Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да обсъдим заваръчните ИНВЕРТОРИ ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Да обсъдим заваръчните ИНВЕРТОРИ ...

    Джипа който изкърпвам е почти завършен, остана единия преден калник, най много 1-2 дена и съм готов.
    Понеже ламарината по него е много тънка 0.6мм, забелязах че най добре заварявам на 80 ампера ,усилвам ампеража когато излезне нещо по дебело примерно над 2мм.
    Машината много ми харесва какво може , стига да я накараме да работи безпроблемно при мен.
    Като проби изчерпал съм почти всичко ,от смяна на- контакти -удължители-пробвах на още три различни места-занесох да го пробва човек който си изкарва хляба със заваряване притежава Харко 250,той също е сигурен че проблема е в апарата

    Коментар


    • От: Да обсъдим заваръчните ИНВЕРТОРИ ...

      За да нямаш такива ядове , трябваше да купиш машина от "ДЕЛ". Както беше писано някъде , в коя тема беше не се сещам, оригинала на машините на "Вики" са машините на Данчо. Явно със специфични проблеми Енина не може да се справи. Копието си остава копие!

      Коментар


      • От: Да обсъдим заваръчните ИНВЕРТОРИ ...

        Бих ти дал моето за проба ама ела го вземи от Пловдив,работи на 180 волта преди да ми сменят евн стълба със стария рекордоман,работи и на над 250 волта в тец 2 и мините,това за навития удължител е пълна истина,но е повече валидна за фрониус транспокет 1500 имам спомен и че с китин 165 имаше един случай на една тръба,с викито не се влияе или не съм забелязал.Пиши какво е станало,хората от енина бяха изключително коректни,предполагам ще решат нещата в твоя полза.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • От: Да обсъдим заваръчните ИНВЕРТОРИ ...

          П.с Не вземай траф...
          Всяка седмица работя с викито на различни места проблем не съм имал дори на удължител 3x1.5 като не ми достигнат дебелите проводници.
          Мери с стрелкови уред, цифровия евтин лъже в тая ситуация.
          Последно редактирано от Roninn; 07-09-13, 08:56.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • От: Да обсъдим заваръчните ИНВЕРТОРИ ...

            Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
            За да нямаш такива ядове , трябваше да купиш машина от "ДЕЛ". Както беше писано някъде , в коя тема беше не се сещам, оригинала на машините на "Вики" са машините на Данчо. Явно със специфични проблеми Енина не може да се справи. Копието си остава копие!
            Kопие е само управлението на мотора на телоподаването. Останалото (силовата част - самия инвертор) няма нищо общо. Коментирали сме го.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • От: Да обсъдим заваръчните ИНВЕРТОРИ ...

              Със сигурнус има и по добри машини, но там като цени отиваме доста нагоре.Отзивите като цяло за Вики и Дел не са лоши,просто трябваше да избера едната марка. Незнам обаче,? други колеги имащи подобни проблеми дали ги споделят и ли си мълчат.
              За марката ; Дел; незнам може и да са по добри, не съм работил с тяхна машина , трябва да изхарча по 5 кг тел за да се разбере.
              Между другото вчера разбрах от магазина на Войнишки тук в Гоцето , че има продадено Вики 180-амперовия модел комбо в някакво село, на тенекиджия от доста време без никакви оплаквания . Колегата РОНИН и той е със същия модел и засега е доволен .
              Да не би 200-амперовите да са по капризни от към напрежение .Надявам се хората от Вики -Б да ми решат проблема

              Коментар


              • От: Да обсъдим заваръчните ИНВЕРТОРИ ...

                И аз имам доста продадени и не са се оплаквали клиентите. Ще ти решат проблема, разбрани хора са.

                Коментар


                • От: Да обсъдим заваръчните ИНВЕРТОРИ ...

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Kопие е само управлението на мотора на телоподаването. Останалото (силовата част - самия инвертор) няма нищо общо. Коментирали сме го.
                  Е нали за това става дума.

                  Коментар


                  • От: Да обсъдим заваръчните ИНВЕРТОРИ ...

