Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компресор 12V...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Такъв като червения купувах миналата година за ел.вишка.Ама бяха 500А конекторите не 50.Обаче си имаха специфично наименование.Лошото е че запазих линка на служебният компютър.
    Хубавото е че знам къде е магазина и ще пробвам после да го търся по адрес.То не беше и магазин а техен офис.Но ако решиш,че ти трябва такова чудо ще ти кажа от къде.
    Иначе са качествени.Ама за тая работа няма да станат,че не можеш да стегнеш кабела.
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...

    Коментар


    • Ето го де, сЮФсем кОлтурно си става. И ток може да се дава. Това на снимката е за 175А.

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Kupplung175AINT.jpg Прегледи:0 Размер:88.8 КБ ID:6580357
      Прикачени файлове
      -Чем занимаетесь по жизни?
      -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
      -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

      Коментар


      • travelling
        travelling коментира
        Редактиране на коментар
        Тези и с 200а нямат проблем, ползвам ги за инвертор и за добавяне на допълнителни акумулатори .

    • Първоначално публикуван от KingofROAD Преглед на мнение
      За куплунзи 50А за постоянно напрежение попадам на два варианта. Не са позлатени, но на половината ампери би трябвало да издеянат. Поне на снимката изглеждат добре.
      Ползвам такива 30А, като размер са смешни, слагам ги навсякъде, при 40а не греят .
      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

      Коментар


      • Всъщност, точно по въпроса си мисля, че ми се ще да е нещо унифицирано за да може да се ползва и за други неща.
        Тия големи тучове не ми харесват, но ако има нещо което е прието за стандарт бих го сложил за да е лесно за употреба.
        Така и така съм решил да сложа силов контакт, мисля да сложа гнездо с два бушона за различна мощност със съответните размери куплунзи, с които да съобразя различни различните нужди, които може да се появят във времето. Въртят ми се варианти 40/80А, 50/100А или 50/80А.
        Алтернатора ми е 90А, което също е важно, въпреки че акумулатора ще обира некви пикове, ако има такива.
        Компресора е точният повод да го направя, щото ми се върти в главата от години поради причината, че моят модел няма силов контакт в багажника, за разлика от следващият.
        Няма да дърпам жици до отзад, но се надявам да се получи нещо функционално около акумулатора.
        Време за мислене има, дано и резултата от него да е релевантен.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
          ....поради причината, че моят модел няма силов контакт в багажника, за разлика от следващият...
          Какъв по-точно е въпросния силов контакт в багажника на джипа? (снимка).
          Ако е като запалката, ясно, не става. Но ако не е, за унификация както казваш би могло да го ползваш и при теб.

          Иначе въпросните тучове не са чак толкова тучове. Червено/жълто/сививите в по-малките амперажи са си доволно компактни. Травелинга казва същото две мнения по-нагоре, Аз също почовърквам разни UPS с неголеми мощтности - 2-3кВт. с гелови батерии та мога да потвърдя. За мен идеята за по-силовия контакт е да може освен всичко друго, и да може се дава "ток" на друга кола, или да се подпомага основния акумулатор на двигателя при нужда. Компресора, инвертора, или други твои джуджавки, които са предвидени да се захранват от въпросния контакт, могат да се обзаведат със съответня мъжки/женски купунг, и ще имаш унификация за себе си. За по-голяма унификация, ще е по-трудно да се получи.

          Иначе в алиекспреса се продават панелчета от 2-3-4 позиции - с ключ(или без, комбинации много), с волтметър, захранване на 2хUSB, гнездо за запалка, и тн. Отделно могат да се купят още единични бройки, за повече съотв. гнезда, USB и тн, . И така да се пригоди максимално до твоите нужди,и евентуално запас за бъдещи разширения. Варианти и комбинации много. И материали има.
          -Чем занимаетесь по жизни?
          -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
          -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

