Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Е то най-добре хидравликата да я вържеш на пто-то и тогава няма да се чудиш за тия съединители и муфи

    Иначе става да вземеш кутия от 4.2 те имаха отвор за пто. Ако не бъркам камбаната е същата. Другата ти опция е просто да си направиш отвора, щото разликата в кутиите е минимална.
    Ще я погледна в мануала , но май не ставаше ... то и да стане с другата кутия нямам КОМ , така че отново съм в начална позиция ...
    Първоначално публикуван от бай Матьо Преглед на мнение
    Живко помисли за помпа от падащ борд с управлението,единственият проблем ще бъде в акумулатора ще свършва бързо.
    Бай Матьо , консумацията на такива помпи е много голяма , по добре да си карам с електрическата . Ти по скоро помисли от какъв камион мога да взема такъв с от какъв камион мога да взема електромеханичен съединител ...
    VEREYA MOTORSPORT TEAM

    Коментар


    • #32
      От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

      Живко, виж линка за пто+помпа
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #33
        От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

        Видях го , но пак опира работата до отвор ... мисля си дали няма да стане с някакъв вид конусен съединител ...
        VEREYA MOTORSPORT TEAM

        Коментар


        • #34
          От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

          Е флекс ако нямаш ше ти подаря
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #35
            От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

            И флекс имам , нали не става да почна да режа напосоки
            По скоро помисли от какво може да се ползва такава муфа за зацепване на помпата по време на въртене
            VEREYA MOTORSPORT TEAM

            Коментар


            • #36
              От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

              Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
              И флекс имам , нали не става да почна да режа напосоки
              По скоро помисли от какво може да се ползва такава муфа за зацепване на помпата по време на въртене
              А не става, зависи колко си пил
              имам раздатка от г - ако искаш ела да я отворим да видим дали става
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #37
                От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                Ще си потърся сметките за конусния съединител и ако решиш ще ти ги пратя. И на мен ми виси един такъв проект от много време, но все не идва ред.
                По-долу ще намериш информация да си сметнеш хидравликата.
                http://www.e4training.com/hydraulic_calculators/B1.htm
                http://hydraulik.empass.biz/
                I get High by going Down

                Коментар


                • #38
                  От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                  [QUOTE=Postman;2125024]. виж тук за справка (скролни надолу)... но поне са по-евтини от ел-магнитните.
                  муфи.
                  Моята е същата. Според мен, не е проблем да се изработи. Тая вечер я намерих, което си е жив героизъм. Утре ще я наснимам отвътре. Съединителя от климатик и мен ме кефи като идея. Споменавано е много пъти, но нещо му нямам доверие.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                    Благодаря за инфото Светльо , за неговия проект Postmen е изчислил какви трябва да са параметрите , които мога да приложа и аз с леки корекции
                    Цитат
                    "С този редуктор от 48:1 може да ползваш малко по-малък мотор от моя (на моята лебедка е 33,3:1 и моторът е 100 см3/об) - има мотори от примерно 80 см3/об... Помпата в рамките 15-25 см3/об, като трябва да се съобрази примерно на максималните обороти на двигателя, при които искаш да се теглиш на лебедка, да не превишаваш максималните обороти на помпата "
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • #40
                      От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                      виж тук за справка (скролни надолу)... но поне са по-евтини от ел-магнитните.
                      муфи.
                      Моята е същата. Според мен, не е проблем да се изработи. Тая вечер я намерих, което си е жив героизъм. Утре ще я наснимам отвътре. Съединителя от климатик и мен ме кефи като идея. Споменавано е много пъти, но нещо му нямам доверие.
                      Ще чакам снимките дано ми дойде някаква идея , че иначе ще трябва да купувам онова скъпото ...
                      VEREYA MOTORSPORT TEAM

