Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
    Нещо не ми стана ясно. В моя комплект има игла преходник и куп жигльори. Свредло няма и бургия също и няма инструкции как и къде да се пробива. Я дай малко повече информация. А също и за кита за ускорителната помпа. Нея не искам да я пипам, че Миро пише, че при равна газ се дави неговия.
    Еееее, ти АТВ ли си си купил или нещо от "Направи си сам"
    Ей тоя ентусиазъм и мазохизъм не го разбирам...АТВ-то трябва да се кара и да се разтоварваш, а като гледам Генчев вече е станал "Баш Майстор"

    Коментар


    • #47
      До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

      Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
      Нещо не ми стана ясно. В моя комплект има игла преходник и куп жигльори. Свредло няма и бургия също и няма инструкции как и къде да се пробива. Я дай малко повече информация. А също и за кита за ускорителната помпа. Нея не искам да я пипам, че Миро пише, че при равна газ се дави неговия.
      Слагай най-големия жигльор и ако има проблеми в ниски и средни, при смачкване на газта, сваляй иглата(т.е. вдигаш зегерката)!
      Иначе капачето на жигльора се намира от долната част на карба(вероятно ще има малка дупчица на него)!
      Относно ускорителната помпа-прави проблеми когато е мн. вдигната(или свалена) иглата, но изчезва проблема със забиването при рязко стискане на газта, ако мислиш че го нямаш този проблем, като смениш капачето, ще разбереш, че си го имал
      Абе вземаш един джоб инстроменти и проба-грешка, докато ти хареса!!!

      И всичко това с помпи и жигльори го правиш ако АТВ-то ти е станало тясно в раменете и искаш повече от него!!!


      Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение


      п.п. Ти къде се затри бе човек?
      Карам с моторите!
      Последно редактирано от kocha; 07-01-10, 11:13.
      Eвгени Филчев
      Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

      Коментар


      • #48
        До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

        Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
        Слагай най-големия жигльор и ако има проблеми в ниски и средни, при смачкване на газта, сваляй иглата(т.е. вдигаш зегерката)!
        Иначе капачето на жигльора се намира от долната част на карба(вероятно ще има малка дупчица на него)!
        Относно ускорителната помпа-прави проблеми когато е мн. вдигната(или свалена) иглата, но изчезва проблема със забиването при рязко стискане на газта, ако мислиш че го нямаш този проблем, като смениш капачето, ще разбереш, че си го имал
        Абе вземаш един джоб инстроменти и проба-грешка, докато ти хареса!!!

        И всичко това с помпи и жигльори го правиш ако АТВ-то ти е станало тясно в раменете и искаш повече от него!!!




        Карам с моторите!
        Както съм писал имам 2 проблема: когато е на ниски обороти и подам рязко газ /при преминаване на препятствия/ кихва във филтъра и угасва. Дигнах ниските обороти, но пак го прави. Ако не изгасне се "замисля" и после тръгва.
        И макс скорост със сток гуми и зъбчатки е под 110 км/ч.

        Сега иглата е макс. свалена, зегерката е най-горе.
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • #49
          До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

          Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
          ...
          И макс скорост със сток гуми и зъбчатки е под 110 км/ч..
          Две еднакви машини няма, с колегата преди време си вземаме заедно в един ден еднакви модели от една марка даже от една партида, неговото още от началото си вървеше на ура, по моето кво ли не се прави за да достигне неговото което си остана сток докрая и пак си вървеше по добре. Просто явно си извадил от торбата кво не трябва.

          Васко а добре дошъл, ти си един от малкото хора който е пробвал кво ли не даже и неща за което съм сигурен че си единствен в България, сигурен съм че ще бъдеш полезен ако пак не изпаднеш в засада за 3-4 годинки.

          Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
          ...
          Карам с моторите!
          мани ги тея колеездачи, пали буса и идвай насам, колегите ги нема а са ми приватизирали част от гаража и са наредили едни суджуци там,сам нема оправия и винце ще намерим убаво.
          Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

          Коментар


          • #50
            До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

            Мдааа,Десо искам си именцето за ник,Васил Томов ако може.
            Първо да кажа че съм с SX.
            Относно седалката - сменил съм само калъфа,а дунапрена и пластмасовата подложка са оригиналните.Разликата м/у калъфите на седалката е не само шаренията,ами този които сложих в предната си част е подшит с малко дунапрен и действително променя нещата когато си седнал.Но и аз подкрепям Десо,че съотношението прав/седнал е 75/25 поне,така че...Ако не искаш шарений по седалката може само да и подплатиш малко калъфа при някои тапицер.Имам нов такъв за новия сезон и мога да ви постна снимки да видите как е отдолу.
            Проблемите които аз съм имал с КТМ преди са много сходни с тези които описва Десо.Като най сериозния такъв определям износването на кормилният прът,но той се отстранява и най лесно - разтъргване и набиване на 2 лагера щото там е широчко при мен поне.Действително при акумулатора и главният бушон влиза много кал - решението е нова алуниева хард парт стойка за акумулатор при която бушона и релето стоят на друго място.Шарнир съм сменил само 2 за цял сезон,и смятам че там всичко е точно все пак карам крос.Фарове нямат от мънички още мойте./Апропо - имам 3 ако на някой му трябва/.Съединителят ми е STM още от началото и проблем никакъв - година и половина само си го прехвърлям по моторите.Клемите обаче са зле наистина.
            По гуми,масло и накладки ви удрям със сигурност,Десо направо ме уби то туй с консумативите е болка при всеки мотор че даже и при Ямахата )
            И аз съм с подобно капаче на ускорителната помпа,и при мен то а не джет кита върви с малка бургийка и се пробива на едно място.Но определено смяната на пружинката на ускорителната помпа с афтърмаркет такава - например SXS го играе много /пробвал съм с 3 различни/.Но не виждам смисъл от всичко това редено по 525,аз го правя за компенсация на кубатура.Жив съм да видя XC с само с едно висококомпресионно бутало и правилен джетинг,15 зъба предна зъбчатка и някой здраво да се държи за кормилото.За мен по мотора сам си изяснил всичко по окачване,спирачки и двигател.Имам проблем и ме мъчи рамата.След като понаредих двигателя след проба установих че предната дясна част на рамата под двигателя ми се е усукала немалко и спукала,също така дясната планка държаща двигателя за рамката се скъсала,както и дясното прено ухо на рамата кедето се хваща двигателя.Абе ужас.Първо си помислих че е от старо падане на асфалт- супермото Плевен,и смених планките държащи двигателя и цялата рама.Тридесет минути проба и като сложа 2-те рамки една до друга-близнета по счупване,усукване и скъсване.Сега с 3 тата не смея и да пробвам.Обмислям вариант /открднат естествено/ да правя цялата рама двойна.Или да пробвам някоя фирма занимаваща се с това да ми прави рама по изисквания.За всичко останало смятам че са нормални неща за тежко експлоатирани машини.

            Коментар


            • #51
              До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

              Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
              Имам и към теб въпрос: Карам само в горите. Седалката на моркова не ми е удобна, защото предната част е по-ниска и постепенно задника ми отива напред особенно, като е кално. Така си товаря ръцете, за да се избутвам назад. Знам, че твоята седалка е изрисувана/тунингована и въпроса ми е има ли в българия тапице, който да ми подложи нащо и ми повдигне предната част на седалката, и я покрие със същата грапава кожа.
              Седалката от SX става на XC, но от XC не става на SX. Това е заради по големия въздуховод на SX-a.

              Седлактата на SX е по ниска и предполагам по неудобна за гората.

