Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

    Благодаря много на Jam, че ме светна, ще пробвам. За моето спокойно каране ми стига и въртящия момент и макс скорост, но просто моите очаквания преди да си купя КТМ бяха в пъти повече подхранвани от суперлативите на всички за машината. Макс. скорост само не ми достигаше на старт-фин. права на челинджа Троян, но това са само 2-3 секунди, а през цялото време-ръце и въздух.
    Дразни ме най-вече, че на ниски обороти при подаване на газ гасне. Създава ми проблем при преодоляване на препятствия. Там където карам е сравнително "спънат" терена и макс. скорост не ми е нужна.
    А за това дето трие седалката резервоара някакви идеи?
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #17
      До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

      Според мен КТМ е повече реклама и гъзария, от колкото най-високо технологичната машина. Дребните проблеми, които имате ги има всички собственици на КТМ по целият свят. Странно защо продължават да ги купуват. Лично според мен един Японец е най-добрият вариант във всички гледни точки. Може да не е най-якият и не най-модерният, но е най-доказалият се до момента. За американските нямам наблюдения, но би трябвало да са поне една крачка пред КТМ-а. КТМ-а ще се оправи когато почнат да го произвеждат в Япония, което може и да стане в близките години.

      Коментар


      • #18
        До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

        Първоначално публикуван от bobimx Преглед на мнение
        КТМ-а ще се оправи когато почнат да го произвеждат в Япония, което може и да стане в близките години.
        А нищо чудно и да е в Китай
        crazyfox.bg@gmail.com

        Коментар


        • #19
          До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

          Първоначално публикуван от bobimx Преглед на мнение
          Според мен КТМ е повече реклама и гъзария, от колкото най-високо технологичната машина. Дребните проблеми, които имате ги има всички собственици на КТМ по целият свят. Странно защо продължават да ги купуват. Лично според мен един Японец е най-добрият вариант във всички гледни точки. Може да не е най-якият и не най-модерният, но е най-доказалият се до момента. За американските нямам наблюдения, но би трябвало да са поне една крачка пред КТМ-а. КТМ-а ще се оправи когато почнат да го произвеждат в Япония, което може и да стане в близките години.
          Е, И?!?

          Писал съм вече защо съм избрал КТМ в друга тема. С какво помага Вашия пост на всички притежаващи КТМ?
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #20
            До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

            Генчев, да не да ти е разхлабен тампона на резервоара и да подскача той!?
            [SIGPIC][/SIGPIC]

            Коментар


            • #21
              До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

              Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнение
              Генчев, да не да ти е разхлабен тампона на резервоара и да подскача той!?
              Довечера ще проверя дали мърда. къде е този тампон? Един ли е?
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #22
                До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                Е, И?!?

                Писал съм вече защо съм избрал КТМ в друга тема. С какво помага Вашия пост на всички притежаващи КТМ?
                Не съм питал въобще защо си избрал КТМ или прочие просто писах общи приказки. Аз и преди съм ти го казвал: АТВ-то ти е чисто ново заради шума който имаше в съединителя и прочие ти ТРЯБВА да се обърнеш към дилъра, от който си го купил. Те са ДЛЪЖНИ да ти преразгледат случая със съединителя и сега рамата. Може проблема да не е фабричен дефект или прочие, но те са ДЛЪЖНИ да го пратят проблема по електрнната поща в Австрия. Дори пак казвам и да няма проблем. И ще ти кажа защо. Защото го е грижа за клиентите си. Освен това знам, че са оправяли рекламации и т.н. дори на пукнати рами. Така, че според мен вместо да питаш всеки поотделно как да си решиш проблема звънни един телефон напрай снимки и т.н. Знаеш процедурата!

                Моят пост помага с това!

                Поздрави

                Коментар


                • #23
                  До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                  И аз мисля че трябва да се постъпва по този начин. Информирайте диларите за конкретния проблем, дори и да не е фабричен дефект тои пак ще помогне за доразвиване на АТВ-тата за вбъдеще.
                  Иначе немисля че това е гаранционно и някои ще го уважи. Та за това си вземи превантивни мерки.

                  Коментар


                  • #24
                    До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                    Според мен ако е проблем с рамата дори трябва да му я сменят. Има такъв случай пак казвам, само че е на мотоциклет.

                    Незнам аз миналата година имах случай на АТВ да се люспи никасила на цилиндъра и от там големи проблем. Не съм директен вносител на марката, не съм и дилър, но в Германия я уважиха и ми пратиха, нов цилиндър, бутало и всичко каквото трябва. Сега това е частен случай и съм случил на партньори, но за мен е показателно, че става и трябва да се пробва.

                    А и Десислав е прав да се информира диларите за проблеми да се доусъвършенстват нещата. И пак давам пример. Ацербис измислиха една уникална седалка за мотоциклети. Слагаш я няма проблем, но захващането така беше направено, че се къса и ти хвърчи седалката. Казахме им видяха го на едно състезание и в момента проблема е решен!

