Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Качване на ресьорите върху мостовете.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Качване на ресьорите върху мостовете.

    Като гледам скарата на снимката става ясно , че екипът е много мотивиран. Значи няма начин да не стане. Скаричката и винцето са важен елемент за всяко начинание от тоя род.
    Нисана е железна машина , а пък така ще стане звяр.
    Спорна работа, момци!
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #17
      До: Качване на ресьорите върху мостовете.

      Айде бре, започнахте ли??..

      Коментар


      • #18
        До: Качване на ресьорите върху мостовете.

        http://www.rus-roads.ru/for_trophy/t...nissan_260.htm
        Technical Rescue Direct - life lies in courage
        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

        Коментар


        • #19
          До: Качване на ресьорите върху мостовете.

          Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
          Благодаря Сашо. Много полезно!
          Как се превежда: "привариваем их к чулкам"?
          Последно редактирано от Аndro 160; 16-02-09, 09:23.

          Коментар


          • #20
            До: Качване на ресьорите върху мостовете.

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Благодаря Сашо. Много полезно!
            Как се превежда: "привариваем их к чулкам"?
            Заваряваме към "чувала" примерно
            От статията стигнах до извода, че е "ръкава" (по нашенски) на моста Т.е. тръбата в който се върти полуоската, от "тенджерата" в която живее дифа, до колело ....стана обяснение като за помощно училище
            Извън темата май на "флекса" му викат "болгарка"
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #21
              До: Качване на ресьорите върху мостовете.

              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
              Извън темата май на "флекса" му викат "болгарка"

              съвършено вярно
              първите ъглошлайфове в ссср са българско производство и така


              чулок (мн.ч. чулки) е чорап - има се предвид ръкава на моста
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #22
                До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                чулок (мн.ч. чулки) е чорап
                ..... да се б@ в главата изкуфяваща...а едно време го говорех езика.... шЪ трябва да черпя
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #23
                  До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                  Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                  ..... да се б@ в главата изкуфяваща...а едно време го говорех езика.... шЪ трябва да черпя
                  ОФФ топик

                  то за да черпиш трее се наканя да дойда, а то пусто все нещо изниква,
                  пък имаме да свършим две три неща
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #24
                    До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                    Забавната част мина в петък. Днес свалихме предния мост и се почна с нестандартната преработка и проблемациите.

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    ...
                    чулок (мн.ч. чулки) е чорап - има се предвид ръкава на моста
                    Оказа се че дясната опора идва върху чугунения чулок (ръкав) на корпуса на дифа. Привариваем (заваряваме) опората върху чугуна, няма как да стане. След известно време, прекарано в чудене и чесане по главите, има някаква насока в решаване на проблема.
                    Снимките утре, че днес не беше много до снимки.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                      (заваряваме) опората върху чугуна, няма как да стане.
                      Изобщо не разбирам от заваряване, но смисъла на заварките е не да държат, а да не позволяват въртене
                      Според статията, ако входящия вал на дифа е хоризонтален може кардана да се отклонява на големи (недопустими) ъгли, за това се завърта моста така че, въпросния вал да не е хоризонтален и ъгъла на кардана да не става много голям при пълен ход на окачването....и заваряването (аз го разбирам като "прикапване" ) е за това да не позволява целия мост да се върти в "U"скобите, около надлъжната си ос (все едно полуоските да са оста на въртене и той да се върти около нея) т.е. да имаме твърдо зададен ъгъл.....ако не си разбрал ще идвам да обяснявам на място ....иначе се кълна в майсторството ти на заварчик и съм сигурен че ще намериш решение
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар


                      • #26
                        До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        Тоя Патрул трябваше да е нещо като "експедиционен". Да, ама експедициите се оказа, че не са всеки ден. Нашия уважаван колега Петьо (petio 67), се грижи да го подържа в добра форма. Води го на разходки и се старае да му държи юздите изкъсо, щото а ги охлаби и Патрула тръгва на воля. Известно време, нашия колега успяваше да удържа свободолюбивия му нрав, макар и с цената на огромни усилия. След миг невнимание обаче, се стигна до следната ситуация:

                        Андро не мисля че качването върху мостовете всеки път е + за джипа!
                        Аз лично след като повдигнах джипа отзад мислех да кача ресьорите върху моста но ми се стори безсмислено!
                        https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                        Коментар


                        • #27
                          До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                          Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                          Изобщо не разбирам от заваряване, но смисъла на заварките е не да държат, а да не позволяват въртене
                          Според статията, ако входящия вал на дифа е хоризонтален може кардана да се отклонява на големи (недопустими) ъгли, за това се завърта моста така че, въпросния вал да не е хоризонтален и ъгъла на кардана да не става много голям при пълен ход на окачването....и заваряването (аз го разбирам като "прикапване" ) е за това да не позволява целия мост да се върти в "U"скобите, около надлъжната си ос (все едно полуоските да са оста на въртене и той да се върти около нея) т.е. да имаме твърдо зададен ъгъл...
                          Владо, дифа си е завъртян фабрично. Не можеме да го въртиме повече (или може незначително), шенкела ще забие надолу и ще завива надолу. Даже върху чугуна и прикапване не става. А трябва да е здраво. Оригинално дясната опора е излята със самия корпус на дифа. Лявата е заварена отвсякъде за стоманения ръкав.
                          А братушката на снимката ги е дал не заварени
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • #28
                            До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            А братушката на снимката ги е дал не заварени
                            пак е четох статията може би само една капка някъде пък сигурно ще може и без нея при по-софт изпълнения
                            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                            Коментар


                            • #29
                              До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              ... Оказа се че дясната опора идва върху чугунения чулок (ръкав) на корпуса на дифа. Привариваем (заваряваме) опората върху чугуна, няма как да стане ..
                              Андро, ама то това за заварката не се отнася за опорите. Цялото изречение е

                              Затягиваем «стремянки» и привариваем их к «чулкам», чтобы избежать проворачивания моста ...
                              Е те това приваривают хората




                              А за опорите пише

                              Собираем узел: на рессоры укладываем пластины, между мостом и рессорами устанавливаем опорные площадки ...,
                              Както е написано, излиза, че просто ги поставят между моста и ресьора.
                              Последно редактирано от Чавдар (V93); 17-02-09, 00:11.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                                Забавната част мина в петък. Днес свалихме предния мост и се почна с нестандартната преработка и проблемациите.


                                Оказа се че дясната опора идва върху чугунения чулок (ръкав) на корпуса на дифа. Привариваем (заваряваме) [COLOR=black]опората върху чугуна, няма как да стане.
                                Къв е тоя чугун та не се заварява бе Андро?

                                ПП Мина ми котка път и не можах да дойда за началото, ма вие не се радвайте още.
                                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                                Вальо. О888 557Ч7Ч
                                Silverado 1.3 i

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X