Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пневматичен гайковерт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Пневматичен гайковерт

    -Няма разлика в конструкцията, а в размерите,теглото, оборотите и консумацията на въздух,но за 10-20 болта на ден тези неща са пренебрежими.
    Енергията на удара е от масата и скороста на "чуковете". Ще направя косвена аналогия с двигателите-при равни условия голямата кубатура осигурява гарантирано по голям въртящ(усукващ) момент.

    Коментар


    • #47
      От: Пневматичен гайковерт

      По-нагоре в темата ти писах за едни Китайски гайковерти "Ханс".Минала седмица си сменявах задните лагери на Ситроена,гайките М20 или М22 както бяха законтрени,ги разви без да се замисли.Комшийте работят с него вече 5-6 години по цял ден и нямат никакви проблеми.Ако искаш мога да отида до магазина,да проверя какво има като наличност и цени.Има си гаранционен и извън гаранционен сервиз.

      Поздрави!!!
      Pajero 2.5.TDI GLS Super Selekt
      лодка RIGIFLEX CAP370+YAMAHA 15hp. four stroke

      Коментар


      • #48
        От: Пневматичен гайковерт

        https://www.olx.bg/ad/gaykovert-bern...tml#634c127c41
        Вземи си този синия на Бернер.Много добра гадинка за размерите си.Високооборотна и има едно предимство , което ще ти кажа след 29.12. т.г.Единият в количката ми е такъв.
        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

        Коментар


        • #49
          От: Пневматичен гайковерт

          Още един глас за Beta 1927P. По-мощен и здрав не съм срещал заслужава си
          .
          Последно редактирано от мото 1; 18-12-17, 21:38.
          NISSAN PATROL Y61 ZD30
          HUYNDAI GALLOPER 2 2.5td

          Коментар


          • #50
            От: Пневматичен гайковерт

            Първоначално публикуван от мото 1 Преглед на мнение
            Още един глас за Beta 1927P. По-мощен и здрав не съм срещал заслужава си всяка стотинка.
            Споделям опит от вече над 4 месеца ползване, Beta-та работи безупречно. Тук-там някой ръждив болт/гайка на полуоска му се опъват но там размерите са над М27 , така че

            Коментар


            • #51
              От: Пневматичен гайковерт

              600 лв. за китайска бета ми се чини доста, без надписа са по около 250 - 350 лв.
              подаръци за мъже от FACOM
              промоция на читави инструменти

              и на хоби такива

              тел. О879 Ч8Ч 2З5

              Коментар


              • #52
                От: Пневматичен гайковерт

                Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнение
                600 лв. за китайска бета ми се чини доста, без надписа са по около 250 - 350 лв.
                Епа баш тоя си пише че е италянски, не че съм му светил къде е сглобяван. Но определено си спомням добре че го плащах 400 лева и определено има 2години пълна гаранция.

                Не се заяждам само утоЧНЯВАМ

                Коментар


                • #53
                  От: Пневматичен гайковерт

                  Тъй де. Талянски е, отсекъде. Поне има гаранция, дано не се наложи.

                  Ама айде да спирам по темата, че за инструменти не ми се пише, пък кой ли ми и обръща внимание.
                  подаръци за мъже от FACOM
                  промоция на читави инструменти

                  и на хоби такива

                  тел. О879 Ч8Ч 2З5

                  Коментар


                  • #54
                    От: Пневматичен гайковерт

                    Първоначално публикуван от iszs Преглед на мнение
                    Дайте мнение и за лидълските [emoji38] от 50 лева ,за най доброто е ясно .Кое от по-евтините е що годе добро, за не профисионална работа
                    Виж клипчетата които съм качил по нагоре в темата,със "леките "доработки в компресора ,в момента лидълския превърта всяка произволна гайка на джантите на транзита.

