Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

    Не вероятно, а съвсем сигурно. Всичко на тая форма (Vito) е само и единствено китайско. Само че, ако съдя по качеството на лампите, дето продават, ще съм една идея по-внимателен и с останалото. Съмнявам се да имат и читав сервиз.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

      Те нямат адрес, ти сервиз. Не издават и платежни документи. Вероятно поемат някаква гаранция, но като няма документ могат да кажат всичко.
      Последно редактирано от dragozow; 22-01-13, 19:18.

      Коментар


      • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

        Първоначално публикуван от aig Преглед на мнение
        Проблема не е в моторчето!

        Другото натоварване идва от спирачката. Тя трябва така да се регулира, че като пуснеш спусъка да спира ролката без да се размотава (до около 1/4 оборот).
        ......
        Първото ръководство , дето съм чел за настройка на МИГ-МАГ машини е някъде около `84-та година . Та дали не знам как се настройва спирачката ?!
        Заварчиците ми също са на ясно , още повече , че работят и с едни специални телоподаващи механизми на Castolin за наваряване с тръбен тел 2,8 и 3,2мм , на които спирачката им е много капризна .

        За другото си прав - товара идва от редуктора . На първия час непрекъсната работа , моторчето е горещо толкова , че не можеш да го пипнеш . Всъщност , имал съм случай да се скапва и целия редуктор.
        Само че при мен първо сдаваха четките , а при втората им смяна - вече и ротора . Не знам , може и серията да е била калпава , нищо че са метални ( пластмасови не съм и виждал). Боян ги е купувал на едро .
        За контакторите също си прав , но има и друго :

        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
        ..... На времето българските контактори са били с гаранция един милион цикъла под товар (толкова са искали арабите) а тестово са издържали над два милиона... .
        Сегашните контактори идват от Занзибария и не са като "ония" .

        Иначе помпата колко струва е друг въпрос . Аз споменах такива от струг или фреза , щото могат да се намерят и втора ръка , а си вършат работа.

        ПС. В платките има и кондензаторчета и транзисторчета и резистори , та фира дават разни елементи , от които се разваля работата като цяло.
        Последно редактирано от Vlado_Ts; 22-01-13, 18:06.
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение



          Сегашните контактори идват от Занзибария и не са като "ония" .

          .
          Контактори още има от старото производство и ако не ги начупят за пъпките сигурно още 100 години ще има . Преди няколко месеца ми предлагаха няколко хиляди броя . Поне за сега аз не съм видял в българска заваръчна машина контактор различен от старите български .
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
            Контактори още има от старото производство и ако не ги начупят за пъпките сигурно още 100 години ще има . Преди няколко месеца ми предлагаха няколко хиляди броя . Поне за сега аз не съм видял в българска заваръчна машина контактор различен от старите български .
            Я дай на лична координати , че имам 2 сандъка с потрошени и елтехника ми лудна да събира от 3 един . 20-30 с различен ампераж взимам одма.
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
              Първото ръководство , дето съм чел за настройка на МИГ-МАГ машини е някъде около `84-та година . Та дали не знам как се настройва спирачката ?!
              Заварчиците ми също са на ясно , още повече , че работят и с едни специални телоподаващи механизми на Castolin за наваряване с тръбен тел 2,8 и 3,2мм , на които спирачката им е много капризна .

              ПС. В платките има и кондензаторчета и транзисторчета и резистори , та фира дават разни елементи , от които се разваля работата като цяло.
              Ама аз за тебе съм сигурен, че си наясно!!!!
              Въпроса е и другите да разберат и научат нещо.
              Не съм казал, но пак повтарям - каквото някой иска да знае и аз го знам, ще го научи и той.
              АИГ-Заваряване ООД
              Заваръчни апарати "DEL"
              http://www.aigwelding.com
              0889 522 036

              Коментар


              • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

                Първоначално публикуван от aig Преглед на мнение
                Ама аз за тебе съм сигурен, че си наясно!!!!
                Въпроса е и другите да разберат и научат нещо.
                Не съм казал, но пак повтарям - каквото някой иска да знае и аз го знам, ще го научи и той.
                Не бе Асене , аз нямам нищо против всеки да научи нещо повече . Просто залитнахме по задълбаване в техническите проблеми на "конкуренцията" , което по начало си беше малко встрани от темата . Но все пак гледам , че тук има хора и с машини на "Струна" , та затова им споделям проблемите.
                Иначе както съм споменавал нееднократно , въпреки че признавам преимуществата на инверторите , няма как само заради това да изхвърлим за скрап един куп действащи трансформатори . Дълготраен актив е все пак Така че всяка информация е полезна.

                Пък дай Боже да дойде време и вашите да ги напъваме по 8 часа на ден и ше видиш кво одумване ше пада .
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

                  Я ми обяснете на мене,от де се настройва тая спирачка ,на струната ,при мен е по дефоулт! Значи ли също че винта с пластината която натиска ролката с лагера трябва да не е натегната до максимум примерно за да се разтовари механизма !
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

                    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                    Я ми обяснете на мене,от де се настройва тая спирачка ,на струната ,при мен е по дефоулт! Значи ли също че винта с пластината която натиска ролката с лагера трябва да не е натегната до максимум примерно за да се разтовари механизма !
                    Ролката се натяга достатъчно за да води тела уверено, без на моменти да приплъзва. От там нагоре всичко не помага, а пречи - повече мачка тела, повече износва ролката, повече сваля медното покритие, и в резултат повече износва дюзата отпред, а жилото се пълни с боклуци. Ако помня добре ролките на Струната са средностатистически по-големи от на повечето други машини, а май са и зацепени водещо и притискащо колело, та по отношение на мачкане са от читавите. Лично обаче само съм пробвал такава машина за 10 минути, та не мога да кажа нищо повече.

