Напоследък все по различни теми с разни колеги си бърбориме за наште си мъки(КТМ-те) и е крайно време да си направим една тема, където без страх да ни се скара некой чичко в зелено. Та Господа предлагам те тука да е нашто место за технически несгоди или как да ги прецакаме по тарикатски. Първия споделил проблем с неговото КТМ-че получава тубичка Локтайт(червен) от мене. Аре давайте.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.
Свий
X
-
До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.
Тази година-01.01.2010 видях проблем, който се задълбава. Седалката е издълбала рамата и е започнала резервоара. Лепнах парчета гума, но за 2 разходки и се смляха. Идеи различни от нова рама?Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
-
До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.
Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнениеТази година-01.01.2010 видях проблем, който се задълбава. Седалката е издълбала рамата и е започнала резервоара. Лепнах парчета гума, но за 2 разходки и се смляха. Идеи различни от нова рама?седалката рамата, обратното по-нормално звучи
Коментар
-
До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.
Тя седалката ще си се вкопае 2-3мм и така ще си остане. Това явно "нарочно" е направено, за да е по стабилна седалката като се вклини в рамката.И не мога да разбера кви мъки имате с тези КТМ-и??? Моят от снежния челиндж си седи в гаража и никакви проблеми не ми създава.
[SIGPIC][/SIGPIC]
Коментар
-
До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.
Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнениеТази година-01.01.2010 видях проблем, който се задълбава. Седалката е издълбала рамата и е започнала резервоара. Лепнах парчета гума, но за 2 разходки и се смляха. Идеи различни от нова рама?
п.п. Локтайта е твой. Като се видим или по ЕконтСъвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
-
До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.
Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнениеЛепиш с двойно лепищо се тиксо от тънките колани такива каквито са мрежите на нерф баровете, другите места където се протрива са, между алуминиевата опашка и пластмасата на задните калници, скид плейта или голямата тава под двигателя, предпазителите на предните носачи, ще го снимам и кача лекува се бързо, евтино и ефективно.
п.п. Локтайта е твой. Като се видим или по Еконт
Ако можеш да постнеш схема с детайлите на моркова или линк.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.
Здравеите и от Чича ви Фър
Първо ЧНГ да сте ми всички живи и здвави ,по малко проблеми ,повече кушии по чукарите и пътекитеОтносно болките:Има си болки има си и ляк!! Не вярвах ама повярвах,че трябвал Локтаит на две три излизания амен да си доида с половин мотор
Амчи то много нещо се бе развило но бързо установих защо??? ами защото то сила голяма бреййй!!!! Лепилце и няма проблем,а там дет няма сила и лепилце не трябва
Панимаиш
Най-добре е да имаш богати приятели!!!
Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!
Коментар
-
До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.
Има едно фолио, което е с карбонова щампа, то е доста устойчиво на триене, може и него да пробваш. Оригинално опашката отзад не протрива рамката. Това се получава при едно особено упражнение (backflip), при което алуминиевата рама щръква нагоре и се набива на пластмасата. Ние това упражнение много добре го знаеме, така че чакаме кадри от него.[SIGPIC][/SIGPIC]
Коментар
-
До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.
Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнениеМрежа дали ще издържи, гумата се смля твърде бързо, а се износва рамата, не пластмасата на седалката, и при КФХ 450 е така, но не трие резервоара. За КТМ-а ме притеснва само да не прокапа бензина, че и с лепило не се лекува, а локтайта го задръж, докато се видим. За сега съм си купил малко шишенце, но учудващо малко съм го ползвал.
Ако можеш да постнеш схема с детайлите на моркова или линк.
п.п. Миро е прав, ако си тренирал разни акробатични номера може рамката или опашката да е мръдналаПрикачени файловеСъвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
-
До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.
Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнениеИма едно фолио, което е с карбонова щампа, то е доста устойчиво на триене..
Тва май баш си е карбоново, 5м около 70$ било, подарък ми е.
Ако ви трябва ще ви резна да го пробате, при мене още не е копано нищо.
Може да е слепнал алумина с пласмасата на молекулно ниво, 130кг го пресоват по скоците..Последно редактирано от Jam; 04-01-10, 19:32.
Коментар
-
До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.
Има една подобна тема която аз преди време я бях пуснал:
Чупливи ли са KTM-те ?
Чакайте да се направя на разбирач.
Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнениеТази година-01.01.2010 видях проблем, който се задълбава. Седалката е издълбала рамата и е започнала резервоара. Лепнах парчета гума, но за 2 разходки и се смляха. Идеи различни от нова рама?
...
Колкото до моя опит, ще ви кажа какви проблеми съм имал.
- превъртя ми задна главина - проблема е че гайката не е намазана с лепило, и няма доказания шплент а само контра гайка и то с пласмасов стопер.
- много кал влиза при централния бушон до акумулатора и често ми гореше.
- също много кал влиза по буксите и пак често ми изчезваха токовете.
- протъкваше ми се кормилния прът при горния семеринг и почваше да хлопа.
- фара се пълни с вода и кал, гореше крушката.
- лесно се разбиваха шарнирите на главината.
- превъртаха ми болчетата на резервуара, тези които са монтирани на самия него.
- скърцащ съединител които и цапа много маслото.
- контактния ключ също ми се прецака от кал и вода, знам и за други случай.
- често сменях масло, накладки и гуми
Първоначално публикуван от kockata_sx450 Преглед на мнениеЗдравейте и от мен и за много години!!!Интересувам се от едно нещо:Колко коня е ktm sx 450 2004г.?Спешно е щото голяма препирня стана тука.
Коментар
-
До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.
Копвам твоя пост тук, за да не о@ирам ренегадните.
Първоначално публикуван от DesislavЗнаете ли колко коня изкарва един KFX700 на задните колела при условие че двигателя е 49 ps? - 28ps!!!
Нормално е загубите да са сериозни от CVT-тата.
Колкото до КТМ - засичал съм го.
при 13 на 38 - 110км.
при 14 на 38 - 123км.
при 15 на 37 - 145км.
друго не съм тествал.
Нали знаеш че GPS-a малко закъснява?
Знам, че закъснява, но това беше записано като макс достигната скорост.
Направих снимка не е много готина, ама за инфо върши работа.
След като лепнах гумички лепнах и тиксо на резервоара, за да видя къде трие. Трие си пак.
А мисля, че нещо /болтове, тампони/ там където пластмасата се държи за рамата има отвори, но крепежен елемент няма.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.
Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение...
КТМ с какви зъби е сток? При мен машината има мощност, но стига до прекъсвач. Сега ще й отварям дупките с джет кит, но мисля, че проблема е в ограничението на запалването при високи обороти. ...
Генчев, игра си е майка. Взимаш по един от всички (не са скъпи) и почваш.
Това с джет кита не ти го препоръчвам! Вдигни си само иглата с едно деление и дай малко въздух. Смени си генерацията и си карай мотора. Всичко друго е излишни пари. (пак тествано)
Коментар
-
До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.
Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнениеПри мен машината има мощност, но стига до прекъсвач. Сега ще й отварям дупките с джет кит, но мисля, че проблема е в ограничението на запалването при високи обороти.
От там избираш режим на електрониката:
Откачена - максимална мощност в по високи обороти.
Закачена - максимален въртящ момент в средни обороти.
Аз съм с Джет кит на JD и КуикШот ускорителна помпа и мисля че се сработват много добре.
При рязко подаване на газта от 0% на 100% разликата е повече от осезаема.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар