Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Компресор 12V...
Свий
X
-
От: Компресор 12V...
Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнениеОбещаната снимка. [ATTACH=CONFIG]974468[/ATTACH]Киа Соренто, MB A140 (Поне не съм пеша)
Коментар
-
От: Компресор 12V...
Абсолютно вярно е.Но има файда.Като умре тоя взимам двубутален и прехвърлям кабелите.Ама не вярвам това да стане скоро предвид ползването 1 път в годината.
Иначе щипките са хубави даже и за направа на кабели за подаване на ток въпреки,че за мен не стават тъй като там съм ползвал 50 квадрата.
Но ако няма да се дава ток на камиони са супер.Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
От: Компресор 12V...
Бях направил едни кабели за подаване на ток с подобни щипки и при закачане едвам светваше лампата на плафона на колата с изтощения акумулатор. След смяна с най-обикновени ламаринени щипки от 2лв. палеше без замисляне при напълно празен акумулатор само от кабелите(16км.мм. около 1,3м. дълги.).
Моя извод е, че имат малка контактна площ с клемата на акумулатора - само 2-3 зъбчета, докато на ламаринените контактуват с двете части на щипката и лягат повече и по-остри зъбчета които малко или много се забиват в клемата.
П.П. на баща ми компресорчето от по-горния пост е същото.Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
От: Компресор 12V...
При даване на ток,минусовата клема на приемащото ток е винаги на корпус и никога на акумулатораGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Компресор 12V...
Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнениеПри даване на ток,минусовата клема на приемащото ток е винаги на корпус и никога на акумулатора
Коментар
-
От: Компресор 12V...
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеИ на даващото, и на даващото.На нас клиренс ни трябва , не скорост
Коментар
-
От: Компресор 12V...
Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнениеСлушам с интерес ...и се уча
На съвременна кола (да кажем от след 2005-2010г) вероятността акумулаторът да е свързан към маса през шунт или датчик на Хол за измерване на тока е много голяма.
Системата, която следи какъв ток влиза или излиза от акумулатора изпада в потрес когато закачиш нещо на акумулатора и вкарваш или изкарваш ток който не е минал през електромера.
Коментар
-
От: Компресор 12V...
Какво ще кажете за този от "линка"?
https://www.amazon.es/Hergestellt-f%...BC6YH91A7FBYH2
П.П. Още не съм се научил да ги слагам тез "линкове" кат' хората!Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.
0034 605 82 41 87, 0897 34 28 58
Коментар
-
От: Компресор 12V...
Първоначално публикуван от Тодоров009 (Войводата) Преглед на мнениеКакво ще кажете за този от "линка"?
https://www.amazon.es/Hergestellt-f%...BC6YH91A7FBYH2
П.П. Още не съм се научил да ги слагам тез "линкове" кат' хората!
________________________________________________
Subaru OUTBACK 2,5
Hyundai TUCSON 2.0
Коментар
-
От: Компресор 12V...
Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнениетакъв си купих преди 2 години от немския ибей и беше около 60Е /не помня точно/ джипова гума помпи сравнително бързо, някъде в темите бях писал за колко време.
[ATTACH=CONFIG]974769[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]974770[/ATTACH]Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.
0034 605 82 41 87, 0897 34 28 58
Коментар
-
От: Компресор 12V...
Първоначално публикуван от Тодоров009 (Войводата) Преглед на мнениеНе е същия...________________________________________________
Subaru OUTBACK 2,5
Hyundai TUCSON 2.0
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар