Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг на ремарке

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Седя и си мисля - колеята колкото на влекача или по тясна?

    Имам плюсове и на двете, но ще се радвам да чуя чуждо мнение
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      Навремето в казармата най редовното беше да обърнат някой АД 30 . Понеже е по тесен от влекача и висок , не се вижда в огледалата та редовно ставаше белята .

  • #62
    Ако трябва да разширяваш с какво ...джанти , фланци ...ама ако трябва да стесниш ...с рязане ли
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

    Коментар


    • turtey
      turtey коментира
      Редактиране на коментар
      Той по широк от джипа. Та ще се стеснява така или иначе.

  • #63
    Тясно и дълго за да има същия обем. Или широко и дълго за да се запази същата така полезна дължина.. Ремарке се обръща трудно при товарене с тежки неща при бързо каране и няма нужда да е широко. Тясното по-лесно влиза в дворове, между дървета (на заден) и където неочаквано се наложи.

    Коментар


    • turtey
      turtey коментира
      Редактиране на коментар
      Размера на коша не е пряко свързан с колеята, поне при мен.

  • #64
    Колкото на влекача инак умерваш всички дупки с ремаркето, на кофти места мислиш, че е там, а то на различна позиция.
    Ако е по-тясно не виждаш назад хубаво на огледалата къде стъпва. Като цяло си е досадно.

    Коментар


    • #65
      По-добре да е широко, колкото жипката. Иначе не го виждаш в огледалата при маневра, а когато го видиш, вече е късно за всичкото волан, да коригираш. Това от опит.
      Татко беше слагал едни "уши" от транспортна лента настрани, ама пак е тегаво.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #66
        Зависи от опита на водача и пътя по който ще се движи. Почти всички платформи за коли са по широки от буса или джипа който ги дърпа. И какво? Свиква се.

        Коментар


        • #67
          Опитът се придобива много бързо. Зависи от основните маршрути за които се предвижда да се кара и работата която ще се върши. Следите на влекача и ремаркето е хубаво да съвпадат ако ще се кара в кал, сняг, коловози. В другите случаи няма никакво значение. Ако толкова е проблем че не се вижда на огледалата, винаги може да се мушне някакъв показалец отзад при товара. Аз мойто като е празно го виждам назад през пежото, като го натоваря с 250-300 кила и горница, ако е нисък товара - не го виждам. Това ми е най-малкият проблем и си го решавам според случая.
          Аз съм за тясно и дълго. Сегашната колея и малко удължен кош. Преди един час покрай мен мина една Хондичка с такова същото удължено ремарке, натоварен с грозде, много грамотно и много прилично изглежда. Виждал съм го много пъти, но въобще не съм го заглеждал, мисля че с оригинал мост. При първи удобен случай ще има снимки и инфо..
          Ако си по-широк отзад - при завой покрай странични ограничения ще трябва да се изнасяш... Примерно ако влизаш под прав ъгъл през порта или минаваш през завои в гора например или покрай склонове и т.н.
          Аз бих запазил сегашния габарит на ширина.

          Коментар


          • veskov
            veskov коментира
            Редактиране на коментар
            Дълъг теглич, дълъг кош и ако си с лека кола- разтоварвай по баира. Най- вече дюшеме или винкели. С голям кош си има друго мпс, това си зависи най -вече от обичайната му употреба, за бали или за баластра.

          • jordanov sv
            jordanov sv коментира
            Редактиране на коментар
            Е той нашият приятел нали с жипка ще го влачи!? И то от истинските уж.
            Иначе аз с мойто оригинално еленско ремарке от първите без никаква преработка /само пода съм сменил с шперплат/ товаря без грижа 400 кила баластра /мога и 500/, а бали люцерна съм качвал 16 при смъкната задна канатка. Пътят по който ще се кара и влекачът са важен фактор определено. Щото упражнението съм го правил с Лада Самара, Волво 440 дизел и сега Пежо 307, лозарски пътища и шосета - има разлики в картинката.

          • Stbd
            Stbd коментира
            Редактиране на коментар
            Сега било много широко, ще се стеснява. И аз предпочитам дълго.

        • #68
          Когато говорех за ширината, имах предвид при маневри на заден ход. Напред е все тая. На лека кола може да се вижда евентуално в централното огледало и да се коригира навреме, Джипките обикновено са по-високи и ремаркето се крие от задния капак (врата). И ако не го виждаш и в страничните при връщане назад, си е кофтичко.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • veskov
            veskov коментира
            Редактиране на коментар
            Мисля, че с добри странични огледала, при нужда и допълнителни, няма грижи. За мен големите проблеми са били като ти повдига задния мост и ремонт на гръмнала от претоварване гума. Същото е и с лодката (заради покъщината). Джантите също вече още по- рядко са взаимозаменяеми, та едно на ум бива.

          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Бусова гума с ремарке никога няма да я претовариш до състояние да гръмне . На тия бусове им дават да товарят 1800 кг ама редовно ги млатят с по над 2.5 тона . Бусовете на ПСА с мотор Форд Пума екстремистите ги карат с над 160 по магистралата и обикновено гумите са най малкия проблем .

        • #69
          Добре де, разбирам, че в теб има още ентусиазъм за мунинг, ама моста не е с 50см разлика в следата от Гейовата, та хич не те разбирам що ше се занимаваш с глупости ?!

          Метай го така и си смУчи бирата.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Бусовите мостове лесно се стесняват .

          • turtey
            turtey коментира
            Редактиране на коментар
            50 не, но едно дваесетина.
            Колко лесно ще разбера като го срежа, че външно е 75х75 дагое.

        • #70
          Станьо , дай снимка на тоя мост и колко пари му искат ?
          На нас клиренс ни трябва , не скорост

          Коментар


          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Снимки евентуално от Петър . Не ми се завира под бус само за да му снимам моста .

        • #71
          Всъщност - дотук не става ясно има ли замисъл за разширяване на сегашния кош? Или направа на нов такъв, или ползване на някаква нова товарна платформа?

          Коментар


          • #72
            Първоначално публикуван от jordanov sv Преглед на мнение
            Всъщност - дотук не става ясно има ли замисъл за разширяване на сегашния кош? Или направа на нов такъв, или ползване на някаква нова товарна платформа?
            Ще правя ново шаси, че по лесно.
            коша ми се иска да е 2000х1200 долу.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #73
              Асеновградските ремаркета - според мен едни сполучливи ремаркета са с размер на коша 2х1.25м. Калниците отвън.Моето мнение че най удобния размер е 2.50х1.30м вътрешно на коша. Борето

              Коментар


              • #74
                1.30 добре, ама 2.50 защо?
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • BatGeorgeone
                  BatGeorgeone коментира
                  Редактиране на коментар
                  всички строителни размери са масово 1200мм х 2400мм или кратни на толкова, гипс-картон, профили, панели и т.н.

                • turtey
                  turtey коментира
                  Редактиране на коментар
                  Гипса в наше село е 1200х2000

                • KingofROAD
                  KingofROAD коментира
                  Редактиране на коментар
                  Преди време съм започнал да си правя ремарке на мост от фиат дукато, стария модел. Монтирал съм моста, и скарата на коша. Като размери се получава около 1,38х2,60 м. Идеята е освен за три палета напречно, или два надлъжно, е да го ползвам и като платформа за превозване на малък трактор с челен товарач, и др. подобни играчки. Демек по-голяма универсалност..

              • #75
                Две палета едно след друго, по дълги неща. Новите заводски ремаркета са с дължина 2.00 , 2.36. , 2.60м. По дългите си имат съответните проблеми . трябва да са 2 оси, ако е на една трудно се окантарят, ограничаваш се при скоростта, при вълнист терен опират отред -отзад, огъват се при нашето товарене..... Борето. Забелязал ли си , че най много се търсят камиончета до 3.5т но с каросерия с дълж. 4.20м Има перфектни с каросерия 3.00м или 3.50м но по бавно се продават. Защо ли?
                Последно редактирано от boreto2; 06-10-20, 06:53.

                Коментар


                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Бордово камионче на базата на бус се продава буквално часове след като му пуснеш обявата без значение колко е дълго .

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X