Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тия дни пак направихме малка разходка с Митков и понеже моето моторче е в ремонт той ми даде да покарам неговия CR250 , но не за дълго. След малък инцидент с проснал се и заспал на пътя пияндурник, направихме смяна на машините и продължихме по екстремите около Харманли. Имаме един участък който до сега съм имал куража само да слизам надоло с бутане или по-скоро теглене на мотора и здраво стисната предна спирачка. Този път пробвах да го изкатеря, но с КДХ220 Мда! На този мотор имам чувството че само отвесен участък ще му се опре. Сцеплението на задната гума е страхотно и катеренето по нагорнища не представлява никакъв проблем заради якия въртяш момент който дава двигателя още от ниски обороти и първата "тракторна" предавка. Веселба (фън) както казват американците или на чист български ГОЛЯМ КЕФ
    Тоя ден минах всички екстреми на Митков които до сега с КХ125-ката нямах куража да пробвам, при това без много усилие и най-важното КДХ-а се кара с ГОЛЯМ КЕФ !
    2010 CRF 250 R

    Коментар


    • Такава хвалба на мотор не съм виждал дори в сайт на КТМ!
      Мен направо ме е срам с този CRF-Х да се обадя.
      Надявам се поне Митков да го похвали, ако си спомни едно изкачване на една просека по време на гастрола му в Стара Загора.
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
        Такава хвалба на мотор не съм виждал дори в сайт на КТМ!
        Мен направо ме е срам с този CRF-Х да се обадя.
        Надявам се поне Митков да го похвали, ако си спомни едно изкачване на една просека по време на гастрола му в Стара Загора.
        Това не е хвалене на мотор бе Жоро. Просто си се накефих оня ден и споделям. Някой ден като ми дадеш завойче с хондичката ти, тогава обещавам да напиша нещо и за нея

        Темата тук все пак е за КДХ.
        2010 CRF 250 R

        Коментар


        • Чакай тогава и аз да го похваля:
          Един ден преди 4 години ходих с колата да пробвам един KDX в Карлово. Това беше най-хубавия мотор, който карах през този ден!
          Така добре ли е ?
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
            Чакай тогава и аз да го похваля:
            Един ден преди 4 години ходих с колата да пробвам един KDX в Карлово. Това беше най-хубавия мотор, който карах през този ден!
            Така добре ли е ?
            Добре е
            2010 CRF 250 R

            Коментар


            • а бе вие големи майтапи тука докъто ме няма сте писали

              ВЕРНО е димитър направо ми скри шайбите оня ден
              като взе КДХ са и взе да минава през места дето преди не можеше и не смееше
              ако видите от къде -и на вас няма да ви е смешно

              димитър обича да ползва ниски обороти без много много пипане на съединител а кдх са предоставя такава възможност
              между другото почти невероятно е кви наклони качва тоз мотор и то дори и на много ниски обороти с храсти камъни спиране и тръгване по почти отвесни баири а всичко е контролируемо и много по лесно спрямо качване през същото място с друг мотор
              Жоро се бъзика но ако му дам да врътне из некви такива засукани места с кдх са ще се накефи
              Темата между другото не е сравнение на кдх с црф-х
              единият е над 13 000 лв
              другият под 3000 -разликата е 10 000 лв
              но наистина КДХ220R е много готин и забавен за каране мотор като при това е доста евтин
              кофтито е че няма много такива в българия ,то май освен моя за друг 220 R не се сещам да има в татковината ни

              Коментар


              • Добре де, добре. Ташак да става.
                В този ред на мисли, ти купи ли си зелени ръкавици вчера?
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • Има има онзи ден си говорихме с един пич който от един месец има KDX250 -95-96г.Направо ме хвана яд че съм го изпуснал защото и аз по същото време търсех KDX.Но какво да се прави такъв ми бил късмета

                  Коментар


                  • Имам въпрос,знае ли някой цилиндъра на KDX-а отвътре чугун ли е или никасил.И ако някой знае да каже буталото на същия може ли да се разбере кога е за смяна някакви признаци има ли .Предполагам че Митков е компетентен но ще се радвам ако тези които знаят напишат по нещо,защото хич не ми се отваря двигател без причина.

                    Коментар


                    • НОВИНА на обера ауспуха фмф пристигна тези дни ще чакаме снимки от него
                      ники цилиндъра ти трябва да е с никасил
                      буталото на колко километра ти е кдх са
                      отваряш го и го мериш с микрометър като го отвориш ми прати снимка горе долу ще ти кажа и по нея дали го бива

                      Коментар


                      • Буталото е за смяна ако има "опушено" по полата. Обикновено това са тъмни петна нагар отстрани около отвора за буталния болт. Друг признак е когато са изтрити каналчетата от режещия инструмен който е оформил буталото. Новото бутало е леко грапаво, а на износените бутала повърхността е излъскана.
                        2010 CRF 250 R

                        Коментар


                        • Благодаря на Митков и на Димитър за отговорите но проблема е че не ми се сваля цилиндъра защото двайсетина дена си играя на обслужване на мотора за новия сезон проверка и смяня на линкове боя и куп други неща ,и покрай тях двигателя остана на заден план и се сетих за него чак когато събрах всичко.А иначе мотора си вървеше добре и като го сравнявам с други имаше по добра компресия.Ако кажете лесен и правилен начин за сваляне на цилиндъра може и да се навия защото нямам спомен как се откачаше атаката. На километража пише че е на 23000 а буталото като го погледнах през изпускателния отвор изглеждаше потъмняло но нямаше никакъв нагар или тъмни и светли петна.

                          Коментар


                          • Ами газ колкото може и това е! Няма какво да му се чудиш.

                            Ето още един начин да провериш буталото по системата "наоко" Сваляш аспуха, завърташ вала така, че буталото да слезе в ДМТ и през изпускателния отвор пробваш с пръста колко мърда буталото в цилиндъра. Ако ти се струва много, тогава може да сменяш бутало
                            Това е леко в кръга на шегата, но все пак по този начин също се добива представа за износването на буталото. Като се има предвид че на ново бутало хлабината спрямо цилиндъра е 5-6 стотни, горе-доло може да се прецени колко е износването. Не трябва да се забравя че в горния край хлабината на буталото е по-голяма и луфта е десети от мм.
                            2010 CRF 250 R

                            Коментар


                            • На теория е така Димитре но на практика колкото е по старо едно бутало толкова повече нагар има под сегментите и следователно хлабината в горния край на буталото ще бъде по малка отколкото при ново бутало.Поне от опит знам че хлабината м-у цилиндъра и полата на буталото се движи от 0.03 до 0.2мм. над 0.2 при загряване мотора започва да затяга а след хлабина 0.5 следва блокаж[ако са останали сегменти преди това].Абе с две приказки както казахте най добре е да се премери ,но сваля ли цилиндъра съм сигурен че няма да се стърпя и ще го сменя а това значи две седмици без мотор а тъкмо му свикнах и му давам всичката газ голям кеф е.Мисля че ще изкара този сезон а пък ако не Данчо ще намери каквото трябва.

                              Коментар


                              • а бе карай си мотора
                                той всъщтност кдх ли е или кмх

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 4,385 в 20:28 на 18-02-20.

                                Зареждам...
                                X