Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг на ремарке

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    А самият кош на въпросното ремарке с достатъчна здравина ли е , че да оправдава присаждането на А-образен теглич и евентуално мост от микробус ?.

    Имаме ремарке-самоделка което е в експлоатация от 20тина години.
    С тръбен теглич и ресьори-главини от Москвич 408 (13 цолови колела),на тия главини стават и 14ки джанти от Алеко.
    Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

    Коментар


    • #17
      Значи теглича става на А.

      Как най добре да заваря ухото - отгоре или някак в края на А-то
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        На повечето тракторни ремаркета е или вътре в А-то или отдолу.За да намалиш блъскането може да използваш пружина пред гайката на ухото, по камионите има такива заводски решения.Осигуряването на гайката против саморазвиване трябва да го вземеш много насериозно, че си има всички условия за саморазвиване и замине ли тази гайка заминава цялото ремарке.

      • turtey
        turtey коментира
        Редактиране на коментар
        Има шплент на гайката.

      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        На браната имах същия теглич, и се откъснастъблото което е с диаметъра на резбата.
        То браната дава доста зир на теглича де, но не е зле да се има и това предвид, щом ще се товари по-яко и ще се кара по гаден път.

    • #18
      Колегата се бърка нещо. Джантите на Алеко са с 4 дупки, петата е в средата и е голяма Борето

      Коментар


      • #19
        Бусовете на Мерцедес и VW са 5х130, та задни мостòве да искаш.

        ... та ако сложиш от Мерцедес, с ремаркето ше стане 6х6.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #20
          Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение
          С П- профил се прави да излезе по евтино и леко. На теб ти трябва безпроблемно, ти си го правиш - само правоъгълна кутия която се поставя с по дългата страна вертикално. Например кутия 60х40х2 . Обикновено тръбата на ремаркетата е около ф50. Тогава чисто естетически маже да сложиш кутия 50х30х2 За да не се огъва държи страната с размер 50. Най голямо огъване се получава там където започва коша на ремаркето и затова допълнителните кутии трябва да бъдат отдолу под коша до конзолите на ресьорите
          Теглича в момента е 40х40
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #21
            С 40х40 става за агне, за бира.... Според мен виж дали има 50х30х4 . Процепваш кутията от едната страна(високата) 7-8-10см. премачкваш я да стане като П профил и този П профил обхваща кутията от двете страни и електрожен.Ще потърся заводско направен така теглич

            Коментар


            • #22
              Горе долу така
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #23
                Има 50*30*2 и 50*30*3

                *4 няма

                разбрах идеята, нещо такова ще е - ще видя как е най добре, за да мога да заваря и втулката на ухото.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #24
                  https://www.maiak-m.bg/bg/product/i156/product.html

                  Коментар


                  • #25
                    В кварталния склад няма
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #26
                      Така ли са всички хванати?
                      два шева по дължината на втулката?

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:710x710.jpg
Прегледи:444
Размер:113.7 КБ
ID:6640244

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20200831-174542.png
Прегледи:426
Размер:434.9 КБ
ID:6640245
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • turtey
                        turtey коментира
                        Редактиране на коментар
                        Външния диаметър на втулката на ухото което имам е ф42
                        За 2.5т ремарке е

                    • #27
                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      В кварталния склад няма
                      Е как така ?!
                      Ти в кой квартал си ?!
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #28
                        Хер, пак в някакви излишни филми се вкарваш май... Теглич с А-рамо при едноосно Несамосвално ремарке има само при някои руски марки. Всичкото друго е тръба - решение доказало се с десетилетия. При А теглич например назад не можеш да сгънеш композицията на 90 градуса - при тясно обръщало или малък двор може да ти се наложи. Тръба стандартна при едноосно ремарке трудно ще я изкривиш, ще я изкривиш само при много висок център на тежестта и рязко изместване напред. Това го направихме със служебното ремарке. Натоварено с пълен бидон кубик, закачено на малък бус с още един кубик вътре - екстремно спиране /колко да е екстремно за тоя пиклив бус претоварен двойно/ ама достатъчно цялата тонка да се измести 30 санта напред. Лично съм повтарял няколко пъти на колегите че при такова товарене и отпред и отзад бидонът трябва да е застопорен, даже един палет бяхме срязали за целта, ама имало да се случва... и понеже ремаркето е супер, оригинал немско, тръбата навсякъде е на болтове и скоби - свалихме я и с все табелата я закарахме в един габровски машзавод. Оттам си взехме нова и си я монтирахме на място, но не сме и товарили по тон после...
                        Така, А рамо ще ти трябва при самосвал, ама я да питам това за какво ти е? Такъв самосвал ще ти върши работа ако возиш насипно сипкав материал - зърно, речна фракция например, ама при мокър пясък или пръст въобще няма да ти върши работа. И колко време ще ти отнема например разтоварването на ръка спряма времето за транспорт? Аз лично не съм се засичал за колко време разтоварвам въглища или пясък на ръка, но не е нищо собено... И няма нищо общо с разтоварване на 4-5 тона бордови камион с пръст, пясък или дори зърно, че поне за тия трите се сещам да съм ги правил лично...
                        Такова ремарке, руско с А теглич има един апапин на село, влачи го с японски трактор ежедневно и от години, тракторчето е по.тясно от твоя влекач. Отпред е заварено U желязо вместо халка, май бая камъни е прекарал с него, нищо че с жигулски джанти, като замине някоя, носи я на моргата и взема следващата. Понеже същият има и правено двуосно с чупещ теглич пак с жигулски джанти, аз му издадох една по една каквото ми беше останало от Самарата и останах в един момент без резервна за мойто, хаха. добре че един колега бракува Жигула че ме зареди. Ти такова претоварване едва ли някога ще направиш.
                        Между другото, двайсетина теми преди твоята има пак такава, с малко по-подробно заглавие. И ти си писал в нея

                        Коментар


                        • turtey
                          turtey коментира
                          Редактиране на коментар
                          Знам на Чавдар темата.
                          Той само иска да вдига. Което при мен е лесно щото е на ресори.
                          Аз имам бонус да се монтира ухо - което май идва по лесно с А рамо.

                        • veskov
                          veskov коментира
                          Редактиране на коментар
                          Моето беше със заварена безшевна дебелостенна тръба в ГВалц п профил и така от край до край. Ябълката и ухото се сменят и насаждат в тръбата, и се застопоряват с болтове. При това с голямо поизпилено става на всеки теглич.

                        • jordanov sv
                          jordanov sv коментира
                          Редактиране на коментар
                          А, че то и с другото ще бъде лесно... Например тръба, отпред болтове на които може да се сложи според случая стандартна лапа или друга тръба с твоето ухо... Може евентуално да променяш дължината на теглича и да си го качиш на стандартна топка, не се знае какви транспортни задачи ще ти се отворят. Тегличът на джипката какъв е? Тип фаркоп /както му викат руснаците/ може би? Виж го какви усилия може да поема отдолу нагоре. При едноосно ремарке се случва понякога колкото и да не ни се иска товарът да надига задницата на влекача... например греди, тръби и т.н. Стандартните топки ги издържат безпроблемно тия ексцесии, стига лапата да е наред и тя.

                      • #29
                        Не четете ми се струва ))
                        джипа е с теглич който поема ухо. Да на руски теглич е фаркоп (то и цедка е дуршлаг, ебаги у славяните )

                        В момента ремаркето е с теглич 40х40
                        Имам закупено ухо - то е с втулка фи42.

                        Та трябва това ухо да се завари към теглича на ремаркето
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #30
                          Четем бе, не ни подценявай
                          Въпросът ми конкретно е ти с кой тип си

                          или

                          А иначе ако си решил вече да заваряш едното към другото, какъв е проблемът... Просто тук ти предлагаме да си направиш едното към другото с болтове, с възможност за бързо връщане към стандартното положение за ремарке на лек автомобил. Ако искаш да преправяш тегличи, мост, главини, платформа и т.н. първо трябва да помислиш има ли смисъл цялото упражнение.

                          Коментар


                          • turtey
                            turtey коментира
                            Редактиране на коментар
                            Първия.
                            За заваряването - не съм си играл с трактори и затова питам - всички ли са като на снимките - два шева по дължина?

                            За смисъла - сигурно няма. Ма то така погледнато )))))

                            На болтове как ще се върти ухото във втулката??

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X