И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Продължава да ми е загадка откъде му идва на бай Ганьо самочувствието да се изхвърля с такъв пренебрежително-подигравателен тон за корейските коли?!?
Нещо си в грешка с пренебрежителния тон. Ако виждате нещо повече от една нова кола в една Кия или Хюндай, то аз не виждам. Кола като кола, а цените хич не са промоционални. Всъщност изобщо не ги подценявам, но това с БМВ си е направо хит...чудно ми е като седнеш в 7-ма серия дали на дилъра ще му хрумне да я сравнява с Хюндай изобщо!
Освен ако няма някаква канска разлика в качеството на материалите при корейците между Европа и Щатите - нещо си в грешка.
Говорех за качеството на материалите в купето (вътре)! Личното ми мнение, че са си пластмасова конфекция, като всички останали. Абе да изкарат един пикап като Hilux-a пък ще се замисля!
Извинявай че ще ти го кажа, но "Абе да изкарат един пикап като" е знак на доста по-голяма пристрастеност от това да изложиш нагледно и по ред защо дадена кола ти харесва vs самодоволно и двусрично да изтръбиш защо не ти харесва.
Карам кола която ми харесва в повече отношения отколкото другите, с които я сравнявам всеки път като тръгна да я сменям.
За качеството на материалите - сравнявам го с конкурентите в класа и. Хонда, Тойота, Нисан, Форд, Шевролет и производните му. Не е по-лошо от изброените. На тойотата откровено са по-зле (и най-вече - откровено са по-зле от тойотските си пластмаси от предишната тойота която сме притежавали), на хондата (Пилот) просто като видя дизайна на таблото и съм до там та не стигам до пластмасите.
На нисана тук в Щатите пластмасите са гладки, имам си жена с чанта с катарамки която се вози винаги със седалката изтеглена най-напред и която си спуска чантата надолу между седалката и таблото като колет в пощенска кутия, та имам някакви впечатления какви пластмаси ми трябват. Както и колко качествени са моите.
Към колата си имам три общи изисквания:
- Да ми служи както съм решил че трябва да ми служи
- Да не ми се обръщат червата като я видя на паркинга.
- Да не ми се обръщат червата като седна вътре и погледна интериора.
В деня в който някоя друга марка ми изкара подобна съвкупност от задраскани чавки в личния ми списък - ще сменя марката без да ми мигне окото.
Единствения крепящ се конкурент който можеше сериозно да натежи беше Мазда СХ-9 новата, която ме устройва като дизайн всячески, в горната версия материалите са и по-добри (и пак добре, съдраха се да рекламират че дървото се дялкало от някакъв производител на китари) и която вероятно е едновременно и по-комфортна и по-динамична, но там за повече пари получавам четирицилиндров турбо двигател вместо шестак, и най-вече нямам панорамен покрив а с тая глезотия вече съм свикнал. Излишно е да споменавам че именно при Хюндая на дългата база въпросният стига до багажника.
Та така. Питаше защо хората ги купуват. Обясних ти защо.
Карам кола която ми харесва в повече отношения отколкото другите, с които я сравнявам всеки път като тръгна да я сменям.
Към колата си имам три общи изисквания:
- Да ми служи както съм решил че трябва да ми служи
- Да не ми се обръщат червата като я видя на паркинга.
- Да не ми се обръщат червата като седна вътре и погледна интериора.
В деня в който някоя друга марка ми изкара подобна съвкупност от задраскани чавки в личния ми списък - ще сменя марката без да ми мигне окото.
за предишните ти 2 поста... + още няколко на колегите = напипахме я май, същината на темата
Мазда СХ-9 новата, която ме устройва като дизайн всячески
P.S. а заглеждал ли си се в новия Lexus RH 450 h...? И колко е разликата в $ със Santa Fe-то? Съпоставими години/км. примерно: нова до 2-3? (макар, че аз лично предпочитам NX 300h - като габарити и съотношение качество/цена/характеристики/екстри)
Последно редактирано от ivied; 16-02-17, 17:11.
Причина: RH, NХ
Заглеждал съм се. Пет места е. Не ме урежда. Сантафето е с три реда седалки (аз съм с дългата база, в Европа май e Grand Sf).
? И колко е разликата в $ със Santa Fe-то? Съпоставими години/км. примерно 2-3?
Влизаш в сайтовете на двете, и редиш. Моето е тук: https://www.hyundaiusa.com/santa-fe/index.aspx. Избираш по опции AWD Limited Ultimate, добавяш единствения опционален пакет и се връзваш на 43 бона зелени някъде. Лексуса го почваш на 55 и му редиш отделно навигацията, отделно задната камера със симулацията на птичи поглед (осем стотака и искат), отделно електрическия багажник (двеста), отделно панорамния покрив, и нататък.
Но така или иначе сравнението е нереално. Лексуса си е съвсем друга кола и си струва парите, не сравнявам хюндая с него. Ако ми трябваше подобен паркетник хибрид - правилният тойотов модел щеше да е Highlander. Той е екивалента. Има го и на хибрид, нивото на оборудване ще трябва да е Limited Platinum. Toyotausa.com . Но пак има разлики, понеже хайлендъра който е там в момента дойде някъде късно есента, лятото като си взимах хюндая тойота все още продаваше предишния хайлендър който беше с различни двигател и кутия.
Така или иначе кандисам ли на тойота вероятно ще е за Sienna AWD, там вече говорим за кит с търбух, и единствения в категорията си който няма да ме дразни на сняг. Коментирал съм го по-назад в темата май. При хюндай подобно нещо няма.
да, usa изпълненията са друга бира - и на други цени - както обикновенно... за Европата са по middle/medium size...
а до 5-7 години еко-меко рестрикциите няма ли да променят още, пазара и вкусовете?
Мисля, че не е правилно да се каже, че на Кия и Хюндай, новите модели са пластмасарки. Колите са много пипнати в интериора, почти перфектни като техника, с огромни (на фона на европейците) гаранции. И няма как да са евтини вече. И не бива.
Остана им един кусур, но съществен - нямат силни мотори като опция, т.е. нямат АМГ или М модификации. Но като гледам Кия, скоро и това ще е факт.
Хюндай от години имат 5 литров 400к.с осмак, вързан към ZF кутии. За съжаление го слагат само в класическите си четириврати седани.
И те преди година две поразбъркаха тестето, имаха лимузина Equus и по-малка Genesis, които дръпнаха в нова марка Genesis. Там са на нивото на "големите" от преди да речем десетина години. Което мен ме урежда, зер аз и десетгодишно АМГ нямам
Като цяло не се прицелват в S класите, по-скоро в лексусите. Но си спомням че на автосалона тук преди поне 8 години екуус-а беше с електрическо регулиране на подглавницита на седалката, което - ако и излишно - беше занимателно.
Просто в Европа идват други варианти.
Малко се оспамихме с тия отклонения, накратко - не твърдя в никакъв случай че са най-добрите коли, просто че са много добри за това което претендират да са, което отговаря на въпроса "защо ги купуват" по-горе.
Иначе винаги съм ползвал примера за "грешките на начинаещия" - на мицубишито, модел 2002ра, и още тогава претоплен вариант на модел 1995та, дистанционното беше с трите бутона (отключи/заключи/багажник) от едната страна, и с паник-бутона (за клаксона) от другата страна на дистанционното, вдлъбнато навътре за да може да се натисне само с пръст а не с гъз през панталона примерно.
И всяко от двете дистанционни на колата беше вързано към паметта на седалките. Като запаметиш седалките на позиция 1 примерно и заключиш с твоето дистанционно - колата връзваше дистанционното към този реглаж. Като си запамети жената седалката и заключи с нейното - връзва паметта към нейното дистанционно. После като си отключиш колата с твоето - седалката те чака нагласена по теб.
Все неща които не струват пари, а струват акъл.
Хюндая до ден днешен си държи паник-бутона между бутона за оключване и този за отваряне на багажника. И двата се задействат след двусекунден натиск, демек - ако натискаш с опипване на дистанционното докато е в джоба - никога не знаеш колата дали ще те посрещне с писък, или с отваряне на багажника. Паметта на седалките е вързана единствено към бутоните в колата.
Коментар