Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

    ... и само да вметна, защото предполагам, както и сам каза, че си го взел щото ти е изпаднал изгодно.
    М111 2.3 с компресор е доста по-различен като изработка от другите М111.
    Мисля, че и буталата, и биелите са ковани, като има разлика и в главата.
    Общо взето е доста по-направен от другите двигатели.
    Доста отдавна съм чел по въпроса и не мога да съм конкретен, но ако те интересува ще намериш подробности и сам.

    Честито за придобивката !
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #47
      От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

      Според производителя, заводския код на радиото е 11443

      Митак, тя много наточена тая колица - бая екстри са и натуряли.
      С много рядка дървения - черен захарен клен. Аз досега не съм виждал такава.
      Прочее, произведена е на 10.10.2000 г.

      С диодните лампи е възможно да се обърка системата за плавно гасене на плафоните.

      Със здраве да си я караш.

      Коментар


      • #48
        От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

        Кода е с 4 цифри, ама ще го пробвам. Иначе, да бая наточен е, ама малко мърляшки са се отнасяли с него. Жена го е карала, между другото. Забележките са основно козметични, всичко останало, освен климатика работи.
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #49
          От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

          Дори не знаех, че има 2.3 и то компресиран след W2К... Не че съм се интересувал активно.
          Евала!
          Враг усраине

          Коментар


          • #50
            От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

            Според мен, е 5-цифрен кода
            Пробвай с 1443, ама си мисля за 11443
            Поне според Мерседес, това трябва да е.
            въведения код се потвърждава с RDS

            виж пак де


            Може да е сменен кода - чрез Стар, и тогава трябва хакер.

            Нали знаеш, че след три неправилно въведени кода трябва да изчакаш 15 минути, при захранено устройство?
            Последно редактирано от Veni1; 29-04-19, 20:04.

            Коментар


            • #51
              От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

              Утре ще го видя. По тая кола няма нищо неоригинално, съмнявам се да е сменян кода (Знам за грешните кодове, даже на някои май след 3-тото или 10-тото ли беше грешно въвеждане трябва да се изчака 24 часа. Може и аз да не съм довидял, сториха ми се 4 сегмента). Аз затова и я взех, въпреки мърлявия вид. Щото видя ли самоделки и селски инженеринг, почвам да бЕгам силно . Личи като да е обслужвана, защото е с чисто нови дискове и накладки, спирачните тръбички са сменяни отзад. Но тая, дето я е карала последно си е ходила на хиподрума с нея. Имаше какви ли не болкуци в багажника и камшик за езда включително. А в джоба на седалката намерих нова на вид 7 инчова навигация Томтом. Обаче мокета е олят с кафе, волана съм го чистил 1 час. Иначе мотора мърка, скоростите включват без да се усетят, дифа не вие (а и покапва, значи има още масло вътре ) . Вече всички електрики работят. Имам нова сирена, та ако старата не може да се оправи ще я бодна нея, щото алармата си работи. Кефи ме и ще го стегна, има още много живот в него. Засега криво-ляво, че на улицата не е баш за бояджийски работи, ама някой ден ще иде при истински майстор да му оправи визията като за Мерцедес
              Последно редактирано от kuzdov; 29-04-19, 23:11.
              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
              Неизвестен мъдрец

              Коментар


              • #52
                От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

                С 4 зифри трябва да е кода, да.
                Имах същият модел Бекер на 210-ката.



                Враг усраине

                Коментар


                • #53
                  От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

                  Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                  ... и само да вметна, защото предполагам, както и сам каза, че си го взел щото ти е изпаднал изгодно.
                  М111 2.3 с компресор е доста по-различен като изработка от другите М111.
                  Мисля, че и буталата, и биелите са ковани, като има разлика и в главата.
                  Общо взето е доста по-направен от другите двигатели.
                  Доста отдавна съм чел по въпроса и не мога да съм конкретен, но ако те интересува ще намериш подробности и сам.

                  Честито за придобивката !
                  Благодаря! Наистина си беше сделка и го взех импулсивно. Не съм търсил друга кола, защото имам и едно Л200 и една Вектра. но аз по принцип така купувам коли. Не търся нито марка, нито модел. Ако ме грабне нещо в нея я взимам. Купувам предимно евтиняци, защото така или иначе ще я преровя навсякъде и ще налея пари, но ще я направя такава, че да съм сигурен в нея и да знам какво е реалното състояние. Тоя ми хареса мотора как работи и вървежа и возията също както и, че никой не е "творил" по нея. С малко усилия и средства ще го докарам в приличен вид ... П.П. Трябва да си припомня как шиехме едно време кожените топки с вътрешен шев, че на няколко места конците са се накъсали по тапицерията. И ще падне търкане на мокета. Засега купих 2 спрея на Simonz, дано стигнат поне за отпред....
                  Последно редактирано от kuzdov; 29-04-19, 23:46.
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • #54
                    От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

                    Я да питам разбирачите, винаги съм се чудил каква е тая екстра "смяна моделна година"
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #55
                      От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

                      801 AEJ 00/1, смяна на моделна година, проблесковой маячок спереди, и още нещо имаше, не помня какво беше - питах руснаците, и отговора беше - не еби себя мозги - това от шефа на дилъра в Москва!
                      Та е някакъв шестокрил петохуй, дето никой не знае какво точно значи, и реших да не задълбавам и аз.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

                        Значи винаги могада питам в Силвър Стар
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #57
                          От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          Значи винаги могада питам в Силвър Стар
                          Можеш.
                          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                          Коментар


                          • #58
                            От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

                            Те са 800-809 третата цифра обозначава новата година. Пак не ми е ясно какво е. Но съм сигурен че е скъпа екстра.
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #59
                              От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

                              A какво е 524 - защита на боята????
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #60
                                От: Теч на масло от дифа на CLK 230 Kompressor 2000 г.

                                Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                                Според производителя, заводския код на радиото е 11443

                                Митак, тя много наточена тая колица - бая екстри са и натуряли.
                                С много рядка дървения - черен захарен клен. Аз досега не съм виждал такава.
                                Прочее, произведена е на 10.10.2000 г.

                                С диодните лампи е възможно да се обърка системата за плавно гасене на плафоните.

                                Със здраве да си я караш.
                                Вени, пина още не съм го пробвал, че нямах време да се разправям да вадя радиото, но на борд компютъра излизат 4 сегмента за въвеждане. Диодните лампи си бачкат екстра, само малко по-рязко гаснат. Чакам само пръчката за маслото и ще се захвана и там, а и да проверя какво има в дифа. Иначе върви нормално, кикдауна лепи за седалката . Между другото, колко коня излизат за моя ВИН, че навсякъде тоя мотор излиза в две модификации, а в английските талони не пише мощност?
                                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                                Неизвестен мъдрец

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X