Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

    Днес ще видя с джет кита какво ще каже, а ако е 'арно времето през уйкенда ще направя тестове.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #32
      До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

      Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнение
      Люлинския вожд Три Пера, как е увързал оранжеволикия морков - нема бегане, сега остава да му вземе и скалпа. Пацо сега вече ще ни спукат, не стига че ни ебават за лепилото, сега вече и ролки с тиксо ще ни даряват. Между другото с джет кита и ускорителната помпа веднага забравяш за заглъхването при рязко подаване на газ. Кофтито на помпата е че при дълго движение с равна газ (преход по асфалт) понякога заглъхва и започва да се дави. С две думи - губи средните обороти, но става по пъргав в ниските и почти никаква промяна във високите.

      P.S. В случая моркова е бледолик.
      Mиро нали сме лепилари бре, сичко що се лепи требва да го пробваме.
      Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

      Коментар


      • #33
        До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
        Днес ще видя с джет кита какво ще каже, а ако е 'арно времето през уйкенда ще направя тестове.
        Слагай най-големия жигльор от комплекта! Аз съм на 150! Преди това пробвах и малките!
        Eвгени Филчев
        Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

        Коментар


        • #34
          До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

          Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
          Слагай най-големия жигльор от комплекта! Аз съм на 150! Преди това пробвах и малките!
          И ако почне да пали трудно, или пък след като запали да гасне, има една черна букса с реглаж на карбуратура с която да си донапаснеш предварението, обикновенно е с белязка от боя с фабричните настройки. Има ход от 4-5мм. проба , грешка докато го напаснеш като ората 1/4 от мм. дава значение.


          п.п. Ти къде се затри бе човек?
          Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

          Коментар


          • #35
            До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

            Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
            И ако почне да пали трудно, или пък след като запали да гасне, има една черна букса с реглаж на карбуратура с която да си донапаснеш предварението, обикновенно е с белязка от боя с фабричните настройки. Има ход от 4-5мм. проба , грешка докато го напаснеш като ората 1/4 от мм. дава значение.


            п.п. Ти къде се затри бе човек?
            Това къде е на карбуратора? Не съм чувал от карбуратор да се регулира предварение на запалване.

            Сложих жигльор 144 по инструкция, ама на мястото на 170, нещо не ми се връзва цялата работа, естествено смених иглата. През уйкенда ще видя има ли разлика. За сега не я усещам.
            Последно редактирано от s_s1; 06-01-10, 21:00.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #36
              До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

              ако почне да пали трудно, или пък след като запали да гасне, има една черна букса с реглаж на карбуратура с която да си донапаснеш предварението, обикновенно е с белязка от боя с фабричните настройки. Има ход от 4-5мм. проба , грешка докато го напаснеш като ората 1/4 от мм. дава значение.

              Доста работи се изписаха и все хора дето и хеликоптер да карат пак няма да им харесва.КТМ-а бил такъв онакъв японските били перфектни перфектен мотор няма има калпави стопани.

              Буксата не я пипаи нее от нея това е сензор на газта тои дава инфо на елекрониката .

              Коментар


              • #37
                До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                нещо не можах да те разбера за хеликоптера(не чети по диагонал а отначало)

                А като си сложи кита вземи му обясни тогава как да си го оправи защото после ще има това за какво е така и защо не проработва и пак ще има чудни въпроси, при мен се оправи така може и да не съм уцелил сместа преди това(а голяма врътня беше) но това с буксата оправи нещата. Защото съм убеден че ще има ядове след като смени и си сложи кита.
                Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                Коментар


                • #38
                  До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                  Поздрави на всички!
                  Казвам се Васил Томов,просто регистрацията ми във този форум е много стара и даже не съм си я правил и сам.
                  При добра продръжка проблемите не са много по различни от тези на всяко друго атв.
                  Това е моето мнение.Аз съм с 3 KTM SX,и съм доволен от машините.
                  Добро окачване,добри спирачки и силен двигател всичко останало зависи от нас това е.
                  Последно редактирано от Desislav Cekov; 07-01-10, 08:40.

                  Коментар


                  • #39
                    До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                    Първоначално публикуван от zasadata Преглед на мнение
                    Поздрави на всички!
                    Казвам се Васил Томов,.
                    Васе, ти маи верно седиш във засада! Ще се радвам ако можеш да се включваш по често, имаш доста опит с KTM. А и Трипера не го точи колкото теб.

                    пп. Не е проблем да си смениш името, просто напиши в темата как искаш да ти бъде новото. Тук определено се уважават хората които са с истинските си имена.

