Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за каска ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за каска ...

    В момента съм в избор на каска ... или по точно в понеделник имам рожден ден и се чудя каква каска да си поръчам ... Искам да е openface ... и да е до към 300-400 лв максимум! Ще съм благодарен да ми препоръчате нещо... вече съм се загледал в един airoh за 350 лв ... но просто е така ... Какската ще я използвам да карам с нея на дълги разстояния...
    ПС: Търсих в търсачката и нищо ненамерих ...
    ПС2: Много ще съм благодарен и ще черпа...
    Последно редактирано от giorgio; 02-02-10, 16:55.

  • #2
    До: Въпрос за каска ...

    Относно избора на каска, за по-продължителни преходи, аз бих избрал какъвто и да е шлем, но в никакъв случай "опън фейс". Причините са много, започвайки от безопастност и завършвайки с шум...
    Последно редактирано от giorgio; 02-02-10, 16:54.
    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

    Коментар


    • #3
      До: Въпрос за каска ...

      За тези пари Айроха е най-добрият вариант. Има много хубави Шаркове но са над 500 лв. и в България ги няма.

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос за каска ...

        Ми аз съм си харесал ето този:


        Еми аз в момента си набавям цялата екипировка , защото тази която имам въобще не е удобна за по-дълги пътувания... (за пистов...)

        ПС: Искам да попитам към кой мога да се обърна ( прочетох темата която се отнася за aкаунтите ) да ми се включат личните съобщения... Защото искам да задам няколко въпроса на huko за предишния му мотор и да не успамвам темите му ?

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос за каска ...

          Карам с Айроха на пътешествия и съм много доволен. Моята е черен мат и я взех от Еди-моторс за 400 лева преди две години.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос за каска ...

            Първоначално публикуван от max_show Преглед на мнение
            Ми аз съм си харесал ето този...
            Това е "модулен", или "модуларен" шлем и общото между него и "опън фейс" е, че може да заприлича на последната, ако му се демонтира забрадалото...
            Първоначално публикуван от max_show Преглед на мнение
            ... Искам да попитам към кой мога да се обърна ( прочетох темата която се отнася за aкаунтите ) да ми се включат личните съобщения... Защото искам да задам няколко въпроса на huko за предишния му мотор и да не успамвам темите му ?
            Бъдете по-търпелив, право на ЛС ще получите след като понатрупате малко "стаж" във форума.

            Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
            Карам с Айроха на пътешествия и съм много доволен. Моята е черен мат и я взех от Еди-моторс за 400 лева преди две години.
            Влади, твоя "Айрокс" (Airoh S4) е по-скоро "ендуро-шлем"... по нета се продава в момента за 299 лева, но при Еди още е 399...
            Последно редактирано от giorgio; 09-01-10, 11:39.
            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

            Коментар


            • #7
              До: Въпрос за каска ...

              Някой да знае дали в България някой някаде продава каски на ONE?
              И вторият вЪпрос ми е мога ли или по-скоро има ли технология, с която да си махна сегашната разцветка на каската, да ми се нарисува нова и да се лакира отгоре, ката че да си е отново използваема :Д
              Последно редактирано от viki terzieva; 10-01-10, 15:23.

              Коментар


              • #8
                До: Въпрос за каска ...

                Първоначално публикуван от kenanov Преглед на мнение
                някой да знае дали в България някой някаде продава каски на ONE
                и втория вЪпрос ми е мога ли или по скоро има ли технология с която да си махна сегашната разцветка на каската да ми се нарисува нова и да се лакира отгоре ката че да си е отново използваема :Д
                Може, има технология, наречена "аерограф", потърси в чичко гугъл, ще ти излезнат доста резултати, има няколко добри студия в България, които рисуват каски по проект.
                Per aspera ad astra.

                Коментар


                • #9
                  До: Въпрос за каска ...

