Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо ми пращи СОто?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо ми пращи СОто?

    Първоначално публикуван от welderargon Преглед на мнение
    Я уточни каква е тая бърза връзка !?
    Е не си ли ходил на гумаджия? Най-масовата бърза връзка е - пистолета за помпане и гайковерта обикновено са с такива (или подобни), има ги във всеки магазин, продаващ такива неща, Бриколаж примерно:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:a4b18de1195506ad6dd90df6071a3ce1a28f87b2-1.jpg
Прегледи:1
Размер:24.3 КБ
ID:5601242
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • От: Защо ми пращи СОто?

      Ами аз от къде да знам че ти на тия връзки им викаш гумаджийски !?
      Аз ползвам подобна на тая от снимката ,но ми е малко голяма ....!На апаратите на Кемппи има много готини ,по малки и по леки ...но никъде по магазините на съм виждал такива Кемппаджийски!
      https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
      https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

      Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

      Коментар


      • От: Защо ми пращи СОто?

        Потърси в английския ebay "airbrush quick disconnect". Стандартните (гумаджийски) за 1/4. има и 1.8, които би трябвало да са двойно по-малки. Тук евентуално човек, дето рисува по автомобили може да ти каже дали и от къде. Това до колкото разбирам са връзките за малките им пистолетчета.

        ПП: Сега се сещам че и на китайския ми TIG бързата връзка между шланга и машината е баш такава - мъничка. Значи и китайците ги правят.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • От: Защо ми пращи СОто?

          Първоначално публикуван от welderargon Преглед на мнение
          Ами аз от къде да знам че ти на тия връзки им викаш гумаджийски !?
          Аз ползвам подобна на тая от снимката ,но ми е малко голяма ....!На апаратите на Кемппи има много готини ,по малки и по леки ...но никъде по магазините на съм виждал такива Кемппаджийски!
          Женската (по голямата) е с външно Фи 8-10 мм. много малки и удобни,не изпускат,в момента на една от бутилките не затваря плътно крана и манометъра показва 10 литра в покой,единствено добре затапва бързата връзка с клапан,тоест разиденена не пуска !

          В редко ги има към 20 лв. е комплекта,в една фирма за пневматика са 12 лв.комплекта.

          Нещо подобно,но още по тънко ,поне мъжкото

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0816170240_60859.jpg
Прегледи:1
Размер:122.1 КБ
ID:5601251
          Последно редактирано от Roninn; 26-07-14, 01:38.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • От: Защо ми пращи СОто?

            И аз съм с такива от средния размер навсякъде, крана за високото налягане стои постоянно отворен и грам не изпуска. Пасват идеално на оригиналните отвори на щуцерите, ако искате ще снимам .
            0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

            Коментар


            • От: Защо ми пращи СОто?

              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
              Врътваш копчето на нула или откачаш притискача
              Ти само си представи колко избодени очи е имало, за да наслагат картинки по шланговете да не гледаш в дюзата.
              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

              Коментар


              • От: Защо ми пращи СОто?

                Първоначално публикуван от welderargon Преглед на мнение
                Ами и аз се спогаждах с тва чудо дванадесет години ,ама стига толкова ,през 2008 го пенсионирах и от тогава служи все още вярно на един приятел !Малко по безшумно е от Триодина ,но пък на електрожен бачка перфектно ,само на аргон има леки проблеми с паленето ама като викнеш Неволята работата става!
                Работил съм с него на режим ВИГ единственото неудобно е контактното палене то има къде по нови и маркови машини с контактно . А триодина имам до ден днешен в работата не че много често работя на нея но се случва . Спомням си като тинейджър до нас на улицата прекарваха магистрален тръбопровод на топлофикация зимата . Триодините и другите заваръчни апарати си седяха в изкопа под снега . Дъжд ; сняг ; вятър даже и по една ламарина отгоре не им хвърляха . На времето в стария завод имахме един транспортен мотокар - платформа с уазков двигател . Имаше едно ремарке на което беше качена една триодина и един оксижен с тях ходехме на по тежките аварии . При един порой като сегашните се засилих да вкарам ремаркето с кара в цеха да не го мокри и старите колеги само дето не ме набиха . Надолу по пясъците някой да не е прибирал техниката техниката като почне гиблата ? Лазил съм с кабелите и реостата да заварявам в шахта паропровод ама бях млад та не ми тежеше . Такова талибанско отношение новата техника не носи .
                Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                Ти само си представи колко избодени очи е имало, за да наслагат картинки по шланговете да не гледаш в дюзата.
                То не трябва много акъл за да сетиш какво ще стане За първи път видях телоподаващо през далечната 1986 година . Докараха ни две немски в сервиз дружба . Никой от старите тенекиджии до този момент не беше и чувал че това нещо съществува и съответно никой не можеше да работи на тях . Оксижена беше господ бог на заваряването на ламарини Поседяха си известно време и шефовете от някъде докараха един стар заварчик работил в Германия да обучи нашите . Като хванах ръкохватката за първи път и изкарах един шев очите ми изпаднаха няма шлака няма шупли няма пушек а колегите казваха че стареца им казал че такива апарати имало в Германия някъде от около втората световна . После поработих и с пернишките Г 500 . Няма такава мъка ръкохватка и шланг фитнес уред Макарата и шланга са на отделен модул който се връзва с кабели към основния токоисточник за да има някаква мобилност като се наложи и пак сам човек трудно може да ги пренесе .
                Последно редактирано от sek.1; 26-07-14, 06:51.
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • От: Защо ми пращи СОто?

                  Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                  После поработих и с пернишките Г 500 . Няма такава мъка ръкохватка и шланг фитнес уред Макарата и шланга са на отделен модул който се връзва с кабели към основния токоисточник за да има някаква мобилност като се наложи и пак сам човек трудно може да ги пренесе .
                  Имам някъде такава чудесия,при спиране пуска 20 санта тел,докато спре мотора,но все пак се водеха мобилни.Имаше едни телоподавки с хидравлични станции,там няма мърдане...
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • От: Защо ми пращи СОто?

                    Бързи връзки всякакви има по магазините за пневматични джунджурии, някои размери ги има и по камионджийските магазини.
                    Добър съвет: по възможност взимайте конектори на една и съща фирма.
                    Уж са стандартни, но на цената на доста нерви и изестно количество стотинки, вече знам, че има и ... по-стандартни
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • От: Защо ми пращи СОто?

                      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                      Работил съм с него на режим ВИГ единственото неудобно е контактното палене ....
                      Контактно палене не е проблем !Проблема е че изобщо не ще да пали на ток под 70Ам!Та съм му слагал втори потенциометър ,педал и ред други екстри ....абе много неволи съм имал с него!!!
                      https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
                      https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

                      Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

                      Коментар


                      • От: Защо ми пращи СОто?

                        Здравейте, бихте ли коментирали предимства и недостатъци на инверторните апарати пред трансформаторните? А ако има такава тема моля дайте линк. Преварително благодаря и ме извинете, ако въпроса е зададен неграмотно или в неправилната тема.

                        Коментар


                        • От: Защо ми пращи СОто?

                          http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=37082 Доста е четенето, но сигурно ще намериш и това, за което питаш.
                          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                          Из "Златния телец"

                          Коментар


                          • От: Защо ми пращи СОто?

                            Първоначално публикуван от bat Goiko Преглед на мнение
                            Здравейте, бихте ли коментирали предимства и недостатъци на инверторните апарати пред трансформаторните? А ако има такава тема моля дайте линк. Преварително благодаря и ме извинете, ако въпроса е зададен неграмотно или в неправилната тема.


                            Като общи сведения и сравнения между двата вида апарати може да прочетеш тук!
                            Иначе ако коткретно питаш за МИГ/МАГ апаратите може да се допълнят още доста неща!






                            https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
                            https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

                            Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

                            Коментар


                            • От: Защо ми пращи СОто?

                              Като гледам в колко часа е поста на Краси и сек1 разбирам че вървят заваръчни процеси и през ноща
                              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                              Анатолий Пейчинов o8875о9815
                              https://dvrbg.com/

                              Коментар


                              • От: Защо ми пращи СОто?

                                Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                                Като гледам в колко часа е поста на Краси и сек1 разбирам че вървят заваръчни процеси и през ноща
                                И на трисменен режим съм работил
                                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X