От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.
Развитие по темата. Вече всички масла и филтри са сменени. В дифа налях 75W85 синтетика според препоръките, събра около литър и 100 мл. В скоростите налях оригинално MB 134 FE. Източих около 3,2 л и пак толкова налях. Сега превключва 1 идея по мазно, ама може и да си внушавам. Нито в дифа, нито в АСК имаше някакви съществени утайки, стружки въобще, което ме радва. Буксата беше протекла, смених я и нея. В тая връзка, защо трябва да се сменя цялата, като може да се сменят само двата О пръстена? Видимо на старата нищо и няма. Ще и взема два нови и ще я държа за резерва макар, че надали ще има нужда, ама знае ли човек. Остана ми да оправя дисплеите и да напълня климатика (а, и да зашия тапицерията и да обработя където има ръжди отдолу и да сменя и кормилните щанги, че има малко луфт) и Мерца ще стане като нов (е, почти ....) ...
Развитие по темата. Вече всички масла и филтри са сменени. В дифа налях 75W85 синтетика според препоръките, събра около литър и 100 мл. В скоростите налях оригинално MB 134 FE. Източих около 3,2 л и пак толкова налях. Сега превключва 1 идея по мазно, ама може и да си внушавам. Нито в дифа, нито в АСК имаше някакви съществени утайки, стружки въобще, което ме радва. Буксата беше протекла, смених я и нея. В тая връзка, защо трябва да се сменя цялата, като може да се сменят само двата О пръстена? Видимо на старата нищо и няма. Ще и взема два нови и ще я държа за резерва макар, че надали ще има нужда, ама знае ли човек. Остана ми да оправя дисплеите и да напълня климатика (а, и да зашия тапицерията и да обработя където има ръжди отдолу и да сменя и кормилните щанги, че има малко луфт) и Мерца ще стане като нов (е, почти ....) ...
Коментар