                  Еййй Джорка точно това е моят ендуро шлем. Къде си го снимал?
                  Майтапа настрана, но аз съм карал с много и най различни, шлемове, каски и какво ли не. В това число и с опън фейс и без. Карал съм с Нолани с ФМ-и и разни други. Сега ще споделя някои мои наблюдения.
                  Първо ще напиша предимствата на този ендуро шлем, който сега ползвам.
                  1. Наличието на козирка. Това ми позволява да карам без слънчеви очила, а при дъжд защитава стъклото много по-добре от това на шлемовете без козирка. Освен това съм забелязал че много по-малко се цапа от насекоми стъклото, когато има козирка, а и друго много важно, когато го изпусна и падне козирката не позволява стъклото да се счупи.
                  2. Долната част част на шлема (муцуната) е изнесена напред пред устата. Това ми позволява да дишам спокойно без да се запотява стъклото.
                  3. Много по-добър обзор и странична видимост има в сравнение с шосейните шлемове.
                  Това са част от предимствата на ендуро шлема с козирка. Недостатъка му е, че при по-високи скорости над 150 км/час трябва да си държиш главата наведена надолу за да не ти опъва врата назад козирката от въздушният поток.
                  Предимствата на шлема опън фейс е единствено, това, че при ниски скорости на движение, примерно до 50-60 км/час можеш да караш с отворен шлем и да ползваш отворената му част като козирка. Само че малко тежичка козирка. Първо от друсането ще ти се свлича върху очите, и второ, ако караш един час така, ще те заболи врата от неправилно разпределени теглови маси върху главата ти...
                  Шосейните шлемове са предназначени за високи скорости. Обзорът е по-лош и по-стеснен от този на ендуро шлемовете. Освен това са предвидени за по-легнала стойка на моториста върху мотоциклета и за това погледа е насочен в долната част на визьора. По тази причина, когато караш ендуро, или турист с такъв шлем и си с по-изправена стойка, трябва да му смъкваш "брадата" надолу за да гледаш нормално. Но по този начин ти остава още по-малко място за дишане, а това пък води до запотяване на стъклото, поради което им слагат разни парчета на носа, което ти мачка физиономията и хептен заприличваш на древен космонавт... Освен това такъв шлем изтървеш ли го на земята стъклото на визьора веднага се чупи, или най-малкото се надрасква, ако е по-слаб удара. И трябва и по-честичко да го чистиш от мухи и комари...
                  Та това част от моите наблюдения през кратката ми 35-годишна кариера като моторджия.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въпрос за каска ...

                    Май продължавате да говорите за различни неща;

                    Open Face каска е това:


                    Модуларна, Флип Ъп или както там искате я наречете е това:


                    и точно за такава каска иде реч в темата.
                    Per aspera ad astra.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Въпрос за каска ...

                      Тануцо точно така ... Много си прав и напълно се съгласявам с теб... Но има доста хора който наричат модулната каска open face...
                      Та ако може да помоля да продължим по темата...
                      А що се отнася до думите на ВладиЧ ... също съм съгласен ... на мен ми се е налгагало да карам с екипа и каската от пистата, чопър иии еее никак не ми беше удобно...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Въпрос за каска ...

                        Добре де. Аз съм писал и имал в предвид точно модуларната в опуса си по-горе...Червеният Шоей на горната снимка. Тая на която цялата зурла се отваря и се вдига нагоре. Макар че съм карал и с такава без подбрадник. Черният Арай, който си снимал. Чиста каска само със визьор, а не шлем. Тя става повече за чопъри и по-ниски скорости.
                        Последно редактирано от ВладиЧ; 09-01-10, 16:33.
                        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                        Златомир Попов - Forry

                        Коментар


                        • #13
                          До: Въпрос за каска ...

                          Аз не ги разбирам нещата толкова много.Карам с този Айрох Flip Up Helmet
                          и съм много доволен вече трети сезон.На есен ще се взима нова каска и сигурно ще е тази или тази,но при Roof boxer не ме кефи,че е без слънчеви очила,но ако е тръгнал някой да си купи каквото и да е трябва първо на него самия да му хареса а не на Пешо,Гошо или Спас.


