Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ);)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

    Хм... значи "паркетниците" не са толкова "паркетници" и си вършат работата за която са били създадени...
    Доста показателна тема, за това как все пак рано или късно - всички ще карат "паркетници".
    Аз като силен противник на всички ECU-та и вторични системи, също почвам да намирам все повече плюсове... макар чe се дърпам още

    Може ли някой да ми каже, има ли производител, който в момента произвежда "истински" оффроудъри за масовия пазар? ( съвсем сериозно ). И защо примерно Нисан спряха Патрула ( ако го водите за "истински" ) ?

    (Нямам за цел да дразня никого)

    Коментар


    • Re: От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

      Първоначално публикуван от krasimird Преглед на мнение
      ..

      ...Може ли някой да ми каже, има ли производител, който в момента произвежда "истински" оффроудъри за масовия пазар? ....
      (Нямам за цел да дразня никого)
      Поради изпедерастяването на света истински хард джипове почти не се правят, защото нямат пазар. Май само ЛР все още произвеждат
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • От: Re: От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
        Поради изпедерастяването на света истински хард джипове почти не се правят, защото нямат пазар. Май само ЛР все още произвеждат
        На гей класата кво й е?
        Освен цената.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • Re: От: Re: От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

          Нея не я ли модифицираха като GL?
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

            какво "изпедерастяване"??? просто няма пазар за тях - в платежоспособните държави отдавна си имат пътища, а в бедните - нямат пари за нови джипове... Толкова ли е трудно за разбиране??? По спомени последната година, в която се продаваш Патрол в БГ бяха продали 1 или 2 бройки...

            ПС: "Истински" офроудери се произвеждат в Индия (например)... В Австралия и ЮАР се продават модели на тойота за офроуд на базата на 7-ма серия... В Тайланд правят пикапи... и т.н.
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • От: Re: От: Re: От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
              Нея не я ли модифицираха като GL?
              гей ела няма нищо общо с гей класата много моля, а тя си се произвежда до ден днешен и по последни данни ще я има до 2020.

              В бедните нямат пари за нови жипове щото ебаго жипа с кожен салон, пластмаси навсякъде, ушурнайсе еърбека и 839744 ел системи три киматика и кво ли не. Тва за последния У61
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                ... В Австралия и ЮАР се продават модели на тойота за офроуд на базата на 7-ма серия...
                Само дето там никой не ги продава като "модели за офроуд".... Ъъъъ... и нямат "код ЧЕРВЕНО"
                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                Коментар


                • Re: От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                  Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                  какво "изпедерастяване"??? просто няма пазар за тях - в платежоспособните държави отдавна си имат пътища, а в бедните - нямат пари за нови джипове... Толкова ли е трудно за разбиране??? По спомени последната година, в която се продаваш Патрол в БГ бяха продали 1 или 2 бройки...

                  ПС: "Истински" офроудери се произвеждат в Индия (например)... В Австралия и ЮАР се продават модели на тойота за офроуд на базата на 7-ма серия... В Тайланд правят пикапи... и т.н.
                  Тедо, пътищата са част от изпедерастяването
                  Паркетници карам всеки ден и за по пътя са ОК, но някакси ми липсва тръпката от управлението на автомобила.
                  С прежален паркетник, може да се влезе и в гората и дори хипотетично да допуснем, че ще се справи, той би ме лишил от удоволствието от това. Чувстваш се изолиран от всичко, като в спасителна капсула. Всяко МПС си има таргет група. Въпреки че баш паркетникът според мен е с неясна концепция - нито едното - нито другото.
                  Моят шеф качи П4 на нископрофилни 18" и е гоуем смех...
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • От: Re: От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                    Поради изпедерастяването на света истински хард джипове почти не се правят, защото нямат пазар. Май само ЛР все още произвеждат
                    Те и те са в едно положение (финансово) - та не е ясно още колко време...

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    На гей класата кво й е?
                    Освен цената.
                    Че малко ли е? 200 000 бона и в каманака, а и тя вече е далеч от първите G класи. ( нямам пряк опит, само предполагам)

                    За мен точния пример е Патрула. Няма търсене.. и айде вън
                    Патфайндер, Хтрайл, кашкай и т.н. обаче явно се търсят ( особено кашкая).

                    Аз днес карах един Форд Ескорт. На 15см коловоз, сам в колата... сигурно са се откачили две от трите гърнета Гуми има, ама просвет няма...

