Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

    Тъй като много слушам , Дядо Мраз ме изненада с един малко закъснял по трасето от Англия подарък - механична лебедка със карданно задвижване Superwinch
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:070320132854.jpg
Прегледи:1
Размер:153.1 КБ
ID:6005957Натиснете снимката за да я уголемите

Име:070320132855.jpg
Прегледи:1
Размер:132.7 КБ
ID:6005958Натиснете снимката за да я уголемите

Име:070320132856.jpg
Прегледи:1
Размер:145.4 КБ
ID:6005959Натиснете снимката за да я уголемите

Име:070320132857.jpg
Прегледи:1
Размер:112.9 КБ
ID:6005960

    Ще я монтирам на Патрол Y60 RD28T и тъй като на скоростната кутия няма място за ком се налага да и направя хидравлично задвижване с помпа задвижвана от двигателя . Лебедката е с предавателно число 48:1 , не знам каква е мощността , но е голям туч и е била монтирана на Дифендър . Давайте сега акъл каква помпа и какъв хидромотор да търся за начало , след това разпределител , радиатор и останалите неща ... Преди време си направих на Пътната помощ механична лебедка от Урал с помпа от Камаз и хидромотор от Болгар така , че тоя филм съм го играл , но сега искам да го направя по изискано ...
    Очаквам да се включат Таргича и Postmen със ценна информация ...

    В тази тема има доста информация за хидравличните лебедки , но ми трябва още ...
    VEREYA MOTORSPORT TEAM

  • #2
    От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

    Живко, как смяташ да свържеш хидромотора към лебедката? През карданчето, или направо на корпуса? Ако е на корпуса-може да няма място.
    Втори въпрос-къде ще е лебедката-в купето ли, или отпред?
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #3
      От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

      За предпочитане е да се върже през каре , защото не можеш да докараш съосноста ( на Пътната помощ съм късал болтовете държащи хидромотора няколко пъти и накрая ги оставих хлабави за да се мести при въртене ) но тогава може да няма достатъчно място , тъй като ще е зад дясната седалка . Входящия вал е с фланец който може да се махне и на негово да се куплира директно хидромотора .
      VEREYA MOTORSPORT TEAM

      Коментар


      • #4
        От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

        Директния монтаж иска точно центроване, ама то ти си го знаеш.
        Понеже редуктора ти е доста бавен-добре е да подбереш мотора и помпата така, че мотора да върти по-бързичко. Има сила за бързо дърпане-използвай я. Бавното дърпане можеш да постигнеш с ниски обороти на двигателя на джипа. Внимателно подбирай параметрите на помпата и мотора, за да няма кофти изненади.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #5
          От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

          За помпа и мотор каква ти е идеята - нови от магазина, или нещо налично? Ако гледаш в посока нови, помпа от Капрони, мотор от М+С Хидравлик, в Казанлък са и двете фирми. За мотор не мога да кажа дори и приблизителна цена, но новите помпи на Капрони, група 20 (каквато според мен ти трябва), цените започват от под 100 лв без ДДС, като предполагам че за около 200-220 ще купиш точно каквото ти трябва без нито един компромис (вал, капаци, корпус, портове, вграден предпазно-преливен клапан).

          Разпределителите мисля по спомен че бяха и те под 100 лв нови (на Капрони - те правят и разпределители).

          Филтърът те съветвам да е вграден в резервоара (на сливната линия), което предполага да си намериш готов хидравличен резервоар. Ако гледаш в посока нов, цените за по-големите камионски почват от около 220 лв, та до 350 за автобусните (6 литрови, пластмасови) - аз моя го правих специално за празното място за втори акумулатор (до казанчето на водния радиатор), но местоположението му има пряка връзка с това на помпата (всмукателната линия трябва да бъде максимално къса и с възможно най-голям диаметър според фитингите). Ако правиш и ти според наличното място, ти трябва филтърно тяло за резервоар или отделен модул - цените за нови са от 100 до 150 лв.

          Друго нещо - такава голяма помпа, като група 20 да кажем, с работен обем 20-25 см3/об, не можеш да я въртиш постоянно, защото дори само да превърта маслото "на слив" както се казва, ще консумира излишна мощност, която плащаш като разход на гориво (и недостиг на мощност).
          Затова помисли по какъв най-евтин начин да я направиш да се пуска само когато се теглиш на лебедка - аз имам ел-маг. съединител, но към момента не мога да кажа дали е достатъчно силен/здрав/надежден - на хартия е, но практиката след няколко седмици...

          С този редуктор от 48:1 може да ползваш малко по-малък мотор от моя (на моята лебедка е 33,3:1 и моторът е 100 см3/об) - има мотори от примерно 80 см3/об... Помпата в рамките 15-25 см3/об, като трябва да се съобрази примерно на максималните обороти на двигателя, при които искаш да се теглиш на лебедка, да не превишаваш максималните обороти на помпата - всичко това е проста задача с 2 уравнения образно казано, стига да си готов да купиш нови, щото тогава просто взимаш това, което ти трябва, а не това което има...
          Прецени си бюджета и ще ударя рамо в сметките и избора на машините ако си за нови.