                    Спирачката обикновено е на колелото/оста, върху която нанизваш ролката. И обикновено някъде има пружина, която се натяга. По тоя начин макарата има по-малко инерция. Неудобното е че с 15 и с 5 килограмова ролка трябва да е натегната различно, и в крайна сметка ако често сменяш тел (моя милост) се натяга до някакво компромисно положение, в което хем е прекалено хлабава за голямата ролка, хем прекалено стегната за малка. Отделно малка ролка алуминий има съвсем различно поведение, а ако е от меките (алуминий-силиций) се и мачка лесно и драмата с натягането и на спирачката, и на ролките на телоподаващия механизъм става съвсем интересна. Ако и телоподаващия механизъм е по-кекав, направо си е приключение докато накараш всичко да заработи както трябва. Затова има и 4 ролкови със зацепени помежду си водеща и притискаща ролки - с минимално мачкане - максимален резултат.

                    Впрочем, много съм доволен от телта на ESAB без медно покритие. И за всеобща изненада и ръждясва по-малко (засега - хич). А и според скромното ми мнение и в заварките има разлика. Ама.... е доста по-скъпа.

                    ПП: Платките... със сигурност могат да се направят да не се скапват, еле пък ако не се цепеше стотинката на две и не се ползваха схемни решения и части от преди 30 години. Смея да твърдя това, защото имам направен от мен контролер за телоподаващо, при това с процесор, управление по CAN шина, обратна връзка за оборотите, защита от претоварване (ограничение по ток), защита от пренапрежение и квото още там се сетите.

                    С мотора може да прави ей-това (от ляво скалата е -5 - 20м/мин, жълтата линия е скоростта на мотора, няма съществена разлика със/без товар):


                    Няма и съществена разлика под товар и без товар дори на ниски стойности от 1-2м/мин. Не мени скоростта от товара никак.

                    Не казвам че е неубиваемо, но съм взел всички мерки да е максимално трудно убиваемо. Завирах му кабела на мотора близо до навсякъде, и изобщо каквото се сетих в домашни условия - еми работи си безгрижно. Ама не струва 5 кинта. И както и да го товариш, не грее до повече от телесна температура, тоест с 10-ина градуса над околната, при това във възможно най-тежките режими на динамично спиране и висока честота на промяна на оборотите.
                    Последно редактирано от sparkybg; 23-01-13, 00:07.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

                      Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                      Я дай на лична координати , че имам 2 сандъка с потрошени и елтехника ми лудна да събира от 3 един . 20-30 с различен ампераж взимам одма.
                      Днес ще му потърся координатите на човека . Имаха магазин за електро оборудване на ул "Симеон" ама го затвориха преди около 2 месеца . От тях съм взимал от старите чешки 63 амперови контактори . Какви ти трябват защото и в работата на склад имаме доста контактори и друга силова електоника от онова време .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

                        Is this Frankie Morrisons house? You know it makes sense, plonker.нищо по добре от chinese takeaway ,страхотно готвят признайте си
                        Последно редактирано от тихич; 23-01-13, 21:13.

                        Коментар


                        • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

                          Нищо по-жалко от това, да се бъхтиш и учиш от грешки, цял живот и да осъзнаеш ,че си гол и бос за цялото това време докато някой шматарок се появи и те навре в миша дупка, но аз от дупката ще изпълзя...няма да е утре
                          Последно редактирано от тихич; 23-01-13, 21:39.

                          Коментар


                          • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

                            Първоначално публикуван от metalsmith Преглед на мнение
                            Нищо по-жалко от това, да се бъхтиш и учиш от грешки, цял живот и да осъзнаеш ,че си гол и бос за цялото това време докато някой шматарок се появи и те навре в миша дупка, но аз от дупката ще изпълзя...няма да е утре
                            Не,че нещо,ама доливаш ли си?
                            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                            Коментар


                            • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

                              Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                              Не,че нещо,ама доливаш ли си?
                              Наливам си братле, живи и здрави,наздраве

                              Коментар


                              • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

                                Цял ден вчера звънях ли звънях на мигатроник никой не отвърна ,звънях на борд инс, но пичката беше в движение и отсрочихме за утре ,с кемпи една единствена майна се загрижи и вцепени от офертите които аз му предложих, всичко е бошлаф както е прошепнал Алеко, щастието е за калпазаните с цо -татататата това не е за хората които го могат, а за хората които просто ще си купят машината и ще се нарекат заварчици...ей това ме е яд, че всеки с цо се мисли за най великия заварчик и като му се прецака цото и взима ел жена на тате и те пита можеш ли, ей затова плюя цо-тата заради шматки които не знаят как електрода да си хванат камоли как телта да си настроят
                                Последно редактирано от тихич; 24-01-13, 01:46. Причина: бошлаф

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X