Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Регулируема напречна (Панхард) щанга...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

    Доколкото виждам от снимката, ухото е удължено по-скоро напречно, отколкото надолу, което ще доведе до несиметрично изместване на моста, подобно на предлагания от Спарки метод, с удължаване на щангата.

    П.П. За да не говорим на различни езици, взех че начертах какво се получава, чисто геометрично.
    На картинката съм показал как изглеждат нещата без лифт и след, като не са променяни нито ушите, нито дължината на диагоналната щанга:



    Преди лифта, мостът си стои в средата, а разстоянията на които се измества ухото L1 и L2, са равни помежду си.

    На следващата картинка, в първия случай съм показал как изглеждат нещата, при удължаване на диагоналната щанга, а под нея, как изглеждат при удължаване на ухото.

    Последно редактирано от giorgio; 03-06-10, 09:29.
    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

    Коментар


    • #62
      От: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

      Затова и реших да направя и двете. Да удължа захвата, да преместя дупката върху него навън (има мегда за поне 2-3см), и заедно с това да удължа щангата. Захвата съм го поръчал, а с щангата ще се занимая като си пусна машините в действие.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #63
        От: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

        Ухото на снимката е сложено върху гумата легнало. Показано е само като детайл. Разположено е не както го предполагате ,а по друг начин. Сега ще ровя за снимка на ситуацията в монтирано положение... Намерих една:
        Прикачени файлове
        диф сеуянин със самоует - www.rif4x4.bg

        Коментар


        • #64
          От: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

          На скоро свалих една предна напрчна щанга от един стар ранч ровер и останах с доста добро
          впечетеление.Захвата на моста е доста здрав а от към купето да не говорим все пак не е едно и също едно джимни с един луноход който тежи 2 тона.
          поздрави

          Коментар


          • #65
            От: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

            giorgio, на скиците ти се предполага,че ходовете на моста са еднакви нагоре и надолу от равновесното положение, но в повечето случаи това не е така и не е цел. Иначе теоретично е правилно, геометрията е ясна. Всеки би се замислил до какви промени води лифта.
            диф сеуянин със самоует - www.rif4x4.bg

            Коментар


            • #66
              От: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

              Кое не е така и кое не е цел? А кое е цел?
              Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
              Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

              Коментар


              • #67
                От: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                Кое не е така и кое не е цел? А кое е цел?
                Май имаше в предвид че в много случаи хода нагоре е различен от хода надолу. Демек равновесното положение на окачването в покой не е по средата на хода. Че често не е така - не е, но дали е цел - друга тема.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #68
                  От: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                  Точно това казах. НЯма автомобил с еднакви ходове в двете посоки.
                  диф сеуянин със самоует - www.rif4x4.bg

                  Коментар


                  • #69
                    От: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                    Трябва ли сега, да рисувам още картинки, за да разберете, защо не е добра идея, да се увеличава дължината на диагоналната щанга?!
                    Писал съм тук, във форума, колко сложно нещо е окачването, но въпреки това, експериментите продължават...

                    П.П. Още повече, че говорим за поведение на автомобила при висока скорост, където изобщо не става дума за ходове...
                    Последно редактирано от giorgio; 06-06-10, 07:32.
                    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                      Чакай,чакай! Няма нужда нито от картинки,нито от сложни обяснения,макар че в случая теорията е ясна, но... Не обсъждаме промяна на стабилизиращата щанга, а промяната на ушите за които тя е хваната ,така,че при лифт да се осигури правилната й работа.
                      диф сеуянин със самоует - www.rif4x4.bg

                      Коментар


                      • #71
                        От: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                        Първоначално публикуван от ArSey Преглед на мнение
                        Чакай,чакай! Няма нужда нито от картинки,нито от сложни обяснения,макар че в случая теорията е ясна, но... Не обсъждаме промяна на стабилизиращата щанга, а промяната на ушите за които тя е хваната ,така,че при лифт да се осигури правилната й работа.
                        Е, то и това е ясно. Правилната и работа е когато е максимално близо до хоризонтално положение. Диапазона на правилната и работа пък зависи от дължината и - колкото по-дълга, толкова по-добре, защото по-малко ще излиза от диапазона на правилната си работа. А където трябват ходове, така или иначе правилната и работа не се усеща твърде много, понеже скоростите са ниски.

                        Giorgio, кажи защо не е добра идея удължаването, когато това е възможно. Останал съм с впечатлението че точно тая щанга се прави колкото е възможно по-дълга. Това значи по-малка промяна на наклона и при ходове в окачването. За друго не се сещам.
                        Последно редактирано от sparkybg; 10-06-10, 00:19.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #72
                          От: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                          Искам да видя стабилизираща щанга която не е хоризонтална.
                          Ма темата е за напречна, та може и да пропусна.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                            @Спарки: Дължината на щангата е ограничена по чисто конструктивни съображения.
                            @Кинекс: Така и не разбрах, що искаш стабилизиращата да не е хоризонтална... Вероятно може да се измисли подобна конструкция, но какъв е смисъла?
                            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                              Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                              @Кинекс: Така и не разбрах, що искаш стабилизиращата да не е хоризонтална... Вероятно може да се измисли подобна конструкция, но какъв е смисъла?
                              Не че иска. Просто реагира на това, че по-горе се говори за стабилизираща щанга, при положение, че се обсъжда напречната.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #75
                                От: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                                Бъркат се, често се бъркат, но аз му намерих начина да не ги бъркам, поне на Вранглера...
                                Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                                Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X