Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Качване на ресьорите върху мостовете.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

    Така де, джипа на гуми, наравно, амортесьора по средата и фиксираме новата опора.

    Коментар


    • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

      Имам впредвид гумите и джантите с които ще бъде джипа, когато се завърши. Иначе дължината на амортисьора се смята много лесно. От растоянието между двете точки за монтаж на амортесьора се изважда растоянието между моста и бъмп стопа, като след това изваждаш още 2-3 см. за да се подсигуриш при евентуално сгъване на бъмпстоп тампона. С тази проста формулка е много лесно. А както вече сте купили амортисьори с нея можеш да сметнеш къде да преместиш бъмп стопа, ако има нужда.
      В бързината пропуснах да напиша, че така получаваш колко трябва да е дълъг амортисьора в сгънато положение.
      Последно редактирано от Николай Малинов; 11-04-09, 17:25.
      99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
      It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

      Коментар


      • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

        Първоначално публикуван от Николай Малинов Преглед на мнение
        Имам впредвид гумите и джантите с които ще бъде джипа, когато се завърши. Иначе дължината на амортисьора се смята много лесно. От растоянието между двете точки за монтаж на амортесьора се изважда растоянието между моста и бъмп стопа, като след това изваждаш още 2-3 см. за да се подсигуриш при евентуално сгъване на бъмпстоп тампона. С тази проста формулка е много лесно. А както вече сте купили амортисьори с нея можеш да сметнеш къде да преместиш бъмп стопа, ако има нужда.
        В бързината пропуснах да напиша, че така получаваш колко трябва да е дълъг амортисьора в сгънато положение.
        Ники, тоя подход е правилен, ако искаме дължина. Лошото е, че не винаги по дългия амортесьор, има и по голям ход от щатния. Тия бъмп стопове, на тоя Патрул са най лесни. Може да ги режеме, може да подлагаме, смятам да ги оставя за последно. Въпроса е амортесьори с какъв ход и дължина, така че от едната страна да се разгъне заедно с окачването на макс, а от другата страна да се свие на макс. Виж пак горните снимки на рампата. Мерихме от едната и другата страна, като беше на рампата. Обаче тия мерки с ролетката са доста относителни, докато не видиш амортесьора и не си го премериш. Тия дойдоха с 2-3 см. по дълги от предвиденото, иначе като ход са перфектни. Докато не се качи пак на рампата не е ясно какво сме направили. Може и как вика Коко, да е проба-грешка. Най много да отидат отзад.

        Коментар


        • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

          Браво, значителни ходове А поведението му при страничен наклон и при висока скорост как е ?
          Случайни хора УАЗ не карат

          Коментар


          • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

            Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
            Браво, значителни ходове А поведението му при страничен наклон и при висока скорост как е ?
            Не е готов, няма задни амортесьори, гуми, джанти, стабилизираща щанга, противоударни тампони. Преди да монтираме предните амове, колегата ходи до Пловдив. Каза че към 90-100 има малко вибрации и е категоричен, че стабилизираща щанга няма да слага. Ма по добре той да каже какво е положението.

            Коментар


            • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

              Хода на амортисьора ти е хода на моста, от удара в бъмп стопа, до най-долната точка, е можеби трябва и да прибавиш 2-3 см. Знаеш че амортисьора се чупи при удар от згъване, затова и горната точка е по-важна. Като имаш тези размери взимаш амортисьор с подходящия ход и ако идва по-дълъг подлагаш под бъмп стопа, или местиш захващането, както си направил ти.
              Сигурен съм че ги знаеш тези работи, но може за друг да е полезно. И пак напомням да сложите първо гумите и джантите, с които ще е колата, пак да мерите и тогава да закачаш амортисьорите.
              99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
              It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

              Коментар


              • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                Не е готов, няма задни амортесьори, гуми, джанти, стабилизираща щанга, противоударни тампони. Преди да монтираме предните амове, колегата ходи до Пловдив. Каза че към 90-100 има малко вибрации и е категоричен, че стабилизираща щанга няма да слага. Ма по добре той да каже какво е положението.
                Дори и само с предни амове ,при скорост 130 км,колата стои много добре на асфалт.Стабилизиращата щанга засега отпада.

                Коментар


                • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                  Първоначално публикуван от Николай Малинов Преглед на мнение
                  ...
                  И пак напомням да сложите първо гумите и джантите, с които ще е колата, пак да мерите и тогава да закачаш амортисьорите.
                  Това не ми е много ясно. С каквито и гуми и джанти да е машината, растоянието между моста и рамата е едно и също. Само по голямата гума може да удари в калника, ама при нас място има... и в краен случай флекс.

                  Коментар


                  • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                    Проста физика бе Андро. Виж на снимката, че моста не удря в бъмп стопа. Ако джантите, с които ще бъде колата са по-изнесени, "рамото" което натиска ресьора става по-голямо, т.е. ще се згъне повече.
                    99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                    It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                    Коментар


                    • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                      Първоначално публикуван от Николай Малинов Преглед на мнение
                      ...
                      Ако джантите, с които ще бъде колата са по-изнесени, "рамото" което натиска ресьора става по-голямо, т.е. ще се згъне повече.
                      Ясно, говориш за промяна на междуколесното растояние. А аз си мисля за по високи гуми. Прав си.

                      Коментар


                      • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                        Разгеле! Добре че се записа да кара в Трявна, та реши да му оправя задните амове и задели някой лев за амортесьори, гуми и джанти. Говориме за тоя тип, дето се мотае отзад.
                        Бюджета както винаги, крайно ограничен. Амовете с 26 см. ход, са почти мое производство. Гумите, добре че на Джамбазов му бяха малки. Джантите са мойте от "Ветерана", обърнати.
                        Уж щеше да е "експедиционен"! Да видим колко ще издържи.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          ...
                          Да видим колко ще издържи.
                          Такаа ... може да се каже че не издържа! Трябва да си виждаме грешките и да си вадим поуки от тях.
                          А най важното е да знаем какво точно искаме да правим с машините.
                          Едно е за експедиции, друго за разходки, които винаги преминават в хард, трето за състезания тип траял и четвърто за състезания тип рали/трофи.
                          Та моя приятел Петьо мина по пътя екцпедицийки и разходки. Аз помагах с каквото мога и машината стана внушителна на вид и отговаряща на тия скромни изисквания.
                          За състезания обаче е друга тема.
                          Какво не издържа: След удар на предна лява гума, на скорост, в някакви основи на дувар се криви кормилната щанга и основния лист на ресьора. Листа малко, щангата повече. Следва доста голямо ограничение на ъгъла на завиване. После при скокове и последващо смачкване на окачването се късат задните амове в долните точки на захват. Направо се изкубват заварените шпилки от фтулките, които пък са заварени за моста. Фтулките остават, ама шпилките заварени от вътре на фтулките и минаваши плътно през 3 см. стена ги няма. Тоя детаил явно дойде слаб. Това съчетано с липсата на колани и буфери им дойде в повече. Има и удари и изкривявания от клони по тавана и предните и странични колкони. Учудващо джамовете са здрави.
                          Въпреки всичко машината успява да завърши състезанието горе-долу в златната среда на любителите. На другия ден дръпнахме щангата и я изправихме. С амовете обаче нямаше как да се справим и за съжаление машината не можа да стартира на затворения етап.
                          Общо взето това е. Сега ще видим какво ще правим, че Петьо се е запалил яко да се състезава. А с тая концепция няма да стане.

                          Коментар


                          • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            Такаа ... може да се каже че не издържа! Трябва да си виждаме грешките и да си вадим поуки от тях.
                            А най важното е да знаем какво точно искаме да правим с машините.
                            Едно е за експедиции, друго за разходки, които винаги преминават в хард, трето за състезания тип траял и четвърто за състезания тип рали/трофи.
                            Май идва големичък за състезания този Патрол,дали не трябва да мисли и той за някой "Ветеран"...
                            Последно редактирано от Чавдар (V93); 16-03-10, 19:52. Причина: Корекция на цитат
                            Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                            Коментар


                            • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                              Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
                              ...

                              Май идва големичък за състезания този Патрол,дали не трябва да мисли и той за някой "Ветеран"...
                              Няма финансии за друга машина. Тая трябва да се прави.
                              Сега като отшумяха страстите, мисля че може да стане машина като за начало. Лошото е че я направихме за други цели и машината стана, а сега трябва да се преработва основно.

                              Коментар


                              • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                                Няма финансии за друга машина. Тая трябва да се прави.
                                Сега като отшумяха страстите, мисля че може да стане машина като за начало. Лошото е че я направихме за други цели и машината стана, а сега трябва да се преработва основно.
                                Е,то това е проблема,като хванете да преработвате,да не излезе колкото да стегнете някой Самураец.То кофти,че отначало трудно може да си направиш сметка...
                                Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X