От: Да обсъдим заваръчните ИНВЕРТОРИ ...
Джипа който изкърпвам е почти завършен, остана единия преден калник, най много 1-2 дена и съм готов.
Понеже ламарината по него е много тънка 0.6мм, забелязах че най добре заварявам на 80 ампера ,усилвам ампеража когато излезне нещо по дебело примерно над 2мм.
Машината много ми харесва какво може , стига да я накараме да работи безпроблемно при мен.
Като проби изчерпал съм почти всичко ,от смяна на- контакти -удължители-пробвах на още три различни места-занесох да го пробва човек който си изкарва хляба със заваряване притежава Харко 250,той също е сигурен че проблема е в апарата
Джипа който изкърпвам е почти завършен, остана единия преден калник, най много 1-2 дена и съм готов.
Понеже ламарината по него е много тънка 0.6мм, забелязах че най добре заварявам на 80 ампера ,усилвам ампеража когато излезне нещо по дебело примерно над 2мм.
Машината много ми харесва какво може , стига да я накараме да работи безпроблемно при мен.
Като проби изчерпал съм почти всичко ,от смяна на- контакти -удължители-пробвах на още три различни места-занесох да го пробва човек който си изкарва хляба със заваряване притежава Харко 250,той също е сигурен че проблема е в апарата
Коментар