И Мечо пух така "колкото повече,толкова повече"!Има ли разстояние ,иска сечение .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Компресор 12V...
Свий
X
-
Погледнах главата - пластмасарка отсèкъде !
Ако въобще става нещо от тоя компресор, ше му барна една от халумин.
Относно "по-бързият" компресор, ако е 10-на Ампера, 2х1.5mm² са достатъчни за 2÷3m жица, но ако искаш да го ползваш с 4m, тогава 2х2.5mm², че ше ти вехне напрежението при компресора.
Относно моят "проект", ако тия 45А дето ги пише са близо до истината, ше трябва 2х10mm² за 2÷3m кабел, и то не китайски квадрати.
Намерил съм 80А-ов позлатен контакт, който мисля да сложа близо до акумулатора, барабар с един бушон 50А.
Това разбира се са сметки без кръчмар, че може всичко да е за в коша.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Айде и аз се оборудвах, карам доста сам та страх лозе пази. Загледах задния калник на паджерото мисля там да го вградя компресора. Моля за малко помощ как се казваха буксите за акумулатора като контакти вместо щипки.
Коментар
-
Компресора си е читавелка, и не знам какъв е зора за хронометър (освен ако няма да ходиш на състезание по помпане на гуми ) - важното е да работи без зор и да не става на печка.
Смени си кабелите на първо време, като тези щипки не са лоши.
Като взема 80А-ят контакт ще го снимам.
-
Да кабелите ще се сменят как беше - сечение то му е цаката. Не линка на 350 А беше просто пример. Като написах бърза връзка и ми светна. А за хронометъра на мен ми е интересно. Иначе да 235/85/16 от почти 0,5 до 2 атм. няма никакво затруднение.
-
Относно кабелите - 5А/mm², като с приятел вчера бая поспорихме, щото според него можело да се смята в/у 10А/mm², което може и да е така, но за m÷2, айде 3, но при 4m ще има пад на напрежението и няма да работи адекватно, за това аз ще си ги смятам в/у 5А/mm².
-
-
Баш сега не мога да го разкостя на спокойствие с приятел корифей на детските компресори (да не откривам топлата вода ), и ето набързо, в колата, какво излезе:
Всъщност, това отгоре е пластмасова кутия в която стои въздушният филтър, като при засмукването обдухва главата.
Хитро, а дали работи достатъчно адекватно при по-продължителна работа с тази неоребрена глава - не знам.
Ребрата на цилиндъра са пластмасови като кутията-въздухизаборник, но по-сериозното разкостване си е за в/у работна маса, и го оставям за когато ще е възможно.
P.S. Това под компресора е дясната седалка, и да не се бърка с детско столче.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Компресора беше разглобен, ревизиран и събран, като му направих и бърз тунинг на охлаждането. Общо взето, доста сериозно желязо.
Почти събран му подадохме ток да видим дали ще върти, и като тръгна, компресора се отлепи от електромотора, който не бяхме разглобили, че беше залепнал, а ако го бяхме изпочупили при разглобяването - цялото мероприятие се обезмисляше.
Така и така се отлепи, и айде пак всичко на парчета, но този път и мотора.
Всичко е доста сериозно и с лагери, както и термодатчик на четкодържателят който прекъсва масата на релето което включва електромотора. Никакви втулки, пластмаси или нещо като за от "Зрънчо", с изключение на едно страшно изсиране !
Щях набързо да покажа и разкажа какво направихме, ако не беше това:
Това се показа точно така при разглобяването, без да е пипано !
Понеже мисля, че компресора е попадение, може да направя отделна и подробна тема за профилактиката, доработките за охлаждането, както и ремонта на простотията по колектора, а и за други впечатления които може да появят в последствие.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Аз другата седмица, като остана в къщи мися да разглобя и смажа лидълският си компресор. Приятел има същият, който баща му е смазал с някаква грес и звука му нямаше нищо общо с моя. Моят е почти нов ползвал съм го десетина пъти и трака и подскача като луд, неговия едва се чува.
Може ли някой да предложи каква грес да ползвам, или да не го пипам вобще.Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
-
Ето какво се получи с колектора:
Ето и снимки на карантиите:
На следващата снимка се вижда къде всъщност се крепи цилиндъра и съответно, разстоянието м/у тези места, което е затапено от картера и главата.
а ето как изглежда тази полудекоративна пластмаса отстрани:
Ето диаметъра на цилиндъра:
Ето какво реших да направя за да се вентилира цилиндъра, въпреки че зора е в главата:
Ето какво се получи, като погледнато под ъгъл се вижда разстоянието което се надявам поне малко да охлажда цилиндъра.
Отворите станаха отвратителни според моите разбирания, но "на ръка" с "някаква" 6mm бургия която едвам намерих в кутията, щото м/у ламелите е почти 6.5mm, и вътрешнозаводска обстановка "под напрежение", в която бях публика - толкова !