                      Коментар


                      • #41
                        От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                        Нямаш никакъв проблем с изчислението, казах ти че ще ударя рамо - преди това обаче трябва да си изясниш две неща - как ще свържеш хидромотора към лебедката и какъв съединител да използваш.
                        Пояснявам - ако ще взимаш хидромотор на М+С Хидравлик (както те посъветвах), ти препоръчвам серията MR/MLHR (орбитални), от който интерес за теб представляват втория и третия (80 и 100 кубика), като кой от двата ще избереш зависи от това каква да бъде помпата. Изборът пък на помпата зависи от това как ще я задвижиш, т.е. съединителя.
                        За избора на хидромотора - тази серия има няколко вида валове - с метрична шпонка, с цолова шпонка, с DIN шлици, със SAE шлици, с конусен вал с шпонка и т.н. - от тях трябва да избереш този, който най-лесно ще свържеш с вала на лебедката. После трябва да избереш резбата на портовете - дали да е М18х1,5 или да бъде цолова.
                        За избора на помпата - след като решиш как ще я задвижиш, трябва да избереш какъв да бъде нейния вал - типовете валове са горе долу като при хидромоторите - трябва ти такъв вал, който най-лесно да се монтира към съединителя, дали ще е конусен или някой от гладките не мога да кажа, зависи как ще си ги представиш нещата...
                        След това си харесваш капак (преден корпус), който най-удобно да се свърже към съединителя - от тези две неща идва и типа помпа.
                        Накрая, след като е ясна помпата и мотора, сядаме и за 10 минути смятаме дали да моторът да бъде 80 или 100 кубика, и дали помпата да бъде 12, 14, 15, 16, 18, 20, 22 или 25 кубика. Зависи от предавателното число на ремъка (колянов вал към съединител) и от това на колко оборота на дизеловия ДВГ искаш да постигнеш максималния дебит на помпата, т.е. максималната скорост на изтегляне. Аз те съветвам да са по-височки, примерно 3500-4000, за да има все пак някаква линейност в работата с лебедката, всмисъл даваш малко газ - тегли бавно, даваш повече газ - тегли бързо.
                        Та така го виждам аз... уточни си монтажа на хидромотора и на помпата, конкретния избор на работните обеми накрая...
                        На моята лебедка фабрично е монтиран точно такъв тип хидромотор, като този който ти препоръчвам, и е 100 кубика, някакъв китайски Kersen, който само гугъл го знае, но понеже е копие на Данфос, каквито са и моторите на М+С Хидравлик, като умре ще го сменя с последния.
                        Само да ти кажа, че Капрони също правят от този тип хидромотори, но по принцип моторите на М+С са на световно ниво, също както помпите на Капрони. Няма смисъл да даваш пари за други, дълго съм проучвал нашите и са прекрасни за цената си...
                        V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                        Коментар


                        • #42
                          От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                          Я обясни кво ще рече орбитални, че знам само буталните как бачкат? Какви авточасти има вътре?
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                            Друго, може би по-популярно име, е Ge-rotor:
                            https://www.youtube.com/watch?v=tMt2JheBSls

                            P.S. Ето го орбиталния в чист вид:
                            https://www.youtube.com/watch?v=sRLeDrQunW8
                            Последно редактирано от Postman; 09-03-13, 21:15.
                            V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                            Коментар


                            • #44
                              От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                              Съединителя ще е проблем , не мога да намеря нещо подходящо и ще чакам да видя Таргата какво ще измисли . В понеделник ще се обадя по телефоните на фирмите произвеждащи електромеханични съединители да видя какво предлагат - 150 Nm достатъчни ли ще са за да държи помпата ?
                              Кардана е захванат към входящия вал на лебедката посредством 2 щифта играещи ролята на бушон,мисля да свържа мотора към вала посредством цилиндрична втулка като използвам отворите на щифтовете , а от страна към мотора със шпонка .
                              VEREYA MOTORSPORT TEAM

                              Коментар


                              • #45
                                От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                                Ако избереш по-мъничка помпа максималният предван момент ще е около 40 Нм. С големите ще е около 60.

                                Прилагам ПДФ с моторите на М+С, на стр. 33 започват данните за модела MLHR, а на стр. 41 са типовете валове и останалите размери, а пък размерите на всеки тип валове са на стр. 28. Виж дали може да ти помогне по някакъв начин да се ориентираш с коя конфигурация ще ти е най-лесно да адаптираш схемата...

                                SAE1-SPOOLVALVE.pdf
                                V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X