До: Качване на ресьорите върху мостовете.
Унибали, или старите шарнири? След яко мислене решихме да ползваме шарнирите. Идеята беше новите гайки, едната от тях половината с лява резба. Присъединяваме ги с нипел, с лява и дясна резба. Да, ама стругаря няма мечик с лява резба. Левите резби сред стругарите не са на мода
.
Щеме, не щеме, трябва да се съобразиме. Ще правиме твърда връзка - планка и заварка между двете гайки.
Унибали, или старите шарнири? След яко мислене решихме да ползваме шарнирите. Идеята беше новите гайки, едната от тях половината с лява резба. Присъединяваме ги с нипел, с лява и дясна резба. Да, ама стругаря няма мечик с лява резба. Левите резби сред стругарите не са на мода
Щеме, не щеме, трябва да се съобразиме. Ще правиме твърда връзка - планка и заварка между двете гайки.
, корпуса на дифа и малко ръкав е чугун. Останалата част от ръкавите са стомана. Корпуса на главината и шенкела също са чугун. Затова и в тези зони няма заварки.
Коментар