Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Личен опит и съвети в карането на мотор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Личен опит и съвети в карането на мотор

    Моля, пишете само неща, свързани с темата!
    Последно редактирано от boiko73; 26-02-11, 23:45.
    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

  • #2
    От: До: Техники на каране

    Возможно поможет;http://www.youtube.com/watch?v=Ppmvc...eature=related
    Видна работа сцеплением и редко тормозом.

    Коментар


    • #3
      От: Личен опит и съвети в карането на мотор

      Само на мен ли ми се струва, че моторът е полегнал повече от тялото, или аз не карам правилно?

      Последно редактирано от boiko73; 26-02-11, 23:56.
      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

      Коментар


      • #4
        От:Личен опит и съвети в карането на мотор

        Вече излиза от единия завой , и с тялото изправя мотора , защото следва ляв завой.
        Последно редактирано от boiko73; 26-02-11, 23:56.

        Коментар


        • #5
          От: Личен опит и съвети в карането на мотор

          Нали трябва да премести тялото от другата страна , с тия куфари и с тоя мотор , няма как да стане по друг начин. Ако е на клип , ще се види най-добре.
          Последно редактирано от boiko73; 26-02-11, 23:57.

          Коментар


          • #6
            От: Личен опит и съвети в карането на мотор

            Бягаме от темата но мотора завива на ляво когато битнеш курмилото на дясно както и обратно , мотора сам се изправя и ляга на другата страна на мига !
            Последно редактирано от boiko73; 26-02-11, 23:57.
            Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

            Коментар


            • #7
              От: Техники на каране

              Мотора излиза от дясния завой , все още е наклонен много , ако бутне кормилото при това полужение , е паднал веднага , защото предната гума веднага ще загуби сцепление. Мотора се кара най-вече с тяло , кормилото е само при много ниска скорост , градско движение и маневри , но всеки си има собствен стил.

              Коментар


              • #8
                От: Техники на каране

                Прочети горните книжки ще са ти полезни !
                А щом и на MotoGP където лягат на макс изправят моторите с кънтър стеринг значи това е верния начин !
                Последно редактирано от CJ_; 23-02-11, 08:46.
                Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                Коментар


                • #9
                  От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                  Мисля, че пича с БМВ-то е минал средата (апекса) на завоя и вече се изправя, за да вдигне мотора, и да го наклони в другата посока, за да влезе в следващият ляв завой. Естествено, че с тяло ще го бори, та с какво друго...Тоест използва тежестта на тялото, като маса, която мести над седалката, около вертикалната ос на мотора за да го накланя и изправя.
                  Не правим ли и всички ние същото, когато караме мотори?... Някои даже и в леките си коли махат насам натам с глава и рамена, когато завиват, и се опитват да "легнат" в завоя...
                  Последно редактирано от boiko73; 26-02-11, 23:57.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • #10
                    От: Техники на каране

                    На MotoGP , не карат с куфари , освен това моторите им са по 120-130 кг. В едно списание имам точно същите завои с различни мотори , много точно е показано стойката и начина на завиване във всяка част от завоите , изместването на центъра на тежеста , действието на центробежните сили и всичко останало. Затова твърдя , че стойката на снимката по-горе е правилна , ако тялото ти е наклонено на другата страна , каквото и да правиш няма как да изправиш мотора. За да промениш действието на центробежните сили , трябва да изместиш центъра на тежеста , това става с тяло. Карането на мотор се научава с практика , и най-вече с проба-грешка , книжките могат да дават само някой съвети , иначе всички вишисти щяха да са световни шампиони.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Техники на каране

                      Грешката е моя!

                      Не обърнах внимание, че мотоциклетистът излиза от завоя и се подготвя да влезе в следващия...
                      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Техники на каране

                        Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                        ...
                        По тази снимка трудно може да се предцени дали е в края на завоя ! Това което го казвам е ако си е в "средата" на завоя ! Тялото ти трябва да е в една линия с мотора а при бързо каране трябва да е наклонено навътре така мотора седи по прав ( особенно ако си с куфари като тези ) и имаш варианти за корекция в завоя ! Защото както е в момента мотора е наклонен на макс и ако трябва да "сгъне" още завоя няма как !
                        А книжките са за това да осъзнаеш нещата и така да ти стане по-лесно ! Когато преди 10тина години ги прочетох за първи път останах наистина много замислен за нещата....
                        Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                        Коментар


                        • #13
                          От: Техники на каране

                          Ами , погледни най-горе какво съм написал , когато след дясния следва ляв завой , не трябва да чакаш края на завоя , та да започнеш да изправяш мотора , прави се много по-рано та да хванеш идеалната линия , иначе лявия ще ти дойде много остър. Ако следваше прав очастък е друго , трябва да подържаш наклона иначе ще влезеш в насрещното движение.

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                            Само на мен ли ми се струва, че моторът е полегнал повече от тялото, или аз не карам правилно?

                            Стил на каране. На световното по супермото повечето карат от горе, но има някой които карат от долу. Не мисля, че някой от тях кара грешно.

                            Ето и една снимка. Не мисля че този кара грешно




                            Ето и двама световни шампиона:

                            Последно редактирано от sabin; 23-02-11, 10:35.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Техники на каране

                              Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                              ........................... Карането на мотор се научава с практика , и най-вече с проба-грешка , книжките могат да дават само някой съвети , иначе всички вишисти щяха да са световни шампиони.
                              Много грешно. Какво означава проба-грешка при моторите - ръка, крак, глава кое се жертва при грешките. Карането става с практика, но постепенно и търпеливо като малко по малко се добавят нови елементи. Само с четене не става, ама тук и грешките не са шега работа. И нека се придържаме към карането извън пистата, защото нещата при състезателите са съвсем по друг начин.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 7,747 в 09:48 на 20-03-21.

                              Зареждам...
                              X