                    Коментар


                    • #40
                      До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                      Първоначално публикуван от zasadata Преглед на мнение
                      Поздрави на всички!
                      Казвам се Васил Томов,...
                      Имам и към теб въпрос: Карам само в горите. Седалката на моркова не ми е удобна, защото предната част е по-ниска и постепенно задника ми отива напред особенно, като е кално. Така си товаря ръцете, за да се избутвам назад. Знам, че твоята седалка е изрисувана/тунингована и въпроса ми е има ли в българия тапице, който да ми подложи нащо и ми повдигне предната част на седалката, и я покрие със същата грапава кожа.
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • #41
                        До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                        .........................................

                        Сложих жигльор 144 по инструкция, ама на мястото на 170, нещо не ми се връзва цялата работа, естествено смених иглата. През уйкенда ще видя има ли разлика. За сега не я усещам.
                        Toва което ще усетиш е, че на високите обороти няма да се пържи като преди! Към джет-кита има боргия с която се разпробива, капачката на жигльора за ниски обороти и ако има дерт с паленено или неравномерна работа на празен ход, връткаш докато ти хареса(на мен не ми се наложи да го пипам)! Моге да се наложи да свалиш иглата, за да получиш добра работа в ниски и средни обороти! Капачката на ускорителната помпа е добре да се смени, има и вариант само пружината!
                        Eвгени Филчев
                        Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                        Коментар


                        • #42
                          До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                          Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
                          Toва което ще усетиш е, че на високите обороти няма да се пържи като преди! Към джет-кита има боргия с която се разпробива, капачката на жигльора за ниски обороти и ако има дерт с паленено или неравномерна работа на празен ход, връткаш докато ти хареса(на мен не ми се наложи да го пипам)! Моге да се наложи да свалиш иглата, за да получиш добра работа в ниски и средни обороти! Капачката на ускорителната помпа е добре да се смени, има и вариант само пружината!
                          Нещо не ми стана ясно. В моя комплект има игла преходник и куп жигльори. Свредло няма и бургия също и няма инструкции как и къде да се пробива. Я дай малко повече информация. А също и за кита за ускорителната помпа. Нея не искам да я пипам, че Миро пише, че при равна газ се дави неговия.
                          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                          Коментар


                          • #43
                            До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                            Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                            Имам и към теб въпрос: Карам само в горите. Седалката на моркова не ми е удобна, защото предната част е по-ниска и постепенно задника ми отива напред особенно, като е кално. Така си товаря ръцете, за да се избутвам назад. ....
                            Ще отговоря вместо него: "На крива ракета, космоса и крив"
                            Неможахте ли да разберете че тези мотори не са направени да се возите и да седите на тях през 100% от карането. Има друг модел ReGenerat 800 - зъболекарски стол. Иначе правилната стойка за ендуро е малко по напред, точно в най-ниската част на седалката.

                            Коментар


                            • #44
                              До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                              Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                              Ще отговоря вместо него: "На крива ракета, космоса и крив"
                              Неможахте ли да разберете че тези мотори не са направени да се возите и да седите на тях през 100% от карането. Има друг модел ReGenerat 800 - зъболекарски стол. Иначе правилната стойка за ендуро е малко по напред, точно в най-ниската част на седалката.
                              Десо, имам си ренегадното в къщи, но само веднъж месечно го припалвам, за да не ръждяса. Ти отскоро яхна свирката и вече друг тон даваш. Бързо забрави времето в което за най-добро АТВ величаеше оня тежък почти колкото ренегада тролей кфх 700 и обясняваше как 'убаво возило, уемало дупките и т.н.т.

                              Първоначално публикуван от Desislav
                              ... Мисля се за kfx700, по меко се кара и е доста по удобен пък е и автомат. Това моито на дълго ме прибива нема каране то е за яка ръчка върви като лудо но ме изморява ще влизам в по пенсионерския клас. (да не се разсърди някои, еи.)
                              А може на теб правилната стойка за ендуро да ти е там, но като съм пробвал на мотоциклет се чувствам по удобно по напред, с АТВ-то ми се изморяват ръцете, не може да караш 2-3 часа ендуро и да си на крака без почивка.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • #45
                                До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                                .... ... Бързо забрави времето в което за най-добро АТВ величаеше оня тежък почти колкото ренегада тролей кфх 700 и обясняваше как 'убаво возило, уемало дупките и т.н.т.



                                А може на теб правилната стойка за ендуро да ти е там, но като съм пробвал на мотоциклет се чувствам по удобно по напред, с АТВ-то ми се изморяват ръцете, не може да караш 2-3 часа ендуро и да си на крака без почивка.
                                Тогава нямаше KTM XC, YFZ -R, и имаше само състезания по ендуро. Е какво да ти кажа, нещата се развиват, ние би трябвало също да вървим напред.

                                Всеки си има индивидуална стойка на каране но принципа е един и същ на всички.

                                край, че се отклоняваме от темата!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X