Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стъпки при боядисване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Стъпки при боядисване

    И аз да попитам колегата Филип Георгиев има ли някъкво особеност при подготовката и боядисването на стъклопластови панели и брони че целия ми еспейс е от такива. До сега само съм кърпил и с тампон съм корегигирал предната броня.
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • #92
      От: Стъпки при боядисване

      STESLA, радвам се, че сме свършили работа. Колегата sek.1, е писал след теб. От това, което съм чел във форума, той е твоят човек да ти направи компресор или да те насочи.
      За стъклопластовите изделия, аз ги правя сходно с пластмасовите. Правил съм спойлери на мотори и не е имало проблеми. Ако са груби, пръскам грунд за пластмаса, наливам течен кит-полиестерен шприц кит, след шлайфане пръскам филер. Ако трябва кит, ползвам такъв за пластмаса.
      Виж линка, три поста нагоре.
      Поздрави!

      Коментар


      • #93
        От: Стъпки при боядисване

        Благодъря за съвета Филип,определено ще се допитъм до колегата sek.1 ,ако опра до правене .

        Коментар


        • #94
          От: Стъпки при боядисване

          Колеги да се допитам до вас.Имам един бус за правене,по точно закърпване на положението,тъй като той така или иначе си гние и неможе да се спре/италянска му работа/
          Значи има тук там гнило.Това съм го оправил-режа до здраво и заварям нова ламарина.След като допиля заварките ,отвътре мажа с влакнест кит и грунд и после бяла боя.
          Отвънка-боди.
          Обаче страничната му врата и част от левия калник я закачиха едни полицай,а с тях неможеш се разбра...искам да я исправя и горе долу да го пръсна малко да не е нашарен в различни цветове.Къкво ще препоръчате за външно пръскане .С боята нямам особено много опит ,пръскам само порти и все още стичам тук там.Та възможно ли е да се мине само с шприц кит,обаче има ли бял?повечето ,които съм срещал са разни сиви и пр.
          Също така ,едно време е блъскан-цялата предница беше на дреб.И впоследствие отстрани,тия които го оправяха смениха единия праг,до вратата.... Назад е здрав,но от под вратата е стария и всичко е паяжина.
          Някой може ли да ме светне как става работата с праговете.Продават ли готови или се закърпва стария с ламарина.На мен ми трябва от калника до шофьорската врата,там е заварен за новия.
          И да не стои въпрос за колата-фиат дукато.

          Коментар


          • #95
            От: Стъпки при боядисване

            В евин онлайн каталог гледах-има прагове за Дукато (предполагам,става въпрос за тази част под вратите,щтото го водят "праг преден Десен/ляв"),има и вежди и калници,но не са много евтини.Ето литк,па ако го сметнат за реклама,ще го изтрият http://www.martyltd.com/search.php?lang=bg&search[model_id]=95&search[origin]= .За боята си требва практика и щогоде приличен пистолет.Шприц има бял на Новол,мисля или по-скоро,много светло сив.
            Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

            Коментар


            • #96
              От: Стъпки при боядисване

              Вероятно е това.Аз преди купувах на новол,но само него пръсках и ръждата си изби.Фиата не е лоша кола,но италянците откъде са се сетили да ползвта многослойна ламарина...Пука се единия слой влиза влага м/у слоевете и всичко гние...Иначе двигатела му е железен,на 350хил. км е и ще надживее купето със сигурност.

              Коментар


              • #97
                От: Стъпки при боядисване

                Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                Иначе двигатела му е железен,на 350хил. км е и ще надживее купето със сигурност.
                Ще го надживее защото е Пежо
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • #98
                  От: Стъпки при боядисване

                  Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                  Ще го надживее защото е Пежо
                  Да не е вездесъщия 1.9?
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Стъпки при боядисване

                    Същия -турбо интерколер.Железен мотор.