                    Коментар


                    • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                      Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнение
                      Гумите ми са доста по големи от оригиналните,от там и клиренса.При паркетниците има една особеност в окачването която помага независимо дали в сняг или кален коловоз. Когато се влачи по корем и боксува независимото окачване се отваря на долу и предава двигателно усилие на настилката. А целия мост заровен в снега или подпрян в коловоза е спирачка. ...
                      Сега пък ме хвърли в размисъл. Като независимото окачване било толкова добро в коловози, защо ли всички джипове, предназначени за тежки терени (включително и Г-класата на Мерцедес), ги правят с цели мостове?!? Целият мост наистина в един момент може да легне в коловоза (дълбокия сняг), а носачите на независимото окачване не ровят и не играят спирачка?!? Колелата слизат надолу до безкрайност или как ?!?


                      Големи, големи, колко да са ти големи гумите? 30 или хайде да са 31" ? Което ще рече - макс. диаметър 78 см.

                      Хубаво си пуснал снимки, ама какво виждаме на тях? Кола се боднала в пряспа. Какво разстояние измина в този сняг? Метър? Два? Километър? 10 км?


                      Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                      ... Никога няма да си купя МЛ,но не виждам защо е това тотално оплюване на СУВовете. ...
                      Къде видя оплюване?!? Има опит да се изяснят фактите.

                      Първоначално публикуван от krasimird Преглед на мнение
                      Може ли някой да ми каже, има ли производител, който в момента произвежда "истински" оффроудъри за масовия пазар? ( съвсем сериозно ). И защо примерно Нисан спряха Патрула ( ако го водите за "истински" ) ...
                      Зависи какво разбираш под "масов пазар". В свръхцивилизованата Европа просто пазарът за машини за тежки терени е много свит, да не кажем, че не съществува. Не може и да бъде другояче, при положение, че в голяма част от Западна Европа няма къде да се кара с такива коли, поради екоизискванията се внасят малки двигатели, а напоследък става все по-трудно да се намерят и кални гуми.

                      Виж, там където доста хора живеят извън асфалта, нещата изглеждат малко по-различно - http://www.toyota.com.au/landcruiser-70-series#range
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                        Така е Красимире понеже явлението се измества от машини за работа към машини за фукария пред кафенетата
                        Старите конструкции с 4 ресора и 2 цели моста са прости, здрави и безпроблемни, можеш да ги товариш доста (и да ги претоварваш доста) и не изискват често обслужване.
                        Обаче возели кофти, не вървели с 200, салона не бил лукс, нямало електронни асистенции (щото сега вече няма и шофьори които да могат да карат и без тях).

                        Затова от работни добичета се преминава на паркетници - и да, вършат някаква работа (на пътя).

                        Коментар


                        • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                          Ама като сте се замислили...

                          В световен мащаб погледнато, България е страна с добри (и много) пътища. Ние можем всичко да си мислим за тях, но спрямо едни Русия, Казахстан, Канада, Австралия, голяма част от Африка и някои американски щати сме оазис на пътната мрежа. Изключително малкото хора, които имат реална нужда от не-паркетен джип всъщност имат пазар, пренаситен със стара, но напълно вършеща работа техника. Аналогичен случай е в по-голямата част от (относително) цивилизования свят.

                          В местата, където по една или друга причина пътната мрежа не само е слаба, но по една или друга причина (нерентабилност, слаба организация) не се и развива, съвсем истински работни добичета си се произвеждат и продават. Пазарът е разделен на сфери на влияние и на едни места можеш да намериш магазини, в които се продава Тойота 7х, на други - някакви ЛР, на трети - Jeep, а на четвърти - УАЗ.

                          Русия е пример за пазар, който допреди няколко години беше от първия вид (наличната техника повече от нуждите), но наличната техника от миналия век постепенно се потроши, "новия внос" от западна Европа намаля по същата причина, икономиката малко се размърда и под благовидни предлози УАЗ възстановиха спрения преди 15 години 469.

                          Коментар


                          • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                            Това е от преди малко младост 4 имаше 25 мин. борба но ... гуми и трябва да се гледа къде се спира


                            Последно редактирано от milenvg; 09-02-12, 17:11. Причина: Линк

                            Коментар


                            • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                              Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
                              Така е Красимире понеже явлението се измества от машини за работа към машини за фукария пред кафенетата
                              В Западна Европа а вече и на изток е нормално да пътуваш по 2 часа в едната посока за да стигнеш до работното си място и да се въртят по едни 60-80К км. на година това е доста голямо времетраене от живота на всеки един човек и е нормално да се прибягва до комфорта на така наречените паркетници, а колко би изкарал с истински ресорен джип ако трябваше да пропътуваш ежедневно същите разстояния и трябва да прекарваш всеки ден по 4-5 часа в него при положение че може да направиш избор.За разхода по тези упражнения по-добре да не го коментираме.
                              Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                              Коментар


                              • Re: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                                От опит с няколко вида коли и джипове си мисля, че т.нар. 'паркетник' е идеалното превозно средство за България. Сякаш нарочно са ги конструирали за нашите пътища А електрониката може да се спре лесно.
                                "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X