              При мене проблема с свличането напред беше сериозен заради ръста ми.
              Подпълни ми я местния тапицер с твърд дунаптен 2Х4см сложен под оригиналния, залепен помежду си и за седалката, така че да се изправи вдлъбнатината.
              Удължи и калъфката на седалката от страни с по 5см черен плат за има мегднан да се захване на ново.
              Седалката стана доста по удобна като за 30лв с бакшиша. Ще я снимам и ще пусна снимки.

              Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
              А също и за кита за ускорителната помпа. Нея не искам да я пипам, че Миро пише, че при равна газ се дави неговия.
              На Пацо и моя си бачкат перфектно на равна газ.
              Последно редактирано от Jam; 07-01-10, 12:32.

              Коментар


              • #52
                До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                Първоначално публикуван от zasadata Преглед на мнение
                Обмислям вариант /открднат естествено/ да правя цялата рама двойна.Или да пробвам някоя фирма занимаваща се с това да ми прави рама по изисквания.За всичко останало смятам че са нормални неща за тежко експлоатирани машини.
                ако наистина имаш меак затова мога да те свържа с подходящ човек, заварчик, моторджия, намира се в София ако имаш мерак пиши да ти дам тел. На мен ми е правил няколко неща и съм доволен въпреки че взима скъпо.

                Коментар


                • #53
                  До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                  Първоначално публикуван от zasadata Преглед на мнение
                  ........................................................Сега с 3 тата не смея и да пробвам.Обмислям вариант /открднат естествено/ да правя цялата рама двойна.Или да пробвам някоя фирма занимаваща се с това да ми прави рама по изисквания.За всичко останало смятам че са нормални неща за тежко експлоатирани машини.
                  Смятам за по-удачно, да занесеш старите рамки на някой читав инДЖинерин, да му обясниш точно на какво подлагаш АТВ-то и предполагам той, ще измисли вариант за заздравяване на рамата, който ще ти спести излишни харчове и килограми по АТВ-то! Щом се късат две рами на едно и също място, определено ще става въпрос за недомислица от страна на КТМ(не бива да им го спестяваш)!
                  Eвгени Филчев
                  Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                  Коментар


                  • #54
                    До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                    Toва с рамката направо ме хвърли в тъч, ама като се замисля ние караме коренно различни неща, конструктивно при мен мъката е друга, нерф баровете постоянно се люскат по дърветата и ми огъват назад степенките така че всеки със своята мъка ама това си е от душманско каране както при теб е късането на планките кой квото кара това му се изкъртва от зор е ама това си важи за всички машини не само за КТМ. С буксите никакви ядове ама още като го извадиха от магазина де що имаше буксичка се напълни с водоустойчива грес, за кормилния прът си прав требва да се мине на лагери че вместо втулката се износва пръта, но от шарнири пропищях с трети комплект за 8-9 месеца, но и те се лекуват със неоригинални такива(на ALL BALLS) какво да очакваш от made in Italy, кормилни накрайници смяна с такива с унибали с тефлонова вложка и са ОК, иначе може да метнеш един фар насам че на моя почна да се лющи амалгамата. А и я кажи какво бутало(мислех си за Висеко) да си взема с една идея по висока компресия че вече отивам на 200часа те така за профилактика, друго не искам да му барам.
                    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                    Коментар


                    • #55
                      До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                      Нареждам се на опашката за 1 фарче, че моето още от ново е дефектно-нямаше му 1-то място за болтче и се клатеше. Сега е лепено, заздравено и пълно с кал. Така, че ми е мноого нужно.
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • #56
                        До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                        Както съм писал имам 2 проблема: когато е на ниски обороти и подам рязко газ /при преминаване на препятствия/ кихва във филтъра и угасва. Дигнах ниските обороти, но пак го прави. Ако не изгасне се "замисля" и после тръгва.
                        И макс скорост със сток гуми и зъбчатки е под 110 км/ч.

                        Сега иглата е макс. свалена, зегерката е най-горе.
                        Крайно време е да направиш нещо по ускорителната помпа, за да ти се реши проблема!
                        1.Има закъснение на укор. помпа спрямо дросела
                        2.'Пишока' на уск. помпа може да пръска в страни по стените на колекторите
                        3.Може пък и да имаш наистина нужда от QS капачка
                        Според мен започни от#3! Това е основен дерт на АТВ-тата КТМ, понеже с палеца може да се подаде газ много по-рязко от колкото с ръчка
                        Eвгени Филчев
                        Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                        Коментар


                        • #57
                          До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                          Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
                          Toва с рамката направо ме хвърли в тъч, ама като се замисля ние караме коренно различни неща, .............................................................
                          Едва ли рамите на 450 и на 525 са еднакви! Пък и ние като падаме от високо, обикновено не сме с машините заедно!!!
                          Eвгени Филчев
                          Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                          Коментар


                          • #58
                            До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                            Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
                            Едва ли рамите на 450 и на 525 са еднакви! Пък и ние като падаме от високо, обикновено не сме с машините заедно!!!
                            Ха Ха верно е така, за рамите незнам но мисля че са еднакви на 450хс и 525хс, разлики мисля че има от тях но за 450sx и 505sx(двувалките) които помежду си пък може да са еднакви. На Васко е 505.
                            Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                            Коментар


                            • #59
                              До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                              Рамите на 450 SX и 505 SX са абсолютно еднакви.На XC и SX също са потчти индентични,с минимална разлика при захвата на двигателя само.Аз имам един 450 и два 505 SX-ове.И какво да пиша на КТМ за рамката,че не издържа ракетен двигател ли?
                              Проблема е в прекалено силния двигател,а не конструктивен.От миналата година имам висококомпресионно бутало монтирано,модната ускорителна помпа,пипната глава с бенч флоу тест,единият вал е сменен с тунинг такъв.За новия сезон реших да добавя нова електроника,кит клапани и жиглжьори и тогава се почна късането на рамите.Като бях в Полша на състезание,разглеждах мотора на Пол Холмс /също КТМ SX/ и неговата рама беше направена така да се каже двойна.Изработката беше фабрична обаче.Всяка една част на рамата беше дублирана с пришита към нея със заварки идентична тръба.Колко се чудих тогава защо му е така рамата,е сега разбрах.
                              Шарнирите на XC се разбиват повече и заради по късите носачи,които търпят и по голям стрес заради това.Между другото предното окачване е взаймозаменяемо.Имам 2 комплекта горни и долни нови носачи с амортисьорите WP /предни и заден/,както и задни оси така че ако някой с XC иска да става широк свирка.Някои спомена заварчици като вариянт за рамата,да има и такъв ама...Сега правим клетка която държи рамата на ключови места,за да не се деформира от заварките че я дърпат.Но това е последен вариянт.Даже обмислям да махна нещо от двигателя,ако не намеря фабрична изработка.Мъчи ме много и лостчето за задната спирачка,което ми идва късо и много навътре та трудно го целя и натискам.И поради тая причина в момента монтирам спирачна система Беринджър,при която предният кръг на спирачките е свързан със задният кръг,и посредством един клапан прехвърля и усилие.Натискайки предна спирачка,спира и задницата като процентно съотношението се регулира.Това помага изключително при спиране,и предотвратява страничното занасяне при екстремно такова.А в моя случай решава макар и не изцяло и проблема с трудно достижимият лост на задната спирачка.Относно нърфовете на Трипер:Имам нещо и за теб свиркай ако искаш )

                              Коментар


                              • #60
                                До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                                Първото нещо, което направих с лоста на задната спирачка е да го изкривя макс. на дясно, направо се заплита в мрежата на нърф бара. КТМ са сложили моторджийско лостче и е ужасно неудобно за АТВ. Но най-интересното беше, че сега установихме, че задната спирачка не действа. А аз не съм усетил т.к не я ползвам, но без да я разглобявана защо е влезнал въздух не ми е ясно. Също не съм изправял и на заден бар машината.
                                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X