                    То със специфичния проблем скапани контакти малко машини се оправят, не само от Енина. Имал съм такива проблеми с машините и съм ги проверявал с преместване на друго място за заваряване.
                    Не е ли обратното историята на Дел и Вики?
                    Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
                    За да нямаш такива ядове , трябваше да купиш машина от "ДЕЛ". Както беше писано някъде , в коя тема беше не се сещам, оригинала на машините на "Вики" са машините на Данчо. Явно със специфични проблеми Енина не може да се справи. Копието си остава копие!

                    Коментар


                    • От: Да обсъдим заваръчните ИНВЕРТОРИ ...

                      Първоначално публикуван от isa00 Преглед на мнение
                      Да не би 200-амперовите да са по капризни от към напрежение .Надявам се хората от Вики -Б да ми решат проблема
                      Питай травелинг,той май смени 170А Вики за 200 А вики ,дали е имал проблеми с него !
                      Днес направих едно 30-40 см. шевове,непрекъснати и ми направи впечатление че припуква от време на време,но после се сетих че майка ми поливаше градината докъто заварявах,жена ми летеше със прахосмукачката ,децата дъниха музика и филми основно хидрофора като вкл се усещаше припукване за секунда ,после като свърших работа седнах да си поиграя на едни винкели на всякакъв ток до 5-6 мм. планки с пенетрация отдолу ,никакъв проблем с машината !А и ако забележа дори най-малката аномалия с машината на другия ден ще съм в енина за ремонт ,така че няма премълчаване !
                      Последно редактирано от Roninn; 07-09-13, 22:56.
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • От: Да обсъдим заваръчните ИНВЕРТОРИ ...

                        Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                        Не е ли обратното историята на Дел и Вики?
                        Не, не е обратното.
                        То и сегашните контролери на Дел вече нямат почти нищо общо с ония, от които е правено копието.

                        ...Ама стига вече. Дъвкали сме го. На колегата му е важно да си реши проблема, пък не знам Вики да са се дънили до сега, според това което съм чувал от клиентите им. Предполагам ще се намери решение, а ако по някаква причина не се намери - ще му върнат парите. Скапаните контакти са "аут ъф куесшън" - колегата каза че е носил машината и на друго място, и там се е държала по същия начин.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • От: Да обсъдим заваръчните ИНВЕРТОРИ ...

                          Понеже и аз имах същият проблем, а машината ми е пак комбо, но е ДЕЛ и след 6 месечни мъки се оказа, че проблема ми е бил просто в настройките, а именно, че аз я взех от щанда им на Пловдивския панаир и я помъкнах без кашони и упътвания и не знаеш, че двата модула за МИГ-МАГ и ММА са зависими един от друг, та след като съм заварявал с електрожена и после след като обърна на телоподаващо и почваше едно плюене и никаква заварка. А в упътването си пишело, че когато се работи на телоподаващо потенциометъра за тока трябва да е увеличен на максимум, а аз си коригирах само напрежението и при условие, че заварявах основно с 2,5мм електроди и 80-100А ток машината само плюеше независимо от другите настройки. Така, че колега пробвай да увеличиш потенциометъра за ММА регулиране до край докато заваряваш с телоподаващото, въпреки, че като ти гледам предния панел и забелязвам, че и двата ти потенциометъра коригират тока, докато при мен единия коригира тока, а другия напрежението.

                          Коментар


                          • От: Да обсъдим заваръчните ИНВЕРТОРИ ...

                            Ми де-факто си я ограничил на 80-100А, а тока на късо при 200А телоподаващо стига и до 300 и кусур. Съответно машината няма сила да стопи тела достатъчно бързо при късо съединение, и бута тела и плюе, и не заварява.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • От: Да обсъдим заваръчните ИНВЕРТОРИ ...

                              На викито двата режима нямат нищо общо,имат си отделни копчета за тока при електрожен и телоподаващо.
                              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                              Анатолий Пейчинов o8875о9815
                              https://dvrbg.com/

                              Коментар


                              • От: Да обсъдим заваръчните ИНВЕРТОРИ ...

                                Имат - инвертора е един и същ и за двата режима. Останалото е въпрос на технически решения.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X