Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ);)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

    Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
    По горе е написал- МЛ от първите- ще рече че е W163.Мое менние-надявам се колегата да не го приема лично- Първите са наи големите дървеса, заедно с МБ100 тва са едни от наи големите издънки на Мерца....После ги пооправиха малко,ама щом го правят тва в Америката ,даже само поради тоя факт -далече от такова нещо.Като идвах за америката ,гледам че МЛите са доволно ефтиния та питах моите по сервизите дали да не си купя - отвсякъде казаха- бягаи надалеч от такова.....
    Колега няма за какво да се сърдя.Аз никъде не съм казал че МЛа е велик джип.Аз твърдя че всичко е до гуми и каране. И че определението паркетник за снежните улици е меко казано тъпо.

    Коментар


    • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

      Хайде да не се увличате.

      Коментар


      • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

        Ясене не се увличаме ,но когато някой почне да разправя небивалици ...
        VEREYA MOTORSPORT TEAM

        Коментар


        • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

          Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
          Ясене не се увличаме ,но когато някой почне да разправя небивалици ...
          Думите ми могат да потвърдят няколко известни състезатели които и ти познаваш.Съжелявам че продължавам да се паля и обяснявам но много се дразня когато ме нарекът лъжец

          Коментар


          • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

            Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнение
            Думите ми могат да потвърдят няколко известни състезатели които и ти познаваш.Съжелявам че продължавам да се паля и обяснявам но много се дразня когато ме нарекът лъжец
            Не съм те нарекъл лъжец ,просто казвам ,че ML-а в 50 см сняг особено мокър няма никакъв шанс .
            VEREYA MOTORSPORT TEAM

            Коментар


            • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

              Е? един да му каже веднъж и стига толкова.

              Коментар


              • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнение
                Пак се почва надхващане кой какво е карал итн. Защо трябва да изброявам колко джипа имам ,до колко други имам достъп ,че само двата МЛа са "паркетни",че съм участвал и на два офроуда(като навигатор) освен другите състезания ,колко пъти съм шампион и че спечелих състезание на сняг в неделя в клас 4х4, за да вземе на сериозно мнението ми велик форумен специалист като теб. Не виждам смисъл да го правя.
                Аз не съм шампион, никога не съм участвал в състезание и карам полупаркетник и обикновено 4х2, но пък съм карал 6500 кубика 4х4 и над 12000 кубика 6х6 турбодизели доста време по задължение и имам известна представа кое как върви ....
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                  Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнение
                  ... Аз твърдя че всичко е до гуми и каране. ...
                  Ха сега да кажеш какво става с карането, когато снегът под колата стане толкова, че тя легне по коремче гумите (каквито и да са те) увиснат и започнат да се въртят във въздуха!
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    Ха сега да кажеш какво става с карането, когато снегът под колата стане толкова, че тя легне по коремче гумите (каквито и да са те) увиснат и започнат да се въртят във въздуха!
                    Ето тук се крие отговора
                    Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнение
                    Тая зима три пъти ляга на корем като винаги на стар сняг с кора около 40см.Двата пъти излезе сам след доста буксуване но единия игра въжето.в пресния сняг няма ядове и над 50см. но иска да е на бавните защото всичкия сняг който бутам отпред се опитва да го изгаси.А шефа ми кара от новите МЛи .С подходящи гуми той може да е още по проходим защото е с два блокажа и се вдига 20 см. над нормалното от въздушните възглавници.
                    Караш, караш докато увиснат гумите и после вдигаш 20 санта нагоре
                    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                    Коментар


                    • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      Ха сега да кажеш какво става с карането, когато снегът под колата стане толкова, че тя легне по коремче гумите (каквито и да са те) увиснат и започнат да се въртят във въздуха!
                      Гумите ми са доста по големи от оригиналните,от там и клиренса.При паркетниците има една особеност в окачването която помага независимо дали в сняг или кален коловоз. Когато се влачи по корем и боксува независимото окачване се отваря на долу и предава двигателно усилие на настилката. А целия мост заровен в снега или подпрян в коловоза е спирачка.На офроуд Трявна 2010 през дълбок кален коловоз до един от екстримите преминаха два истински джипа(единия с 35ци а другия с над 31" за кал) и аз с паркета в който возех пет човека двама от които от фаворитите отпаднали по технически причини . След мен закъсаха Патрол, Паджеро ,Хайлукс и др. около 10 като повечето от тях бяха с гуми за кал.Закъсаха после и някой от състезателите като един Самурай ( зелен с рога отпред)се обърна защото коловоза беше много широк и дълбок за него . Всичко това е снимано , като човека с камерата я включи с думите на по-вечето от вас: Това ако не го бях видял с очите си нямаше да повярвам. Айде сега ме почвайте пак.

