От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.
Абе то идва човек да оправяме супортната кутия на струга още като взех машините, ама хич не ми щукна да го питам за фрезата, ама тогава и почти хич не я познавах. Иначе беше стар кадър и им знаеше и кътните зъби. А сега някъде съм му затрил телефона, пък и човека беше на години и честно казано не знам колко е във форма. Дано е жив и здрав де...
Тъпото е че в паспорта не пише нищо за главата. За другите възли си има къде с какво се маже, ама за главата - нищо.
А на мен ми е малко странна комбинацията О-пръстен и масло. Откъм фланеца на машината си е със семеринг. Не виждам и никаква причина долу да не може да се сложи семеринг, ако се направи друг капак. Явно така е преценено конструктивно.
И не на последно място, където на други места по машината има гресьорки/масльонки от същия вид (плоски, със съчма), например при лагера на надлъжния винт, в паспорта си пише че се маже с грес.
Интересно ми е и с какво се маже горния лагер - там гресьорка нямам спомен да има, на чертежа също не се вижда, пък да се качва масло отдолу ми е малко невероятно.
Просто искам малко по малко да ревизирам всичко. Подавателната кутия я оправих отдавна, имам да възстановя едни тръбички за смазване на "паралелите", че са смачкани при гайката, и останаха само главата и скоростата кутия, като на последната освен да проверя и допълня с масло, няма какво друго да и се прави.
Е, тоци има за правене, ама това по-нататък, малко по малко. Ако аз се занимавам, ще остава сямо крайните изключватели и ще махна "полуавтоматичния" режим, на когото и без друго нещо не му схващам идеята, но пък подозирам че добавя сериозно количество жици и контактори из таблото. Но първо искам механично всичко да е наред, и чак тогава.
Абе то идва човек да оправяме супортната кутия на струга още като взех машините, ама хич не ми щукна да го питам за фрезата, ама тогава и почти хич не я познавах. Иначе беше стар кадър и им знаеше и кътните зъби. А сега някъде съм му затрил телефона, пък и човека беше на години и честно казано не знам колко е във форма. Дано е жив и здрав де...
Тъпото е че в паспорта не пише нищо за главата. За другите възли си има къде с какво се маже, ама за главата - нищо.
А на мен ми е малко странна комбинацията О-пръстен и масло. Откъм фланеца на машината си е със семеринг. Не виждам и никаква причина долу да не може да се сложи семеринг, ако се направи друг капак. Явно така е преценено конструктивно.
И не на последно място, където на други места по машината има гресьорки/масльонки от същия вид (плоски, със съчма), например при лагера на надлъжния винт, в паспорта си пише че се маже с грес.
Интересно ми е и с какво се маже горния лагер - там гресьорка нямам спомен да има, на чертежа също не се вижда, пък да се качва масло отдолу ми е малко невероятно.
Просто искам малко по малко да ревизирам всичко. Подавателната кутия я оправих отдавна, имам да възстановя едни тръбички за смазване на "паралелите", че са смачкани при гайката, и останаха само главата и скоростата кутия, като на последната освен да проверя и допълня с масло, няма какво друго да и се прави.
Е, тоци има за правене, ама това по-нататък, малко по малко. Ако аз се занимавам, ще остава сямо крайните изключватели и ще махна "полуавтоматичния" режим, на когото и без друго нещо не му схващам идеята, но пък подозирам че добавя сериозно количество жици и контактори из таблото. Но първо искам механично всичко да е наред, и чак тогава.
Коментар