Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Качване на ресьорите върху мостовете.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Качване на ресьорите върху мостовете.

    Унибали, или старите шарнири? След яко мислене решихме да ползваме шарнирите. Идеята беше новите гайки, едната от тях половината с лява резба. Присъединяваме ги с нипел, с лява и дясна резба. Да, ама стругаря няма мечик с лява резба. Левите резби сред стругарите не са на мода.
    Щеме, не щеме, трябва да се съобразиме. Ще правиме твърда връзка - планка и заварка между двете гайки.
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #62
      До: Качване на ресьорите върху мостовете.

      Андро ми то по-хубаво от идеята с унибалите,поне ресурса ще е по-голям,сега трябва само да се провери ефективността.

      Коментар


      • #63
        До: Качване на ресьорите върху мостовете.

        Ето детаили от реконструкцията на моста. Съобразихме се с Таргата и Конов и проблемните точки са отстаранени.
        Прикачени файлове

        Коментар


        • #64
          До: Качване на ресьорите върху мостовете.

          Колега "Аndro 160",макар и да виждам,че заваряте с електрожен - би ли ми казал от какъв материал е моста на който извършвате тези интервенции?....
          Последно редактирано от STEF BMW; 23-02-09, 20:39.

          Коментар


          • #65
            До: Качване на ресьорите върху мостовете.

            Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
            Колега "Аndro 160",макар и да виждам,че заваряте с електрожен - би ли ми казал от какъв материал е моста на който извършвата тези интервенции?....
            Дифа е чугунен,а ръкавите са стоманени,само отдясно,петата на ресьора е отлята заедно с дифа.

            Коментар


            • #66
              До: Качване на ресьорите върху мостовете.

              Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
              Колега "Аndro 160",макар и да виждам,че заваряте с електрожен - би ли ми казал от какъв материал е моста на който извършвата тези интервенции?....
              Стеф, корпуса на дифа и малко ръкав е чугун. Останалата част от ръкавите са стомана. Корпуса на главината и шенкела също са чугун. Затова и в тези зони няма заварки.

              Коментар


              • #67
                До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                Стеф, корпуса на дифа и малко ръкав е чугун. Останалата част от ръкавите са стомана. Корпуса на главината и шенкела също са чугун. Затова и в тези зони няма заварки.
                Ясно!Наистина нямах представа къде,какъв материал е ... та за това питах де...
                Щом е така,както го описваш НО-проблемо със заварките.Ти си човека друже!!!
                Кефи ме това,което си започнал!
                Успех и снимки,както до сега...

                Коментар


                • #68
                  До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                  Качихме го предния мост. Вижте какво се получи:
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #69
                    До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                    Не са ли много прави тези ресьори ...или колата е била повдигната по време на снимката
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар


                    • #70
                      До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                      Браво! На големите машини, качването на ресорите върху моста им идва точно като лифт.
                      Имам само един въпрос: Защо решихте да качвате кормилната щанга над ресора? Изработката на новия шенкел не е лесна работа... не напразно ги правят от чугун или високоякости сплави при тунинг окачванията, а виждам че при вас има заварки на този детайл?
                      Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                      Drag Grand Canyon Daily
                      Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                      LZ1JYM

                      Коментар


                      • #71
                        До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                        Много добре изглежда!!!Браво..

                        Коментар


                        • #72
                          До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                          Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                          Не са ли много прави тези ресьори ...или колата е била повдигната по време на снимката
                          Добър въпрос.
                          Прави са. Ето ги в свободно състояние.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • #73
                            До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                            Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                            Браво! На големите машини, качването на ресорите върху моста им идва точно като лифт.
                            Имам само един въпрос: Защо решихте да качвате кормилната щанга над ресора? Изработката на новия шенкел не е лесна работа... не напразно ги правят от чугун или високоякости сплави при тунинг окачванията, а виждам че при вас има заварки на този детайл?
                            Джими, не вярвам това желязо да подаде. По скоро болтовата връзка с главината. Затова смятам да ги хвана двата шенкела.
                            Може под ресьора само с двойно извита щанга. Ма нали гледаме да е права. Руснака пише че с извитата щанга било проблем!

                            Коментар


                            • #74
                              До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                              Ето и няколко проблемни възела:
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                              • #75
                                До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                                Андро като гледам кардана е окъсял защо не сложите фланци от дурал.другото може ли като при Самурая моста леко да се врътне в посока нагоре за да се коригира ъгъла на карето.
                                ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                                тел.088четири 9едно9 4нула4
                                -------------------------------------------------------

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X