Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

    Няма. Оня ще разбере и ще се сърди. Те бяха доста хора, (все специалисти) ама тоя ми падна в очите най много.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #92
      От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

      Коле, нищо лично, ама фани затвори тая врата на плевнята, че вече не се трае! И сега така, както си пишете тук, понеже на мене ми е изключително интересно, просто, защото знам що за човек е Явор, както ме кефят и другите събеседници... И изведнъж "показваш вратата за плевнята"...... и започвам да се чудя тука за житото, за самосвала, за трактора... Ми то всеки има опит донякъде с такива работи, и грешиш- хидравликата хич не е проста наука! Ама никак! Това, че понякого ви се уцелват нещата с "два крана и три разпределителя", не означава, че нещата са както трябва! Явор се опита да ти обясни с най-простата формулка кое как е! Много си категоричен и това ще ти попречи на един етап!

      Очаквам уникален довод и отговор, както в обявата за гумите, както и в темата за олтерените !
      ТКЗС за цял живот

      http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

      Коментар


      • #93
        От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

        Явно не мога да се изразявам както трябва, все ме разбирате грешно.

        Ама нейсе, няма да се обаждам вече, ще пазя идеите за себе си. Уж исках да помогна, разяснявах какво имам предвид, а накрая се получило нещо лошо.

        Ако нещо...
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #94
          От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Явно не мога да се изразявам както трябва, все ме разбирате грешно.

          Ама нейсе, няма да се обаждам вече, ще пазя идеите за себе си. Уж исках да помогна, разяснявах какво имам предвид, а накрая се получило нещо лошо.

          Ако нещо...
          Не Кольо, напълно те разбирам, но просто тези, които трябва да попият нещо им звучи много лесно, а то не е точно така, иначе всеки втори да е с хидравлична лебедка. Защото без елементарните изчисления нито ще знаеш какво налягане ще имаш между хидропомпата и мотора, на какви обороти, дебитът какъв ще е. Каква температура ще вдига маслото, както и компонентите, каква е зависимостта на температурата от налягането... Все пак нали това е манията на хидравличната лебедка - да може да се използва без лимит във времето, а не повторно кратковременно като електрическата. Без тези сметки ще се омешат нещата. Или поне ще се убием от работа с някакъв тъп ефект, който по някога се влияе от ней-елементарни неща за по 20 стинки Поздрави!
          ТКЗС за цял живот

          http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

          Коментар


          • #95
            От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

            Първоначално публикуван от dedoKoko Преглед на мнение
            Айде и аз да си дам 5-те стинки.
            Ако се сложи трипозиционен разпределител със схема Р към Т, А и В затапени в неутрално положение, с два предпазно-преливни клапана на линии А и В, след разпределителя, при неутрално положение загубите на мощност ще бъдат пренебрежимо малки (единственно прехвърлянето на маслото).
            Оборотите на помпата трябва да са 1500-1800 макс. работни, така че се изчислява ремъчна предавка, спрямо оборотите на двигателя.
            Зъбната помпа (особенно българските) не обича хич радиален товар на вала, така че трябва да се мисли за междинно лагеруване.
            Количеството масло в системата е добре да е минимум 2-3 пъти минутния дебит на помпата.

            П.П. с 2 такива разпределителя, запаралелени след тях към клапаните и хидромотора на лебедката, имаш възможност да си подадеш задвижване от където си искаш.
            Кеф ти от основната помпа към двигателя, кеф ти от вторична, задвижена от един стартер (Кразовия, ако не се лъжа беше 8 киловата на 24 волта.)

            П.П.П.П. ако искате, утре ще се опитам да нахвърля една принципна хидравлична схема на дублирано задвижване с един краен хидромотор.
            За точно такъв разпределител става дума (ограденият в червено от линка) , но схемата му е цитирана в тема, към която има линк в първото мнение на Бакалов.

            Линк към схемата на разпределителя.

            По принцип в неутрално положение (слив Р към Т) А и В трябва да са хидравлично блокирани за да може хидромотора да помага на автоматичната спирачка на лебедката, инак ако са разтоварени (като на най-горната от трите) барабана на лебедката може и да почне да се развива при екстремни условия под товар при разпределител в неутрално.
            Колкото и да са пренебрежимо малки загубите в разпределителя, самите производители дават пад на налягане 25 бара при дебит 60 л/мин през него на слив (модел СЕТОП 3), което е 2,5 киловата хидравлична мощност и може би над 3 механична (на вала на помпата).
            Та тази ненужна погълната мощност отива в подгряване на маслото и тук отваряме втория по важност въпрос - как да запазим маслото под допустимата максимална температура - вариант А е масло, колкото си написал - 2 до 3 пъти повече от минутния дебит и вариант В - активно охлаждане с достатъчна топлинна (охладителна) мощност.
            В който и да е джип според мен е очевидно, че не можем да имаме резервоар 80 до 120 литра (ако приема помпа с номинален дебит 40 л/мин). За стационарна хидравлика е ОК, те хората от опит са го написали 2 до 3 в учебниците, но за транспортна техника трябва алтернатива, и алтернативата е охлаждане... или чакане.

            За оборотите на помпата - интересно ми е да разбера от какви съображения оборотите не трябва да са повече от 1500-1800 ?!?

            Инак за използване на втора хидро помпа като резервна - според мен да дублираш една система с половината от самата нея не е добра алтернатива... ел-лебедка е добрата алтернатива, а не втора помпа, но да кажем че това е въпрос на лично предпочитание и няма нужда да влизаме в полемика.
            V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

            Коментар


            • #96
              От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

              Ето идеята ми за решение на паралелно захранване:
              Има какво да се добави, но това е само идейна скица.
              Постман, недей ми се кара много.


              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:hydro22.jpg
Прегледи:1
Размер:38.8 КБ
ID:5461108
              Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

              Коментар


              • #97
                От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                Одобрявам , но с твое позволение на моята кола ще използвам само една помпа.
                V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                Коментар


                • #98
                  От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                  Съгласен съм. Спокойно можеш да махнеш горната дясна част на схемата и еднопосочния клапан преди радиатора.

                  Говорихме за принципни възможности за дублетно захранване.
                  И при тази схема, ако на изхода към резервоара отчетеш с манометър налягане над 5 бара, черпя с бира.
                  Ако е по-малко- черпиш ти.


                  Загубите в разпределителя :
                  ако е РХ-06 при 35 л/мин (1500оборота на помпа 22) са м/у 4 и 7 бара
                  ако е рх-10Д при същите условия загубите са 2-3 бара.
                  Обачеее- имаме директен слив и нула налягане- колко са ни загубите?

                  За мощноста- втора група при 200 бара и дебит 35 л/мин. иска 12 киловата, при 50 литра/мин, 200 бара (т.е при 2500-3000 об.мин) -22 киловата.
                  Обикновенно хидромоторите работят в диапазона 100-150 бара работно налягане ( 200 бара макс.)

                  За помпите- максимални обороти на вала на помпата са 3000, препоръчителни 1500-2000, не се допуска работа при обороти под 750.
                  Съгласен ли си?
                  Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

                  Коментар


                  • #99
                    От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                    Съгласен
                    V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                    Коментар


                    • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                      Бакалов, де е дзверо? Днес следобед предполагам, че ще имам малко свободно време, имам и някаква идея бегла ... ама трябва да го видя на място, че да не блещя глупости тука
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                        Бакалов, де е дзверо? Днес следобед предполагам, че ще имам малко свободно време, имам и някаква идея бегла ... ама трябва да го видя на място, че да не блещя глупости тука
                        При мен в сервиза , цял ден бях там ама не дойде ...
                        VEREYA MOTORSPORT TEAM

                        Коментар


                        • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                          И аз на принципа проба - грешка да споделя.......
                          стандартната помпа на Патрола+разпределител от мотокар+цилидър....работи без проблем джипа завива на место без усилие.управлява се с два пръста и то при двигател на обороти....
                          driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                          Коментар


                          • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                            Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                            И аз на принципа проба - грешка да споделя.......
                            стандартната помпа на Патрола+разпределител от мотокар+цилидър....работи без проблем джипа завива на место без усилие.управлява се с два пръста и то при двигател на обороти....
                            Искаш да кажеш , че си сложил хидроасистенция на Патрола ли ...
                            Или си го направил фулхидро ...
                            VEREYA MOTORSPORT TEAM

                            Коментар


                            • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                              Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                              При мен в сервиза , цял ден бях там ама не дойде ...
                              Съжалявам, отпада всичката програма тия дни, преебах си гърба нещо
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                                Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                                Или си го направил фулхидро ...
                                правилен отговор..... че и работи перфектно.....вече знам и как ще охлаждам маслото
                                driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X