                    Коментар


                    • От: Стъпки при боядисване

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Да не е вездесъщия 1.9?
                      Същия серия XUD можеш да го счупиш само ако го подкараш без масло и вода едновременно и пак много издържа и така .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • От: Стъпки при боядисване

                        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                        Същия серия XUD можеш да го счупиш само ако го подкараш без масло и вода едновременно и пак много издържа и така .
                        Ех, де да беше 2.9, вместо 1.9...
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • От: Стъпки при боядисване

                          Да попитам и аз за един съвет.Подготвям един джип за боядисване,но поради строежа доста ще се проточи процеса.Пръснах го на места с течен кит и калниците станаха"не целите" на юфка.Има ли начин да се премахне юфката без да се изжули целия калник до метал така,че след поправките да не избие на друго място.
                          За първи път ще се пробвам да боядисвам металик и въпроса ми е. Как се пръска базата,колко се изчаква между 1ва-2ра ръка,как и кога се нанася лака след базата така,че да не изпусна момента да избързам и се стече заедно с базата"едва ли на това топло време" или закъснея да се олюпи после.Как се постига идеалния гланц.Джипа ще е предимно за в гората,дали по-дебел слой лак ще е по-добре за да има къде да се полира повече или не.Сигурно ще имам и други въпроси за който сега не мога да се сетя.
                          П.п Какъв разредител се ползва зе течния кит,че този път много бързо стегна.Под ръка имах за акрил и него използвах ама!?
                          Ще помоля колегата taran,ако боядисва скоро има ли възможност да погледам как става,белкем прихвана нещо.Ако може разбира се.
                          Последно редактирано от Калин; 18-07-10, 00:10.
                          JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                          Коментар


                          • От: Стъпки при боядисване

                            За течния кит,си има разредител,за полиестерни мЪтряли.Дето е станало на юфка,по-добр шлайфай и отново течен кит.
                            Предполагам,ще ползваш конвенционална база(не водоразтворима)-пръскаш една по-рядка ръка,базата като изсъхне (15-тина минути)можеш да я пипаш без да се повреди ,пръскаш една наситена ръка,след още 15-20 минути една "ефектна" ръка,от по-голямо разстояние без да "наливаш"(ако цвета не покрива,може две плътни ръце).За да удължиш "отвореното време" на базата,можеш да добавиш в нея 10-15 % акрилен втвърдител,така можеш да нанесеш лака след ден-два,без да се притесняваш,че ще се отлюпи от базата по натам във времето.
                            В настъпилите жеги лака го пръсни рано от зарана,щото по обед,ще съхне във въздуха.
                            Различните лакове се пръскат различно...Щото вече се навъдиха доста разновидности-hs,ms,uhs-сигурно има и други,ма на няколко ракий,не ги помня.
                            Забравих,базата се пръска от 1.5 до 2.0 бара налягане.Лака от 2.5 до 4.0.Разбира се,зависи и от пищова с които ще стреляш...
                            Ако не си сигурен в деиствията си,карай на части-първо едната страница,после другата,после капак,таван и задни врати,така и да се обърка нещо,ще реправяш по-малко детайли.
                            Ползвай бавни втвърдители и разредители.
                            Лека нощ!
                            Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                            Коментар


                            • От: Стъпки при боядисване

                              Много ценен и навременен съвет щото аз си мислех,че лака се пръска веднага след базата и щях незнам какво щях да направя.Благодаря и лека нощ.
                              JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                              Коментар


                              • От: Стъпки при боядисване

                                Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
                                Много ценен и навременен съвет щото аз си мислех,че лака се пръска веднага след базата и щях незнам какво щях да направя.Благодаря и лека нощ.
                                Принципно,се пръска венага,след като базата изсъхне-бършеш с т.нар. восъчна кърпа,да няма паднала омара и лакираш.Затова съм писал,че ако се налага да се удължи времето преди лакирането в базата се добавя втвърдител,ако базата пресъхне и лакираш,появява опасност,да не се свърже добре с лака и после,той да се люпи.
                                Ако лакираш не добре изсъхнали материяли-дори кита-в тях остават неизпарени разредители и като слънцито напече колата,се получава "смукване"-очертават се кунтурите на китвани и шлайфани места.
                                Колкото,до гледането-няма проблеми,тази седмица ще пръскам еди двегателен отсек-няма да е много интересно...
                                Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X