Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

    Развитие по темата. Вече всички масла и филтри са сменени. В дифа налях 75W85 синтетика според препоръките, събра около литър и 100 мл. В скоростите налях оригинално MB 134 FE. Източих около 3,2 л и пак толкова налях. Сега превключва 1 идея по мазно, ама може и да си внушавам. Нито в дифа, нито в АСК имаше някакви съществени утайки, стружки въобще, което ме радва. Буксата беше протекла, смених я и нея. В тая връзка, защо трябва да се сменя цялата, като може да се сменят само двата О пръстена? Видимо на старата нищо и няма. Ще и взема два нови и ще я държа за резерва макар, че надали ще има нужда, ама знае ли човек. Остана ми да оправя дисплеите и да напълня климатика (а, и да зашия тапицерията и да обработя където има ръжди отдолу и да сменя и кормилните щанги, че има малко луфт) и Мерца ще стане като нов (е, почти ....) ...
    Последно редактирано от kuzdov; 15-05-19, 13:26.
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #62
      От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

      Макар и рядко някои букси излизат с чука та по тая причина се сменя и буксата,никакви пари не е
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #63
        От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

        134 Fe не е ли на мобил?
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #64
          От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

          Не знам, може и те да правят същото. Това си е с етикетите на Мерцедес и тубата е с логото на Мерцедес. Синьо е на цвят, между другото. Иначе моята букса си излезе като морков, без грам усилия. Малкия О-пръстен беше останал вътре, та трябваше да го изчопля с отвертка. Новата я намазах с грес, иначе не влизаше и не посмях да напъвам, че ако я бях сложил накриво можеше да покривя пиновете и те тогава щях да ям бахура ... И не е до парите. Повече вярвам на качеството на това, дето швабата е вложил в завода, отколкото на това, дето се продава в Ибея ....
          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
          Неизвестен мъдрец

          Коментар


          • #65
            От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

            Е точно на тия има подобрен модел по номер на Мерцедес,швабата се е улял и буквално и преносно та за това така

            4134 на Фукс или 134 на някои други,става си маслото,3 литра са малко обаче
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #66
              От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

              Толкова излезе, толкова налях + 50-100 мл "бонус" . Нямаше теч преди това, само малко омасляване около буксата. Кутията си работи нормално, ба ли га колко е трябвало да излезе.... За пълна смяна дават 7 литра, ама няма как да източа всичко без разглобяване. Пък нещо не ми се влиза във филми. По-добре да изсмуча с помпата още 3 и нещо литра и да долея прясно. П.П. Между другото, камионите на фирмата, дето бачкам в момента са Мерцедес 2018 и ги караме с масла на Фукс ...
              Последно редактирано от kuzdov; 16-05-19, 01:26.
              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
              Неизвестен мъдрец

              Коментар


              • #67
                От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

                То Мерцедеското е бутилиран Фукс

                Много и се плашиш,това и щека може да му боднеш,една легнала кутия цигари от дъното на кутията загрява в запалено положение е нивото - разглобявай другия път от радиатора и точи смело ма и така ще кара доста време
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #68
                  От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

                  С автоматиците хич нямам опит и не ми се ще да се вкарам в някой филм от престараване. Иначе масла Фукс ползвам за всички коли, тук ми излиза и доста изгодно. Също и Маннол, много съм доволен и от него. На дифовете сипвам "Смит и Алън" или "Уестуей", английски марки с много висока репутация и много прилични цени. 5 литра пълна синтетика 75/85 е 25 паунда, 75/140 е пак там някъде. Ползвам ги от години и нямам забележки.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:p.jpg
Прегледи:1
Размер:10.6 КБ
ID:5814103
                  А в скоростите на Мерца сипах това:
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:p (1).jpg
Прегледи:1
Размер:4.8 КБ
ID:5814104
                  Струва "само" 39, 96 ..... Между другото гледам, че това го дават за 722.9 reduced friction transmissions. Каква е разликата със 722.6?
                  P.S. Май все пак ще трябва да източа цялото масло. Това не е заменимо с 236.14 според спецификацията. Е, поне направих промивка на кутията ....
                  Прикачени файлове
                  Последно редактирано от kuzdov; 16-05-19, 12:02.
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • #69
                    От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

                    Ако е синьо я точи пак и си сипи 236.14,нищо и няма от 3 литра за новите кутии ма що да е така.

                    Фукс 4134 МБ 236.14 си вземи и точи смело
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #70
                      От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

                      722.9 има тамън две скорости повече.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:236.1441-750x750.jpg
Прегледи:1
Размер:117.1 КБ
ID:5814140

                      Така изглежда маслото, не съм виждал опаковки различни от 1л
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #71
                        От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

                        Същото е, тука има и по 5 л. От официален представител го купувам, с фактура. Иначе не знам каква е разликата, но за синьото 236.15 пише, че не е съвместимо и не заменя червеното 236.14 Може химията да е различна, може и да е търговски трик. Не ми се рискува заради 20-30 паунда, ще го точа и ще налея червено, купил съм го вече. Ако откача маркучите за кулера, ще изтече ли нещо значително като количество и ако запаля двигателя при празна кутия ще изкара ли маслото от конвертора?
                        Последно редактирано от kuzdov; 17-05-19, 10:31.
                        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                        Неизвестен мъдрец

                        Коментар


                        • #72
                          От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

                          Не можах да намеря отговор на един сигурно тъп въпрос, ама как така се получава разлика от 3 см. в нивото на маслото при топла и студена кутия (това е равно на поне 2 литра) ...? Щото аз както и да го меря все си стои на едно ниво около максимума на 85 градуса ....
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #73
                            От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

                            Нали мериш при работещ двигател?
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #74
                              От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

                              Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                              Да доложа относно плафоните. Прав бях за сирената. Изключих я от буксата и престана да гори бушона. Задния плафон в купето е на същия бушон, между другото. Сега всичко свети и съм поръчал диодни лампи, да видим как ще изглежда с тях. Също така открих, че не съм с ОБД, а с кръглата букса при мотора. Поръчах един адаптер, да видим дали ще се върже с ЕЛМ -а ...
                              Нямаш шанс за връзка с ELM 327, а и като цяло не виждам някакъв смисъл.Ако искаш да си правиш сам диагностика по-добре задели малко повече пари и купи някой от по-сериозните китайци с преход.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

                                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                                Нали мериш при работещ двигател?
                                Да. И на скорост, и на неутрално, и на паркинг, топла-студена все тая. Винаги си стои около максимума. Къде би трябвало да се скрият тия 2-3 литра при 25 градуса и да се появят при 85 ...?
                                Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                                Нямаш шанс за връзка с ELM 327, а и като цяло не виждам някакъв смисъл.Ако искаш да си правиш сам диагностика по-добре задели малко повече пари и купи някой от по-сериозните китайци с преход.
                                Това за ЕЛМ-а вече го разбрах. Проблемът е не толкова в парите. Почти всички читалки са за коли след 2006-та. Писах на един от големите търговци в Ибей и ми препоръча една за 140 паунда, но пак без 100% гаранция, че ще върши работа. А да я взема и после да я връщам не виждам смисъл. Затова питах ако някой знае, да каже точна марка и модел, дето върши работа. Оригинална естествено няма да купя. Не съм забогатял толкова, че да си взимам такива играчки
                                ...
                                Последно редактирано от kuzdov; 19-05-19, 14:26.
                                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                                Неизвестен мъдрец

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X