да го правя . винаги съм мислил,че комбинацията предни дискови и задни барабани е доста добра. на тръка са 4 дискови, но както каза дини, той надали е конструиран за калта. та кво ще кажете
                  Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                  http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                  http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                  Коментар


                  • #10
                    ми ако си агресивен пилот и исползваш повече газта - съответно и повече спираяките, а и имаш подходящо от какво да пригодиш направи ги предните дискови! Те се износват много повече и са подложени на много по-голямо натоварване, а феродото на дисковите се износва по-бавно, така че... Само това са условията при който можеш да замениш иначе ако по пътя караш бавно и със скорости нети трябва...
                    4ао и успех приятелю и весела ти коледа спецялно на тебе! Да си жив и здрав!
                    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                    Коментар


                    • #11
                      Не знам как да ги окача, ама някъде имам снимки на дискове. На юфка, на парчета. И веднага хвърля нанякъде предницата. Или бие до откъсване на нещо, или заклинва колелото. През зимата в Русия редовно патят от това. Псуват. През лятото пак тръгва епидемия от преправяне на УАЗовете, а през зимата от псувни.
                      Ама знам ли как е в канадско ...))
                      С нормални самоподвеждащи цилиндърчета даже УАЗа не се престроява през три платна на асфалта И не трябва накладките да се развеждат през 200 километра, и когато искаш можеш да блокираш което си искаш колело като закъсаш.

                      Коментар


                      • #12
                        дини мерси. весели празници и на теб. знаеш че тойотата си я правя за офф, не състезателен, спирачки мога да сложа сякакви. добре де, ще го решаваме друг път, сега отивам на гости. пиши на лс
                        Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                        http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                        http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                        Коментар


                        • #13
                          най - накрая време да седна да напиша нещо

                          до тук никой не даде аргумент в полза на барабаните, освен че на неговата кола са перфектни ... и на влака, слагали ли сте на вашата кола дискове и барабани

                          брабанните спирачки се ползват защото много лесно и евтино се постига голяма триеща площ и благодарение на лостовата система може с по малко хидравлично усилие да се постигне добро притискане, а от там и спиране. тук почват и проблемите. досега не е измислена система за надеждно охлаждане на барабаните и накладките, което е огромен проблем и заради него товарните коли имат ретардер, двигателна спирачка и там още каквото се сетите, зада могат да щадят барабаните и когато наистина потрябва бързо да спрат да има с какво.

                          а дисковете са друго нещо. ако са двойно вентилирани изобщо се забравя за проблема с нагряването. проблема е че се искат специални въздухо заборници и възниква проблем с прекомерното нагряване на главините, което притеснява лагерите. за решаването на този проблем са измислени куп работи, но както и да е, решение няма. голям проблем е размера на спирачния апарат, който диктува размера на джантите. хубаво нещо е липсата на кавито и д ае настройки и лесното обслужване. лошо е че накладките свършват бързо.

                          сега офроуда. когато си караш из гората за кеф е абсолютно все едно дали са дискове барабани или спирачка от колело, така или иначе ти не я използваш почти никога, а когато я използваш въпроса не е на живот и смърт. подобно е положението при траялите кадето скористите са малки.

                          когато си на по - скоростно състезание работата е друга. при скорости достигащи 80, а понякога и до 100км/ч спирачките са много важно нещо и нагряването е проблем, това е по скоростните отсечки, кадето барабаните са неподходящи, поради липсата на охлаждане. когато стане дума за пясък в спирачките фактор е точно площта на триене, колкото е по - голяма толкова по дълго съответната песачинка остава там и толкова по дълго едно от колелата не спира, в този случай пак дисковете са по - добре защото площта е двойно и тройно по - малка. водата създава еднакви проблеми и на двата вида спирачки, лошото е че с нея влиза и пясък и става написаното по - горе.

                          огромен проблем на дисковете е голямото налягане на което работят и произтичащите от него съсипани маркучи и помпи и тн.

                          УАЗ и спирачки са две противоположности, моля не употребявайте двете думи за едно и също нещо
                          drive alive

                          Коментар


                          • #14
                            Ретардера може да струва една трета от силовия агрегат на влекача. Що тогава не вземат да си го спестят и не сложат дискови спирачки на камионите? Умрем да видим 60 тонна сцепка с дискови спирачки. Като изхвърлиш ограничителите това нормално върви с 200 ...
                            Що не четеш? Как работят мойте спирачки написах за смях, в противовес именно на твойте комични аргументи. Пък ако мислиш че 20-40 атм е високо хидравлично налягане ... Там за средно се смята от 200 нагоре И най-ръждясалата занаятчийска преса работи на 300, на 500, на колкото и да е, пък никой не смята че има проблем ни с маркучи ни с бутала.
                            Аха, аха. Виж как полека-лека барабанните се оказват по-ефективни. Да прегрееш може всичко, само че на сложни терени колесните спирачки са за квото и в камионите - за окончателно спиране. За паркиране. На наистина стръмно спирачките могат само да те обърнат, спортистите май го знаят това За управление на скоростта уж има двигател ...
                            И тройно да са вентилирани, където наистина карат със спирачки, например във Ф-1 те се охлаждат не от насрещният поток ами принудително. Баш там - с горивото. В големите самолети например - с въздух, ама от нарочни за това турбини. То там проблема е още по-дебел, ама айде. А виж нито триалния нито трофийния джип са нещото което да е толкова тежко или толкова бързо, че проблемът му да е прегряването на спирачките. Това е смешно.

                            Коментар


                            • #15
                              спирачките на кимионите са друго нещо, ако ще го обсъждаме то си е отделна тема

                              стефане, пак сме на едно мнение но въпреки това спорим

                              нали и аз това написах, ако се кара бързо, дискове, ако се кара бавно все едно

                              разгледай колите от баха и от париж дакар, няма барабани, само дискове. трофитата и траяладжийските коли са който с каквото си има.

                              за нашите състезания, според мен барабаните са неподходящи, почти всички състезатели, с които съм говорил търсят начини и/или/ пари зада заменят барабаните с дискове
                              drive alive

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X