Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

    Напоследък все по различни теми с разни колеги си бърбориме за наште си мъки(КТМ-те) и е крайно време да си направим една тема, където без страх да ни се скара некой чичко в зелено. Та Господа предлагам те тука да е нашто место за технически несгоди или как да ги прецакаме по тарикатски. Първия споделил проблем с неговото КТМ-че получава тубичка Локтайт(червен) от мене. Аре давайте.
    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

  • #2
    До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

    Тази година-01.01.2010 видях проблем, който се задълбава. Седалката е издълбала рамата и е започнала резервоара. Лепнах парчета гума, но за 2 разходки и се смляха. Идеи различни от нова рама?
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #3
      До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

      Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
      Тази година-01.01.2010 видях проблем, който се задълбава. Седалката е издълбала рамата и е започнала резервоара. Лепнах парчета гума, но за 2 разходки и се смляха. Идеи различни от нова рама?
      извинявайте че се намесвам тъй като не съм във вашия клуб, ама как така седалката рамата, обратното по-нормално звучи

      Коментар


      • #4
        До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

        Тя седалката ще си се вкопае 2-3мм и така ще си остане. Това явно "нарочно" е направено, за да е по стабилна седалката като се вклини в рамката. И не мога да разбера кви мъки имате с тези КТМ-и??? Моят от снежния челиндж си седи в гаража и никакви проблеми не ми създава.
        [SIGPIC][/SIGPIC]

        Коментар


        • #5
          До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

          Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
          Тази година-01.01.2010 видях проблем, който се задълбава. Седалката е издълбала рамата и е започнала резервоара. Лепнах парчета гума, но за 2 разходки и се смляха. Идеи различни от нова рама?
          Лепиш с двойно лепищо се тиксо от тънките колани такива каквито са мрежите на нерф баровете, другите места където се протрива са, между алуминиевата опашка и пластмасата на задните калници, скид плейта или голямата тава под двигателя, предпазителите на предните носачи, ще го снимам и кача лекува се бързо, евтино и ефективно.

          п.п. Локтайта е твой. Като се видим или по Еконт
          Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

          Коментар


          • #6
            До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

            Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
            Лепиш с двойно лепищо се тиксо от тънките колани такива каквито са мрежите на нерф баровете, другите места където се протрива са, между алуминиевата опашка и пластмасата на задните калници, скид плейта или голямата тава под двигателя, предпазителите на предните носачи, ще го снимам и кача лекува се бързо, евтино и ефективно.

            п.п. Локтайта е твой. Като се видим или по Еконт
            Мрежа дали ще издържи, гумата се смля твърде бързо, а се износва рамата, не пластмасата на седалката, и при КФХ 450 е така, но не трие резервоара. За КТМ-а ме притеснва само да не прокапа бензина, че и с лепило не се лекува, а локтайта го задръж, докато се видим. За сега съм си купил малко шишенце, но учудващо малко съм го ползвал.

            Ако можеш да постнеш схема с детайлите на моркова или линк.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #7
              До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

              Здравеите и от Чича ви Фър
              Първо ЧНГ да сте ми всички живи и здвави ,по малко проблеми ,повече кушии по чукарите и пътеките Относно болките:Има си болки има си и ляк!! Не вярвах ама повярвах,че трябвал Локтаит на две три излизания амен да си доида с половин моторАмчи то много нещо се бе развило но бързо установих защо??? ами защото то сила голяма бреййй!!!! Лепилце и няма проблем,а там дет няма сила и лепилце не трябваПанимаиш
              Най-добре е да имаш богати приятели!!!
              Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

              Коментар


              • #8
                До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                Има едно фолио, което е с карбонова щампа, то е доста устойчиво на триене, може и него да пробваш. Оригинално опашката отзад не протрива рамката. Това се получава при едно особено упражнение (backflip), при което алуминиевата рама щръква нагоре и се набива на пластмасата. Ние това упражнение много добре го знаеме, така че чакаме кадри от него.
                [SIGPIC][/SIGPIC]

                Коментар


                • #9
                  До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                  Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                  Мрежа дали ще издържи, гумата се смля твърде бързо, а се износва рамата, не пластмасата на седалката, и при КФХ 450 е така, но не трие резервоара. За КТМ-а ме притеснва само да не прокапа бензина, че и с лепило не се лекува, а локтайта го задръж, докато се видим. За сега съм си купил малко шишенце, но учудващо малко съм го ползвал.

                  Ако можеш да постнеш схема с детайлите на моркова или линк.
                  Ще издържи поне година ако ти стига, това където трие резервуара не мога да го вдяна освем ако не са ти турили в завода нещо като гумени обръчи които да обират вибрацийте, може да са го пропуснали тоя момент. Предполагам че под схема рабираш-мануал за обслужване(PDF файла е такъв) Ремонтен имам , но е на книга от близо 350 страници.

                  п.п. Миро е прав, ако си тренирал разни акробатични номера може рамката или опашката да е мръднала
                  Прикачени файлове
                  Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                  Коментар


                  • #10
                    До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                    Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнение
                    Има едно фолио, което е с карбонова щампа, то е доста устойчиво на триене..
                    За тва ли иде реч?


                    Тва май баш си е карбоново, 5м около 70$ било, подарък ми е.
                    Ако ви трябва ще ви резна да го пробате, при мене още не е копано нищо.
                    Може да е слепнал алумина с пласмасата на молекулно ниво, 130кг го пресоват по скоците..
                    Последно редактирано от Jam; 04-01-10, 19:32.

