Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

    Имам струна лидер 250 трифазна. Отлично се представя за нуждите ми. Работя с тел 0,8мм и детайли до 5-6мм дебелина ги заварявам добре. За по-дебели се налага да правя повторен шев или да си взема по-дебела тел. Мисля че може до 1,2мм да се ползва. При мене машината е трифазна и нямам проблеми. Чувам че монофазните при по-слабо напрежение не се представят добре.
    Хромникел съм заварявал с обикновенна тел на точки. Вече 2-3 години не са ръждясали заварките.
    Преди 3-4месеца ми се наложи да заварявам и чугун. Пак с обикновенна тел. Първия опит беше на студено и след първия напън се скърши до заварката. С клещите окърших материала на заварката. Стегнах детайла със скоби и сгорелката нагрях. Докато заварявах горелката подгряваше отдолу. След като приклучих заварката намалих голелката с лек пламъм и накрая оставих леко да изстине. Стана много добра заварка и до сега не е мръднала, а там има доста напрежение.

    Коментар


    • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

      Първоначално публикуван от lingerov Преглед на мнение
      Здравейте колеги чета този форум и имам нужда от съвет за МИГ-МАГ машина Спрях се на Струна Лидер 200/220 тук чета за Дел 200 добри неща кое да избета основно за подръжка на ССТ 3-4 мм черно и 2- 2.5 хромникел механик съм в една фирма но ми се налага и заварки имам опит с СО 150А
      DELL 200 е с 60% полезно време при 200А, Струната е с 10% полезно време на 170А. Едното тежи 52 кила, другото преко сили 20. Мисля че точно между тия двете много-много няма място за сравнение.

      Иначе струната не е лоша машинка, но сравнявайки я с други трансформаторни, а не с конкретния инвертор. С него можеш да сравняваш Диктатор 220 на Струна, но не и по тегло - до колкото помня диктатора тежи пак около 60 кила.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

        Нито една трансформаторна машина не може да се сравнява с инверторна по нито един параметър . Имам и двете Тефи МЗТ 220 ампера и машина на ДЕЛ 200 ампера лични монофазни . Служебни трифазни имам на почти всички български (и не само) производители . Харко ; Изот ; Кракра по няколко броя и словенско Искра просто няма база за сравнение. Освен това машината ми е модулна 3 в 1 ВИГ ; РЕДЗ и МИГ - МАГ там пък въобще няма конкуренция най близкия трансформатор РЕДЗ тежи над 30 кила а за трансформаторните ВИГ апарати не ми се говори .
        Последно редактирано от sek.1; 20-01-13, 20:09.
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

          Димич,грешно си чул за монофазната струна,имам 250А и няма никакви проблеми,преди да падне стълба на ЕВН върху моята къща,имах стар рекордоман 6 квадрата,всички машини си бачкаха без проблем,имам струната 250 А,кракра 180А,инверторите няма да ги броя.С новия стълб имам 10 квадрата кабел до електромера и стабилно захранване,разлика в работата на машините не намирам,има разлика в пусковия ток на 3.2 Киловатовата мелница ,че пали контактите с пламък и горят като еднодневки, ако не ги включа предварително и после с ПВ-то !

          Ако колегата иска вечна машина то това е струната,няма да и сработиш защитата при никакви обстоятелства и издевателства каквито съм прилагал върху нея,вкл и смяна на целия пистолет от разтекла се пластмаса и гума точно от шев 1 метър при почти максимално натоварване !
          Както ти е казал спарки ,недостатък е теглото.Трифазната струна е с около 120 лв по евтина от монофазното.Ако трябва да купувам сега машина ,то тя ще е инверторна.Според мен даже не се и замисляй,вземай 200 А инвертор и бачкай навсякъде !Сек 1 е писъл едновременно ,няма място за сравнение !
          Последно редактирано от Roninn; 20-01-13, 20:18.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

            Здравейте,
            аз да се похваля с моето Caddy Mig C200i с което се сдобих на скоро и съм много доволен. Изразходил съм почти една малка ролка с Алуминиева тел, но като цяло има още доста неща да уча по работата с тази машина. Ако някой му предстои покупка на такава машина може да пита за каквото и да е свързано с машината или възможностите и.

            Коментар


            • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

              И аз ако трябваше сега да купъвам машина за заваряване, щях да взема инвертор. Но моята е наследство от вуйчо ми. Купена е 2005г. Иначе имат проблеми с платките. Баща ми бачкаше в един завод и всеки месец по 2-3 машини се пращаха за ремонт. Имаха около 20 работни мета със струна 250. В завода занесох да заваряват един детайл с шев около 6м и дебелина на ламарината 5мм. Заварчика на един дъх го завари и на края машината каза "дум", за да го завърши взема друга машина. Тогава не обърнах внимание на какъв ампераж се работи.