                    Въпреки това 32 гайки на полуоски не ги помръдва.Със подходящ дебит,омаслител и дебел маркуч ,гайки от джанти не го затрудняват изобщо,бързи връзки няма,пречат му.За парите си е Ок.

                    п.п Клипчетата са в лидълската тема.

                    Един само за инфо.

                    https://youtu.be/RX_SKMOvs3I
                    Последно редактирано от Roninn; 18-12-17, 22:59.
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #55
                      От: Пневматичен гайковерт

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0328.JPG
Прегледи:1
Размер:66.1 КБ
ID:5776241
                      Ей това ми е ежедневие и лидълския няма място при мен. 32 е гайката ,бетата я отви без замисляне. Няма опир и със бусови гайки на главини ,скоро развивах 50-ти номер със преход за 1/2-а. Според вътрешна информация ,модела П е прекалено напомпан и едва изкарва гаранцията. Затова си взех модела ЦД ,1020 нютона.
                      Калин Владов,09РСПБЗН

                      Коментар


                      • #56
                        От: Пневматичен гайковерт

                        Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                        Виж клипчетата които съм качил по нагоре в темата,със "леките "доработки в компресора ,в момента лидълския превърта всяка произволна гайка на джантите на транзита.

                        Въпреки това 32 гайки на полуоски не ги помръдва.Със подходящ дебит,омаслител и дебел маркуч ,гайки от джанти не го затрудняват изобщо,бързи връзки няма,пречат му.За парите си е Ок.

                        п.п Клипчетата са в лидълската тема.

                        Един само за инфо.

                        https://youtu.be/RX_SKMOvs3I
                        Има бързи връзки с по-голям дебит. Обикновено се слагат на камионджийските гайковерти по 1 цол. Към края на Януари ще ги имам, защото ще правя едно много голямо зареждане от една известна талянска фирма.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Пневматичен гайковерт

                          Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнение
                          Има бързи връзки с по-голям дебит. Обикновено се слагат на камионджийските гайковерти по 1 цол. Към края на Януари ще ги имам, защото ще правя едно много голямо зареждане от една известна талянска фирма.
                          Пиши,важна е и цената да не надхвърля на пистолета.Във варум има,но ме е срам да кажа.
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • #58
                            От: Пневматичен гайковерт

                            Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                            [ATTACH=CONFIG]941565[/ATTACH]
                            Ей това ми е ежедневие и лидълския няма място при мен. 32 е гайката ,бетата я отви без замисляне. Няма опир и със бусови гайки на главини ,скоро развивах 50-ти номер със преход за 1/2-а. Според вътрешна информация ,модела П е прекалено напомпан и едва изкарва гаранцията. Затова си взех модела ЦД ,1020 нютона.
                            Можеш ли да скъсаш резба на болт на джанта,лидълския го прави без проблем.Играл съм си с него и не е много в оригинал.Както казах ,32 мм.не ги помръдва,предполагам има отношение че не е двучуков и масата на тези чукове.Но за болтове и гайки за джанти ги късам без проблем в момента.Тея дни ще демонстрирам.
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • #59
                              От: Пневматичен гайковерт

                              Бетата на 1 е прекалено силна ,при невнимание болт на джанта го отвява. А има и 2 и 3. Вюрта ми на 1 и 2 стяга нормално джанта ,на 3 и 4 като бетата на 1. Вюрта е с един чук ,бетата с два. 560 и 1020 нм. Лидълския е перфектен да си сменяш гумите есен-пролет и толкоз ,живота и нютоните му се смешни за професионална употреба.
                              Калин Владов,09РСПБЗН

                              Коментар


                              • #60
                                От: Пневматичен гайковерт

                                Няма универсален гайковерт Или ще тежи , или ще е слабоват , или ...
                                https://shop.berner.eu/be-fr/p/18383...=183830.Виж му характеристиките на тоз гадин.Като споделям не е случайно.И мога да ти го подменя с нов.
                                Не представлявам марката и на друг , освен Илиев няма да му направя услугата.
                                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X