Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дискови или барабанни спирачки?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    точно там е проблема при теб стефане, навъртял си твърде много километки с УАЗкови спирачки, толкова много че вече ти се струва че спират и твърде малко с нормалн испирачки

    покарай разни други коли, ама не за по едно кръгче, а с години и после ще говорим. иначе е несериозно, става като една баба на опашката ми каза че дисковите спирачки неставали за нищо
    drive alive

    Коментар


    • #62
      Аз нямам пряко отношение къв вида на спирачките, но ми прави впечатление, че барабаните започнаха да излизат от производство! Дори на камионите вече слагат дискови!
      RB Patrol Team

      Коментар


      • #63
        Яко простотий, добре че темата все още не е заключена, че и аз да се разпиша

        Барабанната "спирачка" е една от най големите тъпотии създавани от човек. Употребата и по път е напълно безмислена и не ефективна за превозното средство. Това се знае и не е необходимо да се обсъжда.
        Употребата и извън пътя също се оказва безмислена. Тя се пълни с кал и не може да се почисти по никакъв начин освен чрез разглобяване. Естествено всичко вътре почва да гние. Свинска работа. Дисковата спирачка в гората не се загрява тъй като се кара бавно и няма опсност от прегряване и пръсване в близката река. Също така осъществявя ефективно двупосочно спиране за разлика от барабанната.
        Ако още някой ми изтъкне "предимства" на барабанната спирачка ще го обява за луд.
        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

        Коментар


        • #64
          Бе пич, ти още малко и ще ме потупаш по рамото, а? Нема лошо, ама все пак отвреме на време се сещай с кого и какво говориш ...
          Това беше за Савата.
          Отлично. Айде сега обяснете снимките. Щом всичко е в ред, няма проблем да ме убедите.

          Коментар


          • #65
            Интересна дискусия, но очаквах да я изкривите накъм позиция на дисковите спирачки и типове барабанни.
            Има барабани които са на светлинни години над някой модели дискови и обратното.
            Свирнете като стане дискусията - "дискови - челюстите отпред или отзад" и "барабанни - с горни машинки или статични челюсти"

            Коментар


            • #66
              Re: За барабанните спирачки

              Първоначално публикуван от vladi333
              Аз ще разкажа една случка:
              Караме с една уазка от старите (текезесарка) по един ловен раьон,спускаме байр и минаваме през локва, след което трябва да караме на спирачка за да изсъхне феродото и да дойдат спирачките...
              Нямам коментар
              Много интересно! Аз съм карал няколко пъти на баща ми една Уазка, тип фургон, интересно защо изобщо като е мокро не хващат тъпите спирачки! Като седнеш на G Класата наистина вече е различно. Представи си като се съберат 10-12 ловци в тая Уазка какъв офроуд става!

              Коментар


              • #67
                стефане извинявай ако съм те засегнал, нямах такива цели

                обяснението ми за снимката се движи в няколко посоки. първо както другите казаха диска е доста износен, от там нататък вероятно спирачния апарат е бил блокирал и всичко се е нагряло до синьо, може диска да си е бил крив от преди и сега да се е скапал напълно, може много работа, никой тук не е врачка и няма как да знае какво е станало. факт е че перфектната спирачна система още не е измислена
                drive alive

                Коментар


                • #68
                  nima samo diskovite spirachki otkazvat?? nemislq a kvoli stava ako tes proslovuti barabani zakove tochilo bash kogato netrqbva az lichno mislq che nqma spirachki koito dane otkazvat doti aibiesa i oshte mnogo drugi no za men diskovite si ostavat nai dobrite nedai boje da ucelish nqkoe verodo bilo tursko ili nqkvo drugo natiskash dva puti i veche nqma spirachki