              Коментар


              • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

                Странно трансформаторните машини по принцип са изключително дуракоустойчиви . Имало е моменти когато заварчика спира защото ръкохватката почва да му пари през ръкавицата но машината си работи безотказно . Аз като имам да работя дълги шевове на високи амперажи просто слагам 250 амперовия шланг . Не виждам смисъл да съсипвам лек и хубав шланг на Бинзел от мързел .
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

                  Аз точно така съсипах две ръкохватки,първият път бях толкова учуден,като дюзата започна да мърда на където си иска,и пластмасата капеше,бях с ръкавици и не усетих парене,само миризма !В една фирма за производство на столове за износ,на няколко пъти забелязах 250А Струна,бачкат нон стоп от 10 години,без капаци,работниците ги ритата като ги местят,един сваляше друга струна от бус,направо от фургона я тласна на цимента поне свободно падане от половин метър !Стори ми се по спомен че имаше радиатор,който приличаше на селенов пакет.Аиг може да каже дали е така,моята не съм я отварял още !
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

                    Платката за управление им е проблема. Някакви кондензатори изгаряли, а в някой случай се налагало смяна и на цяла платка. С моята имах проблем с контактора. От него се спира клапана на газта и напрежението от трафа. Подаването на телта не минава през него. Та при мене се случваше след спирането на шева, газта се чува да тече и ако допра до масата показалата се тел се получаваше волтова дъга. Един техник ми каза че е платката заминала. Нямаше време да дойде да погледне. Намерих познат елтехник да я погледне. Оказа се контактора че като се вклучи залепва и не иска да прекъсне веригата. Сменихме конактора и положението заспа. Сега на една от дърводелските ми машини наблюдавам подобен проблем с контактора. Задържам дълго време бутона за стоп докато спре, а ако го пусна машината така и не спира.

                    Коментар


                    • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

                      Малко е в страни , но понеже зачесахме "Струна" : Аз съм им клиент от близо 15 години , с почти цялата гама машини - като се започне от монофазен и трифазен Лидер , през Диктатор , та до 500 амперова SA - 500. Имам дори "обектови" токоизправители за ММА и ВИГ , специално поръчани с по две дръжки - да ги носят двама души .... което предполага първия недостатък на всички трансформаторни машини : теглото.
                      Иначе дават качествен шев , но при мен машините често се товарят по 8 часа на ден , та се случва да горят и платки . Контакторите са консуматив , но това е по разбираеми причини . Всъщност и платките и контакторите сдават багажа главно поради запрашаване . Стигнах до там веднъж седмично профилактично да продухваме машините със сгъстен въздух .
                      Боян има още един проблем : за телоподаването използва двигателчета от чистачки на "Застава" . Подменил съм една торба вече. В момента не знам какви слагат .

                      Общо взето : дуракоустойчиви машини , но все пак трансформаторните машини бавно остават в историята. Бъдещето ( поне по нашите ширини) е на инверторите.

                      Между другото : "Струна " с водно охлаждане няма . Всички са с въздушно . Доколкото има водно охлаждане - то е на "водните" шлангове . При мен обаче последното е по-елементарно : охлаждаща помпа от струг или фреза , потопена в резервоар с вода върши работа и без допълнителен радиатор . Останалото е парично набутване.
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

                        Понеже споменавате платките,какво им гори на платките ,ако е кондензатори,то те просто имат живот,прашни или не все тая,виж за контакторите е така ,все пак механика има в тях и не са вечни !В описанието за експлоатация,много подробно е обяснено как да разбереш кога и къде да търсиш проблема,с което стигаме до извода на колегата че контакторите спадат към консумативите,виж за моторчето от застава ,какъв е проблема,и моето е такова ,метално,истинско !
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

                          Проблема не е в моторчето!
                          Претоварването идва от механизма след него.
                          Голямото водещо колело товари повече мотор-редуктора, но дава по-малко ядове с тела (напр. алуминиев).
                          Другото натоварване идва от спирачката. Тя трябва така да се регулира, че като пуснеш спусъка да спира ролката без да се размотава (до около 1/4 оборот).
                          Контактора заминава бързо защото е сложен такъв без никакъв запас на мощност. Сложи един по-голям и няма да имаш повече проблеми!
                          Напрежението на изхода е при монофазните машини които имат кондензаторна батерия вътре. Често се случва контакта който е нормално затворен да се повреди пръв и/или да се повреди разтоварващото съпротивление.
                          Най-простото водно охлаждане е помпа с туба около 25 литра.
                          Въпроса е помпата да има малък дебит и налягане до около 3 бара. При големия дебит помпата върти водата на място (трие в лопатките) и се получава подгревател вместо охлаждане.
                          Помпа която е подходяща струва около 300 лева.
                          АИГ-Заваряване ООД
                          Заваръчни апарати "DEL"
                          http://www.aigwelding.com
                          0889 522 036

                          Коментар


                          • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

                            Ако контактора е правилно подбран не би трябвало да има проблеми . На времето българските контактори са били с гаранция един милион цикъла под товар (толкова са искали арабите) а тестово са издържали над два милиона .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

                              Леко извън темата. Какво ще кажете за този инвертор:

                              http://www.vitolux.com/product/241/i...-mig-180a.html

                              Някой знае ли тази фирма, някакви практически наблюдения? Цената е добра, да не говорим, че имат модел 280А за под 1000 лева.
                              Много ниски цени, дали техниката е читава?
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • От: ПОКУПКА НА ESAB CADDY MIG C200I

                                Вероятно китайци
                                http://www.vitolux.com/product/219/i...glo-3-8kg.html
                                http://viki-b.my.contact.bg/serviz.html

                                В другата тема някой беше пуснал и сайта на завода в китай .
                                0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X