          Измисли и принудително охлаждане на маслото - това е задължително, без охлаждане няма смисъл да започваш както се казва, защото след три последователни лебедки ще трябва да чакаш, или да поливаш резервоара с вода, преди четвъртата.
          При мен съм избрал водо-маслен охладител, като водата ми е от отделен кръг (не от охлаждането на двигателя), и ползвам индустриален пластинчат топлообменник и електрическа водна помпа за принудителна циркулация през воден радиатор.
          (P.S. Топлообменниците са от 120 до 150 лв нови, ел-помпите и водните радиатори за колкото ги намериш. Цените на всичко го пиша за да не те изнудва някой с цени за стари части повече отколкото за нови)

          Успех!
          Последно редактирано от Postman; 08-03-13, 09:37.
          V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

          Коментар


          • #6
            От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

            Най напред благодаря ти че се включи , цялата група искам да е от нови елементи , само резервоара ще си го направя според мястото - бюджет в рамките на разумното / до 1000 лв / . За съединител се замислям за елктромагнитна муфа за предния кардан от Тойота , но не знам дали ще ми стигне мястото .Къде е монтирана твоята помпа , че ми се въртят едни еретични мисли да я куплирам към раздатката , но още не съм го измислил ...
            Върти ми се и още една муха в главата - дали не може да се използва електрохидравлична помпа на сервото от някакъв автомобил , например Рено Канго или нещо по голямо ... не знам какъв дебит имат тези помпи при фиксираните обороти на ел двигателя щото консумацията им е направо никаква 20 - 30 А ...

            Ако може дай си телефонния номер на лични , че доста неща ще се наложи да обсъждам с теб , а и да не правим непозволена реклама .
            VEREYA MOTORSPORT TEAM

            Коментар


            • #7
              От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

              При мен помпата е на мястото на климатичния компресор и я задвижвам през 8-канален пистов ремък с автоматичен обтегач от горната страна на ремъка. Горе долу ще изглежда по този начин:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:78.3 КБ
ID:5460151
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:62.1 КБ
ID:5460152

              Зелено - шайба колянов вал
              Жълто - хидропомпа
              Червено - стоманени стойки за монтаж към модифицираната алуминиева стойка за климатичен компресор
              Синьо - автоматичен обтегач
              Оранжево - планката на автоматичния обтегач
              Сиво - корпус на магнитния съединител


              Самата сглобка съединител - помпа е нещо такова:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:33.2 КБ
ID:5460153

              Според мен няма никакъв начин електрическото задвижване от сервоусилвател да задвижи тази лебедка както очакваш. Няма смисъл да копаеш в тази посока...
              30 ампера х 12 волта = 360 вата консумирана мощност... а тук ти трябват 10 киловата... ремък и нищо друго.

              Тел - 0 88 9 ЗЗ 2б 4 З


              P.S. Резервоарът ми е над помпата - не съм го снимал още в готов вид, но от тази снимка ще добиеш представа:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:1
Размер:117.2 КБ
ID:5460157
              Последно редактирано от Postman; 08-03-13, 11:18.
              V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

              Коментар


              • #8
                От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                това дали няма да е полезно....http://www.ebay.co.uk/itm/Mile-Marke...item1e781f511b


                и ако напишеш това в ибейя има много предложения 12V Hydraulic Pump
                driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                Коментар


                • #9
                  От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                  Много добре е станало , стойката на помпата къде я изработва да си поръчам такава / макар че алуминиевите обтегачи при мен ги няма / и въобще казвай откъде да почвам - помпа , мотор , съединител , радиатор ... Има ли такава помпа , която може да работи при 3000 об максимум , за да мога да регулирам скоростта на навиване с педала на газта ? Нищо не каза дали си струва да търся електромуфа за съединител ...
                  VEREYA MOTORSPORT TEAM

                  Коментар


                  • #10
                    От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                    Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                    това дали няма да е полезно....http://www.ebay.co.uk/itm/Mile-Marke...item1e781f511b


                    и ако напишеш това в ибейя има много предложения 12V Hydraulic Pump
                    Помпата не проблем , по скоро съединителя и задвижването ...
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • #11
                      От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                      това е мотор не е помпа....
                      Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                      това дали няма да е полезно....http://www.ebay.co.uk/itm/Mile-Marke...item1e781f511b
                      а за помпа .........http://www.ebay.co.uk/itm/24Volt-DC-...item3a7e9fc14e има и на 12 V
                      driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                      Коментар


                      • #12
                        От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                        Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                        това е мотор не е помпа....

                        а за помпа .........http://www.ebay.co.uk/itm/24Volt-DC-...item3a7e9fc14e има и на 12 V
                        Слабичка е , а с консумацията на стартер , за тази лебедка са нужни около 10KW . Ето тази е чудесна и е със съединителя , ама цената ...
                        VEREYA MOTORSPORT TEAM

                        Коментар


                        • #13
                          От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                          Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                          ама цената ...
                          аз също мислех за хидравлична за Гегата ,,,,но си взех оригинална Немска електрическа модел 1984 г. неизползвана стояла за украса на Гто всичко в нея е истинско без китайски раБти...
                          driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                          Коментар


                          • #14
                            От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                            Според мен такава помпа от електрокар ще движи лебедката без проблеми, не подценявай този вид помпи те са разчетени за сериозни натоварвания. Освен това отпада проблема със съединители и задвижване
                            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                            Коментар


                            • #15
                              От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                              Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                              Според мен такава помпа от електрокар ще движи лебедката без проблеми, не подценявай този вид помпи те са разчетени за сериозни натоварвания. Освен това отпада проблема със съединители и задвижване
                              Имам доста голям опит с електроповдигачи и мотокари , така че знам много добре помпите им . Двигателя на хидравличната помпа на електрокара е доста голям като габарити и консумация така че определено не върши работа
                              VEREYA MOTORSPORT TEAM

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X