          Коментар


          • При положение, че втора седмица се движа с хай-тек полимерен резервоар за гориво, също така използван от Лукойл за продажба на антифриз на дребно, нямам намерение да пускам кабели към багажника, еле па ако трябва да разопаковам салона.
            Това, евентуално, ще се случи ако всичко се ревизира и възстановява, барабар със звуко и термоизолация. Сега не му е времето.
            Нямам представа какъв е куплунга в багажника на по-новото Мусо, но и не ме интересува, щото ми се ще да е нещо което ще ми върши работа на мен, а не примерно корейски стандарт за хладилни чанти.
            Относно даването на ток, произвел съм си 3m 16mm² кабели които ми вършат перфектна работа, като се изкушавам да си направя 4m 25mm² със щипки от тези за заваряване.
            Относно панелчетата, не харесвам претрупани табла като на стрелбище, че имам и такива познати, а и в салона не ми трябват повече.
            Ясно е, че темата е за компресори, но за по-сериозните си трябва силов контакт около акумулатора, който ще се радвам да обсъдим, и да измислим нещо което да е по-унифициран стандарт.
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • Аз вчера в свободното си време реших да видя защо моят лидълски компресор работи , и главно защо работи шумно .
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:91306452_3765179166889496_8134456956686434304_n.jpg
Прегледи:444
Размер:30.4 КБ
ID:6581330
              Мотора е доста масивен в сравнение с други еднодневки за същата сума.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:91225900_243330233730116_5007591731495960576_n.jpg
Прегледи:437
Размер:29.3 КБ
ID:6581331
              Термо защита , пружинките ги няма в кадъра.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:91301727_2930892920309156_5190271662850834432_n.jpg
Прегледи:421
Размер:23.7 КБ
ID:6581332
              Буталцето е 30мм, клапанчето не е като на първият модел захванато с болтче а е занитено. Уплътненията са само силиконови и няма никакъв помен от смазочен материал.Аз също нямах нищо в къщи, но самото цилиндърче беше с начални петна от корозия и леко задиране покрай тях(забравих да снимам). При тази гледка реших да сложа нещо па дори било то и зехтин, в килера обаче ми попадна комплекта на въздушният филтър K&N и с маслото за омазняване на филтъра си свърших работата.
              Главата на това нещо обаче не наподобява главанта на гореспоменатият компресор на Джоу.
              Смуче въздух от картера си и от където намери процеп , без да има специално направен отвор с някакво дунапренче за филтрация.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:91351109_158496665365848_1179611088514187264_n.jpg
Прегледи:440
Размер:29.5 КБ
ID:6581333
              Убавец.... това там се затваря от една ламаринка а тя свети от всякъде. Другото кофти е между алуминиевият оребрен охладител и цилиндъра няма никакъв контакт. Реално този охладител не отнема жегата от цилиндъра , служи само за усилване на структурата и да може главата да се стегне към корпуса а оребреното остава помежду им. Между оребреното и цилиндъра сложих слой алуминиево фолио за уплътнение, защото беше прекалено голямо разстоянието за да пробвам с термо паста.
              Сега работи по-тихо и помпи леко и не подскача от вибрации. По-нататък пак ще го отворя да му сложа някаква свястна смазка, защото исках да сваля маркуча , но не успях. Върти се под кербовката свободно и в двете посоки а не се развива...Ще съм благодарен ако някой даде жокер преди да го съсипя.
              Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
              Ford Fiesta 1.4 Tdci

              Коментар


              • veskov
                veskov коментира
                Редактиране на коментар
                Върти се защото е кербован върху щуцера, който е навит и залепен в компресора, както манометър и др разклонители. По принцип този клас са с големи загуби по тези преходи, разклонения и маркучи.

              • Джоу (x3mrjoe)
                Джоу (x3mrjoe) коментира
                Редактиране на коментар
                Точно за това Гого, който ползва тези компресори, ги прави на парчета и ги събира преди да ги вкара в употреба.

            • Я снимай това което се върти, пък аз ще питам Гого как ги лекува.
              Най-добре ще е той да сподели, ама днес му отхлупихме КИАка, че вчера се разбълбука, та едва ли ще му се пише.
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • Juiced
                Juiced коментира
                Редактиране на коментар
                Сегс като ви прочетох коментарите с veskov разбрах. Снимка мога довечера, че е в колата на жената.

            • [QUOTE=Джоу (x3mrjoe);.
              Най-добре ще е той да сподели, ама днес му отхлупихме КИАка, че вчера се разбълбука, та едва ли ще му се пише. [/QUOTE]

              Какви глупости успяхте да сътворите?

              Ако не е тайна де.

              Коментар


              • Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                Я снимай това което се върти, пък аз ще питам Гого как ги лекува.
                Най-добре ще е той да сподели, ама днес му отхлупихме КИАка, че вчера се разбълбука, та едва ли ще му се пише.
                Кое да снимам, мотора ли? Там няма драма, но предполагам ще е по-добре ако се запои като при теб.
                Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                Ford Fiesta 1.4 Tdci

                Коментар


                • Джоу (x3mrjoe)
                  Джоу (x3mrjoe) коментира
                  Редактиране на коментар
                  Това под кербовката, че не си го представям.
                  Ако не ти е проблем, запояването е задължително.
                  Консултирах се с Gustav 6x6 за моя, като мислех, че трябва високотемпературен припой, та да ми го направи, но той каза, че става със всякакъв.

              • Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение

                Какви глупости успяхте да сътворите?

                Ако не е тайна де.
                Кви глупости бе, Пенчо ?! ... и разбира се, че не е тайна !
                Както си я кара постоянно, вчера почна да вдига температурата, и още докато се движи, Гого ми звънна и направо я вкара в халето. Не я е прегрявал. Достатъчно грамотен е да види проблема преди да е станал сериозен.
                Главата е долу, даже я закарах на главара у тях към 19:00, за да я почне колкото може по-рано, че да я качим до края на деня. Взех ѝ комплект корейски гарнитури.
                Главата не е сме я пипали когато всичко се ревизираше преди година, а сега като се отхлупи, се оказа, че гарнитурата е като изгнила, като има не особено грамотна намеса, съдейки по очевадните следи от ремонта, като в единият цилиндър беше пълно с вода, и добре, че всичко е станало в движение, та няма трясък.

                Днес (вчера) нямах време и желание да снимам, че всичко беше на зор, но утре (днес), се надявам да събера материал за темата с КИАта.

                P.S. Лятото Гого сложи чисто ново виско, което ще рече, че си е била карана с неработещото, но колко и как, никой не знае.
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • ivo-police
                  ivo-police коментира
                  Редактиране на коментар
                  Кой е "Гого" просто любопитство -може и да не ми отговаряш ,но често използваш това име.

              • Ето това е въртящият се маркуч:
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200402_175416.jpg
Прегледи:385
Размер:289.9 КБ
ID:6581908Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200402_175429.jpg
Прегледи:383
Размер:313.3 КБ
ID:6581909
                Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                Ford Fiesta 1.4 Tdci

                Коментар


                • ivo-police
                  ivo-police коментира
                  Редактиране на коментар
                  И не става една винтова скоба ???

                • Juiced
                  Juiced коментира
                  Редактиране на коментар
                  Маркуча се върти и в двете посоки и не се развива. Ще ми се да го сменя с по-дълъг и да му сложа накрайник с бързи връзки.

                • veskov
                  veskov коментира
                  Редактиране на коментар
                  На такива компресори е добре възможно най-къс маркуч, директно от компресора и с накрайник за винтила, без нищо по него. Компресора да стои на земята до гумата, а по- дълги кабели.

              • Маркуча е кербован и това което се върти е накрайника с кербовката. Не мисля, че се развива. Но нека някой по- запознат да каже.

                Коментар


                • Тая кербовка е голяма глупост и е препоръчително да я разкараш. Също както и маркуча, много бързо старее и се пука точно на кербовката.
                  Аз имах същия компресор, нов, неотварян, държах го в багажника около година. Когато ми потрябва да напомпя една спукана гума, издишаше точно от там. Последва вадене с клещи, леко подрязване на спуканата част и отново кербоване. След месец отново маркуча бе сцепен на същото място.
                  [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

                  Коментар


                  • KingofROAD
                    KingofROAD коментира
                    Редактиране на коментар
                    А с какъв инструмент го кербова наново?

                • Маркуча изгаря от топлия въздух. Поне една педя трябва да е метална тръба.

                  Коментар


                  • slatanic
                    slatanic коментира
                    Редактиране на коментар
                    Виж тук ако не ме домързи мога да му бодна 20 см медна тръба.Лошото е че имам съмнения,че същата ще се нагрява много и пак ще прецака маркуча там дето се снажда.

                Активност за темата

                Свий

                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X