Ето термодатчика за който споменах
съответно и релето което прекъсва когато/ако прегрее
Разбира се, всичко се събра както трябва
Ето и кулунга който ще ползвам с 50А бушон преди него.
80А позлатен
За кабелите се разправяме яко !
Гого упорства, че читави 4mm² са достатъчни, но аз под 6mm² няма да кандисам !
Извода от мероприятието до тук е, че техниката е сериозна, но без профилактика не е добре.
Ако някой има въпроси, да ги споделя.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
- 2 likes
Коментар
-
От приятел. За корабомоделизъм е и тук няма, както и по малко бройки от вън.
Имаше и 200А, но категорично отказа да ми даде, че имаше само 4÷5.
То проблема е, че в него влизат 4mm², а аз искам да сложа 6, та има вариант и да го изтормозя, за 200А-ов, ама беше прекалено категоричен, та ше изчакам малко белким го уцеля в настроение, че явно ше се разправяме.Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 28-03-20, 19:28.
-
Тази пластмаса с дупките я изхвърли, тя само пречи . И смени лагерите, тези не стават, истински лагер не се драска от набиване и избиване .0 8 9 8 4 8 1 3 3 0
Коментар
-
Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнениеТази пластмаса с дупките я изхвърли, тя само пречи . И смени лагерите, тези не стават, истински лагер не се драска от набиване и избиване .
Всъщност, компресора въобще не е ползван, и това е единствената причина да се съглася с него, освен че и след бая чекнене не можахме да извадим коляновият вал с буталото, което пък е запресовано просташки с разтваряне на шийката.
Предпочитам да го ползвам така и да го мисля ако въобще се появи проблем, отколкото да се счупи зорлем.
Така или иначе, компресора ше работи доста разтоварено, когато въобще му се наложи.
Всичко което имам в джипа за 6г съм го ползвал само за проблеми на приятели и познати, с изключение на ключове 10 и 19 за смяна на горивни филтри, и чат-пат някоя отвертка за скоби и клещи за обща употреба.
Смяната на акумулатор няколко пъти профилактично не я броя, а и съм с перчатки на скобите, та се развиват с квото има под ръка, ако случайно са престегнати.
Та така.
Ааа, и, Честит рожден ден, Краси !ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Всичко е ок, но преди да се втелясваш с големи куплунги и дебели кабели, събери една постановка и му измери тока при работещ двигател и къси кабели. Като правило проблем са връзките, не кабелите. Пластмасите съм изхвърлял, за да го поливам с вода или увивам с мокър парцал, чак пара излиза. За къси и макс широки гум маркучи с мин преходи е ясно
-
Това за тока е идея, че нещо хич им нямам доверие на китайските ампери, въпреки че си е бая мотор, но не бих казал, че са се старали много с навиването на ротора.
При мен няма да му се налага да го поливам с вода. Предпочитам всичко да ми е преоразмерено и да няма зророве, което е и причината да се занимавам да възстановявам този компресор, вместо да си взема един двубутален за 70÷80лв.
-
-
Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнениеПовече от 4кв.мм няма смисъл, казвам го от опит при 5м дължина .
Ако все пак докара 40-тина ампера, ше си му метна 6, да си има, освен че повече от 4m кабели на компресора няма да има, като куплунга ще го монтирам централно за да е равноотдалечено независимо от коя страна ще се ползва.
P.S. Днес цял ден си мисля, като ще пускам такъв куплунг, направо да пусна два различни размера, та да си има ако потрябва за още нещо, но не мога да намеря качествени бушонни легла Midival.
Ако все пак не успея да намеря нещо читаво с два или три бушона от тук, ще си викна нещо истинско отвън.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
От опит с моите истински 4мм2 многожилни кремиковски негорими кабели с дължина 6м ядове няма.
Не са се опитвали да греят грам.За разлика от маркуча за помпане който имам чувството понякога,че ще се запали.Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
Първоначално публикуван от KingofROAD Преглед на мнениеЗа куплунзи 50А за постоянно напрежение попадам на два варианта. Не са позлатени, но на половината ампери би трябвало да издеянат. Поне на снимката изглеждат добре.
Коментар
-
Колегата Джоу нали иска презапасяване? Тамън като му потрябва да дава ток на някой, направо там да се бодне. :-)
Пък на мен също ще ми свърши работа, че искам да ашладисвам втори генератор на кораба-майка, да захранва отделно и независимо втория акумулатор под седалката, и бъдещата каравана отзад.
Червения куплунг за външно приложение не знам дали ще стане, но черния при всички положения ще върши работа, ако се уплътни добре. Сега вече за китайските ампери нищо не мога да кажа, не съм го тествал все още.Последно редактирано от KingofROAD; 30-03-20, 14:22.
-
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар