До: Качване на ресьорите върху мостовете.
Така де, джипа на гуми, наравно, амортесьора по средата и фиксираме новата опора.
Така де, джипа на гуми, наравно, амортесьора по средата и фиксираме новата опора.
. Лошото е, че не винаги по дългия амортесьор, има и по голям ход от щатния. Тия бъмп стопове, на тоя Патрул са най лесни. Може да ги режеме, може да подлагаме, смятам да ги оставя за последно. Въпроса е амортесьори с какъв ход и дължина, така че от едната страна да се разгъне заедно с окачването на макс, а от другата страна да се свие на макс. Виж пак горните снимки на рампата. Мерихме от едната и другата страна, като беше на рампата. Обаче тия мерки с ролетката са доста относителни, докато не видиш амортесьора и не си го премериш. Тия дойдоха с 2-3 см. по дълги от предвиденото, иначе като ход са перфектни. Докато не се качи пак на рампата не е ясно какво сме направили. Може и как вика Коко, да е проба-грешка. Най много да отидат отзад
.
А поведението му при страничен наклон и при висока скорост как е ?
. Преди да монтираме предните амове, колегата ходи до Пловдив. Каза че към 90-100 има малко вибрации
.
. Преди да монтираме предните амове, колегата ходи до Пловдив. Каза че към 90-100 има малко вибрации
.
.
.
, дето се мотаеВ момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар