Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

    Това не е нормално (возията на Ксантията). При нормално работеща система, няма как да направиш сравнение в полза на каквато и да е кола с пружинно окачване. Точно по каменисти и черни пътища карам достатъчно, направо прелита отгоре.
    Аз имам БХ, той така возеше дървено, а иначе уж всичко изрядно - нови сфери и т.н. Оказа се че причината е бил крив хидроцилиндър. Така си кара поне 3 години, докато накрая протече тотално. Сменихме цилиндъра и БХ-а си заприлича на Ситроен.
    "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

    Коментар


    • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

      Няам идея, но едва ли.
      Иначе сферите са помпани преди 3-4 месеца, като на конжектора е нова. По предницата са сменени всички тампони, биалетки и втулките на стабилизиращата щанга. Двата шарнира също. И пак си има потропване, което не остава от какво да е, освен от тампоните на хидроцилиндрите.
      Имам и проблема със своенравната промяна на височината отпред. При първи старт или потегляне, се вдига една идейка по-високо, колкото да одърви. Коригирам с лостчето, но пак си се вдига с карането. Не съм сменял кокалчетата, но вероятно трябва да центровам планките на лостовата система. А вероятно има и износване на осите на механизмите на коректорите. Коректорите не съм чистил. Предния е много тегав за сваляне. Сменях маслото и чистих цедките в казанчето.

      ПП: Може би сравняваш с работещ хидрактив, но и предишната ми не беше по-малко друсаща на камънак. Иначе, на големи неравности е лодка. На черен земен път съм карал с 60 и плува.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • Re: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

        Пробвай да бутнеш малко захватчето на предния коректор докато ти хареса на вид и аз го имах тоя проблем с леко вирната предница.
        Последно редактирано от Никола; 21-05-17, 21:41.

        Коментар


        • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

          Клиренса е добре, поне на поглед, не съм мерил точно. Но колебаенето го прави. Ако не стане от планката, ще смъкна предницата малко, за да не е на кантар с механизма. Тъкмо ще видя кокалчетата в какво състояние са и имат ли луфт.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • Re: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

            Ябълката беше 8мм. мисля иначе вюртовците имаха такива ябълковидни шарнирчета моето го смених с две шарнирчета снадени със шпилка. Не че преди това не бяха вързани с тел де... [emoji2]

            Коментар


            • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

              Те не бяха скъпи в АМК, Ники. В старата все си возех две в жабката. Така я и продадох. Иначе, практикува се подсигуряването срещу изпадане, даже не съм сигурен, дали оригинално не са подсигурени. Не ми е изпадало кокалче досега. Прецакват се металните ябълчици. Износват се.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • Я да поизтупам тая тема от прахта.
                Дядо Владо е много прав. За цитрофренията няма лек.
                Да ми е честита четвъртата, по-гУема Ксантия и дано не ми създава проблеми!

                So far so good.


                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:viber_изображение_2025-03-04_20-26-35-584.jpg Прегледи:0 Размер:232.5 КБ ID:6991291


                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:viber_изображение_2025-03-04_20-26-35-808.jpg Прегледи:0 Размер:240.0 КБ ID:6991292
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • коко келеша
                  коко келеша коментира
                  Редактиране на коментар
                  Честито! От къде я изрови тая лъскачка? Италианка ли е? П.П. Виждам, че най-накрая почна да ги купуваш с правилното гориво ))

                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Помня че като приключих ерата на хидравличните ситроени преди 15 години имах останал един чисто нов коректор на височината . Ясен беше готов едва ли не да го плати на цена теглото му в злато . Оказа се че са спрени от производство едни 5 години преди тези 15 . Естествено му го подарих . Коректорите на височината на БХ ; ХМ и Ксантия са еднакви .

                • td120
                  td120 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Честито ! Дълга и приятна "компания" !

              • Колата я купих (по-скоро я размених за С5-цата) с един приятел на Радо ( nuklear във форума).
                Радо познава колата добре, откакакто я купиха преди година и нещо, той се е занимавал с поддръжката и.
                Не съм се интересувал от произхода, Доколкото разбрах е французойка.
                Има козметични забележки. 2-3 дребни ръждици тук-там.
                Като цяло е запазена и стегната откъм двигател, окачване и интериор.
                2.0 CT turbo 147 коня е мотора с ГИ.
                Има лек турбо лаг в ниските, но иначе върви добре. Има сила за 1400 кг купе.

                За частите историята я знам. Дефицитни са предимно частите от окачването.
                Тампоните са рециклирани в Литва.

                Тъй като от почти 1/4 век карам хидравлични ситроени и тази ми е петия такъв, съм прилично добре запознат със спецификите на окачването и поддръжката му.
                Надявам се, да не ми създава големи главоболия.
                Колата няма да е евридейка.

                ПП: Просто, съвременните коли са ми всички еднакви и еднакво скучни.
                А пък точно този модел, ми е краста от както го видях на живо за първи път през деветдесетте в Милано.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                  Я да поизтупам тая тема от прахта.
                  Дядо Владо е много прав. За цитрофренията няма лек.
                  От някое време се заглеждам по Citroen CX. Това, може ли да се приеме за симптом за споменатото заболяване?
                  Със здраве и усмивка да си караш новата кола!
                  There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                  No wahalla.

                  Коментар


                  • sek.1
                    sek.1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    По някое от дискавъритата имаше даже и филм . По атентати единствено Фидел Кастро води на Шарл дьо Гол . В крайна сметка и двамата си отидоха от собствена смърт на прилична възраст .
                    Последно редактирано от sek.1; 08-03-25, 04:39.

                  • td120
                    td120 коментира
                    Редактиране на коментар
                    14 попадения по DS-a на Президента ( вкл.в гумите и джантите...), един куршум минава на сантиметри от главата на генерала и още няколко на нивото на главите на президентската двойка. За съвсем малко...

                    Пилци верно е имало в багажника,но били сготвени (желирани) . Мадам Ивон наистина се е била притеснила за състоянието им,купила ги от Fauchon . А да са били живи- нямаше да учуди никого,Франция...

                    Според разказа на еднин от участниците, унгарецът Лайош Мартон , 2/3 от оръжията засекли ,стрелците били нетренирани,а 2те картечници не успели да улучат ds-a на Президента(едната била FM 24/29 ),зер ескортът се е движил с висока скорост.

                    Лайош фъргал с Томпсън .45APC, имало и MAT'49 според други източници. Осъден на смърт задочно за втори път (първият е в Унгария заради бягството от армията след 56-та)...смъртта заменена с кафез,лежал 4 години,помилван'68-ма...биля '80-те се "разходил" до Чад с DGSE.

                    По време на процеса организаторът,полк.Бастиен-Тири(екзекутиран) уверявал,че целта всъщност била ...похищението на Генерала.
                    -И как щяхте да го омаломощите...да го скриете?
                    -А...ами само щяхме да му свалим очилата и протезите- отвърнал полковникът.
                    А защитникът му ,при тез думи, бил чут мрачно да въздъхва : "...мнда...и с тоя си отговор сам си подписа смъртната присъда-а-а..."

                    "Денят на чакала" е голям филм.

                    https://www.youtube.com/watch?v=KNLEgo5vO1o


                    ...тия 45 секунди,де се "развяват" по някои източници...са всъщност 4-5 секунди (в "Денят на чакала"- 7 секунди пуцанье...и 187 гилзи).

                    Три "засади" съвсем близо една до друга...на косъм работата...

                  • sek.1
                    sek.1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Деня на чакала е игрален филм . Този по Дискавъри е документален . Тогава Шарл дьо Гол вади и голям късмет . Колата която трябва да му блокира пътя също Ситроен ДС 25 не запалва навреме .
                    Последно редактирано от sek.1; 12-03-25, 04:28.

                • Здравейте, до колкото си спомням колега подвизаващ в този форум с ник Талъсъма от Видин имаше 3броя СХ и бяха за продаване, но това беше преди време и може да е вече стара информация.

                  Коментар


                  • Много сте се прехластнали пред тези хидравлични ситроени бре.
                    Аз само да напомня какво представляват.
                    Преди много години трябва към 2007-8 да е било отидох да си купя автомобил от Германия с някакъв човек.
                    Аз преди това много бях чел за хидравличните ситроени, много ги бях харесал това бях изчел за типове окачване Хидроактив с колко сфери били разлики, предимства недостатъци.
                    Та много се бях надъхал за Ксантиа, но реалността в Германия ме попари и не можах да си харесам нито един.
                    Но този другия човек в групата беше тръгнал специално за Ксантиа по поръчка и намери и взе един дето светеше отдолу и нямаше никакви течове.
                    Аз по скромно си харесах една Вектра и тръгнахме да се прибираме.
                    Такъв таралеж в гащите си нямате на представа.....
                    Първите 20-30 километра почна да се накланя странно и трябваше да спираме на бензиностанцията да търсим онова червеното специалното масло....
                    Сигурно за 1800 км отидоха 5-6 литра

                    Та мерси за хидравлични ситроени......

                    Освен ако не си някой твърд фен(тип Лада Нива) да седиш и чоплиш нещо под колата.

                    Коментар


                    • TigerHunter
                      TigerHunter коментира
                      Редактиране на коментар
                      Всъщност, най-добрия заместител на LHM e MHL-32 на Приста.
                      Пробвано няколко пъти при липса на LHM,
                      То си е описано точно като "Масло за ХИДРОСТАТИЧНИ системи", каквато е и системата на окачването.
                      Само че е светло жълто на цвят и е еднааааа идейка по-гъсто от LHM.

                    • sek.1
                      sek.1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Ясен не пропуска да спомене че е станал майстор по хидравличните ситроени когато друг известен "майстор" по ситроените налял в неговия БХ трансформаторно масло . Имаше един период в които последния БХ го бях отписал и се опитвах да го счупя . Това продължи около година а той нещеше да се чупи . По едно време почна да тече като лейка аз естествено не си давах зор да го правя защото имах хидравлично масло с тонове от карите на ЮХ . По едно време стигна да изтича по една лейка 12 литра на седмица и го спрях . Двигателя и скоростите до ден днешен са на едно Пежо 405 на един колега горе в ТУ .

                    • rosen_lazarof
                      rosen_lazarof коментира
                      Редактиране на коментар
                      Абе ся червено зелено хващате се за нещо дето е станало преди 17 години.
                      Помня че имаше драма да се намери специалното масло по бензиностанциите......
                      Но факта че се прибрахме с мноооого зор не се отменя

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X