                    Коментар


                    • #11
                      До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                      Здравейте и от мен и за много години!!!Интересувам се от едно нещо:Колко коня е ktm sx 450 2004г.?Спешно е щото голяма препирня стана тука.

                      Коментар


                      • #12
                        До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                        Има една подобна тема която аз преди време я бях пуснал:
                        Чупливи ли са KTM-те ?

                        Чакайте да се направя на разбирач .

                        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                        Тази година-01.01.2010 видях проблем, който се задълбава. Седалката е издълбала рамата и е започнала резервоара. Лепнах парчета гума, но за 2 разходки и се смляха. Идеи различни от нова рама?
                        Мисля че това се получава и задълбочава от това че през повечето време го карате седнали. Не че не трчбва да се седи, но вибрацийте и ударите по мотора са сериозни. Обикновенно тези мотори ги карат в повечето случай прави което е и правилната стойка за каране - по бързи и по стабилни сте. Колкото до вкопаването, има решение (на Трипера, JAM). Дочков кара неговия вече 3-та година и му няма нищо, но тои кара много прав.

                        ...

                        Колкото до моя опит, ще ви кажа какви проблеми съм имал.

                        - превъртя ми задна главина - проблема е че гайката не е намазана с лепило, и няма доказания шплент а само контра гайка и то с пласмасов стопер.
                        - много кал влиза при централния бушон до акумулатора и често ми гореше.
                        - също много кал влиза по буксите и пак често ми изчезваха токовете.
                        - протъкваше ми се кормилния прът при горния семеринг и почваше да хлопа.
                        - фара се пълни с вода и кал, гореше крушката.
                        - лесно се разбиваха шарнирите на главината.
                        - превъртаха ми болчетата на резервуара, тези които са монтирани на самия него.
                        - скърцащ съединител които и цапа много маслото.
                        - контактния ключ също ми се прецака от кал и вода, знам и за други случай.
                        - често сменях масло, накладки и гуми

                        Първоначално публикуван от kockata_sx450 Преглед на мнение
                        Здравейте и от мен и за много години!!!Интересувам се от едно нещо:Колко коня е ktm sx 450 2004г.?Спешно е щото голяма препирня стана тука.
                        Не по малко от 30, и не повече от 50 в сток вариант. Така поне мисля аз.

                        Коментар


                        • #13
                          До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                          Копвам твоя пост тук, за да не о@ирам ренегадните.
                          Първоначално публикуван от Desislav
                          Знаете ли колко коня изкарва един KFX700 на задните колела при условие че двигателя е 49 ps? - 28ps!!!

                          Нормално е загубите да са сериозни от CVT-тата.

                          Колкото до КТМ - засичал съм го.
                          при 13 на 38 - 110км.
                          при 14 на 38 - 123км.
                          при 15 на 37 - 145км.

                          друго не съм тествал.



                          Нали знаеш че GPS-a малко закъснява?
                          КТМ с какви зъби е сток? При мен машината има мощност, но стига до прекъсвач. Сега ще й отварям дупките с джет кит, но мисля, че проблема е в ограничението на запалването при високи обороти.

                          Знам, че закъснява, но това беше записано като макс достигната скорост.

                          Направих снимка не е много готина, ама за инфо върши работа.

                          След като лепнах гумички лепнах и тиксо на резервоара, за да видя къде трие. Трие си пак.
                          А мисля, че нещо /болтове, тампони/ там където пластмасата се държи за рамата има отвори, но крепежен елемент няма.
                          Прикачени файлове
                          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                          Коментар


                          • #14
                            До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                            Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                            ...
                            КТМ с какви зъби е сток? При мен машината има мощност, но стига до прекъсвач. Сега ще й отварям дупките с джет кит, но мисля, че проблема е в ограничението на запалването при високи обороти. ...
                            Сток е 14 - 38. Зависи какви терени караш такива зъбчатки слагаш. Ако е много несечен терена, бавен с постоянни екстреми 13 - 38,39 е перфектния вариант. (тествано) става много серт и контролируем мотор, малко и ще го гасиш. Ако терена е рали - яко ръчка, определено си за 15 - 38,37. Но тогава няма да имаш "бавни" и няма да има сила при потегляне и често ще го гасиш. (тествано) При този вариант ще ти се сторят доста дълги скоростите особено при 15 - 37.
                            Генчев, игра си е майка. Взимаш по един от всички (не са скъпи) и почваш.
                            Това с джет кита не ти го препоръчвам! Вдигни си само иглата с едно деление и дай малко въздух. Смени си генерацията и си карай мотора. Всичко друго е излишни пари. (пак тествано)

                            Коментар


                            • #15
                              До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                              Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                              При мен машината има мощност, но стига до прекъсвач. Сега ще й отварям дупките с джет кит, но мисля, че проблема е в ограничението на запалването при високи обороти.
                              Ако ти трябва мощност в по виски обороти откачи тази букса:

                              От там избираш режим на електрониката:
                              Откачена - максимална мощност в по високи обороти.
                              Закачена - максимален въртящ момент в средни обороти.

                              Аз съм с Джет кит на JD и КуикШот ускорителна помпа и мисля че се сработват много добре.
                              При рязко подаване на газта от 0% на 100% разликата е повече от осезаема.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X