Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Регулируема напречна (Панхард) щанга...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

    Спарки, защо не боядисаш червеното и портокаловото един цвят и да махнеш резбата между тях. Нищо няма да се промени. А после щом те кефи сложното сложи по една гайка за контра и отпред и отзад.

    Въпреки, че според мен удължаването на щангата е грешка. Свали упората, за да остане щангата хоризонтална.
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • #32
      До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

      Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
      Спарки, защо не боядисаш червеното и портокаловото един цвят и да махнеш резбата между тях. Нищо няма да се промени.
      Ще се промени това, че за да стегна ще трябва да се боря и със съпротивлението на конуса на въртене.

      Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
      А после щом те кефи сложното сложи по една гайка за контра и отпред и отзад.
      Че тя цялата заигравка е за да махна законтрящите гайки.

      Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
      Въпреки, че според мен удължаването на щангата е грешка. Свали упората, за да остане щангата хоризонтална.
      Опората ще се сваля, така или иначе. Въпроса е че след свалянето ме знам какъв трябва да бъде точния размер на щангата, така че задния мост да застане по средата. Няма и как да сваля размера точно.

      И не на последно място, щангата дори заводски НЕ Е хоризонтална. Просто ъгъла и е близо 2 пъти по-малък от сега.

      Предполагам ще направя обикновена щанга със законтрящи гайки. От едната страна с лява, от другата - с дясна резба. Ако се саморазвива, чак тогава ще мисля за нещо друго, ако до тогава не съм се пребил.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #33
        До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        ....И не на последно място, щангата дори заводски НЕ Е хоризонтална. Просто ъгъла и е близо 2 пъти по-малък от сега....
        Заводски, в нормално натоварено положение на колата, трябва да е почти хоризонтална. При пълно натоварване (на тампони)трябва да е леко нагоре. Такава е логиката.
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • #34
          До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

          Моята е така(с лява и дясна резба)и за сега не е мръднала...
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #35
            До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

            Първоначално публикуван от lud ribar Преглед на мнение
            Моята е така(с лява и дясна резба)и за сега не е мръднала...
            Какъв е размера на втулката с резбите колега?
            LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
            Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

            Коментар


            • #36
              До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              ... Опората ще се сваля, така или иначе. Въпроса е че след свалянето ме знам какъв трябва да бъде точния размер на щангата, така че задния мост да застане по средата. Няма и как да сваля размера точно...
              Спарки, не ти трябва Аутокад, даже обикновена геометрия не ти е необходима. Ухото трябва да слезе, надолу, ако променяш това на купето, или да се качи нагоре, ако е това на моста, с толкова, колкото ти е лифта.
              Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
              Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

              Коментар


              • #37
                До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                Какъв е размера на втулката с резбите колега?
                Мисля че е около 150мм.Ето снимка в цял размер.
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #38
                  До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                  Предната щанга бара ли я някой,на целите мостове?Гледам само задните корегират,ама го обяснявам с независимото окачване........
                  LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                  Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                    Да продължа с въпросите,ако само се удължи с планка като предлаганата в марковите окачвания,няма ли да се конпенсира използването на регулируемата щанга,само да се пусне планка към оргиналната за да стане успоредна като в оргинален вид?
                    Прикачени файлове
                    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                      Те това е истинското решение. Растоянието от старата до новата дупка да е колкото лифта.
                      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                      Вальо. О888 557Ч7Ч
                      Silverado 1.3 i

                      Коментар


                      • #41
                        До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                        Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                        Да продължа с въпросите,ако само се удължи с планка като предлаганата в марковите окачвания,няма ли да се конпенсира използването на регулируемата щанга,само да се пусне планка към оргиналната за да стане успоредна като в оргинален вид?
                        Не им вярвам на тия планки.
                        За траял и тежки разходки може да издържи и по-дълго, но за рали когато и да се скъса все е късно.
                        Когато трябва да е яко - трябва да е яко.









                        Отпред, колкото се променя наклона на напречната, толкова трябва да се промени и наклона на кормилната.
                        Прикачени файлове
                        Последно редактирано от kinex; 26-11-09, 06:52.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                          Не им вярвам на тия планки.
                          За траял и тежки разходки може да издържи и по-дълго, но за рали когато и да се скъса все е късно.
                          Като трябва да е яко - трябва да е яко.
                          Проверено. Къса се. Наистина трябва да е яко.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #43
                            До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                            Еее Пламене, един път да се съглася с теб. И намен ми се вижда слабо. На състезания като нашите, хората късат правени щанги, къде къде по-дебели, а тия тънкостенните планки незнам колко ще изкарат. А иначе си е правилно решение. Ама трябва да е яко.
                            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              ... За траял и тежки разходки може да издържи и по-дълго, но за рали когато и да се скъса все е късно.
                              Като трябва да е яко - трябва да е яко...
                              И за разходки не стават, камо ли за траял... Имам предвид т.н. "фабрични". Личен опит.
                              Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                              Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                                Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                                И за разходки не стават, камо ли за траял... Имам предвид т.н. "фабрични". Личен опит.
                                Тези на снимките които показах, също са фабрични.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X