Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Качване на ресьорите върху мостовете.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
    Остави оригиналната, като е отгоре момента е друг. Вземи един пергел и рисувай малко. Снощи си говорихме с Яшо половин час. Иначе, свалям шапка на труда и мерака.
    Хмъъ... а що тогава като стегнахме U болтовете и дифа си се завъртя как си трябва?

    Коментар


    • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

      Андро Таргата иска да каже,че петите са малки и има вероятност да превърти моста,трябва да се увеличат като размер,защото променяме натоварването върху тях по различен начин

      Коментар


      • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

        Първоначално публикуван от jashi1 Преглед на мнение
        Андро Таргата иска да каже,че петите са малки и има вероятност да превърти моста,трябва да се увеличат като размер,защото променяме натоварването върху тях по различен начин
        Я дайте верно да помислиме малко. Стегнахме U болтовете само с тресчьотка, с леко усилие, дифа си се завъртя как си трябва. Щеше ли да се получи, ако петата нямаше достатъчно площ за контакт?
        Я вижте един друг джип, с минимум 10 см. високи пети и с не по голяма площ за контакт? И кара с 150! И го е правил човек дето може да му се има доверие.

        Коментар


        • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          Я дайте верно да помислиме малко. Стегнахме U болтовете само с тресчьотка, с леко усилие, дифа си се завъртя как си трябва. Щеше ли да се получи, ако петата нямаше достатъчно площ за контакт?
          Я вижте един друг джип, с минимум 10 см. високи пети и с не по голяма площ за контакт? И кара с 150! И го е правил човек дето може да му се има доверие.
          ей го:

          no signature no problems

          Коментар


          • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

            До колкото го разбирам Таргата иска да каже, че най-долния лист на ресора е дъгообтазен в долната си част и не пяга плътно върху петата. Той е достатъчно къс и ако се завари за петата няма ли да стане по устойчиво окачването?
            О899 2б2 1З2

            Коментар


            • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

              цялото испълнение е перфекно само неразбрах амортисорите какви ще са икаде ще се хванат

              Коментар


              • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                Не ми се спори. Мое мнение. А видяхте ли колко са дебели U болтовете на .........знам го на кого е? И кой знае ква луда стомана е сложил. Не че оригиналните са слаби, ама.......
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                  Първоначално публикуван от iiiopo Преглед на мнение
                  До колкото го разбирам Таргата иска да каже, че най-долния лист на ресора е дъгообтазен в долната си част и не пяга плътно върху петата. Той е достатъчно къс и ако се завари за петата няма ли да стане по устойчиво окачването?
                  Не, не може да заваряваме ресьора за петата.
                  Правилно си забелязал, че ресьора още в основата има дъга. Тая дъга работи при смачкване и в един момент прави пълен контакт с петата. Не знам дали не се обръща и обратно. Тоест както късата пета може да е недостатък, така и дългата. Трябва да намериме точния баланс. Ако някой колега, с оригинални пети отгоре, даде размери и снимки ще бъда задължен.
                  Иначе ей я на Руснака и нашта. На дължина като гледам са еднакви. На Руснака е от швелер 50мм. - по тясна от ресьора, но по здрав профил. (швелер стандарт 60мм. няма) Нашта е от квадратен профил 60x60x5.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                    Първоначално публикуван от dgerito Преглед на мнение
                    ......само неразбрах амортисорите какви ще са икаде ще се хванат
                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение


                    Ето тук се вижда задния как е направен. Хитро използва се оригиналната планка. Но сега се замислих че хода му се скъсява с поне 10 см, т.к. в нормално положение е бил под ресора. Андро сменял ли си амовете или са същите. Ако се вдигне колелото на горе при максимален ход няма ли да се свие до край амортисьора и да изкърти планката?
                    О899 2б2 1З2

                    Коментар


                    • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                      Старите захвати няма да станат. Отзад ще трябват нови, някъде по моста. Отпред ще трябва да удължиме старите захвати. Да видиме първо амове с какъв ход ще търсиме. Мисля да го разкършиме на рампа и да видиме първо какви ходове има. По принцип не трябва да са по големи от преди, ама все пак ще опитаме.

                      Коментар


                      • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                        Ааа да. Чак сега забелязах, че не е захванат никъде а просто си виси до планката.
                        О899 2б2 1З2

                        Коментар


                        • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                          Малко снимки от вчера. Предния кардан е супер? И малко с ролетката.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                            Сега видях темата.Що не питате.Моя нисан който го имах допреди няколко години бях му качил ресорите над моста.

                            Коментар


                            • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                              Кардана се реже в широката част.На струг.Набива се на топло втулка мъжко в женско .и се заваря по ширина и по дължина.даже и не личи в готов вид.

                              Коментар


                              • До: Качване на ресьорите върху мостовете.

                                и аз се навивам да направя нещо такова ама на чарокито да ли ще стане незнам ама ще пробвам браво за това което правите

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X