Коминтерн-вано е във форумЪт. Има и няколко стари теми. Този на снимката беше юноша бледен тогаз... Явно са го пуснали от затвора и се пробва пак (може па Сорос или някой друг пиндоеврогей да го счете за дисидент и да му даде някой долар ?).
Тоя на снимката е "хам-аджиЯ" и си чисти отличието.
А иначе последното качено видео в канала им е , от преди 2 дни , та кой в затвора и кой не, само ти си знаеш
Днес, карайки си с клин 50км по икономичната система на Хондичката, видях, че ме изпреварва полицейска КИА без включени каквито и да е звукови или светлинни сигнали за движение в специален режим. Тръгнах след тях и я докарахме до 70км/ч. Това на Симеоновско шосе в участъка пред резиденциите . Съжалявам, че не работеше видеорегистратора, защото бях забравил картата.
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Днес, карайки си с клин 50км по икономичната система на Хондичката, видях, че ме изпреварва полицейска КИА без включени каквито и да е звукови или светлинни сигнали за движение в специален режим. Тръгнах след тях и я докарахме до 70км/ч. Това на Симеоновско шосе в участъка пред резиденциите . Съжалявам, че не работеше видеорегистратора, защото бях забравил картата.
А забелязахте ли че че времето в клипа е спряло, в случая тече по-бавно.
Клипа според часовника му "тече за 27 секунди, а според хронометъра на телефона ми -за 43 секунди.
На клипа всички се движат забавено, реагират мудно и пушеците от сблъсъка са на забавен каданс.
Въпроса ми е кой ги е разпространил, кой ги е манипулирал /забавил/, и кой ги е качил във Фб?
За мен е ясно, че от забавения клип има полза водача причинил катастрофата.
Може и да си прав. Смътния ми спомен от моя случай е че си ударих главата в подглавника (назад) и после изхвърчах напред и увиснах на колана. Еърбега на волана не се отвори. Но както казах - при мен удара беше със значително по ниска скорост.
ПС. Че Милен Цветков е бил без колан попаднах някъде в коментарите под новинарските сайтове, твърде е възможно да е ЕЖК.
Волво и след това Мерцедес имаха системи за активна сигурност при камшичен удар. Не е сигурно дали се е отворил еърбега. Обаче, до колкото зная освен всичко си е глътнал и езика.
За престъплението и наказанието трябва отделна тема.
Не съм попаднал на данни Милен Цветков да е бил без колан. Разказваха че след това е излязал от колата и бил седнал на тротоара, като по-късно се почувствал зле. Предната част на колата му практически не е пострадала и дори предните врати се отваряха и затваряха нормално на репортажа.
Секунда по-късно щеше да има още 3-4 сериозно пострадали пресичащи пешеходци.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Спарки ,за камшичния удър не си прав -назад е към подглавника.За смачканите коли -обикновенно по -пострадалата е ударената а не удрящата в повечето пъти.А за скороста около 100-те км или малко отгоре.Мое и не задължаващо мнение.
"Камшичен удар" се нарича движението следващо първоначалния тласък. При удар отпред, първичния тласък е към волана и ербега, а камшичния удар, комбиниран с удара от пиропатрона на колана, те връща обратно към облегалката и конкретно за главата - към подглавника. В случая се случва точно обратното - първоначалния тласък те удре в облегалката, през което време се задействат ербеците, а вторичния камшичен удар се опитва да те удари във волана, и евентуално отворилият се, но вече омекнал, ербег на волана. Само че колана вече те е залепил за седалката и се случва това, което се случва като нямаш изобщо подглавник - главата ти клюмва рязко напред.
Относно изместването на спирачка - първо никой не натиска спирачка на световар с всичка сила, а колкото колата да не се мести от наклона, което е мижава работа, второ - какво се случва след удара и продължава ли шофьора изобщо да я натиска хич не е ясно, и трето - дори да приемем че е натискал, в моента, в който гумите започнат да се пързалят върху асфалта, сцеплението вече изобщо не е това, особено ако отзад те бута инерцията на над 2 тона кола с ненатиснати спирачки.
Удряли са ме леко на светофар отзад. Ще се учудиш колко леки удари те местят с метри, особено ако си по-лек от удрящият те.
Сега е време, другариЙ, да разберем, че не само плачевното "Рено Вел Сатис" и каква беше там "Тойота", но-о-о-о-о и Q7 се случва да се самофорсира и автоматикът му да блокира и да не можеш да спреш. Така, де - момчето искАло, натискАло пусти спирачки, ама не! Пущината не спрЕла.
България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!
Не мисля, че ще се стигне до такива сложни неща. Разследването най-вероятно ВЕЧЕ е опорочено по някакъв необратим начин. Повторната проба за наркотици вече ще намери само марихуана и само в количество което не влияе на шофирането (нищо че няма такива формулировки за друго вещество, освен за алкохола), ще има съмнение кой точно е шофирал - и тн, и тн.
Свидетели с хаотични показания вече се инфилтрираха из медиите.
Пенчо, ако беше толкова просто с компютрите, нямаше разследването за проблемите на Тойота да трае месеци (дали не прехвърли година) и доста хора да си заминат.
А историята с Рено Вел Сатис май си беше партенка.
По повод горните коментари: престъплението не е по чл. 343б, а по чл.343, ал.3, буква "в" във вр. с чл.342 от НК. Употребата на наркотични вещества всъщност (представьте себе ) НЯМА ЗНАЧЕНИЕ. Би проимала значение за "квалификацията" на деянието като по-тежко наказуемо. Но-о-о-о-о, отпРъвом требе да се изЯсни имаме ли деяние. Т.е. налице ли е "при управляване на ... моторно превозно средство... нарушение на правилата за движение, като се допуска причиняването на телесна повреда или смърт на другиго". Те тука ще бъде съсредотОчена най-големата шарлатанѝя.
България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!
Има и още едно престъпление - не е помогнал на пострадалия, тия де ги е возил и те не са помогнали, бахти долните помияри.
байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
Суперспам - спама на суперите
Софийска градска прокуратура е привлякла в качеството на обвиняем Д.Н. за извършено от нея престъпление по чл. 343, ал. 1, б. „в”, вр. чл. 342, ал. 1, пр. 3 от НК.
На обвиняемата Д.Н. е определена мярка за неотклонение - гаранция в пари в размер на 100 000 лева.
Относно лицата, които се намирали в управлявания от К.Н. автомобил по време на пътно-транспортното произшествие - С.Ц. и Г.И., са събрани данни за извършено от тях престъпление по чл. 290, ал. 1, пр. 2 от НК – затаяване на истината.
Нашироко почва каскетурата. Не е на добре
And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.
За нас като общество не е на добре. Обикновено каскетурата като почне с фойерверките по медиите.... Тръгват аслани, и се връщат насрани. Примери да давам ли?
Коментар