Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дискови или барабанни спирачки?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Re: За барабанните спирачки

    Първоначално публикуван от MAX BIAGGI
    Първоначално публикуван от vladi333
    Аз ще разкажа една случка:
    Караме с една уазка от старите (текезесарка) по един ловен раьон,спускаме байр и минаваме през локва, след което трябва да караме на спирачка за да изсъхне феродото и да дойдат спирачките...
    Нямам коментар
    Тва ще го успоря!!!!!!!!
    Вече 2ра година се возим с едно ТКЗС и никаде не са ни изложили спирачките камоли във вода!!!!!!!!!!!!!!
    Може би сме вадили късмет
    На мен лично ми се е случвало няколко пъти...
    Аз не съм offroad-адижя, аз съм ловец.Когато гониме дивеч вообще не гледаме къде минаваме...
    LZ1HKW
    Реглаж на преден и заден мост
    My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

    Коментар


    • #47
      Re: За барабанните спирачки

      Първоначално публикуван от vladi333
      Първоначално публикуван от MAX BIAGGI
      Първоначално публикуван от vladi333
      Аз ще разкажа една случка:
      Караме с една уазка от старите (текезесарка) по един ловен раьон,спускаме байр и минаваме през локва, след което трябва да караме на спирачка за да изсъхне феродото и да дойдат спирачките...
      Нямам коментар
      Тва ще го успоря!!!!!!!!
      Вече 2ра година се возим с едно ТКЗС и никаде не са ни изложили спирачките камоли във вода!!!!!!!!!!!!!!
      Може би сме вадили късмет
      На мен лично ми се е случвало няколко пъти...
      Аз не съм offroad-адижя, аз съм ловец.Когато гониме дивеч вообще не гледаме къде минаваме...
      Ние пък като сме се загледали мани,мани!!!!!!!!!!
      [size=7][color=GREEN]EnDuRo[/color][color=blue] & [/color][color=green]OFF_rOaD[/color][color=blue] TeAm[/color][color=green] BiStRiCa[/color][/size]
      [img]http://www.autonet.bg/Offroad/deso%20tuning.jpg[/img]

      Коментар


      • #48
        Никакъв късмет, природните закони никой не може да ги излъже
        Обикновено на такива места спирачките много не трябват, това е и цялата тайна. Така може дълго време и да не усетиш че са изчезнали, а после или са изсъхнали и без това, или калта се е спекла и един вид ги има. Въпросът е колко устойчиво ги има, и пускат ли ако ги има много натрапчиво. Така или иначе в такава ситуация дисковите са просто опасни, а барабанните условно (с нужният опит) са си на предишното място.
        Да, барабанните имат съществен проблем. Заради много високата им ефективност усилието по колелата на един и същи мост, и между двата, се изравнява много трудно. Което ги прави и калпави за бързи коли. Освен дето барабана е голямо и тежко нещо, значи има непренебрежим инерчен момент, а това много дразни голфаджийчетата.
        Примерно така се оказва че на джиповете им трябват барабанни, а на жиповете - дискови спирачки И на резервното колело! И на волана!! Дискови!!!
        Азис също ги препоръчва))

        Коментар


        • #49
          Re: За барабанните спирачки

          Първоначално публикуван от MAX BIAGGI
          Първоначално публикуван от vladi333
          Първоначално публикуван от MAX BIAGGI
          Първоначално публикуван от vladi333
          Аз ще разкажа една случка:
          Караме с една уазка от старите (текезесарка) по един ловен раьон,спускаме байр и минаваме през локва, след което трябва да караме на спирачка за да изсъхне феродото и да дойдат спирачките...
          Нямам коментар
          Тва ще го успоря!!!!!!!!
          Вече 2ра година се возим с едно ТКЗС и никаде не са ни изложили спирачките камоли във вода!!!!!!!!!!!!!!
          Може би сме вадили късмет
          На мен лично ми се е случвало няколко пъти...
          Аз не съм offroad-адижя, аз съм ловец.Когато гониме дивеч вообще не гледаме къде минаваме...
          Ние пък като сме се загледали мани,мани!!!!!!!!!!
          Аз имахвпредвид друго:
          Вие все пак се движите по маршрут (поне аз така си мисля)!
          Нащо е заека скача и ние след него...
          LZ1HKW
          Реглаж на преден и заден мост
          My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

          Коментар


          • #50
            Стефане ти се разгорещи . Забави топката.
            LZ1VMH

            Коментар


            • #51
              А, мога да пиша и по-бавно. Щом бавно четете ...

              Коментар


              • #52
                Аз съм съгласен със Стефан за Голфаджийчетата
                За мен кайто кара голф е потенцялно опасен на пътя !!!
                Аз имам 3 катастрофи с разни голфове,това са най-опасните хора !
                LZ1HKW
                Реглаж на преден и заден мост
                My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                Коментар


                • #53
                  Не бе колега, бавно загряваме.
                  LZ1VMH

                  Коментар


                  • #54
                    Първоначално публикуван от vladi333
                    Аз съм съгласен със Стефан за Голфаджийчетата
                    За мен кайто кара голф е потенцялно опасен на пътя !!!
                    Аз имам 3 катастрофи с разни голфове,това са най-опасните хора !
                    Край! Вече си навлекохте омразата на Йори
                    Той е апологет на Голф-философията в сайта. Оглеждайте се като ходите по улицата да не ви сгази звярът на Йори
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #55
                      Първоначално публикуван от quadra
                      Първоначално публикуван от vladi333
                      Аз съм съгласен със Стефан за Голфаджийчетата
                      За мен кайто кара голф е потенцялно опасен на пътя !!!
                      Аз имам 3 катастрофи с разни голфове,това са най-опасните хора !
                      Край! Вече си навлекохте омразата на Йори
                      Той е апологет на Голф-философията в сайта. Оглеждайте се като ходите по улицата да не ви сгази звярът на Йори
                      Имаше по ено време в някъв сайт въпрос :
                      Каква е най-бързата кола ?
                      Отговорът беше:
                      Голф с пернишки номер !!!
                      LZ1HKW
                      Реглаж на преден и заден мост
                      My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                      Коментар


                      • #56
                        стефане, тук както знаеш няма да се съглася с теб защото на мойта кола изхвърлих барабаните отзад и ги смених с дискове. от тогава колата придоби някакви спирачки, доколкото може да има спирачки кола с гуми 35''

                        барабаните се пълнят с боклуци и после нямаш спирачки до пароструйката, дисковете почистват по бързо, съхнат по - бързо, охлаждат се по - добре, по лесно се поддържат и ремонтират в екстремни условия. Уаз съм карал много хиляди километри и знам че УАЗ и спирачки са две противоположни понятия, затова не давай известната марка за пример

                        барабаните са добри за коли /камиони/ които тежат /дърпат/ много тонове и им трябва тази допълнителна площ за спиране, която може да осигури еднократно авариийно спиране на огромния товар, а за нормалното спиране се ползва двигателната спирачка и ретардера /дисковия ретардер /.

                        ако тези спирачки бяха толкова добри, а дисковите толкова лоши нямаше да има автомобил по света с дискове
                        drive alive

                        Коментар


                        • #57
                          Абсолютно вярно.

                          Коментар


                          • #58
                            Първоначално публикуван от alex_markov
                            За това и моят камйон си има "за всекиго по нещо" Дискове от пред - барабани от зад, белким едните го спрАТ - но най-добрият съвет който съм чувал до сега е от Корифея Вушев - "Не пипай спирачката - ГАЗ, бе ГАЗ"
                            Моя камион значи е още по-добре! Отзад има дискове И барабани!

                            Коментар


                            • #59
                              Потресаващо доказателство! АЗ! АЗ!! АЗ!!! Го правя Така - следователно това е Истината!!!
                              Щеше да е много смешно, ако не беше толкова глупаво.
                              Никой в този форум не е навъртял и забележим процент от мойте километри с уазови спирачки, айде да не се правим на кво да е. Те са ми единствените както е известно. И точно на мене да ми разправяте че УАЗа няма спирачки ...))
                              Пак ви обръщам внимание: Дълговременната успешна и безотказна работа на машините е белег за някаква тяхна надеждност. Единствен авариен отказ е строго доказателство за тяхната ненадеждност.
                              А защо се слагат такива или онакива май по-горе написах с по-смислени съображения от тия. Не всичко което е добро за негрите е добро за белите

                              Коментар


                              • #60
                                Стефане, много насериозно ги взимаш винаги нещата и не усещаш тънкия хумор в повечето отговори Аз лично съм далеч от мисълта да споря с теб - най-малкото - безсмислено е! Предполагам така е с повечето участници тук така че гледай по-отвисоко на нещата. Забавлявай се, не се горещи

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X