                      Коментар


                      • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                        Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнение
                        Гумите ми са доста по големи от оригиналните,от там и клиренса.При паркетниците има една особеност в окачването която помага независимо дали в сняг или кален коловоз. Когато се влачи по корем и боксува независимото окачване се отваря на долу и предава двигателно усилие на настилката. А целия мост заровен в снега или подпрян в коловоза е спирачка.На офроуд Трявна 2010 през дълбок кален коловоз до един от екстримите преминаха два истински джипа(единия с 35ци а другия с над 31" за кал) и аз с паркета в който возех пет човека двама от които от фаворитите отпаднали по технически причини . След мен закъсаха Патрол, Паджеро ,Хайлукс и др. около 10 като повечето от тях бяха с гуми за кал.Закъсаха после и някой от състезателите като един Самурай ( зелен с рога отпред)се обърна защото коловоза беше много широк и дълбок за него . Всичко това е снимано , като човека с камерата я включи с думите на по-вечето от вас: Това ако не го бях видял с очите си нямаше да повярвам. Айде сега ме почвайте пак.
                        E на това за Трявна 2010 аз лично бях свидетел.Тогава имах само РАВа и го бях оставил по надолу,като видях какви са коловозите.Тръгнахме пеша нагоре и в този момент 3-4 джипа сред които въпросния МЛ вървят нагоре.Първата ми реакция беше:"тоя па къде се набута с паркета,нема да ммогат да го извлекат оттук чак до обед",а това беше част от трасето.Но какво беше учудването,когато МЛа мина,а джипа непаркетник след него остана в коловозите(вече не помня и какъв беше).После някои състезатели,които минаваха надолу,имаха повече проблеми при преминаването от Въпросния МЛ.
                        Никога няма да си купя МЛ,но не виждам защо е това тотално оплюване на СУВовете.Лично за себе си казвам,че когато РАВа ми не се влачи по корем,както беше в предните 2дни винаги предпочитам да се возя с него по ПЪТНАТА МРЕЖА,отколкото с 73ката.Като гледам иповечето колеги,които имат и джип и СУВ са на същото мнение.Айде снощи си отринах РАВчето и отивам с него на работа да си се кефя из снежна Враца.Поздрави!
                        Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                        Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                        Враца

                        Коментар


                        • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                          Гледам има доста песимисти относно тегленето на камион от джип. Клипа на Ники бе показателен, но искам да прибавя още един, че и джипа не е джип а паркетник според тукашните разбирания:

                          Коментар


                          • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0327.jpg
Прегледи:1
Размер:122.6 КБ
ID:5345947Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0328.jpg
Прегледи:1
Размер:70.6 КБ
ID:5345945Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0329.jpg
Прегледи:1
Размер:161.5 КБ
ID:5345948 Най-после успях с снимките.Малко съм като индианец пред пишеща машина с компютрите.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                            • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                              В дълбок сняг не съм карал паркетник, но по заледено нанагорнище съм и смея да твърдя, че се справя отлично. По-добре от истински джип, с който се минава със засилка. Паркетникът спира и тръгва без да се притеснява. При други обстоятелства, обаче електронните системи съвсем осезателно пречат и то в ситуация, изглеждаща преодолима и с 4х2 с хубави гуми.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                                В дълбок сняг не съм карал паркетник, но по заледено нанагорнище съм и смея да твърдя, че се справя отлично. По-добре от истински джип, с който се минава със засилка. Паркетникът спира и тръгва без да се притеснява. При други обстоятелства, обаче електронните системи съвсем осезателно пречат и то в ситуация, изглеждаща преодолима и с 4х2 с хубави гуми.
                                Колега аз нямам пречещи електроники защото съм със стар модел.Имам само тракшън контрол който не ми връща газта като ЕСП и помага. На повечето от другите ЕСПто може да се изключва ,а на един РАВ 4 му извадиха релето и вече се кара перфектно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X