                  Коментар


                  • #69
                    Първо тук се стараем да пишем на кирилица, и второ въздържайте се от изказвания които не носят информация по темата - все пак ABS не е тип спирачки, както барабанните и дисковите, а е съвокупност от устройства в автомобила които повишават ефективността на съществуващите спирачки като не им позволяват да блокират.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #70
                      Йок, сър! Фул йок! АБС-а понижава ефективността на спирачките, с което уж повишава ефективността на кормилното управление. Това всичко на всичко е най-простият алгоритъм с уж най-прости и евтини апаратни средства.
                      Изобщо, наблюдава се явно фетишизиране на въпросната абревиатура. И често просто дълбоко неразбиране. АБС не е предмет, млади хора, АБС е технология. Най-тъпата от възможните. Само че слагането на мозък в спирачките ще направи колата и непродаваема(((

                      Коментар


                      • #71
                        ееее стига де, връщането към натуралното не е решение на всички проблеми. АБС си е много хубаво нещо за шосе и може да се използва от всеки шофйор без да се иска от него да е със способностите на рали пилот
                        drive alive

                        Коментар


                        • #72
                          С барабанните спирачки може да се случи не по малък проблем от счупване на диска. На Нивата съм имал вариант отлепено Феродо от там откачане на пружината закачаща накладките и блокаж на колелото естествено това не се случва пред вратата на сервиза така че докато се пребера (колелото отблокирах с почукване и клатене напред назад за съжаление нямаше как да сваля барабана) всичко включетелно и самия барабан беше за смяна добре че в горния си краи огънатите накладки държаха буталцата на цилиндърчетата иначе трябваше да режа и сплесквам тръбичката за спирачната течност. Подобен проблем значително по-безболезнен ми се е случвал и с барабан на шкода там бяха изкочили придържащите накладките щифтове, но беше в София и се размина само с дрънчене и нови накладки. Независимо от системата никога не си застрахован от авария. Лично аз съм привърженик на дисковите спирачки за експлоатацията която водя на джипа. Според мен са по-практични и лесни за обслужване както и по-функционални при високи скорости. Сроред мен да загрееш дискове по черен път (не включвам състезания) означава че караш неправилно или имаш някаква неизправност, при всички положения предпочитам десет пъти да почистя спирачен апарат от калта отколкото да отварям барабан един път. Наскоро проверявах накладките на Хънтъра противно на логиката и конструктивно заложеното за седемнайсет хиляди км. предните почти не са износени докато задните барабанни са подминали полвината си живот аз си обяснявам този факт единствено с задържането на абразивни частици камъчета, кал в барабаните отварял съм ги само два пъти да ги почистя докато дисковете мия и чистя лесно всеки път като отида на автомивка.

                          Коментар


                          • #73
                            Първоначално публикуван от Иван Алексиев
                            Наскоро проверявах накладките на Хънтъра противно на логиката и конструктивно заложеното за седемнайсет хиляди км. предните почти не са износени докато задните барабанни са подминали полвината си живот аз си обяснявам този факт единствено с задържането на абразивни частици камъчета, кал в барабаните отварял съм ги само два пъти да ги почистя докато дисковете мия и чистя лесно всеки път като отида на автомивка.
                            Тук си напълно прав за абразивните частици. Наскоро писах в темата за спирачки за УАЗ за една фирма дето си купиха комплекти дискови спирачки защото барабанните се износвали буквално за два дни, тъй като работели с УАЗ-овете в рудник.
                            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                            Коментар


                            • #74
                              Да, и аз веднъж говорих със склададжии от рудника в Челопеч. Значи, УАЗа е много калпава кола, особено калпава е Андорията, и най-калпав стартерът и Бош. Щото като се свърши нафтата, отиват до оня край на рудника на стартер - ей го къде е, няма и три километра, и на петия път шибания стартер се скапва. Буклук, брато, буклук!(((

                              Коментар


                              • #75
                                фактът си факт - уаз с 4 барабана е джипът с най.калпави спирачки...
                                всизвестен факт е, че като им замирише на вода не стават за нищо...

                                на автомобилите с 2 диска и 2 барабана, задните почти винаги са "за украса" и трябва редовно чистене и раздвижване за да функционират... докато дисковите "искат" само редовна смяна на накладките...

                                доколко въобще се ползват спирачки на офроуд е отделна тема... а да ги прегрееш от спиране - направо абсурд... всеки знае, че при спускане се спира с двигателя, а на равно просто пускаш газта

                                градското каране - това е изпитанието за спирачките...
                                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X