                          тука има известен избор на този вид каски http://www.motorbikecrazy.com/acatal...p_Helmets.html
                          Последно редактирано от Тануцо; 09-01-10, 20:47.
                          Животът не се мери с броя вдишвания, които правим, а с моментите, които спират дъха ни!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Въпрос за каска ...

                            Аз пък имам 2 каски- точно модела на Владо -S 4от която съм СУПЕР ДОВОЛЕН- само , че един приятел ми я боядиса и стана толкова готина, че момчетата в магазина на Змея в Русе изобщо не разбраха , че е боядисвана( при тях я има същата) , но и аз съм на трети сезон с нея и мисля да си взема по- скъпия модуларен модел.
                            Втората ми каска я взех в началото на миналия сезон и е модуларна -CABERG RYNO GRAFIC- ама май единственото и хубаво нещо е графиката( дизайна) -На някой може да му пасва, ама за мен е СУПЕР СКЪП БОКЛУК на средна цена-вентилацията:-отврат(при по- студено от +10гр.не виждам нищо( а в магазина 10 мин уж дишах вътре за проба докато беше на главата ми , ама в магазина топло ) -шум-пак отврат( карам само с тапи иначе има риск да оглушея), вътрешностите се свалят и перат, но.......след второто изпиране тук там започнаха да се закъсват разни неща.
                            Взех , я щото уж модуларна и да ми смени Airoh-a...ама
                            Сравнявам двете каски , защото цената им е абсолютно еднаква( с малко връзки и намаления и двете ги взех за по 275 лвчисто нови от магазина) . И май това дето трябва да се гледа в модуларната каска е да има ТОЧНО ЗА НЕЯ разговорно устройство( ама да кажат ползващите)- ВЕЧЕ МИСЛЯ ДА СИ КУПУВАМ МОДУЛАРНИ КАСКИ С ЦЕНИ МАЛКО НАД СРЕДНИТЕ , ама това не ангажира никого - А за SCHuberth много искам да чуя мнение от първа ръка ама........ПОЗДРАВИ на всички!!!
                            Последно редактирано от egerchev; 09-01-10, 20:25. Причина: допълване

                            Коментар


                            • #15
                              До: Въпрос за каска ...

                              Драго, имай предвид, че за втория тип, който си постнал навсякъде чета негативни мнения, а на тестове отварящата се част се цепи при падане като зряла тиква.
                              Така че имай едно наум.
                              Ето един много интересен сайт, на който можете да видите независими тестове на повечето модели каски, което е особено важно за модуларните такива, защото е дадено в процентно съотношение при катастрофа дали затворена модуларна каска остава затворена или механизма не издържа и се отваря. Последствията са ясни. Провеждат тестовете в лабораторни условия, но за разлика от другите стандартизиращи изисквания, където тестват каските при една и съща скорост, тук ги тестват при различни, по-ниска и по-висока от заложените в европейските изисквания за издръжливост.
                              Ето и сайта :
                              http://sharp.direct.gov.uk/
                              Of 599 motorcyclist fatalities in 2006 research shows that approximately 80% of motorcyclists killed and 70% of those with serious injuries sustain head injuries. Scientific analysis has shown that if all riders wore the safest helmets available up to 50 lives could be saved each year.
                              От 599 загинали мотоциклетисти през 2006 г.(във Великобритания), изследване показва, че приблизително 80% от загиналите и 70% от тези с тежки наранявания, имат травми по главата. Научен анализ показва, че ако всички мотористи носеха най-безопасните каски на пазара, това можеше да спаси 50 човешки живота всяка година.

                              Имайте предвид също, че при падане, шансът да си ударите лицевата част на главата е около 70%.

                              Безаварийно на всички
                              Последно редактирано от Тануцо; 09-01-10, 20:54.
                              Per aspera ad astra.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                              Зареждам...
                              X