                    Коментар


                    • #25
                      До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                      Може и да има ефект от рекламациите, но втъркването на седалката в рамата си е дефект/ефект и то не само на КТМ. Най ясно е изразен при алуминиевите рамки - ясно е защо. Едва ли да променят нещо на нашите АТВ-та, да се надяваме за следващите.
                      [SIGPIC][/SIGPIC]

                      Коментар


                      • #26
                        До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                        Taka днес при тоя снег човек да се чуди къде да се завре, и от много чудене айде в гаража.
                        Генчев слушай фнимателно нема да повтарям, рецептата е следната:
                        1. Вземаш една от малките тресчотки(колани) и почваш да кълцаш на поразия как ти дойде.
                        2. Двойно лепищо се тиксо(ОТ УБАВИТЕ)
                        3. Без нож накъде.
                        4. Тиксо от това къде по филмите им връзват ръцете и краците.
                        Има онагледен матриал с лощо качество как да се случат нещата. ДЕРЗАЙ има ефект, слагал съм ги пролетта и имаха още деян да седят, ама реших специално за теб да се потрудя.
                        Прикачени файлове
                        Последно редактирано от Tpunep; 05-01-10, 18:21.
                        Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                        Коментар


                        • #27
                          До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                          Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                          Дразни ме най-вече, че на ниски обороти при подаване на газ гасне. Създава ми проблем при преодоляване на препятствия.
                          А за това дето трие седалката резервоара някакви идеи?
                          За това наблегнах на ниските обороти, с оригиналните настройки и моя гаснеше лесно.
                          След грамотна настройка на карбуратора, нещата се промениха КОРЕННО!
                          И FCR QUICK POWER SHOT (60$) помага, Трипера ми наду главата да го сложа:


                          За триенето в резервоара:
                          При мене (ден поглегнах) няма и следа от контакт. Това го отдавам на ръста ми (1.95м), седя доста по назад "в" седалката.
                          Бих пробвал парче вътрешна гума от колело-мотор залепено с полиуретанов "салам" за пълнене на делатационни фуги на бедон.
                          600cc е около 10лв. Срашно гъвкава и драво залепваща всичко-към-всичко гад! (да се работи на +15c градуса)

                          Коментар


                          • #28
                            До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                            Първоначално публикуван от bobimx Преглед на мнение
                            Според мен КТМ е повече реклама и гъзария, от колкото най-високо технологичната машина. Дребните проблеми, които имате ги има всички собственици на КТМ по целият свят. Странно защо продължават да ги купуват. Лично според мен един Японец е най-добрият вариант във всички гледни точки. Може да не е най-якият и не най-модерният, но е най-доказалият се до момента. За американските нямам наблюдения, но би трябвало да са поне една крачка пред КТМ-а. КТМ-а ще се оправи когато почнат да го произвеждат в Япония, което може и да стане в близките години.
                            Значи прав си, ама за тебе, за мен не си(нищо лично форум е) Не съм фен на определена марка превъртел съм почти всички японци(без Сузуки) и за по гьочаво или тегава каране КТМ няма аналог, доста прилично окачване което при Японците липсва(с малки изключения) спирачки доста ама доста прилични, двигател който за по тегаво ендуро е незаменим като парен локомотив е няма спиране, задна скорост, почти никакви ядове с ел. инсталацията да не кажа никакви нещо което много ме мореше при японците, много балансиран спирал съм на такива наклони където другите слизат на търкали елементаран е за обслужване просто за мен са много причините за да не минавам на друга машина просто в момента няма аналог освем Полариса ма е Поларис да ма прощават собствениците на такива машини.


                            п.п. Десо където описваше недостатъците много лесно се отстраняват още при закупуването на машината просто трябва да се направят и много ядове ще бъдат спестени в последствие.
                            Прикачени файлове
                            Последно редактирано от Tpunep; 05-01-10, 18:20.
                            Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                            Коментар


                            • #29
                              До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                              Люлинския вожд Три Пера, как е увързал оранжеволикия морков - нема бегане, сега остава да му вземе и скалпа. Пацо сега вече ще ни спукат, не стига че ни ебават за лепилото, сега вече и ролки с тиксо ще ни даряват. Между другото с джет кита и ускорителната помпа веднага забравяш за заглъхването при рязко подаване на газ. Кофтито на помпата е че при дълго движение с равна газ (преход по асфалт) понякога заглъхва и започва да се дави. С две думи - губи средните обороти, но става по пъргав в ниските и почти никаква промяна във високите.

                              P.S. В случая моркова е бледолик.
                              Последно редактирано от mirodo; 06-01-10, 15:57.
                              [SIGPIC][/SIGPIC]

                              Коментар


                              • #30
                                До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                                Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
                                ...
                                п.п. Десо където описваше недостатъците много лесно се отстраняват още при закупуването на машината просто трябва да се направят и много ядове ще бъдат спестени в последствие.
                                А още не си ме почерпил дето съм ти спестил тези ядове и доста $! Ма аиде ще те оставя че има да купуваш доста лепило и вече тиксо!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X