Това са ралита! И ни най-малко не са офроуд, тъкмо обратното. Макар че и бахите очевидно са различни. Виж Баха-Селигер например.
Много по-нагоре казах че тежката техника е отделна песен. Но ако става дума за спирачки, там работата може да се сведе до нашата, донякъде. В смисъл - тежки условия.
Единственото предимство на дисковете е по-лесното балансиране и равномерност. Има смисъл единствено за леки скоростни машини. Кой защосмята че са по-добри "изобщо" аз не знам. Още не са ми обяснили.
Много по-нагоре казах че тежката техника е отделна песен. Но ако става дума за спирачки, там работата може да се сведе до нашата, донякъде. В смисъл - тежки условия.
Единственото предимство на дисковете е по-лесното балансиране и равномерност. Има смисъл единствено за леки скоростни машини. Кой защосмята че са по-добри "изобщо" аз не знам. Още не са ми обяснили.
та затова викам за Дисковете, Но барабаните в ОффРоада си имат своите предимства в калта и водата, като запазват недостатъците при ралийно каране - прегряват и не спират. Аз като карам извън пътя (по съветите на Вушев
Коментар